Agnieszka Szlachta Kształcenie zintegrowane Szkoła Podstawowa dla Dzieci Słabosłyszących Klasa III
Tematy z Podstawy Programowej Figury geometryczne: rysowanie figur w programie Paint, tworzenie rysunków przy wykorzystaniu znanych figur. Moja ulubiona bajka:przepisanie fragmentu ulubionej bajki w Word. Wrocław dawniej-Wrocław dziś: przeglądanie w Internecie zdjęć dawnego Wrocławia. Moja mama: wykonywanie w programie Word laurki dla mamy, ozdobionej przygotowanymi przez nauczyciela ozdobami, drukowanie. Mazurek Dąbrowskiego: śpiewanie Hymnu Polski z wykorzystaniem programu karaoke VanBasco’s MIDI PLAYER 2.53 Wielkanocne zwyczaje: wykonywanie pisanek w programie Paint.
Przygotowane materiały W programie Word wypisane różne wyrazy: rzeczowniki, czasowniki, przymiotniki oraz tabela, składająca się z 3 kolumn.Uczniowie klasyfikują wyrazy wpisując je w odpowiednią kolumnę. W programie Word wpisany tekst czytanki oraz polecenia dla uczniów: zaznacz (zmień kolor czcionki) kolorem niebieskim fragmenty tekstu, które wypowiada mama, zielonym te, które wypowiada Adam. Zmień istniejącą czcionkę na Tahoma, 16 punktów- w tych fragmentach, w których mówi narrator.
c.d. Opracowany test wyboru sprawdzający stopień rozumienia przeczytanego tekstu. Uczniowie wybierają prawidłową odpowiedź poprzez pogrubienie czcionki. W Paint przygotowany wzór rysunku, który uczniowie próbują wykonać w jak najbardziej podobny sposób. W Word przygotowana karta pracy z zakresu mnożenia i dzielenia. Uczniowie samodzielnie rozwiązują działania, poczym sprawdzają je, korzystając z kalkulatora w komputerze. W Excelu przygotowana tabela z kosztorysem planowanego wyjścia na łyżwy. Uczniowie obliczają koszt zakupu biletów i wypożyczenia łyżew na 1 osobę i na całą klasę.
Polecane strony http://www.men.waw.pl/ http://www.cmpp.edu.pl/ http://www.dorotta.com/ http://www.literka.pl/ http://www.bobibobi.13tka.com/