Szkoły Podstawowej nr 45 im. Jana Pawła II w Białymstoku

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Biblioteka szkolna „W bibliotece znajdziesz wszystko, czego chcesz, starą prawdę, mądrą bajkę, piękny wiersz” (Krystyna Wodnicka)  
Advertisements

Pakiet edukacyjny do lekcji MOJA OJCZYZNA
Zajęcia matematyczne Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Smolniku.
dydaktyka ogólna WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów i 15 godzin ćwiczeń
„Nowa Polszczyzna” „Nowa Polszczyzna”, metodyczny dwumiesięcznik dla nauczycieli języka polskiego (pięć numerów rocznie), pojawiła się na edukacyjnym rynku.
Praktyczna nauka zawodu
DZIAŁANIA NA UŁAMKACH ZWYKŁYCH
na podstawie książki Astrid Lindgren "Dzieci z Bullerbyn"
ZESPÓŁ SZKÓŁ W ZAWOI WILCZNEJ im. Ks. Kardynała Karola Wojtyły
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1
Oferta szkoleniowa Ośrodka rok szkolny 2009/10 semestr letni Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów.
Miś o Bardzo Małym Rozumku... tytułowy bohater książki A. A. Milne'a.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Przykłady dobrej.
Zajęcia pozalekcyjne oraz dla inicjatyw społeczności lokalnej w szkolnej pracowni informatycznej Szkoła Podstawowa nr 21 im. Królowej Jadwigi w Lublinie.
Teatr Dzień 1- W teatrze Dzień 2- Przygotowujemy przedstawienie
Jak z wykorzystaniem literatury prowadzić ciekawe zajęcia z uczniami realizujące zadania wychowawcze szkoły Bożena Prażmo, maj 2011 r.
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele Matematyka
Wydawnictwo STENTOR prezentuje
Nie wszyscy mamy te same zdolności, ale wszyscy powinniśmy mieć te same możliwości, aby swe zdolności rozwijać John. F. Kennedy.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
Zespół Placówek Oświatowych Publiczna Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego i Przedszkole w Kurozwękach.
Nowa podstawa programowa kształcenia ogólnego dla szkół podstawowych
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
DC Edukacja Centrum Szkoleń i Certyfikacji Komputerowych Innowacyjne formy oceniania z wykorzystaniem ICT Kartuzy, 12 listopada 2010.
z matematyką bez granic
Szkoła Podstawowa Nr 122 w Łodzi Koordynatorzy projektu:
ale (a może przede wszystkim)
Pierwszy pakiet edukacyjny do prowadzenia
Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Promniku
Historia Nauczyciel Katarzyna Waszczyk
„Ortograffiti w mojej szkole”
8 września 2014 autor: Joanna Dembowa
ZESTAWIENIE WYNIKÓW KONKURSÓW W ROKU SZKOLNYM 2013/2014
Pieszy - uczestnikiem ruchu drogowego Edyta Górska
teoretyczne podstawy kształcenia 2013/2014
Cele: 1. poznanie i rozumienie podstaw nowoczesnego procesu kształcenia oraz jego uwarunkowań, 2. wyposażenie studentów w treści teoretyczne, niezbędne.
Szkoły Podstawowej w Uhowie. I. Międzynarodowy Miesiąc Bibliotek Szkolnych: Biblioteki szkolne- bramy do życia 1. Wykonanie z sentencji, myśli, aforyzmów.
Konferencja Procedury rozwijania uczenia i nauczania stycznia 2014 SPACER EDUKACYJNY Dobra Praktyka Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Szczodrzykowie.
Warsztaty fotograficzne WYMIAR GODZIN: 25 godzin ćwiczeń.
6 powodów, żeby wybrać „SZÓSTKĘ” adres: ul. Wawel 13, Sosnowiec tel/fax:
Metoda ćwiczeń praktycznych Scenariusz zajęć
Galeria Postaci Książkowych
Technologia kształcenia zawodowego 3. Proces kształcenia
Lekcje z komputerem, 2006.
Raport z ewaluacji wewnętrznej PSP nr 17 im. M. Konopnickiej w Wałbrzychu rok szkolny 2014/2015 Opracowanie: G. Broniek-Pelister J. Gawonicz A. Müller.
W naszej szkole każdy uczeń mający trudności w nauce bądź pragnący bardziej pobudzić i rozwinąć swoje zainteresowania znajdzie coś dla siebie. Nauka przy.
Przygotowaliśmy: -praktyczne narzędzia dla nauczycieli: -ramowy plany pracy wychowawczej, -ramowy program zajęć pozalekcyjnych, -scenariusze lekcji,
Odwrócona lekcja w klasie 5 c
Anna Gościmska Antonina Telicka - Bonecka.  Wiedza z zakresu historii jest wymagana w zadaniach nieliterackich  Brak wiedzy z zakresu historii może.
Lider Projektu: 2 Partner projektu: Projekt „SZKOŁA SUKCESU” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Beneficjent:
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Klasa matematyczno- informatyczna w Świętej Katarzynie.
Metodyka edukacji plastycznej w klasach IV-VI. celeprzedmiotu:celeprzedmiotu:
Czy nasza szkoła jest dobra? Przygotowała: Marta Jankowicz.
Konkursy i seminaria metodyczne dla nauczycieli informatyki.
Program antytytoniowej edukacji zdrowotnej
metodyka edukacji plastycznej w klasach IV-VI
Jesień z Kubusiem Puchatkiem - czyli jak literatura dla dzieci inspiruje nas do działań twórczych jesień 2016.
ZESPÓŁ EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ
Konkurs Matematyczno – Przyrodniczy „Dlaczego tak
Szkoła Dobrego Wychowania
metodyka edukacji plastycznej w klasach IV-VI
DORADZTWO ZAWODOWE SZKOŁA PODSTAWOWA W KRASZEWIE
INDYWIDUALIZACJA NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KLAS I – III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH DOBRY START PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA W JORDANOWIE ŚLĄSKIM.
Informacje dla rodziców klasa I
Imię i nazwisko nauczyciela
Szkoła Podstawowa Nr 122 w Łodzi Koordynatorzy projektu:
Pakiet edukacyjny „Przeszłość to dziś” Zakres podstawowy i rozszerzony
Zapis prezentacji:

