TEQUILA\ TELEWYKŁADY W OCZACH STUDENTÓW wyniki ilościowe ankiety audytoryjnej zrealizowanej w latach akademickich: 2004/2005 2005/2006 2006/2007 mgr Joanna.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Czy uważasz, że na I roku studiów licencjackich powinna być obowiązkowa indywidualna lektura grecka w oryginale?
Advertisements

BADANIE OPINII STUDENT Ó W UEP – WIOSNA 2011 Część Ia (pytania 1-5)
Uniwersytecki System Obsługi Studiów
Podczas sprawdzianu badano umiejętności z następujących obszarów:
Aktualizacja: To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen uczniów. Dzięki niemu każdy rodzic ma bieżący dostęp z dowolnego.
„Moje dziecko i Internet”
(na podstawie badań ankietowych)
Języki obce online - oczami studentów WSG.
Laboratorium z Probabilistyki IV sem. Wydział Transportu
Pracownia Ewaluacji Jakości Kształcenia
Wyniki ankietowania Miasto Szczecin Młodzieżowa Rada Miasta Szczeciński Park Naukowo Technologiczny Szczecin, 20 czerwca
E-learning czy kontakt bezpośredni w szkoleniu nowych użytkowników bibliotek uczelni niepaństwowych? EFEKTYWNOŚĆ OBU FORM SZKOLENIA BIBLIOTECZNEGO W ŚWIETLE.
Internauci w grupach wiekowych
Automatyczny sprzedawca, jak zwiększyć efektywność internetowych stron turystycznych.
Wiedza i opinie Polaków na temat wyborów do Parlamentu Europejskiego
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- V Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Informacje ogólne Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007r w sprawie warunków i sposobie oceniania, klasyfikowania.
Zajęcia pozalekcyjne oraz dla inicjatyw społeczności lokalnej w szkolnej pracowni informatycznej Szkoła Podstawowa nr 21 im. Królowej Jadwigi w Lublinie.
STOP.
WYNIKI ANKIETY W ankiecie przeprowadzonej przez Nową Przyszłość wzięło udział 106 uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum z Zespołu Szkół im. Ks. Jerzego.
dr Zbigniew E. Zieliński Wyższa Szkoła Handlowa
Wdrażanie systemu e-learning w warunkach studiów eksternistycznych Wyższej Szkoły Handlowej w Kielcach dr inż. R. Zbigniew Lis dr Zbigniew E. Zieliński.
Ankieta Oceny Zajęć Dydaktycznych
Uniwersytety Trzeciego Wieku
Materiał do badań : Uniwersytet Rzeszowski semestr 2005/ kierunki studiów : filologia polska, historia, matematyka - II i IV rok 143 studentów i.
PowerPoint – Wprowadzenie
Znaczenie Internetu w doradztwie zawodowym dla młodzieży
EWALUACJA WSPÓŁPRACY Z RODZICAMI PROWADZONEJ PRZEZ SZKOŁĘ
Diagnoza na podstawie badań organizacji pozarządowych, monitoringu samorządów i danych ze sprawozdań RB.
Piotr Karpiński 0,5 min. “Dzień dobry, nazywam się Piotr Karpiński
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH W GOLENIOWIE
Zbigniew Gruszka. prezentacja Tablica 1 Wykształcenie słuchaczy Podstawowe 9 osób (1,1%) Średnie 201 osób (40,7%) Wyższe 300 osób (53,6%) Nieznane 32.
„Student jako konsument na rynku multimediów”
WYNIKI ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD DZIENNIKARZY OCENIAJĄCYCH PRACĘ DZIAŁÓW PR SPÓŁEK GRUPY PKP OPRACOWANIE: BIURO MARKETINGU I KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ.
Ankieta C Metryczka Rekrutacja.
Bezpieczny Internet! Bezpieczny uczeń! Świadomy uczeń!
Ewaluacja 2011/2012 semestr II Profil szkoły.
1. ŁATWOŚĆ ZADANIA (umiejętności) 2. ŁATWOŚĆ ZESTAWU ZADAŃ (ARKUSZA)
Bezpieczny internet.
Projekt edukacyjny pt. „Czy możemy czuć się bezpieczni w Internecie”
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Analiza ankiety dla uczniów klas V.
Aktualizacja: To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen uczniów. Dzięki niemu każdy rodzic ma bieżący dostęp z dowolnego.
WYNIKI ANONIMOWEJ ANKIETY „BEZPIECZEŃSTWO W SIECI”
Rok szkolny 2013/2014 Zespół w składzie:
O programie Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i „Gazetę Wyborczą”. która promuje.
Rada Statystyki Warszawa 19 maj Agenda Cel badania: Poznanie opinii właścicieli przedsiębiorstw i kluczowych menedżerów na temat statystyki publicznej,
Nie kradnij i nie daj się okraść!
młodzieży gimnazjalnej
- bariera informacyjna w bibliotekach akademickich
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Maj 2014 r. Przewodnik do planowania programu kształcenia na II roku studiów II stopnia Kierunek: Biologia – nauczanie biologii Przeznaczony dla studentów,
Komunikacja w bibliotece uczelnianej na tle rozwoju technologii informatycznych. Z doświadczeń BG UMCS Ogólnopolska Konferencja Naukowa Nowoczesna Biblioteka.
Raport badawczy. Badani najczęściej odpowiadali, że podjęli pracę za granicą, chociaż mieli pracę w Polsce, jednak zarobki były zbyt niskie. Pracownicy.
Bądź bezpieczny w sieci
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" PIOTR TKACZ Studium e-Learningu Wyższej Szkoły Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach.
Dzień Bezpiecznego Internetu
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
E-Learning. Co to jest e-learning? E-learning jest to metoda nauczania na odległość z wykorzystaniem technologii komputerowych i Internetu. Pozwala na.
Nie kradnij i nie daj się okraść!. Naszym zadaniem było… opracować: - Jak zgodnie z prawem korzystać z dostępnych w sieci materiałów – tekstów, zdjęć,
Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK-owe r. PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BŁOGOSŁAWIONEGO KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI W NIECZAJNIE GÓRNEJ.
1. Nie ufaj osobie poznanej przez Internet. Nigdy nie możesz być pewien, kim ona naprawdę jest. Mówi, że ma 8 lat, ale może mieć 40! 2. Włączaj komputer.
Analiza wyników ankiety „Internet wsparcie czy zagrożenie ” oprac. Beata Zdrojewska, Magdalena Mike-Roczek.
ZAŁOŻENIA PORTALU. teleKROWA.pl to portal, którego celem jest ułatwienie konsumentom znalezienia optymalnej oferty związanej z:  telefonami komórkowymi,
Dzień Bezpiecznego Internetu
Ocena Projektu „Klasa Akademicka” prowadzonego na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu – wybrane wyniki badań Dominika Stachowiak.
Przykładowa ankieta nt. telefonów komórkowych
Debata w III a.
RAPORT KRAJOWY POLSKA Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce
“JAK SIĘ PRZED NIĄ USTRZEC?”
Zapis prezentacji:

TEQUILA\ TELEWYKŁADY W OCZACH STUDENTÓW wyniki ilościowe ankiety audytoryjnej zrealizowanej w latach akademickich: 2004/ / /2007 mgr Joanna Cynalewska

TEQUILA\ DANE METRYCZKOWE

DANE METRYCZKOWE Rok studiów

DANE METRYCZKOWE Płeć

TEQUILA\ TELEWYKŁADY OGÓLNIE

TELEWYKŁADY OGÓLNIE Uczestnictwo w poszczególnych formach telewykładów P.1. W której z poniższych form telewykładów, uczestniczyłe(a)ś co najmniej jeden raz?

TELEWYKŁADY OGÓLNIE Najczęściej wybierana forma telewykładów P.2. W której z poniższych form telewykładów, uczestniczyłe(a)ś najczęściej?

TELEWYKŁADY OGÓLNIE Najrzadziej wybierana forma telewykładów P.4. W której z poniższych form telewykładów, uczestniczyłe(a)ś najrzadziej?

TELEWYKŁADY OGÓLNIE Częstotliwość uczestnictwa w poszczególnych formach telewykładów P.6. Ile razy (szacunkowo) uczestniczyłe(a)ś w poszczególnych formach telewykładów? Średnie uczestnictwo wśród osób, które co najmniej raz brały udział w poszczególnych formach telewykładów Na żywo w Sali B5,6 Na żywo w internecie1,9 W internecie (archiwum) – pierwsze słuchanie 4,3 W internecie (archiwum) – ponowne słuchanie 3,3 5,8 3,0 6,1 4,7 6,8 5,2 4,5 2,9 2005/ / /2007

TELEWYKŁADY OGÓLNIE Fizyczna obecność wykładowcy P.9. Czy fizyczna obecność wykładowcy w czasie wykładu jest dla Ciebie istotna? Średnie: 2004/2005 (4,1); 2005/2006 (3,9); 2006/2007 (3,8) (skala: 1-zdecydowanie nie, 2-raczej nie, 3-trudno powiedzieć, 4-raczej tak, 5-zdecydowanie tak)

