SZLAK DROGOWY VIA CARPATHIA SZANSĄ NA WZMOCNIENIE PRZEWAG KONKURENCYJNYCH WSCHODNICH REGIONÓW UE 29-30 XI 2012 ŁAŃCUT - RZESZÓW.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
SOCHACZEW Propozycja lokalizacji lotniska cywilnego dla Linii Low Cost i Cargo.
Advertisements

Koncepcja przestrzenna docelowego układu drogowego
Priorytety infrastruktury transportowej w budżecie Unii Europejskiej na lata Bartłomiej Telejko doradca delegacji PiS w Parlamencie Europejskim.
Drogi krajowe na terenie województwa podlaskiego
Realizacja i przygotowanie inwestycji
Drogowa Trasa Średnicowa w Gliwicach
Obwodnica Ełku jako ważny element
Paweł Klimowicz Przewodniczący Rady Miasta Krakowa Inwestycje Metropolitalne w Wieloletnim Planie Inwestycyjnym Krakowa Kraków, 2007.
Oddział w Kielcach INWESTYCJE NA DROGACH KRAJOWYCH
BUDOWA OBWODNICY MIASTA SZCZYTNO W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 53
GDDKiA Oddział w Kielcach
SOCHACZEW Propozycja lokalizacji lotniska cywilnego dla Linii Low Cost i Cargo Materiał przygotowany na posiedzenie Zespołu ds. opracowania Programu Rozwoju.
Projekt planu robót na rok 2008 na terenie województwa lubelskiego
Przygotowanie Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój
WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE
Priorytety transportowe w Programie Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko września 2006 r. Ministerstwo Transportu.
Kierunki rozwoju infrastruktury transportowej na Mazowszu
Program budowy linii dużych prędkości
Restrukturyzacja Łódzkiego Węzła Kolejowego
Droga ekspresowa S-8 na odcinku Augustów-Suwałki
INWESTYCJE KOMUNIKACYJNE I Konferencja
Roman Ciepiela Wicemarszałek Województwa Małopolskiego
Planowane roboty drogowo-mostowe w latach 2009 ÷ Projekt -
INFORMACJA dotycząca strategii działań
Przebudowa drogi krajowej nr 7
Strategiczne Projekty drogowe Miasta Gdańska
„Przebudowa drogi ekspresowej S8 odcinek węzeł Powązkowska – węzeł Marki (ul. Piłsudskiego). Etap II : węzeł Powązkowska – węzeł Modlińska”
Inwestor: Wykonawca dokumentacji projektowej:
Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012
Zamawiający / Inwestor:
Nowe Marzy, 25 sierpnia 2008 roku
Propozycja rozszerzenia Listy projektów indywidualnych dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko o nowe projekty w zakresie sektora transportu.
Spotkanie robocze polskich regionów Korytarza Bałtyk – Adriatyk
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu warszawskiego Warszawa, 23 listopada 2009 r.
Zmiana Planu Zagospodarowania Przestrzennego Województwa Małopolskiego
Wstępne studium wykonalności dla projektu „Budowa nowej linii kolejowej w relacji Modlin – Płock” Prezentacja wyników prac.
ROZBUDOWA DROGI KRAJOWEJ NR 91 NA ODCINKU TCZEW - CZARLIN
Przygotowanie terenów inwestycyjnych pod budowę
PRZYGOTOWANIE INWESTYCJI DROGOWYCH NA PODKARPACIU
BUDOWA DROGI EKSPRESOWEJ S7
INWESTYCJE W INFRASTRUKTURZE TRANSPORTOWEJ WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO PLANOWANE W NOWEJ PERSPEKTYWIE FINANSOWEJ Rzeszów, sierpień 2014 r.
POIS /10-00 „Rozwój szybkiej kolei miejskiej w Trójmieście”
Akademia Morska w Szczecinie Wydział Inżynieryjno-Ekonomiczny Transportu Instytut Zarządzania Transportem Zakład Organizacji i Zarządzania Projekt rozwojowy.
Kształt instrumentów strukturalnych po 2007r. Prezentacja: Aleksandra Malarz Zastępca Dyrektora Departamentu Integracji Europejskiej Ministerstwo Środowiska.
PROJEKT „SIEĆ SZEROKOPASMOWA POLSKI WSCHODNIEJ”
Posiedzenie Walnego Zebrania Członków Stowarzyszenia Samorządowego S6
KOLEJNE KROKI DO URUCHOMIENIA RPO WP
Program Budowy Dróg Krajowych na lata
1005 km Łączna długość sieci dróg krajowych w WOJEWÓDZTWIE
Uwarunkowania Na terenie miasta Zielona istniejący układ komunikacyjny, opiera się głównie na następujących ciągach dróg: droga ekspresowa S3, droga krajowa.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu siedleckiego Siedlce, 3 listopada 2009 r.
Gmina-Miasto Koszalin Budowa i przebudowa dróg stanowiących zewnętrzny pierścień układu komunikacyjnego miasta Koszalin – I etap odcinek od ul. Gnieźnieńskiej.
Obwodnica Ostrowa Wielkopolskiego PARTNERSTWO SAMORZĄDOWO - RZĄDOWE Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Powiat Ostrowski.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu płockiego. Płock, 13 października 2009r.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu ciechanowskiego Ciechanów, 20 października 2009.
STRATEGICZNY PROGRAM TRANSPORTOWY DZIELNICY POŁUDNIE W MIEŚCIE GDAŃSKU.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu radomskiego. Radom, 17 listopada 2009 r.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu ostrołęckiego. Ostrołęka, 27 października 2009 r.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie ul. Mińska 25, Warszawa Tel.: , Faks:
PROJEKT ELITON TOMICE PROWADZĄCY ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W POZNANIU ZAMAWIAJĄCY STAROSTA POZNAŃSKI MARSZAŁEK WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu
PLANOWANE I ZREALIZOWANE INWESTYCJE NA TERENIE MIASTA SANOKA I POWIATU SANOCKIEGO Lipiec 2017.
Spotkanie dotyczące realizacji zadania
realizowane przez Oddział GDDKiA w Zielonej Górze
Przegląd infrastruktury transportowej województwa podlaskiego
Posiedzenie Walnego Zebrania Członków Stowarzyszenia Samorządowego S6
Projekty Kolejowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego Na Lata Białystok, 14 czerwca 2018 r.
Inwestycje na drogach krajowych Warmii i Mazur
Projekt i budowa drogi ekspresowej S17 Zakręt – Lubelska (bez węzła)
Zapis prezentacji:

SZLAK DROGOWY VIA CARPATHIA SZANSĄ NA WZMOCNIENIE PRZEWAG KONKURENCYJNYCH WSCHODNICH REGIONÓW UE 29-30 XI 2012 ŁAŃCUT - RZESZÓW

OBECNA SIEĆ KORYTARZY TEN-T TEN-T – SIEĆ ISTNIEJĄCA I II III VI sieć uzupełniająca OBECNA SIEĆ KORYTARZY TEN-T Obecną sieć samochodowych korytarzy transportowych na terenie Polski stanowi: 4 główne korytarze sieć uzupełniająca VIA CARPATHIA tylko na odcinkach przygranicznych pokrywa się z siecią TEN-T. Odcinki pomiędzy Rzeszowem a Białymstokiem nie pokrywają się z międzynarodowymi korytarzami transportowymi.

PLANOWANA SIEĆ KORYTARZY TEN-T TEN-T – SIEĆ PLANOWANA PLANOWANA SIEĆ KORYTARZY TEN-T W dn. 22 marca 2012 w Brukseli ministrowie transportu osiągnęli porozumienie dotyczące przekształcenia obecnej niejednolitej struktury dróg, portów lotniczych i kanałów w jednolitą europejską sieć transportową. Bazowa sieć która ma powstać do 2030 będzie oparta na 10 głównych korytarzach. Do 2050 ma powstać sieć uzupełniająca Rozporządzenie zawierające powyższe założenia powinno być zatwierdzone w pierwszym czytaniu przez Parlament Europejski co jest spodziewane w I półroczy 2013 roku. W projekcie odcinek Rzeszów-Lublin widnieje jako część nowego korytarza transportowego LUBLIN RZESZOW

