Czy Digital Signage to interesujący kanał dla marketerów?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
Advertisements

Musi mieć dobre rozeznanie w sektorze swojej działalności Musi mieć dostęp do wysoko kwalifikowanej kadry menedżerskiej Musi wykorzystywać czynniki twórcze.
PREZENTACJA PROGRAMU. Corbo Polska Sp. z o.o. Co to jest ISO Manager? ISO-Manager jest wygodnym i skutecznym narzędziem dla wszystkich organizacji mających.
Warszawa - Berlin - Wiedeń – Barcelona Sp. z o. o
Budowanie rozwiązań biznesowych na platformie MOSS 2007
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
Przedsiębiorcy i rozwój
CC Group Rola i znaczenie relacji inwestorskich dla spółek giełdowych
Media intelligence Sebastian Bykowski | Dyrektor Generalny, Wiceprezes Zarządu Wizerunek lekarzy i służby zdrowia w środkach masowego przekazu w 2010 roku.
Strategia rozwoju systemu płatniczego w Polsce Adam Parfiniewicz 21 marca 2006 Warszawa.
1 Kto utożsamia się z Wielkopolską, a kto nie?. 2 Mieszkańcy Wielkopolski próba reprezentatywna, N=800.
ZAWODY ZAUFANIA PUBLICZNEGO W ŚWIADOMOŚCI POLAKÓW
26/03/2017 Sposób na konkurencyjność – Jak innowacyjne są polskie przedsiębiorstwa Marta Mackiewicz.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- V Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Projekt „Edukacja ku Przyszłości”
Monitoring Plus Badanie ukrytego potencjału lokalnego rynku pracy Badanie ukrytego potencjału lokalnego rynku pracy Priorytet 2 - Wzmocnienie rozwoju zasobów.
11 Od Euro 2000 do Euro 2012 Alain Courtois Przewodniczący Komitetu Organizacyjnego Euro 2000 EURO 2012 A GIEŁDA II Kongres Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych.
Prezentacja Agencji.
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Analiza SWOT… a po co mi to? (cz.2)
NOWE TRENDY W MARKETINGU I KOMUNIKACJI Od Kodów QR po Retargeting: 4 Trendy, Które Zdominowały Dzisiejszy Marketing Maciej Ossowski, Implix.
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
PREZENTACJA PLATFORMY
Copyright Status-C, 2010r.. Crowdsourcing – czerpanie wiedzy z t ł umu Metoda konkursu – wybór najlepszych z wielu nadesłanych. Wykorzystanie potencjału.
Agata Blady, Komunikado PR,
Profesjonalizacja branży eventowej
Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy
G Enterprise without Borders. Enterprise without Borders rozszerza i uzupełnia program Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo o możliwość współpracy z młodzieżowymi.
Prawdy oczywiste czyli… BIZNES PLAN Część 18
SOCIAL MEDIA, OUTSOURCING ORAZ MŚP ŁÓDŹ
Europa bez granic… PolEng Sp. z o.o. Kontakt: Głogowska 82/7, Poznań tel./fax: strona:
Interactive Marketing Partner marketing
Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem -
JURAJSKI DOM BROKERSKI S.A.
Promocja oferty przedsiębiorstwa turystycznego
Agencja ProMark Akcje promocyjne w punkcie sprzedaży.
„Coaching i jego standardy na polskim rynku szkoleniowym”
Cyfrowy merchandising w placówce bankowej
Technik Organizacji Reklamy
Ankieta C Metryczka Rekrutacja.
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
SEKTOR IT AKTYWIZATOREM SKUTECZNEJ KONKURENCJI BANKÓW SPÓŁDZIELCZYCH NA RYNKU BANKOWYM Jerzy Różyński Prezes Zarządu Krajowego Związku Banków Spółdzielczych.
P ROWADZĄCY : Usługa optymalizacji kosztów prowadzenia działalności gospodarczej PODSUMOWANIE WYNIKÓW PRAC MAREK ZIELIŃSKI.
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Opiekun: Prof. nadzw. dr hab.. Stanisława Wilmańska-Sosnowska.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Szczecin Miasto Młodości i Przyszłości
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Narzędzia w Marketingu Partnerskim. I Narzędzie w Marketingu Partnerskim.
Rada Statystyki Warszawa 19 maj Agenda Cel badania: Poznanie opinii właścicieli przedsiębiorstw i kluczowych menedżerów na temat statystyki publicznej,
Prognoza nastrojów i działań przedsiębiorców w perspektywie najbliższego półrocza (IVQ2013/IIQ2014)
26 kwietnia - 01 sierpnia 2013 r. na losowej próbie 1500 MSP.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Katedra Międzynarodowych Stosunków Ekonomicznych
Wolontariusz - cenny talent z doświadczeń Fundacji Rozwoju Wolontariatu w Lublinie 15 września 2014 r. frw.org.pl Zdzisław Hofman.
NBB National Business Brokers jest międzynarodową siecią brokerów biznesowych i konsultantów działającą na całym świecie. Doradzamy w przedsięwzięciach.
Strategie e-marketingu i e-komunikacji JST
Polski Związek Wynajmu i Leasingu Pojazdów. O PZWLP PZWLP powstał w 2005 roku Celem Związku jest kształtowanie i wpływanie na rozwój branży wynajmu i.
Narzędzia wspomagające procesy zarządzania w gminach wiejskich Ossa, dnia września 2014 roku.
Konferencja Prasowa Warszawa, 2 września 2015 r..
Slajd nr 1 Strategiczne Zarządzanie Marketingowe Specjalność II stopnia.
1 Obserwacje... Obserwacja polega na ukierunkowanym, zamierzonym, celowym, systematycznym i prowadzonym według ustalonego planu postrzeganiu badanych obiektów.
Znaczenie centrów handlowych dla rozwoju rynków lokalnych dr Jan Mikołajczyk Katedra Handlu i Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Open space 1 Open space Zespół: Piotr Jaworski, Bartłomiej Kołodziejski,Piotr Kopyra, Paweł Podgórski, Radosław Matrzak, Michał Pindor.
DLACZEGO KOMERCYJNA DZIAŁALNOŚĆ JEST WAŻNA W PROMOWANIU MIAST? Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna.
Wizerunek firmy na konkurencyjnym rynku pracy - Nowe formy rekrutacji 1 Martyna Ładkowska Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego JOBHOUSE.
Postępy w realizacji Strategii komunikacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego.
Zgłoszenie do konkursu
MARKETING INTERNETOWY
BUDŻETOWANIE Biuletyn Obsługi Klienta czas zacząć… BOK
Misja i wizja przedsiębiorstwa!
Zapis prezentacji:

