Autor: Michał GAWRYLUK

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Praca dyplomowa inżynierska
Advertisements

PREZENTACJA SYSTEMU eDokumenty
Piotr Czekalski, ZMiTAC, Politechnika Śląska 2003
Squarer Natalia Berdys Programowanie Urządzeń Mobilnych
Projektowanie w cyklu życia oprogramowania
Michał Żwinis s3472.
Zespół L Prezentacja aplikacji Friendly Help Desk.
Projekt modułu Gra strategiczna „Strusia jama” Wyrzutnie
Architektura systemu Gra strategiczna „Strusia Jama”
Inżynieria Oprogramowania II
Longhorn - Usługi terminalowe
Seminarium Dyplomowe Prezentacja pracy
Internetowy System Informacyjny POZ
Wzorce projektowe w J2EE
Praca Dyplomowa Inżynierska
PRACA DYPLOMOWA INŻYNIERSKA
Praca dyplomowa inżynierska
Staże Ośrodka RENOWATOR.
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
Analiza i ocena procesów wdrożeniowych systemów klasy MRP/ERP w firmie
Dziedzina problemu. Opracowanie koncepcji, projekt i częściowa implementacja portalu ofert turystycznych.
Warszawska Wyższa Szkoła Informatyki Warszawa 2008
Interaktywny serwer WWW zrealizowany na platformie mikrokontrolera
Projekt zaliczeniowy z przedmiotu "Inżynieria oprogramowania"
Analiza, projekt i częściowa implementacja systemu obsługi kina
Inżynieria Oprogramowania
Praca dyplomowa magisterska
Projekt i implementacja aplikacji wspomagającej testowanie oprogramowania, zgodne z metodologią Unified Software Development Process (RUP). Włodzimierz.
Wykład 4 Analiza i projektowanie obiektowe
Projekt zespołowy aplikacji sieciowej
Spis treści Możliwości biblioteki logiczno-fizycznej
Wieloplatformowa Gra edukacyjna dla nastolatków
Promotor: dr.inż. Aleksandra Werner
IT Asset Management Service
Mobilny system sprzedaży z wykorzystaniem sieci telefonii komórkowej
Gra mobilna wykorzystująca GPS „Dead City”
Analiza możliwości tworzenia aplikacji typu RIA na przykładzie portalu ogrodniczego Autor: Łukasz Strzelecki Promotor: dr inż. Paweł Kasprowski.
Piotr Karpiński 0,5 min. “Dzień dobry, nazywam się Piotr Karpiński
Inż. Łukasz Antoniak Promotor: dr inż. Piotr Gawrysiak Politechnika Warszawska, Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych, 2010.
Mobilny system sprzedaży z wykorzystaniem sieci telefonii komórkowej
Mobilny system sprzedaży z wykorzystaniem sieci telefonii komórkowej
Serwery aplikacji Zope Tomcat. Składniki Zopea: Serwer Management interface Databases.
Opracowanie powłoki bazy danych MySQL
Biblioteka publiczna w regionie jako interfejs między organami władzy samorządowej a obywatelem. Otwieranie świata - w drodze ku otwartemu społeczeństwu.
Kostyantyn Doronovych, 79129, sr1640 Łukasz Marciniak, 79166, sr1640
ZAKŁAD SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH
„Kalkulator zużycia oraz kosztu energii elektrycznej online „
Pod kierownictwem dr hab. inż. Piotra Zaskórskiego prof. WWSI
Artur Ulatowski Implementacja algorytmu k – najbliższych sąsiadów jako serwis internetowy Promotor: Dr hab. prof. WWSI Michał Grabowski.
System synchronizacji oraz współdzielenia plików pomiędzy wieloma użytkownikami oraz urządzeniami poprzez sieć Internet Rafał Olszewski Promotor: Mgr inż.
Prezentują: Marek Wałach UX Designer Marcin Ceran PHP Developer.
Gra komputerowa na komputer Raspberry Pi
Temat: Optymalizacja synchronizacji świateł drogowych
Seminarium Dyplomowe Jacek Fohs.
Biblioteka publiczna w regionie jako dystrybutor informacji Otwieranie świata - w drodze ku otwartemu społeczeństwu informacyjnemu. - w drodze ku otwartemu.
Projekt realizowany w ramach Software Development Studio (SDS) Wizualne środowisko do tworzenia aplikacji webowych.
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA z siedzibą w Rzeszowie WYDZIAŁ INFORMATYKI STOSOWANEJ VPN TYPU KLIENT-SERWER, KONFIGURACJA NA MICROSOFT ISA 2006.
Środowisko wspomagania automatycznej instalacji GNU/Linux „Multistart” Marta Szcześniak.
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA z siedzibą w Rzeszowie WYDZIAŁ INFORMATYKI STOSOWANEJ VPN TYPU KLIENT-SERWER, KONFIGURACJA NA MICROSOFT ISA 2006.
Temat: Porównanie technologii php,c# oraz javascript na przykładzie webaplikacji typu społecznościowy agregator treści Autor: Wojciech Ślawski.
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI i ZARZĄDZANIA W BIELSKU - BIAŁEJ Dyplomant: Damian Bajerowski Promotor: Doc. dr inż. Aleksander M. Simon.
Analiza, projekt i częściowa implementacja systemu wspomagania pracy Referatu Reprografii Promotor: mgr inż. Dariusz OlczykWykonała: Katarzyna Ściwiarska.
ANALIZA WDROŻENIOWA ŚRODOWISKA PRACOWNI KOMPUTEROWEJ Z WYKORZYSTANIEM OPROGRAMOWANIA OPEN SOURCE. PRACA MAGISTERSKA: Sebastian Kasperek Promotor: dr inż.
Projekt i implementacja symulatora żaglówki z wykorzystaniem biblioteki DirectX Promotor: dr hab. prof. WWSI Grabowski Michał Dyplomant: Radosław Czebreszuk.
Kompilator eBook w technologii Java Dyplomant: Maciej Bagrowski Promotor: dr inż. Walery Susłow Politechnika Koszalińska Wydział Elektroniki i Informatyki.
Modele zarządzania ryzykiem w ujęciu jakości projektu
Inżynieria Oprogramowania Laboratorium
Projekt modułu BANK INTERNETOWY Moduł funkcji banku
eConnect Inteligentne centrum obsługi
Zapis prezentacji:

Autor: Michał GAWRYLUK PROJEKT I IMPLEMENTACJA SIECIOWEJ GRY INTERAKTYWNEJ Autor: Michał GAWRYLUK Promotor: Prof. dr hab. inż. Piotr ZASKÓRSKI

Sformułowanie problemu W jaki sposób zaprojektować interaktywną grę sieciową Jak inicjować projekt gry? Jakiego środowiska programistycznego oraz protokołów sieciowych użyć? Jak zapewnić niezawodność systemu?

Zakres pracy 4 ZAŁOŻENIA I WYMAGANIA DLA PROJEKTOWANEJ GRY WSTĘP 1 CEL I ZAKRES PRACY 2 DZIEDZINA I SFORMUŁOWANIE PROBLEMU 3 ANALIZA ISTNIEJACYCH ROZWIĄZAŃ 4 ZAŁOŻENIA I WYMAGANIA DLA PROJEKTOWANEJ GRY 5 KONCEPCJA PROJEKTOWNEJ GRY 6 IMPLEMENTACJA GRY ZAKOŃCZENIE

Ogólny zarys projektu Założeniem projektu jest stworzenie gry MMORPG (Massive-Multiplayer Online Role Playing Game) czyli gry, w której duża liczba graczy będzie mogła spotkać się ze sobą w wirtualnym świecie.

Koncepcja projektowanej gry Koncepcja dynamiki Koncepcja struktury Koncepcja technologii Koncepcja zasobów informacyjnych Koncepcja interfejsu Koncepcja implementacji i wdrożenia

Diagram przepływu danych poziomu 1

Diagram aktywności

Diagram klas

Diagram sekwencji

Koncepcja implementacji i wdrożenia Aktualizator Aplikacja serwera Aplikacja klienta Aplikacja administracyjna

Idea konstrukcji aplikacji serwerowej

Idea konstrukcji aplikacji klienta

Wymiana danych Klient serwer baza danych

Logika gry Walka Trafienie Uniki Obrona Trafienie krytyczne Obrażenia

Walka - Trafienie rzeczywistaSzansaTrafienia = trafienie – uniki trafienie = 1/10 sila + 1/10 zrecznosc + biegłoscWbroni uniki = 1/10 zręczność + umiejętności + zbroja + broń rzeczywistaSzansaTrafienia = trafienie – uniki

Walka - Obrona Wykorzystanie do obrony tarczy szansaObronyTrarcza = tarcza + umiejętności Udana obrona z wykorzystaniem tarczy obrona = umiejętności + obronaZbroi + obronaTarczy Nieudana obrona z wykorzystaniem tarczy obrona = umiejętności + obronaZbroi

Walka - obrażenia obrażenia = ¼ siły + biegloscWbroni + silaBroni Trafienie krytyczne wykonywany jest test poprzez losownie liczby zakresu 1 ÷ 100 w celu sprawdzenia czy uderzenie było krytyczne. Test zakonczony sukceszem oznacza podwojna ilosc obrazen obrazeniaRzeczywiste = obrażenia – obrona Wartość obrazeniaRzeczywiste nie może być mniejsza od Odejmowane są one od aktualnej żywotności atakowanego, jeśli jest ona mniejsza niż jeden, atakowany umiera.

Rendering grafiki Użycie DirectX w celu optymalizacji Użycie plików XML w celach konfiguracyjnych Dynamiczne doładowywanie grafiki podczas gry

WNIOSKI DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ Zaprojektowana gra cechuje się sieciowością i interaktywnością, Interfejs jest wzbogacony o dźwięki oraz animacje czasu rzeczywistego. Gra składa się z czterech aplikacji, które spełniają postawione wymagania, Funkcjonalność gry może podlegać dalszej rozbudowie DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