PRZYGOTOWANIA D0 DEBATY „ JAK WYKORZYSTYWAĆ MOŻLIWOŚCI KTÓRE DAJE NAM UNIA EUROPEJSKA” Uczniowie z Publicznego Gimnazjum nr 2 w Łomży im. Jana Pawła II.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
XX Jubileuszowy Tydzień Kultury Języka
Advertisements

Sprawozdanie z realizacji akcji prozdrowotnej
Biblioteka "Kiedy przeczytam nową książkę, to tak jakbym znalazł nowego przyjaciela, a gdy przeczytam książkę, którą już czytałem - to tak jakbym spotkał.
„Czy jestem Eko?” Dąbrowa Górnicza 2013.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Wymogi w zakresie planowania i dokumentowania realizacji zajęć
Oszczędzanie -szkolny happening kliknij.
Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Armii Krajowej w Bielsku-Białej
Biblioteka jako szkolne centrum informacji multimedialnej jest miejscem gromadzenia i udostępniania różnych materiałów/mediów dydaktycznych uczniom, ich.
Konferencja otwierająca projekt Elektro – nie – śmieci Debata: Jak przeprowadzić skuteczną kampanię edukacyjną nt. elektrośmieci w naszym mieście?
1. Odtworzenie Filmu Startowego. 2. Oficjalne Otwarcie Debaty przez Marszałków. 3. Powitanie zaproszonych gości. 4.Wystąpienie Wójta Gminy Grębów. 5.
EDUKACJA CZYTELNICZA W GIMNAZJUM NR 1 W PRZEMYŚLU
Liceum Ogólnokształcące im. Jana Kochanowskiego w Muszynie
ANALIZA SPRAWDZIANU Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO
OBCHODY ROKU JANUSZA KORCZAKA W ZESPOLE SZKÓŁ PUBLICZNYCH W BAŁTOWIE W ROKU SZKOLNYM 2011/2012.
Po przeprowadzeniu I etapu projektu znaliśmy sytuację społeczności lokalnej na temat segregacji elektroodpadów, dlatego pierwszym krokiem kampanii było.
DEBATA Co możemy zrobić dla naszej Matki Ziemi? – ocena dotychczasowych działań
BIBLIOTEKA GIMNAZJUM NR 10
Wykorzystanie pracowni otrzymanej z funduszy EFS.
Punkt Informacyjny EUROPE DIRECT - Warszawa Działalność Punktu Informacyjnego EUROPE DIRECT – Warszawa Karolina Iwińska Konsultantka Punktu.
Dobry dziennikarz powinien by ć przede wszystkim dobrym cz ł owiekiem. Ryszard Kapuściński.
Nie pytaj co inni mogą zrobić dla Ciebie, pomyśl co Ty możesz zrobić dla innych – o samorządności w naszej szkole.
Szkoła Podstawowa Nr 122 w Łodzi Koordynatorzy projektu:
Sprawozdanie z działań podjętych w Gimnazjum nr 1 im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Rabie Wyżnej z okazji polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
Szkolne centrum informacji składa się z trzech pomieszczeń: czytelni, w której uczniowie mają dostęp do księgozbioru i do 8 komputerów podłączonych do.
Cele konkursu: Rozwijanie wszechstronnych zainteresowań uczniów;
Debata na temat demokracji w życiu szkoły i uczniów
XVII SESJA SEJMU DZIECI I MŁODZIEŻY
Debata szkolna nad Kodeksem 2.0 I Liceum Ogólnokształcące im. Henryka Sienkiewicza w Świebodzinie 11 grudnia 2013.
GIMNAZJUM W PIECKACH Zebranie Rodziców 05. listopada 2010 r
Sprawozdanie z realizacji obchodów DBI 2014
Jak społeczność lokalna może wykorzystywać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej?
Szkoła Współpracy.
W Publicznym Gimnazjum nr 1 w Starogardzie Gdańskim dnia 29 marca br. odbyła się debata na temat: Samorząd Uczniowski – szkolny organ władzy. Rozmowa.
DEBATA Współpraca w naszej szkole. GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W CHOCENIU.
Projekt XX sesji Sejmu Dzieci i Młodzieży – W drogę do samorządności.
Rok szkolny 2011/2012.
W GIMNAZJUM NR 1 W SROKOWIE W ROKU SZKOLNYM 2007/2008
Żmichowska- nasza ukochana szkoła...
Debata pracowników szkoły
Ścieżka edukacyjna w zakresie przedmiotów humanistycznych Opiekunowie grupy: Grażyna Winkler, Bożena Matusiak.
„Wybory parlamentarne” XX Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży konkurs organizowany przez: Fundację Centrum Edukacji Obywatelskiej Kancelarię Sejmu RP i Ministerstwo.
NASZA SZKOŁA W PROJEKCIE „MŁODZI-KREATYWNI”
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków z Europejskiego Funduszu Społecznego „UCHRONIĆ OD ZAPOMNIENIA” Publiczne Gimnazjum im.
Dobre praktyki TIK. Dla kogo program? Program skierowany jest do wszystkich tych nauczycieli, którzy widzą potrzebę edukacji medialnej w szkole, chcą.
Gimnazjum w Starym Kurowie, r.. Wyniki ankiety dla uczniów Gimnazjum w Starym Kurowie.
Gimnazjum w Starym Kurowie, r.. Projekt organizowany przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Kancelarię Sejmu, Odbywa się po raz dwudziesty,
„Wybory parlamentarne” XX Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży konkurs organizowany przez: Fundację Centrum Edukacji Obywatelskiej Kancelarię Sejmu RP i Ministerstwo.
Konferencja Procedury rozwijania uczenia i nauczania stycznia 2014 SPACER EDUKACYJNY Dobra Praktyka Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Szczodrzykowie.
To znowu my Grupa projektowa Gimnazjum z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Jana Dałkowskiego w Strzelnie.
Demokracja w szkole-wpływ samorządu na życie uczniów.
GIMNAZJUM IM.JANA PAWŁA II W SECEMINE. GRUPA REALIZUJĄCA PROJEKT W RAMACH PROGRAMU CEO „SZKOŁA DEMOKRACJI”: MARLENA ANITA OLA.
Szkolna biblioteka Co każdy powinien o nas wiedzieć!
Jak działa demokracja w szkole?
w klasie III c Szkoły Podstawowej nr 4 w Zambrowie
Podsumowanie programu Młodzi Aktywiści Prezydencji.
PROJEKT SZKOŁY Z KLASĄ „RADY NA NASZE ODPADY”.
Dnia maja uczniowie klas I wzięli udział w pokazowej lekcji o Unii Europejskiej przeprowadzonej przez Punkt Informacji Europejskiej Europe Direct.
Projekt „Bezpieczna szkoła – bezpieczny uczeń”
PRZEDSZKOLNY KONKURS BAJKOWA ZAK Ł ADKA DO KSI ĄŻ KI rozstrzygnięty.
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Wł. Broniewskiego w Kościanie rok szkolny 2011/2012.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE. I. Utworzenie Zespołu 2.0 Ewa Darwicz – dyrektor Urszula Cygan – koordynator Beata Adasik – nauczyciel Izabela Koczkodaj – nauczyciel.
R. Gromada – Kaleńska M. Wiercimak. Uczniowie gimnazjum mają obowiązek realizować jeden projekt edukacyjny w cyklu kształcenia. (na podstawie rozporządzenia.
BIBLIOTEKA GIMNAZJUM NR 10
KOLOROWA i RODZINNA HISTORIA z BANKIEM PKO BP
czwarte spotkanie Zespołu
Jesteśmy uczniami Publicznego Gimnazjum nr 2 w Łomży im. Jana Pawła II . Po przyjęciu propozycji od Pani Zofii Rusiłowicz – Kleczyńskiej o możliwości.
Warsztat informacyjny Biblioteki Szkolnej Zespołu Szkół w Gogołowej
CZYTAM I PISZĘ POEZJĘ MIŁOSNĄ- WIECZÓR POEZJI WALENTYNKOWEJ
Szkoła Podstawowa Nr 122 w Łodzi Koordynatorzy projektu:
Zaangażowanie społeczne
Zapis prezentacji:

PRZYGOTOWANIA D0 DEBATY „ JAK WYKORZYSTYWAĆ MOŻLIWOŚCI KTÓRE DAJE NAM UNIA EUROPEJSKA” Uczniowie z Publicznego Gimnazjum nr 2 w Łomży im. Jana Pawła II

12 marca 2014 r. udaliśmy się do EFS po materiały o Funduszach Europejskich. Pracownicy biura przekazali nam gadżety foldery i gazety, które 4 kwietnia wręczyliśmy panelistom podczas debaty szkolnej

Pracownicy biura EFS udzielili nam cennych wskazówek i przekazali praktyczne książki o projektach zrealizowanych.

Część otrzymanych folderów, przedstawiliśmy na gazetce w bibliotece szkolnej.

Materiały o Unii Europejskiej, pozycje książkowe i czasopisma oraz ulotki o funduszach unijnych, wykorzystaliśmy do wystawki, którą ustawiliśmy w czytelni szkolnej.

W marcu w trzech klasach byliśmy pomocni, w przeprowadzeniu zajęć o UE podczas których były zaplanowane ciekawe konkursy o funduszach europejskich

W niektórych klasach pracowaliśmy z komiksem

Najszybsi uczniowie za przeczytany komiks i dobre rozwiązanie krzyżówki otrzymali nagrody

Pracowaliśmy też w grupach, gdyż niektóre konkurencje dotyczące środków europejskich nie były łatwe.

Rozwiązanie rebusa, dla niektórych było wielkim wyzwaniem.

12 kwietnia uczestniczyliśmy w giełdzie pomysłów, gdzie mieliśmy możliwość rozmowy ze studentami. Ich też pytaliśmy jak uczelnie wykorzystują środki unijne.

Podczas giełdy w III liceum zaprosiliśmy uczniów na wspólne debatowanie do naszego gimnazjum, które zaplanowaliśmy na

Plakaty wykonane własnoręcznie informowały uczniów o naszej zbliżającej się debacie. Czas był na wykonanie na komputerze zaproszeń dla gości.

Tomasz Dąbrowski i Mateusz Burzyński To tylko część naszych działań. Dalsza część naszych przedsięwzięć związanych z debatą znajduje się w relacjach we wniosku i w załącznikach. Dziękujemy za uwagę