Celem KONKURSU jest wyłonienie i wypromowanie produktów, miejsc lub przedsięwzięć, które ze względu na swoją jakość, unikatowe walory i związki z województwem.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna LOTur
Advertisements

Krajowe doświadczenia w ochronie oznaczeń graficznych
Prezentacja Konkursu TERAZ POLSKA
To już piąty raz Statystycznie rzecz ujmując…. Laureaci Wybraliśmy 5 Wolontariuszy Roku Regionu Wałbrzyskiego. Oto oni: 2004 – Magdalena Głowińska 2005.
AGROTURYSTYKA: ELASTYCZNY I BEZPIECZNY MODEL ZATRUDNIANIA
Nagroda Marszałka Województwa Wielkopolskiego
Znaczenie agroturystyki dla rozwoju regionu
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania C.K. Podkarpacie
Zapraszamy do składania wniosków konkursowych w ramach dwóch kategorii: Młoda Innowacyjna Firma oraz Innowacyjny Młody Naukowiec V EDYCJA KONKURSU INNOWATOR.
PODMIOTY UCZESTNICZĄCE W ZARZĄDZANIU PRODUKTEM ORT
Geneza powstania Firmy Społecznej w Regionie Podbabiogórskim.
Wdrażanie Regionalnej Strategii Innowacji w województwie lubelskim.
TURYSTYKA. Program spotkania Przedmioty wsparcia, możliwości uzyskania dofinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach PIW INTERREG IIIA.
WSPÓŁPRACA FINANSOWA I POZAFINANSOWA SAMORZĄDU WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI.
FIRMA ROKU PROJEKT REGULAMINU KONKURSU Urz ą d Miejski w Czechowicach-DziedzicachWydzia ł Strategii i Rozwoju Miasta Czechowice-Dziedzice, 9 marca 2009.
Warsztaty szkoleniowe Regionalnego Komitetu Sterującego ds. Regionalnej Strategii Innowacyjności Województwa Warmińsko-Mazurskiego Gabriela Zenkner-Kłujszo.
5 grudzień styczeń 2010 PROJEKT MARKETINGOWY.
Trasa turystyczna.
„Inwestuj u nas! Polsko – Ukraiński obszar transgraniczny”
AGROTURYSTYKA W STRATEGII ROZWOJU WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO
SIĘGNIJ PO UNIKATOWY PAKIET KORZYŚCI Nowa formuła konkursu – maksymalizacja korzyści dla laureata: Wybór laureatów przed targami – możliwość przeprowadzenia.
Skąd pomysł? Pomysł na konkurs pojawił się w celu wyróżnienia i promocji działalności Animatorów i Animatorek Społecznych – osób, które zarówno swoją
Małopolskie Partnerstwo na rzecz Kształcenia Ustawicznego* Kim jesteśmy? Co robimy? *Małopolskie Partnerstwo na rzecz Kształcenia Ustawicznego działa w.
Polska po rewolucji śmieciowej, czyli nasze rady na odpady oraz Rozstrzygnięcie XII edycji konkursu GMINA FAIR PLAY - Certyfikowana Lokalizacja Inwestycji.
W dniu 14 października 2004 r. w czasie uroczystości otwarcia 2 Małopolskich Dni Architekta wręczono nagrody Województwa Małopolskiego im. Stanisława.
Roczne Programy Współpracy Miasta Mławy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na lata: 2004,
Kreowanie nowych trendów – turystyka dziedzictwa
GMINA BEŁŻYCE I Polski Festiwal Koni Bełżyce r.
Turystyka militarna działania Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w 2012 r. ALEKSANDRA MROZEK Wydział Turystyki Regionalnej Departament Infrastruktury.
System Promocji Żywność z Pomorza
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Konkurs Dobre Praktyki PPP 13 maja 2008r.
Pozyskiwanie środków na promocję produktów regionalnych Bożena Pietras-Goc FUNDACJA PARTNERSTWO DLA ŚRODOWISKA.
OLIMPIADA AKTYWNOŚCI WIEJSKIEJ
Stowarzyszenie Ostrzeszowska Lokalna Grupa Działania Prezentacja funkcjonowania Ostrzeszowskiej Lokalnej Grupy Działania w II schemacie Pilotażowego Programu.
PROJEKT WSPÓŁPRACY FESTIWAL SMAKU. PROJEKT NA ETAPIE PRZYGOTOWANIA : ZADANIA : 1.Analiza produktów tradycyjnych- (umowa zlecenie) 2. Cztery spotkania.