Szkoły Podstawowej nr 45 im. Jana Pawła II w Białymstoku Kubuś Puchatek i jego przyjaciele Zajęcia w klasie II Szkoły Podstawowej nr 45 im. Jana Pawła II w Białymstoku nauczyciele prowadzący: mgr Bożena Hackiewicz mgr Grażyna Gajlewicz

Kubuś Puchatek i jego przyjaciele Zajęcia w klasie II Dwie godziny lekcyjne Cel ogólny - ćwiczenia utrwalające nabyte umiejętności w posługiwaniu się narzędziami przybornika edytora graficznego; z wykorzystaniem wiedzy uczniów z zajęć edukacji polonistycznej, a dotyczącej znajomości postaci i scenek z bajki „Kubuś Puchatek”.

Kubuś Puchatek i jego przyjaciele Cele operacyjne: przypomnienie przygód i postaci z bajki „Kubuś Puchatek”; projektowanie postaci „nowego” zwierzątka lub wymyślonej scenki; ćwiczenia utrwalające posługiwanie się narzędziami przybornika edytora graficznego; w przypadku dzieci z deficytami manualnymi - ćwiczenia w utrwalaniu wybranych narzędzi przybornika - kolorowanki.  utrwalenie ortograficznych zasad pisowni; wdrażanie dzieci do używania form grzecznościowych;

Kubuś Puchatek i jego przyjaciele Zajęcia prowadziłyśmy metodą łączącą pokaz, dyskusję, z ćwiczeniami praktycznymi. Stosowałyśmy formę pracy indywidualną i zbiorową.

Kubuś Puchatek i jego przyjaciele Lekcję rozpoczęliśmy prezentacją przypominającą postacie zwierząt występujących w bajce.

Kubuś Puchatek i jego przyjaciele Omówiliśmy z dziećmi ciekawsze przygody bohaterów, jakie zapamiętały omawiając lekturę na zajęciach edukacji polonistycznej i rozwiązując różne zadania matematyczne. Szczególną uwagę zwracałyśmy na „ludzkie” cechy zwierzątek.

Następnie dzieci projektowały i rysowały na papierze i komputerze nowe zwierzątko, jako nowego bohatera bajki. Prezentujemy kilka wybranych prac uczniów

Paulina Tymosiuk

Marta Czaplejewicz

Dominika Tomczuk

Natalia Nowicka

Ania Szatyłowicz

Kubuś Puchatek i jego przyjaciele w przypadku dzieci z deficytami manualnymi były to ćwiczenia w utrwalaniu wybranych narzędzi przybornika - kolorowanki.

Kubuś Puchatek i jego przyjaciele Rysunki wydrukowaliśmy. Najładniejsze prace (klasowa komisja dziecięca), zostały przekazane do I etapu Międzyszkolnego Konkursu pt. „Kubuś Puchatek i jego przyjaciele” organizowanego przez nauczycieli naszej Biblioteki Szkolnej.

Kubuś Puchatek i jego przyjaciele

Najprzyjemniejsza część konkursu - nagrody

Kubuś Puchatek i jego przyjaciele LITERATURA: 1. A. A. Milne “Kubuś Puchatek” Wyd. “Nasza Księgarnia” Warszawa 1995; 2. Wesoła Szkoła Kształcenie zintegrowane w klasie 2; Przewodnik Metodyczny część 2, 3; Wydanie 1; Podręcznik cz. 2; Hanna Dobrowolska, Anna Konieczna Karty pracy ucznia cz. 2; Hanna Dobrowolska, Anna Konieczna, Krystyna Wasilewska; Matematyka cz. 2; Jadwiga Hanisz, WSiP, Warszawa 2000; 3. Przewodnik Metodyczny dla nauczyciela, Lektura Szkolna w klasach 1 – 3; Wyd. JUKA Łódź 1994; 4. Lektura w klasach I – III Krystyna Lenartowska i Wacława Świątek; 5. http://www.puchatek.hm.pl - Strona Szymona - małe co nieco.

Kubuś Puchatek i jego przyjaciele Dziękujemy za uwagę Bożena Hackiewicz & Grażyna Gajlewicz