Agenda Profil działalności Podsumowanie działań 2007 Potencjał rynkowy Strategia rozwoju oraz wykorzystanie środków z emisji Pozycja względem konkurencji.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt realizowany przez Gminę Miejską Kraków przy wsparciu finansowym Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2008 – 2010.
Advertisements

PITWIN – Portal Innowacyjnego Transferu Wiedzy w Nauce
Polska Akademia Rachunkowości S.A.
PRZYCZYNY UPUBLICZNIENIA SPÓŁKI NA PRZYKŁADZIE BANKIER.PL S.A.
1 Wyniki finansowe za I kw r. ULMA Construccion Polska S.A. Prezentacja dla inwestorów 21 maja 2012 r.
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
Strategia rozwoju Spółki Jutrzenka SA w dobie globalizacji gospodarki
1 Największy projekt edukacyjny w Europie Studia podyplomowe dla kadr zarządzających i pracowników przedsiębiorstw.
Warszawa - Berlin - Wiedeń – Barcelona Sp. z o. o
1 Wyniki za IV kwartał 2003 Warszawa, luty 2004.
Plan działań na rzecz rozwoju społeczeństwa informacyjnego
Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości Polanica marca 2007
1 Warszawa, 17 grudnia 2007 r. Ewaluacje horyzontalne realizowane na zlecenie KJO Dr Piotr Żuber Dyrektor Departamentu Koordynacji Polityki Strukturalnej.
1 / 17 Komercyjne aspekty webcastingu z punktu widzenia nadawcy publicznego Warszawa 8 grudnia 2005 r. Warszawa, 8 grudnia 2005 r.
1 Stan rozwoju Systemu Analiz Samorządowych czerwiec 2009 Dr Tomasz Potkański Z-ca Dyrektora Biura Związku Miast Polskich Warszawa,
Konferencja prasowa Zarządu Województwa Lubuskiego r.
Ministerstwo Polityki Społecznej DEPARTAMENT POŻYTKU PUBLICZNEGO październik – listopad 2005 r.
Gościejewo 74 Gościejewo Zespół konsultantów: Jarosław Piszczek
Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski Michał Kłos
Agenda 1) Czym jest Bankier.pl S.A.
1 Investing in the New Europe Rozwój eCommerce w sektorze finansowym z perspektywy inwestora kapitałowego Krzysztof Kulig Partner Innova Capital Warszawa.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- V Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
WYKORZYSTAJ POTENCJAŁ UCZELNI – ZAŁÓŻ FIRMĘ OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA NAUKOWA Przedsiębiorczość akademicka. Stan i możliwości rozwoju w woj. opolskim. Opole,
Monitoring Online Mediów Internetowych
Tworzymy kanały tematyczne odnoszące się do różnych dziedzin życia:
Grupa Kapitałowa ZPC „Otmuchów”
Medium wiedzy dla biznesuwww.nf.pl prezentacja inwestorska Debiut na Rynku New Connect 23 września 2011.
Extended Sites nowa jakość w e-commerce. Historia powstania Internetowego Domu Handlowego S.A. 16 lutego 2009 roku została wpisana do Krajowego Rejestru.
Eurotel SA GRUPA TELEKOMUNKACYJNA
HISTORIA SPÓŁKI 16 września 1996 r. - rozpoczęcie działalności w ramach operatora Era jako jedna z kilku sieci sprzedaży rozbudowa własnej.
2011 Marketing Oriented Project Management – skuteczna metoda wdrażania innowacji Krzysztof Witkowski.
Ważniejsze kroki w drodze na parkiet Przygotowanie i przekształcenie spółki; Sporządzenie prospektu emisyjnego; Złożenie wniosku do KPWiG; Decyzja o upublicznieniu;