RZĄDOWY PROGRAM BUDOWY DRÓG KRAJOWYCH NA LATA 2011-2015 UCHWAŁA RADY MINISTRÓW NR 10/2011 Z 25.01.2011

DOCELOWA SIEĆ DRÓG SZYBKIEGO RUCHU W POLSCE RZĄDOWY PROGRAM BUDOWY DRÓG KRAJOWYCH NA LATA 2011 – 2015 Rząd Polski uchwalił w 2011r. znowelizowany „Program Budowy Dróg Krajowych na lata 2011-2015”, który jest kontynuacją „PBDK na lata 2008-2012” DOCELOWA SIEĆ DRÓG SZYBKIEGO RUCHU W POLSCE Program zakłada budowę lub kontynuację: - AUTOSTRAD - DRÓG EKSPRESOWYCH - OBWODNIC VIA CARPATIA TO WAŻNY SZLAK KOMUNIKACYJNY ŁĄCZĄCY BASEN MORZA BAŁTYCKIEGO Z MORZEM CZARNYM I ŚRÓDZIEMNYM SZLAK VIA CARPATHIA W POLSCE STANOWIĄ: S-61 BUDZISKO - AUGUSTÓW DK 8 AUGUSTÓW - KORYCIN S-19 KORYCIN – BIAŁYSTOK – LUBLIN – RZESZÓW - BARWINEK

STAN PRAC PRZYGOTOWAWCZYCH VIA CARPATIA NA TERENIE WOJ STAN PRAC PRZYGOTOWAWCZYCH VIA CARPATIA NA TERENIE WOJ. PODLASKIEGO – ODC. REALIZACYJNE O/BIAŁYSTOK BUDZISKO Suwałki - Budzisko I AUGUSTÓW Obwodnica Suwałk II Obwodnica Augustowa III KORYCIN Korycin – Augustów IV BIAŁYSTOK Korycin - Węzeł Białystok Zachód V Węzeł Białystok Zachód - Węzeł Bielsk Podlaski Północ VI Węzeł Bielsk Podlaski Północ - Chlebczyn VII

DOTYCHCZASOWE MIĘDZYNARODOWE SPOTKANIA DOTYCZĄCE ROZWOJU VIA CARPATHIA Międzynarodowa konferencja w Łańcucie (Polska, Łańcut 27.10.2006) Spotkanie ekspertów Polski, Litwy, Słowacji i Węgier (Słowacja, Koszyce 12-13.12.2007) Międzynarodowa konferencja Słowacja, Kralovsky Chlmec 12-13.03.2008 Międzynarodowa konferencja „VIA CARPATIA” Polska, Łańcut 22.10.2010

STAN PRAC PRZYGOTOWAWCZYCH S-19 W WOJ. LUBELSKIM - ODC STAN PRAC PRZYGOTOWAWCZYCH S-19 W WOJ. LUBELSKIM - ODC. REALIZACYJNE O/LUBLIN INFORMACJE DOT. S-19: 1. Gr. woj. lubelskiego – Międzyrzec Podlaski 1 MIĘDZYRZEC PODLASKI 2 - Lata realizacji: po 2013* - Długość odcinka: 10,7 km - Obecny etap prac: Opracowano STEŚ II, uzyskano DUŚ - Obecne natężenie ruchu: 2,7 tys. poj./dobę w 2010 roku ** 2. Obwodnica Międzyrzeca Podlaskiego LUBLIN - Lata realizacji: 2005 - 2008 - Długość odcinka: 6,6 km - Obecny etap prac: Oddana do użytku - Obecne natężenie ruchu: 4,9 tys. poj./dobę w 2010 roku ** * według PBDK 2011 - 2015 ** według GPR 2010

ZDJĘCIA Z OBWODNICY MIĘDZYRZECA PODLASKIEGO STAN PRAC PRZYGOTOWAWCZYCH S-19 W WOJ. LUBELSKIM - ODC. REALIZACYJNE O/LUBLIN ZDJĘCIA Z OBWODNICY MIĘDZYRZECA PODLASKIEGO

ZDJĘCIA Z OBWODNICY MIĘDZYRZECA PODLASKIEGO STAN PRAC PRZYGOTOWAWCZYCH S-19 W WOJ. LUBELSKIM - ODC. REALIZACYJNE O/LUBLIN ZDJĘCIA Z OBWODNICY MIĘDZYRZECA PODLASKIEGO

