Liczba absolwentów: Średnia na dyplomie: 4,0

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Kogo szukają pracodawcy?
Advertisements

Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
Jaki personel zatrudniamy a jaki byśmy chcieli?
TECHNIKUM Kształcąc się w technikum po czterech latach nauki będziesz mógł/mogła przystąpić do egzaminu maturalnego oraz do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje.
Zawody przyszłości.
Badania cech i losów absolwentów zrealizowane we Włoszech prof. Andrea Cammelli Uniwersytet w Bolonii Dyrektor AlmaLaurea Konferencja Warszawa, 27 października,
Dane informacyjne Nazwa szkoły: ZSO nr 1 I Liceum Ogólnokształcące im. ppor. Emilii Gierczak w Nowogardzie ID grupy: 97_6_G_P1 Opiekun: Barbara Papuszka.
NOWE TECHNOLOGIE NA USŁUGACH EDUKACJI Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Grodkowie Zajęcia w ramach projektu NTUE.
Czy masz jakieś określone plany dotyczące przyszłości? a) tak, wiem dokładnie co chcę robić b) nie,nie mam pojęcia co chcę robić c) nie jestem pewien\na,
PODSUMOWANIE STUDIÓW PODYPLOMOWYCH
Północna Izba Gospodarcza Jak przedsiębiorcy postrzegają absolwentów szczecińskich uczelni wyższych? Badanie telefoniczne przeprowadzone.
Wybrane wyniki badania ewaluacyjnego
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- V Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
POLICEALNE NIEPUBLICZNE STUDIUM EKONOMICZNE W GORLICACH 2013 ANALIZA ANKIETY DOTYCZĄCEJ ZADOWOLENIA Z NAUKI.
Monitoring Plus Badanie ukrytego potencjału lokalnego rynku pracy Badanie ukrytego potencjału lokalnego rynku pracy Priorytet 2 - Wzmocnienie rozwoju zasobów.
Technicy oprogramowania są potrzebni w IT Bogdan Bereza 1 (18) Technicy oprogramowania są potrzebni w IT Bogdan.
KATEDRA INŻYNIERII PRODUKCJI
TREŚĆ I WARUNKI PRACY OSÓB PRACUJĄCYCH SYTUACJA OBECNA I OCZEKIWANIA Kamil Zawadzki Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
Prezentacja wydziału dr inż. Piotr Bilski Prodziekan ds. Dydaktyki
Zespół Szkół nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Warszawska 54 Rekrutacja na rok szkolny 2013 / 2014 Nie dla szkoły, lecz dla życia się uczymy lecz dla życia.
Technikum Usług Fryzjerskich (na podbudowie szkoły podstawowej, gimnazjalnej) ZAWÓD: Technik usług fryzjerskich.
INSTYTUT EKONOMICZNY PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ W NOWYM SĄCZU PAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA ZAWODOWA W NOWYM SĄCZU Instytut Ekonomiczny PWSZ w Nowym.
Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku Podlaski Absolwent Absolwenci kierunków turystycznych, informatycznych i medycznych na rynku pracy dr Jarosław Kilon.
„Rynek pracy w powiecie trzebnickim: struktura bezrobocia i miejsca pracy.”
WYDZIAŁ NAUKI o ŻYWNOŚCI (ABSOLWENCI 2012) BADANIE OPINII ABSOLWENTÓW WN O Ż O PROCESIE KSZTAŁCENIA ORAZ ICH LOSY ZAWODOWE.
Badanie losów absolwentów
Ewaluacja OBSZAR Losy absolwentów i kontakt z uczniami (rocznik 1993 i 1994)
AKADEMIA EKONOMICZNA IM. KAROLA ADAMIECKIEGO W KATOWICACH
Ankieta C Metryczka Rekrutacja.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 13 im. Sybiraków w Łodzi.
Finanse i Rachunkowość Przedsiębiorstw
Opis zawodu ( łac. informare, -atum: obrazowo opisać) – osoba, która wykształciła się na specjalistę w dziedzinie nowych technologii, posiadającego wiedzę
1. Pomyśl sobie liczbę dwucyfrową (Na przykład: 62)
Rekrutacja – 2010 Zespół Szkół Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Warszawska 54 ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 2 NAJLEPSZY WYBÓR ! Nie dla szkoły, lecz dla życia się uczymy.
Ewaluacja 2011/2012 semestr II Profil szkoły.
MODU Ł Kszta ł cenie ponadgimnazjalne – systemy rekrutacyjne Klasa II.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Co dalej Gimnazjalisto ?
Liceum Ogólnokształcące Nr II im. L. Kruczkowskiego
Praktyki zawodowe na kierunku FIZJOTERAPIA w roku akademickim 2012/2013.
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
Badanie losów absolwentów Wydziału Nauk o Żywności ANKIETA SATYSFAKCJI – bezpośrednio po studiach wypełniana VI – X 2013 Warszawa, 2014 Biuro Karier i.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Zespół Szkół im. Konstytucji 3 Maja w Iławie
Public 1. Cele Programu  Zasilenie kadry Skanska młodymi inżynierami i specjalistami  Rozwijanie wiedzy i umiejętności zawodowych studentów uczelni.
Elementy geometryczne i relacje
Strategia pomiaru.
Technik informatyk.
Wyniki ankiety przeprowadzonej na III roku FG/SN cykl kształcenia Olsztyn, Listopad 2014.
Wyniki ankiety ewaluacyjnej Kierunek: GEOGRAFIA II st. Studia stacjonarne 2014.
Wyniki ankiety ewaluacyjnej Kierunek: GOSPODARKA PRZESTZRENNA II st. Studia stacjonarne 2014.
Dlaczego warto? wykształcenie inżynierskie + poszukiwane na rynku pracy specjalności ciekawa i dobrze płatna praca po studiach.
Komentarz Ankietę przeprowadzono wśród studentów ostatniego roku studiów stacjonarnych II stopnia kierunku Oceanografia wszystkich uruchomionych.
Badanie losów zawodowych absolwentów PWSIiP w Łomży, którzy ukończyli studia w 2010 roku mgr Marlena Włodkowska mgr inż. Sebastian Chrzanowski Biuro Karier.
Badanie losów zawodowych absolwentów PWSIiP w Łomży, którzy ukończyli studia w 2012 roku mgr Marlena Włodkowska mgr in ż. Sebastian Chrzanowski Biuro Karier.
Badanie losów zawodowych absolwentów PWSIiP w Łomży, którzy ukończyli studia w 2011 roku mgr Marlena Włodkowska Biuro Karier Łom ż a, 2014.
Specjalność: Controlling Katedra Rachunkowości Katowice, r.
MÓJ ZAWÓD.
Badanie losów zawodowych absolwentów PWSIiP
Zawody przyszłości w Polsce i ich szanse na rynkach europejskich
Badanie satysfakcji studentów PWSZ w Skierniewicach 2016
Badanie satysfakcji studentów PWSZ w Skierniewicach 2015
Technikum informatyczne
Zawody nauczane we wrocławskich uczelniach
ABSOLWENT, PRACODAWCA I WYKŁADOWCA – TRZY STANY JEDNA OSOBA
Zapis prezentacji:

Badanie Losów Absolwentów WARSZAWSKIEJ WYŻSZEJ SZKOŁY INFORMATYKI Roczniki 2004, 2005, 2006 Liczba absolwentów: 890 Średnia na dyplomie: 4,0 Zarządzanie zasobami informacyjnymi: 698 Inżynieria oprogramowania: 192 Liczba zwrotów ankiet: 170 (19%) Średnia na dyplomie: 4,18 Zarządzanie zasobami informacyjnymi: 139 (20%) Inżynieria oprogramowania: 31 (16%)

Rodzaj ukończonej przez absolwentów szkoły średniej oraz miejscowość: 51% studentów ukończyło licea zawodowe i technika 49% studentów ukończyło licea ogólnokształcące Większość studentów ukończyło szkołę średnią w Warszawie – 61% 22 % w województwie mazowieckim 17% poza województwem mazowieckim

Skąd absolwenci uzyskali informacje o WWSI: Podstawowym źródłem informacji o WWSI dla przyszłych studentów są obecni studenci i absolwenci Szkoły. Ważną rolę w procesie rekrutacji odgrywają opinie znajomych oraz prezentacja Szkoły zawarta w informatorach o szkołach wyższych. Mniejszą rolę odgrywają ogłoszenia w prasie, ulotki reklamowe, Internet.