Czy Digital Signage to interesujący kanał dla marketerów? Rafał Janowicz PENTOR Research International Poznań

N= odpowiedzialni za marketing/ media w największych firmach w Polsce 2/3 osób odpowiedzialnych za marketing i media w dużych firmach zetknęło się przynajmniej z jednym z pojęć takich jak: N= odpowiedzialni za marketing/ media w największych firmach w Polsce 2 2

Swoją wiedzę na temat Digital Signage marketerzy uznają za niewielką Jak oceniasz swoją wiedzę na temat Digital Signage? N= odpowiedzialni za marketing/ media w największych firmach w Polsce 3 3

N= odpowiedzialni za marketing/ media w największych firmach w Polsce Na tym etapie rozwoju rynku Digital Signage jest postrzegane jako kanał relatywnie mało atrakcyjny Czy z punktu widzenia działań prowadzonych przez Pana (i) firmę Digital Signage jest kanałem: N= odpowiedzialni za marketing/ media w największych firmach w Polsce 4 4

N= odpowiedzialni za marketing/ media w największych firmach w Polsce Digital Signage jest postrzegane przez część badanych jako skuteczne narzędzie realizacji różnych celów Na ile Digital Signage może być skutecznym narzędziem realizacji następujących celów firmy: N= odpowiedzialni za marketing/ media w największych firmach w Polsce 5 5

N= odpowiedzialni za marketing/ media w największych firmach w Polsce Przeważająca część dużych firm nie korzystała z Digital Signage, ale są takie, które robią to regularnie Czy firma wykorzystywała Digital Signage? N= odpowiedzialni za marketing/ media w największych firmach w Polsce 6 6

N= odpowiedzialni za marketing/ media w największych firmach w Polsce Większość badanych decydentów nie planuje w najbliższej przyszłości korzystać z Digital Signage Czy w ciągu najbliższych 12 miesięcy firma planuje wykorzystywać Digital Signage? N= odpowiedzialni za marketing/ media w największych firmach w Polsce 7 7

N= odpowiedzialni za marketing/ media w największych formach w Polsce Branża DS musi zadbać o budowę wiedzy oraz wizerunku, aby stać się bardziej atrakcyjną dla swoich Klientów Digital Signage: N= odpowiedzialni za marketing/ media w największych formach w Polsce 8 8

W roku 2007 Digital Signage było jeszcze mało znane polskim marketerom i podchodzili oni do niego z dużą ostrożnością Uznawali oni wtedy Digital Signage:  za interesującą nowość która może służyć przede wszystkim rozpowszechnianiu treści o charakterze promocyjnym, informacji o produkcie, komunikacji z Klientami z punktach obsługi, ale która musi okrzepnąć, aby stać się powszechnie stosowana dzisiaj Digital Signage: jest bardziej znane nadal uznawane za nowoczesny kanał komunikacji staje się narzędziem, które jest wykorzystywane coraz chętniej musi edukować i pracować nad swoim wizerunkiem musi dostarczać narzędzi pomiarowych pozwalających pracować z DS

Kontakt Rafał Janowicz Prezes Zarządu Pentor Research International Poznań Sp. z o.o.   ul. Reymonta 15/3 60-791 Poznań tel. +48 (61) 660 40 00 fax +48 (61) 660 40 01 e-mail: rjanowicz@pentor.pl 10