Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Promocja Ulicy Piotrkowskiej Spotkanie Grupy Roboczej 17 kwietnia Justyna Jedlińska Dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą UMŁ Sztab.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Promocja Ulicy Piotrkowskiej Spotkanie Grupy Roboczej 17 kwietnia Justyna Jedlińska Dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą UMŁ Sztab."— Zapis prezentacji:

1 Promocja Ulicy Piotrkowskiej Spotkanie Grupy Roboczej 17 kwietnia Justyna Jedlińska Dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą UMŁ Sztab Piotrkowska Łódź 25.04.2008 r.

2 Członkowie Grupy Roboczej uczestniczący w spotkaniu 17.04.2008 r. –Małgorzata Błażewicz - Akademia Muzyczna –Wojciech Bednarek- Prezes Stowarzyszenia Neo –Maja Bednarek - Właścicielka Agencji Artystycznej Neo –Agata Nowicka - Patio Centrum Sztuki WSHE –Aurelia Mandziuk - Patio Centrum Sztuki WSHE –Ryszard Mamenas - Prezes PTTK Łódź –Marta Michalak - Miasto Dialogu –Magda Urbańska - Łódź Destination Alliance –Adam Radoń - Dyrektor Międzynarodowego Festiwalu Komiksu –Andrzej Berut - Dyrektor Biura Analiz Medialnych i Wydawnictw UMŁ –Joanna Orzechowska - studentka Geografii Turyzmu i Hotelarstwa UŁ –Jan Skrzypiński - Właściciel BP Cosmotrip –Ryszard Bonisławski - Dyrektor Centrum Informacji Turystycznej –Jacek Grudzień - dziennikarz Radia Łódź i TVP3 –Stanisław Radomiński –Krzysztof Magnuski - Właściciel Agencji Reklamowej Presto –Piotr Rajchert - Dyrektor Delegatury Łódź-Śródmieście UMŁ –Marek Janiak - Prezes Fundacji Ulicy Piotrkowskiej

3 Wnioski z konsultacji społecznych Strategia działań na Ulicy Piotrkowskiej Działania krótkoterminowe dotychczas realizowane, nowo podjęte Plany strategiczne Stworzenie strategii marki -ul.Piotrkowska

4 Strategia Marki Ulica Piotrkowska - do kogo kierujemy promocje ? - co ma wynikać ze strategii ? - jakie wartości chcemy promować ? - jaka jest przyszłość ulicy? - jakie funkcje będą dominujące ? 1. działania nakierowane na mieszkańców Miasta 2. działania ukierunkowane na zewnątrz, jako element promocji całej Łodzi

5 Strategia Ulicy Piotrkowskiej 1.KROK - co mieści się w produkcie ? 2. KROK – jak go promować ? Produkt Turystyczny Ulica Piotrkowska - działania nakierowane na mieszkańców Miasta (edukacja, budowanie poczucia dumy) - działania ukierunkowane na zewnątrz, jako element promocji całej Łodzi

6 Promocja może wyprzedzać stan faktyczny, może być „na wyrost”, ale nie można w ten sposób działać bez końca.

7 Działania krótkoterminowe, operacyjne

8 Wielopłaszczyznowa akcja edukacyjna dla mieszkańców tablice informacyjne na obiektach mapy, foldery, ulotki, t-shirty zaangażowanie mediów badanie świadomości mieszkańców programy edukacyjne w witrynie CIT Spacery z Przewodnikiem PTTK Rozsyłanie do szkół pakietów wielko-formatowych zdjęć Łodzi Godzina wychowawcza o ul. Piotrkowskiej Warsztaty architektoniczne Kampania billboardowa dla Łodzian

9 Estetyka Reklamy – należy narzucić wzorce Riksze - koncesje i ujednolicenie, szkolenia dla obsługi Oświetlenie wyremontowanych budynków- kreowanie atrakcji Likwidacja budek gastronomicznych i handlu „z kartonów” Nagradzanie za estetyczne witryny Wyszukiwanie dobrych wzorców i kreowanie ich w mediach (np. na stronach portalu miejskiego) Nagradzanie pkt. gastronomicznych ożywiających program kulturalny

10 Produkt Turystyczny Utworzenie miejsc dystrybucji i produkcji ciekawych widokówek, materiałów Wyznaczenie miejsca do parkowania autokarów Kary za tzw. „martwe sklepy” i zamknięte witryny Transport autokarowy z Dworca Łódź – Chojny (podczas remontu Dworca Łódź – Fabryczna) Stworzenie wydawnictwa proponującego spędzenie: popołudnia, dnia, 2 dni na ulicy

11 Imprezy i Atrakcje Parada Wolności, w nowej formule Wydanie odrębnego Kalendarza Imprez na ul.Piotrkowskiej Nowe atrakcje (np. pierwsze kino Kolskich) Tylko atrakcje prestiżowe, duże Pasaże i bramy tematyczne zagospodarowane przez uczelnie artystyczne Hejnał grany przez łódzkich znanych muzyków Zaangażowanie mieszkańców w organizację wydarzeń

12 Marka „Piotrkowska” istnieje jeszcze na zewnątrz, wśród Polaków, natomiast wśród Łodzian już nie.

13 Dziękuję za uwagę


Pobierz ppt "Promocja Ulicy Piotrkowskiej Spotkanie Grupy Roboczej 17 kwietnia Justyna Jedlińska Dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą UMŁ Sztab."

Podobne prezentacje


Reklamy Google