Warszawa, 10 maja 2007 r. Trwały wzrost, postępy w procesie integracji GRUPA PEKAO S.A. Wyniki finansowe po pierwszym kwartale 2007 r.
Wyniki finansowe Grupy AB – IV kwartał 2008 Dynamiczny rozwój mimo wymagającego otoczenia rynkowego.
opis projektu jednym zdaniem
Badanie opinii absolwentów programów MBA do Rankingu zgłosiło się 28 programów studiów MBA, każdy z programów miał możliwość wskazać max 15 absolwentów,
RAPORT ZA PIERWSZE PÓŁROCZE 2013 PODSUMOWANIE 1H SIERPNIA 2013.
Rola domu maklerskiego w procesie wprowadzania spółki na giełdę
JURAJSKI DOM BROKERSKI S.A.
Elementy gospodarki elektronicznej opartej na wiedzy
1. Konferencja Małe i średnie w Unii Europejskiej – finansowanie rozwoju przedsiębiorstw Wrocław,
Wyniki finansowe Grupy AB I kwartał 2009 roku. AB S.A., ul. Kościerzyńska 32, Wrocław | | 2 PODSTAWOWE INFORMACJE AB S.A. jest.
___________________________________ Warszawa, 15 listopada 2007 r. Prezentacja wyników za III kwartał 2007 r. DYNAMICZNY WZROST RENTOWNOŚCI GRUPY MNI.
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Finansowanie dla przedsiębiorstw - alternatywne źródła pozyskiwania finansowania
Zasady organizacji wydarzeń promocyjnych
Kreowanie wartości spółki - realizacja założonej wyceny.
COACHING WEEK Zapraszamy na cykl konferencji w ramach które odbędą się
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Kapitał dla innowacyjnych i ryzykownych Czego oczekują inwestorzy od innowacyjnych przedsiębiorców? Barbara Nowakowska Polskie Stowarzyszenie Inwestorów.
RAPORT ZA CZTERY KWARTALY 2013 PODSUMOWANIE 4Q MARCA 2014.
Działalność Krajowej Grupy Poręczeniowej BGK Warszawa, październik 2009 r.
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
User experience studio Użyteczna biblioteka Teraźniejszość i przyszłość informacji naukowej.
Kick-off meeting PROJEKT „Poprawa zdolności administracyjnych
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Segmenty operacyjne MSSF 8.
NBB National Business Brokers jest międzynarodową siecią brokerów biznesowych i konsultantów działającą na całym świecie. Doradzamy w przedsięwzięciach.
NINIEJSZA PREZENTACJA POWINNA BYĆ ROZUMIANA JAKO RODZAJ WIZJI I POTENCJALNEGO ROZWOJU RYNKU W POLSCE, A NIE JAKO KONKRETNE OCZEKIWANIA NADAWCY!
Prezentacja Grupy Impel 14 listopada 2003
VIVID GAMES NOWOCZESNE STUDIO DEWELOPERSKIE, ZAJMUJĄCE SIĘ PRODUKCJĄ I PUBLIKACJĄ GIER WIDEO. 5-LETNIA OBECNOŚĆ NA RYNKU, PONAD 150 ZREALIZOWANYCH PROJEKTÓW.
Specjalność Przedsiębiorczość i Zarządzanie MŚP Katedra Zarządzania Przedsiębiorstwem.
Wprowadzenie akcji na NewConnect Zainwestuj w SEKA S.A. 7 października 2011 r.
Marzec 2011 Grupa Kapitałowa HAWE 1. 2 Dynamicznie rozwijająca się Grupa w sektorze telekomunikacyjnym i budowlanym Unikalna w skali kraju strategia „Operatora.
Giełda jako atrakcyjne miejsce pozyskania kapitału i wyceny firmy
Giełda jako atrakcyjne miejsce pozyskania kapitału i wyceny firmy
MARKETING INTERNETOWY
Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie
Zapis prezentacji:

Agenda Profil działalności Podsumowanie działań 2007 Potencjał rynkowy Strategia rozwoju oraz wykorzystanie środków z emisji Pozycja względem konkurencji Wyniki finansowe Prognoza wyników Nowa emisja Podsumowanie

Profil działalności

Platforma Mediowa Point Group S.A. Profil działalności Platforma Mediowa Point Group S.A. (PMPG) to notowany na GPW od grudnia 2006 holding wydawniczo-mediowy o szerokim portfolio mediów, który skutecznie działa na rynku TMT (Technology, Media and Telecommunication) od 1997 roku. Platforma Mediowa Point Group S.A. Media Marketing Technologia

Struktura przedsięwzięć w ramach PMPG Profil działalności Struktura przedsięwzięć w ramach PMPG Nowe media Media tradycyjne Zasoby wykonawcze Nowe przedsięwzięcia Nowe przedsięwzięcia Nowe przedsięwzięcia

Model biznesu: potencjał rozwoju Profil działalności Model biznesu: potencjał rozwoju Optymalizacja dotarcia w mediach

Profil działalności Model biznesu: optymalizacja dotarcia / przychodów w mediach

Profil działalności Struktura organizacyjna w ramach holdingu

Profil działalności Zespół menedżerski Michał M. Lisiecki – Prezes Zarządu Założyciel i główny akcjonariusz Platformy Mediowej Point Group. Od 14 lat związany z rynkiem mediowo-marketingowym, współtwórca rozwijających się z sukcesem przedsięwzięć z obszaru TMT: Telecom Media, OnePlayFrame, AdMobile, Gretix. Jest także członkiem Klubu Polskiej Rady Biznesu, Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego, a także członkiem prestiżowej międzynarodowej YPO (Young Presidents Organization) i założycielem Eksploratorium Nowej Gospodarki przy PTE. W 2002 roku otrzymał tytuł Managera Roku 2002 nadawany przez magazyn Home & Market. Absolwent Zarządzania i Marketingu Uniwersytetu Szczecińskiego, Handlu Zagranicznego i Businessu Międzynarodowego oraz studiów podyplomowych Zarządzanie Biznesem w Zachodniopomorskiej Szkole Businessu. Piotr Surmacki – Wiceprezes Zarządu Związany z rynkiem telekomunikacyjnym i mediowym od ponad 11 lat. W tym czasie pracował dla takich firm jak: Polska Telefonia Cyfrowa (Era), Andersen Consulting (Accenture), Hewlett-Packard. Był założycielem oraz przez ponad dwa lata pełnił funkcję Prezesa Zarządu spółki Telecom Media Sp. z o.o. - obecnie jednego z głównych graczy na rynku dystrybucji treści multimedialnych na telefony komórkowe, spółki której obecnymi udziałowcami są m.in. BBI Capital NFI SA oraz fundusz MCI Management SA. Od maja 2005 do marca 2007 roku zajmował stanowisko Dyrektora Działu Nowe Media w Telewizji Polsat SA z odpowiedzialnością w zakresie tworzenia oraz realizacji strategii Polsat, TV4 oraz kanałów tematycznych w obszarze Nowych Mediów. Jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, a także ukończył Uniwersytet Warszawski na wydziale zarządzania.

Profil działalności Zespół menedżerski Tomasz Sadowski – Wiceprezes Zarządu Wysokiej klasy specjalista z obszaru prawa cywilnego i handlowego. Pracował na stanowiskach prawniczych m.in. w BGŻ, KPWiG, Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych – Technologie Informatyczne; syndyk w Sądach Rejonowych w Warszawie i Lublinie; wykładowca Prawa Administracyjnego i Gospodarczego w Wyższej Szkole Handlu i Prawa oraz Prawa Dewizowego i Celnego w Wyższej Szkole Ekonomiczno – Informatycznej. Doktor Prawa Cywilnego na Wydziale Prawa i Administracji UW, ukończył także Prawo Handlowe na Wydziale Handlu Zagranicznego w Wyższej Szkole Handlu i Prawa oraz studia podyplomowe w KSAP w Warszawie. Paweł Hordyński – Członek Zarządu Specjalista w zakresie finansów. Pełnił stanowisko audytora w firmie audytorskiej MAZARS & Gerard audyt, Kontrolera Finansowego oraz p.o. Dyrektora Finansowego w MATERNE Polska, Kierownika Finansowego MANPOWER Polska; Pełnomocnik Zarządu w MP Services, Prokurent w Gem-Text; zasiadał w Radzie Nadzorczej EUROMAG, Arksteel (obecnie PMPG SA). W latach 2003-2005 sprawował również funkcję przewodniczącego komisji rewizyjnej w Stowarzyszeniu Conquest Consulting, organizacji non-profit działającej w celu praktycznego kształcenia studentów. Jest członkiem Forum Rozwoju Edukacji Ekonomicznej (FREE), Stowarzyszenia Absolwentów SGH oraz Stowarzyszenia Conquest Consulting. Absolwent Wydziału Finansów i Bankowości w SGH w Warszawie, obecnie kończy studia Executive MBA na University of Illinois przy współpracy z UW.