Co zadecydowało o wyborze WWSI: Zdecydowana większość studentów (80%) WWSI wybrała informatykę – jako swój kierunek studiów , aby rozwijać zainteresowania. Tylko część osób (13%) podkreśla, że nie dostała się na uczelnie państwowe, natomiast 9% absolwentów podjęło decyzję, ze względu na perspektywę szybkiego uzyskania zawodu.

Czym absolwenci zajmują się obecnie: Absolwentów cechuje bardzo wysoki poziom aktywności zawodowej ( wskaźnik zatrudnienia – ponad 90%). Tylko 5% absolwentów poszukuje pracy!

Czy absolwenci pracowali przed ukończeniem WWSI: Większość absolwentów (84%) pracowała już przed ukończeniem studiów. Wskaźnik zatrudnienia nie oddaje więc w pełni zmian w losach absolwentów po uzyskaniu dyplomu (ze względu na znaczny odsetek studentów pracujących zarówno na studiach dziennych, jaki wieczorowych i zaocznych). W związku z tym, należałoby mierzyć poprawę sytuacji zawodowej absolwentów! Absolwenci studiów dziennych Absolwenci studiów zaocznych Absolwenci studiów wieczorowych

Czy absolwenci po ukończeniu WWSI otrzymali nową ofertę pracy: 30% absolwentów otrzymało nową propozycję pracy po ukończeniu studiów. Absolwenci studiów dziennych Absolwenci studiów zaocznych Absolwenci studiów wieczorowych

Sposób znalezienia pracy przez respondentów:

Czy Dyplom WWSI ułatwia przyjęcie do pracy? 31% absolwentów uważa, że dyplom WWSI ułatwia przyjęcie do pracy. Pozostali absolwenci uznali, że zdobycie dyplomu WWSI nie ma wpływu na przyjęcie do pracy (42%) lub go nie ułatwia (27%)

Czy uzyskane w WWSI kwalifikacje pomagają w znalezieniu pracy? 76% absolwentów uważa, że kwalifikacje zdobyte w WWSI a nie sam dyplom WWSI pomagają w znalezieniu pracy! Można uznać więc, że kwalifikacje zdobyte w czasie studiów mają duży wpływ na karierę zawodową absolwentów.

Czy absolwenci WWSI pracują w wyuczonym zawodzie: Zdecydowana większość absolwentów (60%) pracuje w wyuczonym zawodzie lub (34%) wykorzystuje w pracy umiejętności zdobyte w WWSI Można uznać, iż oferta edukacyjna WWSI uwzględnia zarówno zainteresowania studentów, jak i wymagania rynku pracy!

Branża, w której pracują absolwenci, to:

Gdzie pracują absolwenci WWSI:

Zajmowane stanowisko: informatyk nauczyciel grafik / webmaster technik pracownik ds. techniczno informatycznych analityk administrator artysta technik komputerowy administrator sieci korporacyjnej specjalista od dostępności

Wykonywany zawód: informatyk wdrożeniowiec administrator baz danych   programista   informatyk   analityk-programista   administrator sieci teleinformatycznej   informatyk-administrator sieci   stażysta service academy   administrator systemów   specjalista ds. komutacji   praca przy komputerze, handel w internecie   operator helpdesk   informatyk – analityk   tester oprogramowania   serwisant   administrator aplikacji   trener/programista/architekt   handlowiec   specjalista ds. e-commerce   technik serwisu   specjalista ds. it kierownik   doradztwo informatyczne   projektant hurtowni danych   grafik/pracownik biurowy   urzędnik   inżynier wsparcia technicznego   przedstawiciel regionalny   dyrektor ds. handlowych   monter urządzeń   analityk systemowy   żołnierz-informatyk   elektryk   administrator i projektant aplikacji sieciowych   integrator   administrator bezpieczeństwa informacji   główny specjalista   informatyk/elektronik   analityk systemowy i biznesowy  koordynator grupy użytkowników systemu informatycznego   inżynier lokalizacji oprogramowania   informatyk webdesigner

Opinia o WWSI na rynku pracy: Większość absolwentów (80%) uważa, że WWSI jest znana na rynku pracy – w szczególności: w środowisku informatycznym (52%), w firmach, gdzie odbywają staże zawodowe (16%) Tylko 20% uznała, iż Warszawska Wyższa Szkoła Informatyki jest nieznana wśród pracodawców! Pracodawcy mają dobrą opinię o WWSI!