STAN PRAC PRZYGOTOWAWCZYCH S-19 W WOJ. LUBELSKIM - ODC STAN PRAC PRZYGOTOWAWCZYCH S-19 W WOJ. LUBELSKIM - ODC. REALIZACYJNE O/LUBLIN INFORMACJE DOT. S-19: 3. Międzyrzec Podlaski – Lubartów MIĘDZYRZEC PODLASKI - Lata realizacji: po 2013* 3 - Długość odcinka: 62,6 km - Obecny etap prac: Projektowanie, uzyskano DUŚ KOCK 4 - Obecne natężenie ruchu: 7,1 tys. poj./dobę w 2010 roku ** 3 LUBARTÓW 4. Obwodnica Kocka i Woli Skromowskiej LUBLIN - Lata realizacji: 2009 - 2012 - Długość odcinka: 7,9 km - Obecny etap prac: Oddana do użytku - Obecne natężenie ruchu: 5,3 tys. poj./dobę w 2010 roku ** * według PBDK 2011 - 2015 ** według GPR 2010

ZDJĘCIA Z OBWODNICY KOCKA I WOLI SKROMOWSKIEJ STAN PRAC PRZYGOTOWAWCZYCH S-19 W WOJ. LUBELSKIM - ODC. REALIZACYJNE O/LUBLIN ZDJĘCIA Z OBWODNICY KOCKA I WOLI SKROMOWSKIEJ

ZDJĘCIA Z OBWODNICY KOCKA I WOLI SKROMOWSKIEJ STAN PRAC PRZYGOTOWAWCZYCH S-19 W WOJ. LUBELSKIM - ODC. REALIZACYJNE O/LUBLIN ZDJĘCIA Z OBWODNICY KOCKA I WOLI SKROMOWSKIEJ

STAN PRAC PRZYGOTOWAWCZYCH S-19 W WOJ. LUBELSKIM - ODC STAN PRAC PRZYGOTOWAWCZYCH S-19 W WOJ. LUBELSKIM - ODC. REALIZACYJNE O/LUBLIN INFORMACJE DOT. S-19: 5. Lubartów – Kraśnik - Lata realizacji: 2014-2018 - Długość odcinka: 78,8 km - Obecne natężenie ruchu: 14,4 tys. poj./dobę w 2010* w tym odcinek Lubartów - Lublin LUBARTÓW - Obecny etap prac: Opracowano STEŚ II, uzyskano DUŚ 5 LUBLIN w tym odcinek Lublin - Kraśnik - Obecny etap prac: Opracowano STEŚ II, uzyskiwanie DUŚ KRAŚNIK w tym odcinek wspólny z S17 od w. Lubartów do w. Dąbrowica - Lata realizacji: 2011 - 2013 - Długość odcinka: 9,6 km - Obecny etap prac: W trakcie budowy * Według GPR 2010

6. Kraśnik - Gr. woj. lubelskiego (w. „Łążek Ordynacki”) STAN PRAC PRZYGOTOWAWCZYCH S-19 W WOJ. LUBELSKIM - ODC. REALIZACYJNE O/LUBLIN INFORMACJE DOT. S-19: 6. Kraśnik - Gr. woj. lubelskiego (w. „Łążek Ordynacki”) - Lata realizacji: 2013-2018 - Długość odcinka: 36,7 km - Obecny etap prac: Opracowano STEŚ II, uzyskiwanie DUŚ - Obecne natężenie ruchu: 7,4 tys. poj./dobę w 2010 roku * LUBLIN KRAŚNIK 6 * Według GPR 2010

STAN PRAC PRZYGOTOWAWCZYCH VIA CARPATIA NA TERENIE WOJ STAN PRAC PRZYGOTOWAWCZYCH VIA CARPATIA NA TERENIE WOJ. PODKARPACKIEGO – ODC. REALIZACYJNE O/RZESZÓW INFORMACJE DOT. S-19: 1. Odcinek Łążek Ordynacki – Sokołów Młp. Północ 1 - Stan i lata realizacji: w przygotowaniu (2014-2020) - Długość odcinka: 54,4 km - Obecny etap prac: wykonano STEŚ II, w przygotowaniu wniosek o DUŚ 2 - Obecne natężenie ruchu: 7,0 tys. poj./dobę – odc. równoległy* (DK19) RZESZÓW 2. Odcinek Sokołów Młp. Północ - Stobierna - Stan i lata realizacji: w przygotowaniu (2014-2020) - Długość odcinka: 12,5 km - Obecny etap prac : uzyskano DUŚ, PB i PW w toku - Obecne natężenie ruchu: 12,1 tys. poj./dobę – odc. równoległy* (DK19) BARWINEK * według GPR 2010