Podsumowanie działań 2007

Podsumowanie działań 2007 Zasoby wykonawcze Media tradycyjne Rozpoczęcie procesu integracji adMobile oraz On-Line Point Group = Full Interactive Uruchomienie NewsPR – agencji PR / IR Modernizacja parku maszyn drukarni Gem-Text nabytej w 2006 roku, przedefiniowanie strategii spółki Media tradycyjne Kupno oraz relaunch najstarszego polskiego magazynu filmowego „Film” Realizacja wręczenia nagród oraz gali „Złote Kaczki 2007” i relaunch Machinerów (TV) Ekspansja marki Machina - Machina Design / Modne Miasta by Machina Nowe media Stworzenie struktur odpowiedzialnych za realizację przedsięwzięć w nowych mediach Kupno pakietu większościowego w Infini sp. z o.o. (właściciel Sport24.pl) oraz przebudowa serwisu i wzmocnienie redakcji Podpisanie umów nabycia praw do objęcia większościowyego pakietu udziałów w Gretix sp. z o.o. (właściciel Gretix.com) Uruchomienie z ATM SA infrastruktury do dystrybucji video w Internecie (www.100klatka.pl)

Potencjał rynkowy

Potencjał rynkowy Polski rynek reklamowy - niskie nasycenie (0,6% PKB) w porównaniu z krajami UE15 (ok. 0,8% PKB) - wysoki potencjał wzrostu Globalny rynek rozrywki i mediów CAGR 6,6% 1,3 bln USD 1,8 bln USD Przychody reklamowe mediów ogółem (mln zł) 2005 r. 2010 r. Polski rynek rozrywki i mediów CAGR 6,6% 11,6 mld USD 8,4 mld USD 2005 r. 2010 r. PWC, „Global Entertainment and Media Outlook” Źródło: CR Media Consulting

Kluczowe tendencje na rynku mediów Potencjał rynkowy Kierunek Nowe Media Kluczowe tendencje na rynku mediów Znaczący wzrost liczby kanałów komunikacji „konsument – marka” Zwiększenie możliwości kanałów interaktywnych dzięki większym przepustowościom łączy oraz mniejszym kosztom transferu (streaming audio i video, gry on-line itp.) Znaczące zwiększenie częstotliwości korzystania z Internetu w stosunku do TV Znacząca dynamika wzrostu rynku reklamy internetowej w stosunku do pozostałych mediów

Internet - najszybciej rosnący segment Potencjał rynkowy Kierunek Nowe Media Internet - najszybciej rosnący segment Większość ruchu w Internecie generowana jest za pośrednictwem wyszukiwarek – najistotniejszym graczem jest Google. Algorytmy Google „premiują” serwisy niszowe, które zawierają najwięcej treści w kategorii, której dotyczy fraza wpisana przez użytkownika. Algorytmy Google „premiują” serwisy, które zawierają treści tworzone w sposób pierwotny – treści kopiowane z innych serwisów z punktu widzenia pozycji w wynikach wyszukiwania Google są zupełnie nieistotne. Wydatki na reklamę internetową w Polsce (mln zł) Udział Internetu w globalnych wydatkach na reklamę Źródło: IAB Polska Raport Internet 2006 PWC, „Global Entertainment and Media Outlook”

Wartość rynku Premium Messaging w Polsce (mln zł) Potencjał rynkowy Kierunek Nowe Media Rozwój rynku mobilnego Dynamicznie rozwijające się funkcje oraz możliwości aparatów telefonicznych Rosnący udział usług niegłosowych – korzystanie z przesyłu danych za pomocą telefonów komórkowych. Duży potencjał generowania przychodów B2C dla integratorów (takich jak adMobile) za pomocą usług premium Penetracja telefonii komórkowej w Polsce (w %) Wartość rynku Premium Messaging w Polsce (mln zł) Źródło: Urząd Komunikacji Elektronicznej Źródło: Prospekt emisyjny One-2-One