Małe projekty Szkolenie beneficjentów 28 marca 2014 r. Zakres realizacji Małych projektów.
Piknik ekologiczny w Radiu Lublin Oferta handlowa wrzesień 2007
Ko-Kluby Przedsiębiorczości – promocja świadomości proekologicznej wśród młodzieży szkół ponadgimnazjalnych.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Weź stypendium… Zdobądź świat! 1.
Organizowane przez LGD „Qwsi”.  Stowarzyszenie LGD „Qwsi” powstało w 2008 r. (rejestracja w KRS w lutym 2009 r.) w celu realizacji 4 osi priorytetowej.
Stowarzyszenie LGD Gmin Dobrzyńskich Region Południe.
Zadanie dofinansowane ze środków Ministerstwa Spraw Zagranicznych.
Badanie ankietowe szacunku planowanych wydatków majątkowych gmin w latach Badanie ankietowe Szacunek planowanych wydatków majątkowych gmin wiejskich.
Rozwój regionów – rola biznesu Marek Kłoczko Sekretarz Generalny Warszawa, 22 maja 2009 r.
Projekt zrealizowany przez Stowarzyszenie „Malownicza Gmina”
Nagrody Suchej Beskidzkiej Samorząd Terytorialny w Suchej Beskidzkiej Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Suchej Beskidzkiej.
KONKURS MUZYCZNY ZAPRASZAM WSZYSTKICH UCZNIÓW DO WZIĘCIA UDZIAŁU W INTERNETOWYM KONKURSIE MUZYCZNYM ORGANIZOWANYM PRZEZ WSZYSCY UCZNIOWIE ZA UDZIAŁ KONKURSIE.
REALIZACJA PLANU DZIAŁANIA KSOW WOJEWÓDZTWO DOLNOŚLĄSKIE stan na r.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Biznes przy tablicy. OTWARTA FIRMA Idea programu Otwarta firma – Biznes przy tablicy to program przeznaczony dla uczniów szkół.
Projekty na rzecz rozwoju świętokrzyskiej kultury i turystyki w kontekście współpracy LGD - ENKOLPION Fundacja Enkolpion Instytut Kultury Regionalnej i.
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Razem dla Radomki” przyczynia się do wzrostu atrakcyjności i rozwoju gospodarczego całego obszaru poprzez aktywizację.
Każdego roku organizacje pozarządowe podejmują liczne inicjatywy na rzecz mieszkańców naszego Miasta. Organizowane przez nie akcje i wydarzenia promują.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Wsparcie dla przedsiębiorstw: Działanie 5.5. Promocja i rozwój markowych.
Komitet Organizacyjny, powołany Zarządzeniem Burmistrza, przygotował dokumentację fotograficzną i opisową 44 zgłoszonych przez Państwa obiektów oraz przeprowadził.
Poznań, r. Oddział Terenowy Stowarzyszenia „Wolna Przedsiębiorczość” Płock, ul. Nowy Rynek 3 tel. 24/ ;
DZIAŁANIA KURATORIUM OŚWIATY W LUBLINIE W RAMACH SZKOŁY ZAWODOWCÓW NA RZECZ ROZWOJU SZKOLNICTWA ZAWODOWEGO W WOJEWÓDZTWIE LUBELSKIM ROK SZKOLNY 2014 /
Metoda weryfikacji zakresu wdrożenia standardu ISO w przedsiębiorstwach Prowadzący: Krzysztof Janicki, Auditor Wiodący PRS Certyfikacja Termin i.
STĄD DO JAKOŚCI Wielkopolskie Stowarzyszenie Badań nad Jakością Centrum Badań i Monitorowania Jakości w Poznaniu.
Odnowa i rozwój wsi W latach kontynuacją Sektorowego Programu Operacyjnego "Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój.
1. Rozstrzygnięcie konkursu ofert na realizację zadań publicznych z zakresu kultury i ochrony dziedzictwa kulturowego w 2011 roku na terenie Dolnego Śląska.
ACANTHUS AUREUS – ZŁOTY AKANT Statuetką ACANTHUS AUREUS nagradzane są stoiska najlepiej zaprojektowane i przygotowane do realizacji strategii marketingowej.
Gorączka Złota PCK „Detektyw Grosik” Kampania 2017
1.
Konkurs „Najlepsza inicjatywa pozarządowa powiatu rawskiego 2017 roku”
Konkurs „Biznes z Sercem” - Dlaczego warto
Jakub Mróz.
Potrzeby informacyjne ROT WŁ w kontekście monitorowania SRWŁ 2020 i RSI LORIS 2030 Maciej Bąk (BPPWŁ ROT)
Mazowiecka Marka Ekonomii Społecznej