PRZEBIEG „AUTOSTRADOWEJ OBWODNICY” RZESZOWA UKŁAD KOMUNIKACYJNY WOKÓŁ RZESZOWA PRZEBIEG „AUTOSTRADOWEJ OBWODNICY” RZESZOWA Wykonanie wszystkich inwestycji pozwoli na połączenie miasta Rzeszowa z drogą ekspresową S-19 i autostradą A-4 od północy w węźle Rzeszów Wschód oraz drogą krajową nr 4. Utworzy się tym samym specyficzna obwodnica Rzeszowa, rozwiązującą problemy komunikacyjne miasta w aspekcie ruchu tranzytowego na linii północ – południe oraz wschód – zachód.

3. Odcinek Stobierna – Rzeszów Wschód STAN PRAC PRZYGOTOWAWCZYCH VIA CARPATIA NA TERENIE WOJ. PODKARPACKIEGO – ODC. REALIZACYJNE O/RZESZÓW INFORMACJE DOT. S-19: 3. Odcinek Stobierna – Rzeszów Wschód - Stan i Lata realizacji: w użytkowaniu od 10.09.2012 - Długość odcinka: 8,3 km - Obecne natężenie ruchu: 18,3 tys poj./dobę – odc. równoległy * 3 - Prognozowane natężenie ruchu: 45 tys. poj./dobę – w 2025 roku ** RZESZÓW BARWINEK * według GPR 2010 ** według Studium Wykonalności

Włączenie S-19 w Stobiernej na DK19 S-19 STOBIERNA – RZESZÓW – ODCINEK ODDANY DO RUCHU 10.09.2012 Włączenie S-19 w Stobiernej na DK19

S-19 STOBIERNA – RZESZÓW – ODCINEK ODDANY DO RUCHU 10.09.2012 Węzeł Jasionka

S-19 STOBIERNA – RZESZÓW – ODCINEK ODDANY DO RUCHU 10.09.2012 Węzeł Jasionka

Most MS-5 w ciągu nad rzeką Wisłok o długości L=144,1m S-19 STOBIERNA – RZESZÓW – ODCINEK ODDANY DO RUCHU 10.09.2012 Most MS-5 w ciągu nad rzeką Wisłok o długości L=144,1m

S-19 STOBIERNA – RZESZÓW – ODCINEK ODDANY DO RUCHU 10.09.2012 Most M11 i wiadukt W10 na DK 19

S-19 STOBIERNA – RZESZÓW – ODCINEK ODDANY DO RUCHU 10.09.2012 Węzeł Rzeszów Wschód

STAN PRAC PRZYGOTOWAWCZYCH VIA CARPATIA NA TERENIE WOJ STAN PRAC PRZYGOTOWAWCZYCH VIA CARPATIA NA TERENIE WOJ. PODKARPACKIEGO – ODC. REALIZACYJNE O/RZESZÓW INFORMACJE DOT. S-19: 4. Odcinek Rzeszów Zachód - Świlcza NISKO - Stan i lata realizacji: w realizacji (termin zakończenia 2013 r.) - Długość odcinka: 4,4 km - Obecne natężenie ruchu: 17,8 tys. poj./dobę – odc. równoległy* (DK9) 4 5. Odcinek Świlcza – Rzeszów Południe 5 RZESZÓW - Stan i lata realizacji: w przygotowaniu (2014-2020) - Długość odcinka: 6,3 km - Obecny etap prac : Uzyskano DUŚ, wykonane PB i PW oraz II ROOŚ - Obecny etap prac: - Obecne natężenie ruchu: 17,8 tys. poj./dobę – odc. równoległy* (DK9) BARWINEK * według GPR 2010

Wiadukt kolejowy WK1 nad S-19 w km 2+869,03 S-19 W. RZESZÓW – ZACHÓD – W. ŚWILCZA Wiadukt kolejowy WK1 nad S-19 w km 2+869,03