TELEWYKŁADY OGÓLNIE Pokaz slajdów P Czy w czasie telewykładów istotne jest dla Ciebie aby był pokaz slajdów? Średnie: 2004/2005 (3,9); 2005/2006 (4,0); 2006/2007 (3,9) (skala: 1-zdecydowanie nie, 2-raczej nie, 3-trudno powiedzieć, 4-raczej tak, 5-zdecydowanie tak)

TELEWYKŁADY OGÓLNIE Ścieżka video P Czy w czasie telewykładów istotne jest dla Ciebie aby była ścieżka video? Średnie: 2004/2005 (3,8); 2005/2006 (4,0); 2006/2007 (3,6) (skala: 1-zdecydowanie nie, 2-raczej nie, 3-trudno powiedzieć, 4-raczej tak, 5-zdecydowanie tak)

TELEWYKŁADY OGÓLNIE Wykłady w Sali B a stały dostęp do internetu P.11. Czy dysponując stałym dostępem do internetu przychodził(a)byś na wykłady do Sali B? TAK NIE TRUDNO POWIEDZIEĆ 28,8% 49,2% 22,0% 25,6% 42,7% 31,7% 34,9% 49,4% 15,7% 2005/ / /2007

TEQUILA\ TELEWYKŁADY Z WYKORZYSTANIEM INTERNETU (OPINIE STUDENTÓW, KTÓRZY KORZYSTALI PRZY TELEWYKŁADACH Z INTERNETU – ŚCIĄGANIE PLIKÓW, ODSŁUCHIWANIE TELEWYKŁADÓW…)

Q.0. Do czego wykorzystujesz internet przy telewykładach? TELEWYKŁADY z WYKORZYSTANIEM INTERNETU wykorzystanie internetu przy telewykładach

TELEWYKŁADY z WYKORZYSTANIEM INTERNETU Miejsce korzystania z internetu przy odsłuchiwaniu telewykładów Q.1. Gdzie korzystałeś z internetu w czasie odsłuchiwania telewykładów

TELEWYKŁADY Z WYKORZYSTANIEM INTERNETU Pokaz slajdów jako ułatwienie Q.4. Czy wg Ciebie pokaz slajdów ułatwia przekaz? Średnie: 2004/2005 (4,1); 2005/2006 (4,2); 2006/2007 (4,1) (skala: 1-zdecydowanie nie, 2-raczej nie, 3-trudno powiedzieć, 4-raczej tak, 5-zdecydowanie tak)

TELEWYKŁADY Z WYKORZYSTANIEM INTERNETU Wielokrotne odsłuchiwanie wykładu jako ułatwienie Q.5. Czy wg Ciebie możliwość wielokrotnego odsłuchiwania materiału ma korzystny wpływ na jego przyswajanie? Średnie: 2004/2005 (4,1); 2005/2006 (4,1); 2006/2007 (4,1) (skala: 1-zdecydowanie nie, 2-raczej nie, 3-trudno powiedzieć, 4-raczej tak, 5-zdecydowanie tak)

TELEWYKŁADY Z WYKORZYSTANIEM INTERNETU Szersze wykorzystanie formuły telewykładu przez internet Q.6. Czy Twoim zdaniem formuła telewykładu przez serwis internetowy może być wykorzystywana szerzej? 2005/ / /2007

TELEWYKŁADY Z WYKORZYSTANIEM INTERNETU % Telewykładów do zaakceptowanie w wersji elektronicznej Q.8. Jaki % zajęć przewidzianych programem studiów był(a)byś skłonna zaakceptować w wersji elektronicznej ? Średni procent 34,5%22,7%21,5% 2005/ / /2007

TELEWYKŁADY Z WYKORZYSTANIEM INTERNETU Strona internetowa – łatwość poszukiwania materiałów Q.9. Czy na stronie internetowej, na której masz dostęp do telewykładów, łatwo jest, wg Ciebie, odnaleźć poszukiwany materiał? 2005/ / /2007

TELEWYKŁADY Z WYKORZYSTANIEM INTERNETU Strona internetowa – problemy na stronie Q.10. Czy spotkałe(a)ś się z jakimiś problemami na tej stronie internetowej? 2005/ / /2007

TELEWYKŁADY Z WYKORZYSTANIEM INTERNETU Strona internetowa – braki na stronie Q.12. Czy są jakieś kwestie/elementy, których brakuje Ci na tej stronie internetowej? 2005/ / /2007

TEQUILA\ Dziękuję