Filip Andrzejewski Remigiusz Chiluta

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
ZASADY TWORZENIA PREZENTACJI MULTIMEDIALNYCH
Advertisements

Rysowanie w Java void drawString(String tekst, pozX, pozY)
Klasyfikacja czworokątów.
Arkusz kalkulacyjny.
Programowanie wizualne
Architektura systemów komputerowych
Algorytmy rastrowe Algorytmy konwersji Rysowanie odcinków
6. Układy kształtujące funkcje odcinkami prostoliniowymi
Serwer WWW na AT89C52 Adrian Witlib Maciej Przeor ID06SK1
Geograficzne bazy danych
ALLEGRO PIERWSZA GRA: WYŚCIG
Filip Andrzejewski Remigiusz Chiluta
KORESPONDENCJA SERYJNA
Wstaw temat prezentacji jako obiekt fontwork
Kolory, grafika, multimedia
SCR 2008/2009 – informatyka rok 5. Edytor Wizualny - Agenda Przeznaczenie komponentu Funkcjonalność Opis działania.
MS Access 2000 Tworzenie bazy danych Piotr Górczyński 2005.
20/09/ Języki programowania 1 Piotr Górczyński Kreator form.
Prezentcja Power Pointa na temat obsługi programu Power Point
Rozpoznawanie wielokątów.
WITAM NA SZKOLENIU Porady na dziś i jutro.
1 Podstawy apletów Co to jest aplet, cykl życia apletu, metody apletu, metoda paint(), czcionki, kolory, parametryzowanie apletu, układ współrzędnych ekranowych,
Malowanie na ekranie- Paint (Paintbrush).
Tworzenie nowej biblioteki
POŁĄCZENIE MODEMOWE 1. Połączenie modemowe w Ubuntu.
Jak korzystać z programu peer-to-peer Na przykładzie programu eMule.
Opracowała: Iwona Kowalik
PROGRAMOWANIE W BASCOM
Podstawy systemu operacyjnego
Metody matematyczne w inżynierii chemicznej
Warsztaty programowania w języku Python
Świadectwa Optivum.
Autorka : Gosia Okrasa Kl. 2 gim. CZĘŚĆ I - PODSTAWY
Programowanie obiektowe – zastosowanie języka Java SE
Tworzenie programów, etapów oraz określanie wymagań etapowych
FOTOMOZAIKI Tomasz Szymanowski, 8 czerwca Wstęp Fotomozaika – obraz złożony z innych obrazów. Cel projektu – stworzenie programu generującego fotomozaiki.
Robimy własne notatki - Notatnik
Podstawowe figury geometryczne
Elementy graficzne <HR> linia pozioma
Przykładowy algorytm geometryczny (geometria płaska)
EDYTOR GRAFIKI "PAINT" Prezentacja ma na celu zapoznanie uczniów z podstawowymi funkcjami edytora grafiki Paint.
Visual Basic w Excelu.
Etapy uruchamiania systemu Pliki konfiguracyjne
Ujarzmić Worda Agnieszka Terebus.
Temat: PROCEDURY Z PARAMETRAMI W LOGO KOMENIUSZ
ZASADY TWORZENIA PREZENTACJI MULTIMEDIALNYCH
Temat 11: Odsyłacze.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
1.)Zaznaczamy kursor nad tabelą w miejscu gdzie pokazuje czerwona strzałka 2.) Wciskamy przycisk zaznaczony w czerwonym kółku „Wstaw podział strony”
EDYTOR GRAFIKI PAINT - podstawy pracy.
EDYTOR GRAFIKI PAINT - podstawy pracy.
Do zrobienia 7.5, 7.6,7.8. Układ slajdu: Tytuł, zawartość Tło: Pasek menu -Format -Strona- Ustawienie strony- Tło - Obrazek: Wyszukaj na www – kurczak.
JabTalk - instrukcja. Przyciski paska wypowiedzi – odtwarzanie i czyszczenie Pasek wypowiedzi – wyświetla wybrane symbole i pozwala na ich odtworzenie.
Beata Sanakiewicz. Spis treści  Pierwsze spotkanie Pierwsze spotkanie  Ustawienia witryny Ustawienia witryny  Tło strony Tło strony  Teksty na stronie.
I TY ZOSTAŃ WEBMASTEREM! CZĘŚĆ 1 – „WPROWADZENIE” STWORZYŁ GABRIEL ŚLAWSKI.
SAMOUCZEK PRZYKŁAD ZASTOSOWANIA PROGRAMU DO MODELOWANIA TARCZ.
Tworzenie wizytówki : Ustawienia/omnie 1. Załączamy zdjęcia (klikamy „przeglądaj” i po wybraniu pliku klikamy „wyslij”lub avatar 3.Klikamy „zapisz zmiany”
Korzystanie z poczty Uruchamiamy przeglądarkę i wpisujemy adres naszej strony sosw2plock.com.
Instalacja certyfikatu Dostęp do Rachunku przez Internet BS Pawłowice dla przeglądarki Mozilla Firefox.
Krok po kroku – Jak zrobić zamówienie w sklepie Crimson Circle Wybierz stronę:
Program naszych zajęć Zakres, który obejmują nasze kursy: – Podstawowa obsługa komputera – Obsługa przeglądarek i wyszukiwarek – Obsługa kont mailowych.
Grafika komputerowa. Cele lekcji Jak powstaje obraz na ekranie monitora? Modele barw Typy grafiki komputerowej Zastosowanie grafiki komputerowej Pliki.
Uruchamianie programu. Po rozwinięciu zakładki Inwentaryzacja należy wybrać pierwszą pozycję - Inwentaryzacje.
Jak zaczynam przygodę z programowaniem z gimnazjalistami?
Do tej czynności potrzebna nam będzie bootowalna płyta z Windows XP
Krok 1 Aby zadziałał szyfr ,,Cezar” musisz mieć zainstalowany program C++. Jeżeli nie masz to, w folderze o nazwie ,,c++ builder6 „ znajduje się instalator.
Logo PTMK czyli praktyczne wykorzystanie umiejętności i wiedzy dotyczącej środowiska COREL DRAW.
Opracował Tomasz Durawa
Programowanie obiektowe – zastosowanie języka Java SE
Zapis prezentacji:

Filip Andrzejewski Remigiusz Chiluta C++ - biblioteka allegro ( wstep i prymitywy )

Instalacja - Odpalamy Dev-C++. Zakładka Pomoc - > O Dev-C++ - > Sprawdź uaktualnienia - W nowo otwartym oknie przy "Select devpak server" wybieramy "devpaks.org Community Devpaks". - Wciskamy (na samym dole) "Check for updates" - Po załadowaniu sie listy, w "Groups" wybieramy Allegro - Wciskamy "Download selected"

Włączamy Allegro ! Wybieramy: Plik → Nowy → Projekt...

Wybieramy: Multimedia → Allegro Application Zapisujemy caly projekt w jednym folderze

I zaczyna się horror... Załaczamy biblioteke Allegro Tu piszemy nasz kod Ustawienia okna Funkcje instalujace klawiature, timer, itd...

PISANIE PO EKRANIE: textout_ex ( screen, font, " tu wstaw swoj tekst ", 20, 20, makecol( 255, 0, 255 ), - 1 ); Funkcje ta wpisujemy ponizej „while (!key[KEY_ESC]) {”

Kompilujemy nasz program i uruchamiamy go

Paleta barw RGB ( 255,0,0 ) - Czerwony ( 0,255,0 ) - Zielony ( 0,0,255 ) - Niebieski ( 255,0,255 ) - Różowy ( 0,0,0 ) - Czarny ( 255,255,255 ) - Bialy ( 255,255,0 ) - Żółty

Rysowanie w Allegro - Prymitywy Prymitywy w Allegro to zwykłe, podstawowe figury geometryczne takie jak trójkąty, okręgi, linie, itp.

Trójkat triangle( screen, x1,y1,x2,y2,x3,y4, makecol( 255, 0, 128 ) );

Inne prymitywy: Prostokat - rect( screen, 490, 390, 710, 510, makecol( 30, 30, 30 ) ); Okrąg - circle( screen, 100, 100, 50, makecol( 255, 64, 64 ) ); Linia - line( screen,400,200,600,400, makecol(255,128,64)); Pixel - putpixel( screen, 10, 20, makecol( 255, 0, 255 ) );

Wypełnianie: Circle → Circlefill Aby zamalowac nasza figure, po jej nazwie należy dodac slówka „fill” Circle → Circlefill