Strategia rozwoju

1 Strategia rozwoju: podstawowe kierunki strategiczne Cyfryzacja treści oraz budowa sieci dystrybucji w nowych mediach 1 digitalizacja posiadanych treści redakcyjnych (Film, Machina, Dlaczego, …) archiwizowanie i zarządzanie treściami tworzonymi w ramach poszczególnych redakcji udostępnianie zasobów treściowych i multimedialnych między redakcjami (TV Machina, Radio Machina, portal Machina, Film, …) usprawnienie współpracy w ramach zespołów redakcyjnych - wspomaganie powstawania treści dystrybucja treści multimedialnych w Internecie, telewizji, na telefony komórkowe sprzedaż treści w segmencie B2B szukanie nowych form dystrybucji i syndykacji zasobów (Internet, mobile) budowa serwisów internetowych oraz serwisów mobile w ramach synergii grupy

2 3 Strategia rozwoju: podstawowe kierunki strategiczne Rozszerzanie posiadanych marek na nowe kanały komunikacji i sprzedaży 2 3 Rozbudowa portfela mediów – rozwój poprzez akwizycje oraz wzrost organiczny

Strategia rozwoju: cele emisji Struktura wykorzystania środków z emisji

Strategia rozwoju: cele emisji (nowe media) nowe media: 23,3 mln zł Archiwum Centralne: digitalizacja treści oraz produkcja i dystrybucja treści multimedialnych, kwota: 5,3 mln zł Serwisy tematyczne: budowa internetowych serwisów w obszarach Kultury, Muzyki, Filmu, Sportu / akwizycja, kwota: 2,7 mln zł Media Navigator: budowa serwisu Media-Navigator (Internet + mobile) / akwizycje serwisów uzupełniających ofertę, kwota: 5,2 mln zł OZON2.0: rozwój internetowego dziennika obywatelskiego, kwota: 2 mln zł Licencje elektroniczne: wzmocnienie bazy produktowej w obszarze zakupu licencji na elektroniczne produkty edukacyjne oraz ich rozwój, kwota: 8,1 mln zł

Strategia rozwoju: cele emisji (media tradycyjne & tv) media tradycyjne: 5,7 mln zł Miesięcznik sportowy: uruchomienie oraz rozwój miesięcznika o tematyce ogólno-sportowej, kwota: 2,5 mln zł Rozwój marki FILM: rozwój magazynu i marki FILM na kolejne obszary, kwota: 2 mln zł Produkty edukacyjne: rozwój produktów edukacyjnych off-line, kwota: 1,2 mln zł Rozwój poradników Sporootym Rozpoczęcie kwartalnej emisji poradników książkowych Rozwój publikacji multimedialnych Broadcast (tv): 14,5 mln zł Machina TV: uruchomienie oraz rozwój telewizji / platformy multimedialnej (platformy cyfrowe + Internet + mobile), kwota: 14,5 mln zł

Suma: 53,3 mln zł Strategia rozwoju: cele emisji (zasoby & out-door) zasoby wykonawcze: 3 mln zł Full Interactive: rozwój agencji Full Interactive, kwota: 1,5 mln zł Akwizycja agencji interaktywnej, lub Rozwój organiczny – wzmocnienie zespołu, Gem-Text: modernizacja sprzętu i rozwój drukarni Gem-Text, kwota: 1 mln zł News PR: rozwój agencji News PR – wzmocnienie zespołu, kwota: 0,5 mln zł Premium out-door: 6,8 mln zł Nośniki premium: budowa ogólnopolskiej sieci nośników reklamowych premium out-door i in-door (akwizycja), kwota: 6,8 mln zł Suma: 53,3 mln zł

Strategia rozwoju: szczegóły projektów Machina TV Wykorzystanie istniejącej marki (duża wartość sentymentalna i emocjonalna) Baza „użytkowników” (+) baza czytelników Dystrybucja w sieciach kablowych oraz satelitarnych Cyfryzacja dystrybucji / więcej kanałów – możliwość rozwoju Kanał w technologii HD w odpowiedzi na potrzeby rynku Przygotowanie odpowiedniej pozycji w walce przy DVB-T Bliska współpraca z projektami nowe media (mobile + Internet) Rozwój multimediów (video) – przyszłość rynku mediów