S-19 W. RZESZÓW – ZACHÓD – W. ŚWILCZA w. Świlcza na DK4

6. Odcinek Rzeszów Południe – Barwinek (gr. państwa) STAN PRAC PRZYGOTOWAWCZYCH VIA CARPATIA NA TERENIE WOJ. PODKARPACKIEGO – ODC. REALIZACYJNE O/RZESZÓW NISKO INFORMACJE DOT. S-19: RZESZÓW 6. Odcinek Rzeszów Południe – Barwinek (gr. państwa) 6 - Stan i lata realizacji: w przygotowaniu (po 2020) - Długość odcinka: 94 km - Obecny etap prac: Złożony wniosek o wydanie DUŚ BARWINEK - Obecne natężenie ruchu: 7,2 tys. poj./dobę – odc. równoległy* (DK9) * według GPR 2010

Obszar Chronionego Krajobrazu Jaśliski Park Krajobrazowy KOLIZJE S-19 Z OBSZARAMI CHRONIONYMI Obszar Chronionego Krajobrazu Beskidu Niskiego Jaśliski Park Krajobrazowy Łysa Góra PLH 180015 Trzciana PLH 180018 Jasiołka PLH 180011 Ostoja Jaśliska PLH 180014 Rymanów PLH 180016 Beskid Niski PLB 180002

Jaśliski Park Krajobrazowy MAGURSKI PARK NARODOWY KOLIZJE S-19 Z OBSZARAMI CHRONIONYMI Beskid Niski PLB 180002 Jaśliski Park Krajobrazowy Ostoja Magurska PLH 180001 MAGURSKI PARK NARODOWY Łysa Góra PLH 180015 Trzciana PLH 180018 Ostoja Jaśliska PLH 180014

KOLIZJE S-19 Z OBSZARAMI CHRONIONYMI S-19 na odcinku Rzeszów – Barwinek koliduje z 7 obszarami Natura 2000: Beskid Niski PLB180002 Jasiołka PLH180011 Łysa Góra PLH180015 Ostoja Jaśliska PLH180014 Trzciana PLH180018 Wisłok środkowy z dopływami PLH180030 Osuwiska w Lipowicy PLH180011 W zależności od wariantu S-19 zbliża się od 0,5 km do 8 km do 8 kolejnych obszarów Natura 2000 Dodatkowo występują: - rezerwaty przyrody 2 parki krajobrazowe 4 obszary chronionego krajobrazu

ROZWIĄZANIA TECHNICZNE - PRZEKROJE Pas dzielący I etap : 12 m Docelowo: 5 m Jezdnia: I etap: 2 pasy po 3,5 m Docelowo: 3 pasy po 3,5 m Pas awaryjny: 2,5 m Przekrój typowy drogi ekspresowej na prostej na odcinku Nisko – Sokołów

ROZWIĄZANIA TECHNICZNE - PRZEKROJE Jezdnia: 2+1 pasy ruchu po 3,5 m z opaską dzielącą 0,5 m Opaska: 0,75 m Opaska: 0,75 m Przekrój normalny 2+1 na odcinku Sokołów – Stobierna

Pas dzielący wraz z opaskami – 5 m ROZWIĄZANIA TECHNICZNE - PRZEKROJE Opaska zewnętrzna: 0,7 m (brak pasa awaryjnego – co ok. 2 km zatoka awaryjna) Pas dzielący wraz z opaskami – 5 m Jezdnia: 2 pasy po 3,5 m Przekrój typowy drogi ekspresowej na prostej 2+2 na odcinku Miejsce Piastowe – Barwinek oraz na granicy w Barwinku

KONCEPCJA PRZEBIEGU DROGI EKSPRESOWEJ S-19 W OBRĘBIE GRANICY POLSKO-SŁOWACKIEJ W BARWINKU Pismem z 7 lipca 2009 słowackie Ministerstwo Transportu uzgodniło stronie polskiej punkt połączenia drogi S-19 z drogą R4 W dn. 16-17 października 2012 w Medzilaborcach odbyło się spotkanie robocze ekspertów ds. infrastruktury drogowej na którym uzgodniono, iż szczegóły dot. umowy międzyrządowej o połączeniu dróg S19/R4 zostaną ustalone po uzyskaniu przez obie strony decyzji DUŚ. GRANICA PAŃSTWA

WAŻNE REGIONALNE POŁĄCZENIE RZESZÓW - WARSZAWA KLUCZOWYM BĘDZIE POŁĄCZENIE DROGĄ ESKPRESOWĄ RZESZOWA Z WARSZAWĄ POPRZEZ LUBLIN

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