Czy absolwenci są zadowoleni z obecnej pracy: Większość absolwentów (69%) jest zadowolona z obecnej pacy! 42% absolwentów uważa, że praca zawodowa spełnia ich oczekiwania. Tylko 4% absolwentów nie jest zadowolonych z obecnej pracy, a 11% - traktuje pracę wyłącznie jako źródło pozyskiwania środków finansowych.

Czy absolwenci są zadowoleni z wysokości zarobków: Większość absolwentów (73%) jest zadowolona z wysokości swoich zarobków! Tylko 27% absolwentów uważa, że aktualna płaca nie spełnia ich oczekiwań.

Czy zdobyte w WWSI kwalifikacje przyczyniły się do wzrostu wynagrodzenia: Połowa absolwentów (51%) twierdzi, że kwalifikacje zdobyte w WWSI przyczyniły się do wzrostu ich wynagrodzenia. Natomiast 49% absolwentów nie widzi związku między wzrostem wynagrodzenia i kwalifikacji zdobytych w czasie studiów!

Czy absolwenci WWSI kontynuują studia? Kontynuacja nauki: Szacunkowa liczba absolwentów WWSI, którzy kontynuują studia – 240 (27% całej zbiorowości), w tym: 24% - pracuje i studiuje 3% - tylko studiuje Wszyscy studiują na kierunkach magisterskich 94% - na studiach w systemie zaocznym 3% - na studiach w systemie dziennym 3% - na studiach w systemie wieczorowym. System studiów:

Wybrany kierunek nauki to:   informatyka 40%   systemu multimedialne 45%     metody ilościowe w informatyce   systemy komputerowe   sieci   inżynieria systemów internetowych   teleinformatyka   zarządzanie w teleinformatyce   zarządzanie zasobami informacyjnymi   zarządzanie projektami informatycznymi   informatyka gospodarcza   informatyczne techniki zarządzania   komputerowe wspomaganie zarządzania   e-biznes 15%   zarządzanie i marketing   ekonomia bankowość INFORMATYKA 85%

Co decydowało o wyborze kierunku studiów przez absolwentów? Głównym motywem wyboru kierunku studiów wśród absolwentów kontynuujących kształcenie były: chęć pogłębienia wiedzy zdobytej w WWSI i uzyskania wyższych kwalifikacji (44%) chęć pogłębienia wiedzy związanej z własnymi zainteresowaniami (21%) perspektywa znalezienia atrakcyjnej pracy (29%) namowy znajomych, rodziców (3%)

W jakim stopniu wiedza zdobyta w WWSI pomaga w nauce? Ponad 90% absolwentów uważa, że wiedza zdobyta w WWSI pomaga w dalszej nauce!

Stopień wykorzystania w praktyce wiedzy z przedmiotów wykładanych w WWSI (skala od 1 do 6): Zarządzanie zasobami informacyjnymi Nazwa przedmiotu Ocena Matematyka 2,53 Grafika komputerowa 2,33 Logika 3,09 Podstawy ekonomii 2,08 Statystyka i rachunek prawdopodobieństwa 1,8 Podstawy organizacji i zarządzania 2,28 Podstawy teoretyczne informatyki 2,74 Rachunkowość finansowa 1,74 Podstawy elektroniki 1,94 Psychologia i socjologia organizacji 1,77 Technika cyfrowa 2 Encyklopedia prawa 1,48 Podstawy miernictwa 1,62 Etyka 1,7 Podstawy inżynierii systemów 2,83 Społeczeństwo globalnej informacji 1,54 Architektura komputerów i systemy op. 3,95 Zarządzanie zasobami informacyjnymi 4,1 Architektura sieci komputerowych 4,24 Systemy informatyczne zarządzania 3,8 Algorytmy i struktury danych 3,03 Informatyzacja biura i administracji 3 Języki i metody programowania 3,27 Zarządzanie projektami 3,5 Użytkowe oprogramowanie komputerów 3,81 Badania operacyjne 1,59 Bazy danych 4,57 Poczta elektroniczna i EDI 2,63 Organizacja i technika przetwarzania danych 2,8 Teoria decyzji i SWD Planowanie i projektowanie systemów informatycznych 3,1 Technologie internetowe 3,31 Systemy multimedialne 2,32