Zapis prezentacji:

Celem KONKURSU jest wyłonienie i wypromowanie produktów, miejsc lub przedsięwzięć, które ze względu na swoją jakość, unikatowe walory i związki z województwem podlaskim, reprezentują poziom nieprzeciętny, godny do naśladowania. Copyright by Biuro Informacji i Promocji Województwa Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ul. Wyszyńskiego 1, Białystok Tel. (85)

Podlaska Marka Roku przyznawana jest w trzech kategoriach: SMAK ROKU, MIEJSCE ROKU, POMYSŁ ROKU Copyright by Biuro Informacji i Promocji Województwa Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ul. Wyszyńskiego 1, Białystok Tel. (85)

W trakcie trwania Konkursu będzie również możliwość głosowania na poszczególne podmioty na stronach portalu internetowego Copyright by Biuro Informacji i Promocji Województwa Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ul. Wyszyńskiego 1, Białystok Tel. (85)

W zależności od ilości przyznanych przez Konsumentów głosów kapituła przyzna nominacje do wyróżnień Najpopularniejszy Produkt Podlaski w kategorii SMAK 2005 – Nagroda Podlaskich Konsumentów, "Najpopularniejszy Produkt Podlaski w kategorii MIEJSCE 2005 – Nagroda Podlaskich Konsumentów, "Najpopularniejszy Produkt Podlaski w kategorii POMYSŁ 2005 – Nagroda Podlaskich Konsumentów. Copyright by Biuro Informacji i Promocji Województwa Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ul. Wyszyńskiego 1, Białystok Tel. (85)

KONKURS jest adresowany do wszystkich mieszkańców województwa podlaskiego oraz wszystkich podmiotów działających na terenie województwa podlaskiego. Copyright by Biuro Informacji i Promocji Województwa Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ul. Wyszyńskiego 1, Białystok Tel. (85)

Do udziału w konkursie zapraszamy: -przedsiębiorców, przedstawicieli MŚP, producentów towarów i usług… -organizatorów imprez turystycznych, hotele, pensjonaty, gospodarstwa agroturystyczne… -producentów żywności, wytwórców tradycyjnych potraw regionalnych i lokalnych… -artystów, twórców ludowych, organizatorów imprez kulturalnych… -stowarzyszenia, fundacje, a także wszystkie osoby fizyczne prowadzące działalność artystyczną, kulturalną, edukacyjną, wytwórczą lub turystyczną na terenie województwa podlaskiego, w tym również osoby uprawiające wolny zawód… Copyright by Biuro Informacji i Promocji Województwa Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ul. Wyszyńskiego 1, Białystok Tel. (85)

Jesteśmy przekonani, iż podobnie, jak w przypadku ubiegłorocznej edycji, uda się nam pokazać, iż Podlaskie posiada produkty wyjątkowe, że jest to region, w którym nie brakuje świetnych pomysłów, trzeba je tylko umiejętnie promować. Copyright by Biuro Informacji i Promocji Województwa Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ul. Wyszyńskiego 1, Białystok Tel. (85)

Podlaskie Marki Roku wskaże Kapituła powołana przez Marszałka Województwa. W skład Kapituły wchodzą osoby zaufania publicznego, specjaliści do spraw gospodarki specjaliści z dziedziny jakości oraz marketingu, przedstawiciele świata kultury, specjaliści do spraw turystyki oraz przedstawiciele lokalnych mediów lub inne zaproszone przez organizatora osoby Copyright by Biuro Informacji i Promocji Województwa Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ul. Wyszyńskiego 1, Białystok Tel. (85)

Pierwsza edycja Konkursu odbyła się w roku Na konkurs wpłynęło 75 zgłoszeń, z czego formalnie zakwalifikowano 72 produkty. Copyright by Biuro Informacji i Promocji Województwa Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ul. Wyszyńskiego 1, Białystok Tel. (85)

Kapituła w trakcie trzech posiedzeń zapoznała się z produktami i podmiotami zgłoszonymi do Konkursu. Po długich debatach wyłoniono ZWYCIĘZCÓW. Kapituła przyznała również wyróżnienia w każdej z trzech kategorii. Copyright by Biuro Informacji i Promocji Województwa Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ul. Wyszyńskiego 1, Białystok Tel. (85)

Zwycięzcy pierwszej edycji konkursu zostali uhonorowani statuetką Liść dębu, możliwością firmowania swojego produktu specjalnym logo oraz promocją na portalu Wrota Podlasia, a także wśród zagranicznych partnerów województwa podlaskiego. Tym samym, nagroda w konkursie jest też godłem promocyjnym przyznawanym rokrocznie przez marszałka województwa. Copyright by Biuro Informacji i Promocji Województwa Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ul. Wyszyńskiego 1, Białystok Tel. (85)

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpiło 20 marca 2005 roku na uroczystej Gali. Copyright by Biuro Informacji i Promocji Województwa Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ul. Wyszyńskiego 1, Białystok Tel. (85)

POMYSŁ ROKU 2004 I Miejsce V Podlaska Biesiada Miodowa w Kurowie Copyright by Biuro Informacji i Promocji Województwa Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ul. Wyszyńskiego 1, Białystok Tel. (85)

MIEJSCE ROKU 2004 I Miejsce Biebrzański Park Narodowy Copyright by Biuro Informacji i Promocji Województwa Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ul. Wyszyńskiego 1, Białystok Tel. (85)

SMAK ROKU 2004 I Miejsce Swojski ser koryciński Copyright by Biuro Informacji i Promocji Województwa Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ul. Wyszyńskiego 1, Białystok Tel. (85)

Laureaci PODLASKIEJ MARKI ROKU 2004

Copyright by Biuro Informacji i Promocji Województwa Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ul. Wyszyńskiego 1, Białystok Tel. (85)

Zapraszamy do Konkursu Podlaska Marka Roku 2005

Informacje o Konkursie, regulamin i ankieta do pobrania na oraz Referat Promocji pok.313 Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego ul. Wyszyńskiego 1, Białystok Tel. (85) fax. (85)