Automatyczny sprzedawca, jak zwiększyć efektywność internetowych stron turystycznych
Nagroda za najlepszą stronę hotelową w Polsce w konkursie Dobra strona turystyki za
Nagroda za najlepszy portal miasta i regionu w Polsce w konkursie Dobra strona turystyki za
Ponad połowa Polaków szukając hotelu, sięga do Internetu Źródło: Wg PBS DGA w już 2008 było to ponad 49%
Rezerwacje internetowe
Convert lookers to bookers
Jak wykorzystać ten potencjał?
Prawdziwy sprzedawca a sprzedawca automatyczny
Automatyczny sprzedawca i jego interaktywny dialog z klientem. Najważniejsze funkcje efektywnej strony internetowej. Zwiększa szansę sprzedaży - Wyświetlanie dostępności usługi - Wskazywanie cen (ceny "od", gwarancja najniższej ceny) - Rozwiewanie wątpliwości (referencje, opinie) - Najkrótsza droga dotarcia do oferty - Minimum informacji, tylko najważniejsze fakty - Prezentacja graficzna Wykorzystuje moment kiedy zapada decyzja zakupowa - Rezerwuj teraz! Zwiększa sprzedaż - Up-selling - cross-selling - Pakiety i oferty specjalne Pamięta o: - różnych metodach płatności i ich bezpieczeństwie - pamiętaj o klientach obcojęzycznych - wersje językowe i waluty - lojalnych klientach
Automatyczny sprzedawca PROFITROOM UPPER Booking Engine
Procent odwiedzających stronę www i otwierających system rezerwacji UPPER. Badany okres: analizowano 40 obiektów Średnia dla wszystkich obiektów Obiekty z dobrą stroną www i właściwą strategią obecności w Internecie mogą uzyskiwać znacznie lepsze wyniki 14,5%
Case study – Hotel Klimczok
Przykład hotelu Klimczok Procent otwarć systemu rezerwacji wg kategorii oraz na stronie internetowej hotelu Klimczok
Efektywność systemu po zmianach Procent otwarć systemu rezerwacji tygodniowo, po wprowadzeniu zmian * W styczniu 2010, współczynnik wzrósł do 25%, dzięki lepszym ofertom oraz sezonowości
Udoskonalając efektywność stron turystycznych pamiętajmy by zadbać także o ich popularność!