Automatyczny sprzedawca, jak zwiększyć efektywność internetowych stron turystycznych.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Prezentacja firmy Remigiusz Siudziński Warszawa,
Advertisements

SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
System Elektronicznej Komunikacji Administracji Publicznej
Klub Dyrektorów Finansowych "Dialog" Usprawnienia w dziale finansowym. Warszawa Projekty dla siebie i dla całej firmy Współpraca z IT. Krzysztof.
Śląski System Informacji Turystycznej
Strategia rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Polsce do roku 2013
PROPONOWANE ZMIANY W STRATEGII MARKETINGOWEJ GM - OPEL W POLSCE (na podstawie przeprowadzonej ankiety) Praca zaliczeniowa z przedmiotu „Analiza rynkowa.
Walne Zgromadzenie Leaseurope
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
BUDOWNICTWO MIESZKANIOWE - podsumowanie po 11 miesiącach 2011 roku. OPRACOWANO na podstawie: - Podsumowania prof. Bolkowskiej, danych GUS nt. budownictwa.
SŁOWA, które doprowadzą nas do KLIENTA
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
W gąszczu cen…... czyli jak optymalizować cenę w dobie masowej customizacji?
Problemy turystyki w województwie podkarpackim Brak markowych produktów turystycznych Przeciętna oferta turystyczna, znacznie poniżej możliwości regionu.
J. Krzesiński & L. Żukowski & P. Zejer Typ: System Informacji Turystycznej Produkt (output): Centrum Informacji Turystycznej Wskaźniki: uruchomienie wielojęzycznej.
OGÓLNOPOLSKI KONKURS MODERNIZACJA ROKU 2009 kategoria: Obiekty Hotelarsko-Turystyczne OGÓLNOPOLSKI KONKURS MODERNIZACJA ROKU 2009.
TEQUILA\ TELEWYKŁADY W OCZACH STUDENTÓW wyniki ilościowe ankiety audytoryjnej zrealizowanej w latach akademickich: 2004/ / /2007 mgr Joanna.
WIARYGODNOŚĆ INFORMACJI W INTERNECIE.
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
Zajęcia pozalekcyjne oraz dla inicjatyw społeczności lokalnej w szkolnej pracowni informatycznej Szkoła Podstawowa nr 21 im. Królowej Jadwigi w Lublinie.
Odwrócony łańcuch dystrybucji
Listonic – Wygodna lista zakupów
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
AMDG Jarosław M. Dobrzyński
Zasady funkcjonowania Warszawa Program marketingowy.
Wygodna lista zakupów Case study Przyciski Listonic.
Systemy prezentacji treści (Digital Signage)
Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej Departament Administracji Publicznej Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji.
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Podsumowanie akcji promocyjnej.
Dyrektor Departamentu Turystyki
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
Search Engine Marketing w promocji eventu
Internet na obszarach wiejskich szanse i możliwości Bartosz Margol Biuro Programów Wiejskich Fundusz Współpracy.
Bartłomiej Kamiński Witold Czyż Wydział Promocji i Współpracy Międzynarodowej Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego.
Wyniki finansowe Grupy AB I kwartał 2009 roku. AB S.A., ul. Kościerzyńska 32, Wrocław | | 2 PODSTAWOWE INFORMACJE AB S.A. jest.
Rekreacja i turystyka osób niepełnosprawnych
Turystuka Weekendowa.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Źródło: Dział Badań i Analiz firmy Emmerson S.A. Aktualna sytuacja na rynku mieszkaniowym. Prognozy na 2011 r. Oferta deweloperów w największych miastach.
Wzorowy i zmotywowany personel - wizytówką hotelu
Strona 1 Branża Grzewczo-Instalacyjna w Internecie 2013 Poznań, Ireneusz Jeleń 664/
Program Partnerzy na rzecz stabilności finansowej Geoffrey Mazullo Dyrektor 11 lipca Warszawa, Polska Relacje inwestorskie online Przegląd.
Ceneo.pl – serwis porównujący ceny produktów w sklepach internetowych.
Konsjerż, concierge – dozorca domu i odźwierny we francuskich kamienicach. We współczesnych luksusowych hotelach również pracownik, którego zadaniem jest.
Lokalizacja Opisy lokalizacji. Lokalizacja Opisy lokalizacji.
Podsumowanie pierwszego roku
Powrót Hibernatusa Reklamy Świat mediów W izolacji od 2000 roku...
Zarządzanie Przedsiębiorstwem Turystycznym
Inwestor w sieci Badanie w liczbach Paweł Piekarski, dyrektor zarządzający Instytutu Badań Pollster.
Serdecznie zapraszamy
Warto ustalić, w jakich warunkach przebiegało uczenie się i nauczanie, czyli przeanalizować czynniki, które w znaczący sposób mogły wpłynąć na poziom.
Gdzie klienci szukają informacji o pożyczkach pozabankowych?
Jak wykonać prosty licznik odwiedzin strony internetowej?
Oczekiwania klientów względem sprzedawcy gazu ziemnego
„Globalne systemy rezerwacji GDS”
Profesja Centrum kształcenia Kadr we Wrocławiu Technik Obsługi Turystyki Zagranicznej Sem . III „Globalne systemy rezerwacji systemu GDS – Amadeus,
SYSTEMY REZERWACYJNE W HOTELARSTWIE
Konferencja metodyczna dla nauczycieli informatyki i technologii informacyjnej. Warszawa, Wyszukiwarki... nie tylko stron. Jakub Kacprzak NetSprint.pl.
Innowacyjna platforma pomagająca zaplanować podróż i umożliwiająca porównywanie cen usług turystycznych.
Lepszy wynik na egzaminie = wymarzona szkoła (satysfakcja i zadowolenie)
Michał Brzeszkiewicz Departament Nowych Technologii Polska Organizacja Turystyczna Nowe technologie w Informacji Turystycznej.
ZAŁOŻENIA PORTALU. teleKROWA.pl to portal, którego celem jest ułatwienie konsumentom znalezienia optymalnej oferty związanej z:  telefonami komórkowymi,
Wprowadzenie Mała firma, rozpoczynająca swoją działalność na rynku
Dlaczego warto dołączyć do Dni Otwartych Funduszy Europejskich?
3 lutego 2017 roku odbył się konkurs „Mistrz Bezpiecznego Internetu” dla klas 4 – 6, w którym wzięło udział 49 uczniów.
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
Region promocji turystycznej
Zapis prezentacji:

Automatyczny sprzedawca, jak zwiększyć efektywność internetowych stron turystycznych

Nagroda za najlepszą stronę hotelową w Polsce w konkursie Dobra strona turystyki za

Nagroda za najlepszy portal miasta i regionu w Polsce w konkursie Dobra strona turystyki za

Ponad połowa Polaków szukając hotelu, sięga do Internetu Źródło: Wg PBS DGA w już 2008 było to ponad 49%

Rezerwacje internetowe

Convert lookers to bookers

Jak wykorzystać ten potencjał?

Prawdziwy sprzedawca a sprzedawca automatyczny

Automatyczny sprzedawca i jego interaktywny dialog z klientem. Najważniejsze funkcje efektywnej strony internetowej. Zwiększa szansę sprzedaży - Wyświetlanie dostępności usługi - Wskazywanie cen (ceny "od", gwarancja najniższej ceny) - Rozwiewanie wątpliwości (referencje, opinie) - Najkrótsza droga dotarcia do oferty - Minimum informacji, tylko najważniejsze fakty - Prezentacja graficzna Wykorzystuje moment kiedy zapada decyzja zakupowa - Rezerwuj teraz! Zwiększa sprzedaż - Up-selling - cross-selling - Pakiety i oferty specjalne Pamięta o: - różnych metodach płatności i ich bezpieczeństwie - pamiętaj o klientach obcojęzycznych - wersje językowe i waluty - lojalnych klientach

Automatyczny sprzedawca PROFITROOM UPPER Booking Engine

Procent odwiedzających stronę www i otwierających system rezerwacji UPPER. Badany okres: analizowano 40 obiektów Średnia dla wszystkich obiektów Obiekty z dobrą stroną www i właściwą strategią obecności w Internecie mogą uzyskiwać znacznie lepsze wyniki 14,5%

Case study – Hotel Klimczok

Przykład hotelu Klimczok Procent otwarć systemu rezerwacji wg kategorii oraz na stronie internetowej hotelu Klimczok

Efektywność systemu po zmianach Procent otwarć systemu rezerwacji tygodniowo, po wprowadzeniu zmian * W styczniu 2010, współczynnik wzrósł do 25%, dzięki lepszym ofertom oraz sezonowości

Udoskonalając efektywność stron turystycznych pamiętajmy by zadbać także o ich popularność!