Stopień wykorzystania w praktyce wiedzy z przedmiotów wykładanych w WWSI (skala od 1 do 6): Inżynieria oprogramowania Nazwa przedmiotu Ocena Matematyka 2,53 Grafika komputerowa 2,33 Logika 3,09 Podstawy ekonomii 2,08 Statystyka i rachunek prawdopodobieństwa 1,8 Podstawy organizacji i zarządzania 2,28 Podstawy teoretyczne informatyki 2,74 Rachunkowość finansowa 1,74 Podstawy elektroniki 1,94 Psychologia i socjologia organizacji 1,77 Technika cyfrowa 2 Encyklopedia prawa 1,48 Podstawy miernictwa 1,62 Etyka 1,7 Podstawy inżynierii systemów 2,83 Społeczeństwo globalnej informacji 1,54 Architektura komputerów i systemy op. 3,95 Inżynieria oprogramowania Architektura sieci komputerowych 4,24 Poczta elektroniczna i EDI 2,63 Algorytmy i struktury danych 3,03 Teoria decyzji i SWD Języki i metody programowania 3,27 Badania operacyjne 1,59 Użytkowe oprogramowanie komputerów 3,81 Symulacja i gry komputerowe 1,2 Bazy danych 4,57 Systemy ekspertowe 1,35 Organizacja i technika przetwarzania danych 2,8 Systemy informacji przestrzennej 1,32 Planowanie i projektowanie systemów informatycznych 3,1 Technologie internetowe 3,31 Systemy multimedialne 2,32 Generatory aplikacji 1,25

Wpływ sposobu prowadzenia zajęć na ocenę przedmiotu: Większość absolwentów - wiedzę zdobytą z danego przedmiotu - ocenia przez pryzmat wykładowcy prowadzącego zajęcia. Ponad 90% respondentów wiąże sposób prowadzenia zajęć z oceną przedmiotu!

Ogólny poziom reprezentowany przez wykładowców WWSI (skala 1-6): 4,4 Średnia ocena na dyplomie 4,0 Absolwenci bardzo wysoko oceniają wykładowców!

Ocena Warszawskiej Wyższej Szkoły Informatyki (skala 1-6): Poziom wyposażenia WWSI w pomoce dydaktyczne 4,1 Poziom wyposażenia WWSI w sprzęt komputerowy 4,3 Organizacja WWSI z punktu widzenia sprawności załatwiania spraw studentów 4,2 Dziekanat Organizacja staży zawodowych 3,3 Rozliczenia finansowe ze studentami 4,4 Biblioteka 4,5 Bufet 4,8 Koła zainteresowań 3,5 Samorząd Studentów 3,1 Ogólna atmosfera w WWSI 4,7

Czy absolwenci poleciliby naukę w WWSI innym osobom? „tak” odpowiedziało 94% ankietowanych, „nie” odpowiedziało 6% ankietowanych, poparte jest to odpowiedziami z uzasadnieniem na następnym slajdzie

Czy absolwenci poleciliby naukę w WWSI innym osobom? Odpowiedzi: „tak” odpowiedziało 94% ankietowanych, „nie” odpowiedziało 6% ankietowanych Dobrzy wykładowcy, godni polecenia. Można się bardzo wiele nauczyć, zdobyć dobry zawód. Uczelnia zapewnia odpowiedni poziom kształcenia, wykwalifikowanych wykładowców, infrastrukturę oraz staże w różnych firmach lub organizacjach rządowych. Wyspecjalizowana kadra, bogate zaplecze techniczne i technologiczne, możliwość wyboru specjalizacji, szeroki zakres przekazywanych informacji - wykładów, praktyczne podejście - ćwiczenia, miła atmosfera... Szkoła przyjazna studentom, dobrzy wykładowcy. Uważam, że uczelnia zapewnia solidne podstawy. Najlepsza szkoła w Warszawie o profilu informatycznym. Dobra szkoła i miła atmosfera.

