5 grudzień 2009 10 styczeń 2010 PROJEKT MARKETINGOWY.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Biuro Informacji Turystycznej Linz LINZ, DONAU Europejska Stolica Kultury 2009.
Advertisements

{Instytut Adama Mickiewicza}
2010 Przygotowania Polski do Wystawy Światowej EXPO 2010 w Szanghaju Bożena Lublińska-Kasprzak, Prezes Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Warszawa,
KOMPLEKSOWA GOSPODARKA ODPADAMI NA TERENIE ZWIĄZKU GMIN KARKONOSKICH
Zawody przyszłości.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską i budżet Państwa
PODMIOTY UCZESTNICZĄCE W ZARZĄDZANIU PRODUKTEM ORT
Geneza powstania Firmy Społecznej w Regionie Podbabiogórskim.
Strategia Rozwoju Województwa Lubuskiego 2020.
Wdrażanie Regionalnej Strategii Innowacji w województwie lubelskim.
Chopin 2010 w województwie łódzkim rola Urzędu Marszałkowskiego Dorota Wodnicka.
WSPÓŁPRACA FINANSOWA I POZAFINANSOWA SAMORZĄDU WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI.
Centrum Wikliniarstwa w Rudniku nad Sanem
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Polska Kuchnia – Polską Marką Edycja 2007
Trasa turystyczna.
Kotlina Dobrego Światła i Smaku. Cel projektu Promocja najnowocześniejszych metod oświetlania środowiska człowieka, Promocja Polskiej kuchni i zdrowego.
„Inwestuj u nas! Polsko – Ukraiński obszar transgraniczny”
Celem KONKURSU jest wyłonienie i wypromowanie produktów, miejsc lub przedsięwzięć, które ze względu na swoją jakość, unikatowe walory i związki z województwem.
WYKORZYSTAJ POTENCJAŁ UCZELNI – ZAŁÓŻ FIRMĘ OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA NAUKOWA Przedsiębiorczość akademicka. Stan i możliwości rozwoju w woj. opolskim. Opole,
Proponowana problematyka prac
kampania edukacyjno-informacyjna MAŁOPOLSKA 3E konkurs na ekologiczny biznes (produkt) targi ekoofert budowanie potencjału znaku (eko)jakości MAŁOPOLSKA.
Działania optymalizujące finansowanie, realizację i organizację gminnych zadań - praktyczne rozwiązania XIV Kongres Gmin Wiejskich RP Serock, 15 października.
Jagna Marczułajtis-Walczak – Poseł na Sejm RP
Adam Fudali prezydent Rybnika
GARNCARSKA WIOSKA – PRZEDSIĘBIORSTWO SPOŁECZNE
Muzeum Warszawskiej Pragi ODDZIAŁ MUZEUM HISTORYCZNEGO M.ST. WARSZAWY PROJEKT NR 13 REALIZOWANY PRZEZ MIASTO ST. WARSZAWA.
Rozwój, koordynacja, monitoring i ewaluacja dolnośląskiego systemu innowacji współfinansowany z EFS w ramach poddziałania POKL Rozwój, koordynacja,
„Narzędzia promocji miejscowości na przykładzie miasta Suwałki”
Działamy jako Stowarzyszenie Eko Idea od roku W tym czasie zrealizowaliśmy kilkanaście kampanii edukacyjnych. Ponad 100 wystaw w całym kraju dotyczących.
Rola promocji w kształtowaniu wizerunku gospodarstwa agroturystycznego
Magdalena Florek Warszawa
Łączy nas Sopot. Łączą nas jego mieszkańcy.
PROMOCJA TURYSTYKI WIEJSKIEJ W POLSCE DOŚWIADCZENIA I WYZWANIA
LIDER Małopolskie Towarzystwo Doradcze – Stowarzyszenie Konsultantów na Rzecz Rozwoju Lokalnego i Przedsiębiorczości Społecznej PARTNER MERYTORYCZNY I.
Turystyka militarna działania Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w 2012 r. ALEKSANDRA MROZEK Wydział Turystyki Regionalnej Departament Infrastruktury.