Czy absolwenci poleciliby naukę w WWSI innym osobom? Odpowiedzi: „tak” odpowiedziało 94% ankietowanych, „nie” odpowiedziało 6% ankietowanych Szkoła oferuje bardzo dobrą atmosferę nauki ze świetną kadrą specjalistów. Osoba, która posiada samozaparcie na pewno zdobędzie dużą wiedzę. Niestety sam poziom nauki na uczelni jest stosunkowo niski. Przynajmniej takie jest moje odczucie. Szkoła generalnie reprezentuje wysoki poziom, aczkolwiek, żeby wiedze chłonąć - moim zdaniem - nie da rady pracować i się uczyć, jak ja to robiłem, wiele rzeczy już zapomniałem mając prace w głowie...i codzienne problemy! Szkoła jest dobrym miejscem na "przeleżakowanie" wojska i pozwala osobom zupełnie nie przystosowanym do pełnienie zawodu informatyka na otrzymanie dyplomu. W miarę sensowny program nauczania, część wykładowców jest jednocześnie praktykami zawodu co bardzo dobrze wpływa na program i jakość zajęć. Kilka na prawdę ciekawych przedmiotów z dziedziny inżynierii oprogramowania. Największy minus to brak studiów magisterskich! Szkoła otwarta na studenta, dużo różnorodnych nieodpłatnych zajęć dodatkowych, większość wykładowców jest otwartych na bezpośrednią merytoryczną dodatkowa pomoc studentom ze zrozumieniem materiału, itd., itp.

Czy absolwenci poleciliby naukę w WWSI innym osobom? Odpowiedzi: „tak” odpowiedziało 94% ankietowanych, „nie” odpowiedziało 6% ankietowanych Profesjonalna szkoła "na poziomie", dająca duże możliwości poszerzenia wiedzy teoretycznej jak i praktycznej w miłej atmosferze i za rozsądne pieniądze... Dobry poziom nauczania, dużo praktycznej wiedzy. Przyzwoity poziom nauczania w stosunku do ceny, oraz MILA atmosfera. Szkoda tylko że została zmieniona nazwa, kojarzyła się z miłą atmosferą a nie z poważnymi wykładowcami w wykrochmalonych garniturach. Wiedza zdobyta w MC przydaje mi się w pracy, jestem zadowolony ze skończyłem właśnie tą szkołę. Teraz studiuję na WAT i czasami brakuje mi niektórych przedmiotów z MC i praktycznego podejścia wykładowców! Dobra solidna uczelnia z dobrym planem studiów!

Czy absolwenci poleciliby naukę w WWSI innym osobom? Odpowiedzi: „Miła atmosfera, mili wykładowcy (większość), dobry poziom nauczania, dużo praktycznej wiedzy ... mogę powiedzieć, że to były jedne z najlepszych chwil jakie spędziłem w szkole .. oraz z przyjaciółmi, których tam poznałem ;)” „tak” odpowiedziało 94% ankietowanych

Zapamiętani - przez absolwentów - wykładowcy: Nazwisko i imię Liczba powtórzeń mgr inż.. Ptasznik Andrzej 77 Majka Dariusz 47 mgr Cieślak Ewa 36 Piwowarski Mariusz 24 Zegarowski Tadeusz dr hab.. inż. Gniazdowski Zenon 20 Nierodka Krzysztof 19 Wacnik Józef Waldemar 17 Jaroszewski Daniel 15 dr inż. Malinowski Tomasz prof. dr hab. inż. Sienkiewicz Piotr Wilk Jarosław 12 Wocial  Janusz Nazwisko i imię Liczba powtórzeń dr hab. inż. Zaskórski Piotr 12 dr inż. Chaładyniak Dariusz Łabuda Waldemar mgr inż.. Brandt Andrzej 10 Różanowski Krzysztof 9 Smaga Szymon Wieleba Ryszard  8 Wieteska Michał 7 Chojnacki 6 Chrzanowski Tomasz mgr Radzka Beata Kasprzak Włodzimierz 5 Olczyk Ptasznik Przemysław

Zapamiętani - przez absolwentów - wykładowcy: Nazwisko i imię Liczba powtórzeń mgr Wyszogrodzki Wiesław 5 dr inż. Figielska Ewa 4 Stajniak Andrzej mgr inż.. Gradowski 3 prof. dr hab. inż. Winnicki Ireneusz Bech Paweł 2 Medyński Piotr Przybyliński Siedlecki Stankiewicz Jerzy Dziemidowicz Tomasz 1 Głogowska Agata Nazwisko i imię Liczba powtórzeń prof. dr hab. inż. Kempa Janusz 1 mgr inż.. Kocoń Andrzej mgr Maguire Anna Mączyński Jacek Naglik Piotr dr inż. Pietrek Sławomir Potiopa Agnieszka Rokita Ryszard Romanowski Stanisław Wojdat Wronkowski Tomasz prof. dr hab. Zacher Lech