EVENT MANAGEMENT: ZARZĄDZANIE WYDARZENIAMI KULTURALNYMI I ROZRYWKOWYMI
LED – zwiększenie oszczędności energii poprzez przejście na oświetlenie LED w przestrzeni publicznej Prezentacja Projektu.
Dr inż. Maciej Białecki: Kreatorzy wizerunku miasta
PROJEKT WSPÓŁPRACY FESTIWAL SMAKU. PROJEKT NA ETAPIE PRZYGOTOWANIA : ZADANIA : 1.Analiza produktów tradycyjnych- (umowa zlecenie) 2. Cztery spotkania.
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
GESZKO Gesunde Schule Zdrowa szkoła Targi Projektowe
Organizowane przez LGD „Qwsi”.  Stowarzyszenie LGD „Qwsi” powstało w 2008 r. (rejestracja w KRS w lutym 2009 r.) w celu realizacji 4 osi priorytetowej.
Realizacja Projektów Unijnych przez Gminę Polanka Wielka za Pośrednictwem Lokalnej Grupy Działania „Stowarzyszenia Doliny Karpia” Odnowa i rozwój wsi oraz.
STRATEGIA ROZWOJU MIASTA ŚWIDWIN NA LATA
Rozwój regionów – rola biznesu Marek Kłoczko Sekretarz Generalny Warszawa, 22 maja 2009 r.
Projekt zrealizowany przez Stowarzyszenie „Malownicza Gmina”
„Łęczna i Kowel – transgraniczne miasta dwóch tradycji i kultur” Unia Europejska Mikroprojekt pt. „Łęczna i Kowel – transgraniczne miasta dwóch tradycji.
Stowarzyszenie Klaster ICT Pomorze Zachodnie DROGA DO WSPÓLNEGO SUKCESU.
Badanie oczekiwań i potrzeb kulturalnych młodzieży powiatu żarskiego.
Zakład Geografii Turyzmu i Rekreacji
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
„LUDZIE DLA TURYSTYKI” – ROZWÓJ MAZOWIECKICH KADR NA RZECZ ROZWOJU GOSPODARKI TURYSTYCZNEJ W REGIONIE Warszawa, 5 października 2015.
w obrębie ulic: Wodna, Słowackiego, Plac Wolności, Nadrzeczna
Program rozwoju turystyki w województwie śląskim Regionalne Centrum Analiz i Planowania Strategicznego Wydział Rozwoju Regionalnego Urząd Marszałkowski.
1. Departament Funduszy Europejskich Wrocław, lipiec 2014.
Polityka kulturalna Niemiec
„POLSKA – PAŃSTWA NORDYCKIE. SAMORZĄDOWY WYMIAR WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ” Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych w ramach konkursu.
Budowa Lubuskiego Systemu Innowacji , Żary Współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Współpracy.
Promocja Ulicy Piotrkowskiej Spotkanie Grupy Roboczej 17 kwietnia Justyna Jedlińska Dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą UMŁ Sztab.
PROGRAM ROZWOJU GMINY CZŁUCHÓW NA LATA
OPINIE MIESZKAŃCÓW CZĘSTOCHOWY NA TEMAT ROZWOJU I PROMOCJI MIASTA JAKO CENTRUM TURYSTYCZNEGO Dr hab. Felicjan Bylok (kierownik badań) Dr Leszek Cichobłaziński.
Odnowa i rozwój wsi W latach kontynuacją Sektorowego Programu Operacyjnego "Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
IDEA Klaster ICT Pomorze Zachodnie to stowarzyszenie najdynamiczniej rozwijających się firm informatycznych województwa zachodniopomorskiego. Klaster powstał,
Nasze nadleśnictwo- LAS JAKO MIEJSCE WYPOCZYNKU
KOMPETENCJE I PERSPEKTYWY ZAWODOWE
Przemysły kreatywne Na podstawie raportu:
Potrzeby informacyjne ROT WŁ w kontekście monitorowania SRWŁ 2020 i RSI LORIS 2030 Maciej Bąk (BPPWŁ ROT)
Zawody przyszłości Czyli takie, które w przyszłości dadzą szanse zatrudnienia.
Zapis prezentacji:

5 grudzień styczeń 2010 PROJEKT MARKETINGOWY

Cel projektu Promocja energooszczędnych sposobów oświetlenia przestrzeni publicznych i prywatnych, Edukacja ekologiczna, Promocja sztuki, Promocja marki Philips oraz sprzętu oświetleniowego produkowanego przez Philips, Promocja fotografowania iluminacji, Prezentacja różnorodnych sposobów wykorzystania światła dla celów: rehabilitacji, rozrywki i relaksacji, Kreowanie wizerunku Jeleniej Góry i rejonu Karkonoszy jako miejsca stosowania nowatorskich rozwiązań w zakresie oświetlenia i atrakcyjnych wydarzeń kulturalnych, Stworzenie w okresie zimowym nowego, atrakcyjnego produktu turystycznego,

Grupa docelowa Mieszkańcy i turyści odwiedzający Kotlinę Jeleniogórską, Architekci i projektanci oświetlenia zewnętrznego i iluminacji, Przedstawiciele władz samorządowych odpowiedzialni za oświetlenie przestrzeni publicznych, Studenci uczelni technicznych i artystycznych, Uczniowie szkół rzemiosł artystycznych, Gospodarstwa domowe

Realizacja Kultura, rozrywka - Koncerty muzyczne (muzyka poważna, elektroniczna, rozrywkowa) - Pokazy laserowe, konkurs i biennale fotograficzne,, Iluminacja,,. Happening :,, Mistrz Światła,, teatry ognia i światła, Nauka, Technika, Ekologia - Prezentacja najnowocześniejszych, ekologicznych technik oświetlania miejsc publicznych, w tym: ulic, architektury, parków, dominant, detali. - Promocja technologii LED.Warsztaty i seminaria dla architektów i elektryków. - Prezentacja metod leczenia światłem – światłoterapia ( pokazy i seminaria) Biznes - Prezentacja oferty handlowej energooszczędnych systemów oświetlenia miast i obiektów publicznych dla : przedstawicieli samorządów miast i gmin, architektów, inwestorów ( branża hotelarska), klientów indywidualnych. - Work-shop,,Światło w mieście z udziałem: architektów, instalatorów, handlowców.

Realizacja Organizacja konkursu na najciekawszą iluminację świąteczną w regionie, Konkurs dla studentów i uczniów na projekt i realizację iluminacji świątecznej, Festiwal Teatrów Ognia, Wielka Gala Polskich Potraw Wigilijnych, Candle Night – 21 grudzień 2009, Koncerty muzyczne ze światłem w roli głównej w obiektach zabytkowych i teatrach, Działania wspierające sprzedaż lamp energooszczędnych i sprzętu Philips z linii green line na terenie Kotliny Jeleniogórskiej

Partnerzy projektu : Władze samorządowe : - Samorządy miast: Jelenia Góra, Karpacz, Szklarska Poręba, -Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, -Związek Gmin Karkonoskich, Szkoły średnie i wyższe : Politechnika Wrocławska, ASP, licea plastyczne. Stowarzyszenia i organizacje zrzeszające architektów, fotografików oraz artystów i kucharzy, Instytucje kultury, Uzdrowisko Cieplice, Wsparcie medialne : - Polskie Radio Program III, - TVP, - Polska The Times, - media branżowe : oświetlenie, gastronomia.

Finansowanie Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Ministerstwo Sportu i Turystyki, PART, POT, Miasta uczestniczące w projekcie, Philips S.A. Polska Organizacja Turystyczna, Kooperanci i odbiorcy produktów Philips, Producenci i dostawcy żywności i artykułów oświetleniowych

Dziękujemy za uwagę: Robert Futerhendler Janusz Stańczyk Katarzyna Stańczyk Miłośnicy światła, sztuki i dobrej kuchni