Strategia rozwoju: szczegóły projektów Projekty nowe media + Full Interactive Korba.pl OZON2.0 Gretix.com Tematyczny 3 Sport24.pl Tematyczny 2 Tematyczny 1 Archiwum Centralne Navigator Full Interactive Harmonogram uruchamiania serwisów internetowych oraz zakończenia integracji agencji Full Interactive Full Interactive 2.0

Strategia rozwoju: szczegóły projektów Media Navigator Projekt internetowy realizowany przez wewnętrzne zasoby Full Interactive, które posiadają również kompetencje w zakresie usług dodanych dla telefonii mobilnej Koncepcja wyszukiwarki Google, połączona z wyszukiwaniem rzeczy umieszczonych w czasie (kino, teatr, program tv, eventy, koncerty etc.) Zbudowanie społeczności – możliwość dodawania własnych wydarzeń przez użytkowników serwisu Wykorzystanie istniejącej infrastruktury – bazy danych serwisu Gretix.com OZON2.0 (dziennik obywatelski) Projekt internetowy oparty o koncepcję dziennikarstwa obywatelskiego wykorzystujący znaną markę OZON Wykorzystanie istniejącej infrastruktury – systemu serwisu Sport24.pl Doświadczenie profesjonalnych dziennikarzy naszych redakcji w połączeniu z potencjałem dziennikarstwa obywatelskiego (przykład: Sport24.pl posiada ponad 120 redaktorów tworzących serwis) OhMyNews.com – największy na świecie dziennik (tworzony w koncepcji dziennikarstwa obywatelskiego)

Strategia rozwoju: szczegóły projektów Licencje elektroniczne Rynek licencji dla publikacji edukacyjnych bardzo dynamicznie rośnie, w szczególności w obszar licencji elektronicznych. Model biznesowy zakłada dostarczanie licencji (międzynarodowe tytuły wydawnictw specjalistycznych / fachowych) do instytucji związanych z edukacją takich jak: biblioteki, uczelnie wyższe etc. Coraz większa rola licencji na publikacje elektroniczne dostępne on-line. Miesięcznik sportowy Rozwój w oparciu o zasoby stworzone dla magazynu Machina Sport Life Wykorzystanie treści przygotowywanych w ramach magazynu Machina oraz Sport24.pl Rosnące zapotrzebowanie na treści związane ze sportem w związku z EURO2012

Strategia rozwoju: szczegóły projektów Rozwój marki FILM oraz produktów edukacyjnych off-line (poradniki)

Strategia rozwoju: szczegóły projektów Nośniki premium (out-door) Planowane w formie przejęcia (mega-format) Tylko najlepsze miejsca - premium Multimedialne (telewizja w wielkim formacie na nośnikach premium) nośniki z możliwością interakcji PMPG uruchomił pierwszy w Polsce interaktywny billboard!

Pozycja względem konkurencji

Źródło: Na podstawie Media & Marketing Pozycja względem konkurencji Pozycja PMPG S.A. w stosunku do konkurencji Źródło: Na podstawie Media & Marketing

Wyniki finansowe

Wyniki finansowe Wybrane skonsolidowane dane finansowe narastająco (w tys. zł) 2004 2005 2006 2007 Przychody netto ze sprzedaży 13 401 17 778 30 501 45 297 Zysk (strata) brutto ze sprzedaży 4 465 9 326 19 963 17 950 Koszty sprzedaży 2 891 3 705 9 970 2 189 Koszty ogólnego zarządu 1 787 3 915 7 641 10 792 Pozostałe przychody operacyjne 678 92 567 1 455 Pozostałe koszty operacyjne 1 032 263 10 160 1 928 Zysk (strata) z działalności operacyjnej (EBIT) -567 1 535 -7 421 4 496 Zysk (strata) z działalności operacyjnej + amortyzacja (EBITDA) -265 1 884 -6 798 5 583 Przychody finansowe 1 524 28 1 517 1034 Koszty finansowe 44 74 115 272 Zysk (strata) brutto 913 1 489 -5 839 5 258 Podatek dochodowy 182 506 624 139 Zysk (strata) netto 731 983 -6 463 5 119

IV kwartały narastająco Skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży Wyniki finansowe Wybrane skonsolidowane dane finansowe (w tys. zł) IV kwartały narastająco 2007 IV kwartały narastająco 2006 Przychody netto ze sprzedaży 45 297 30 501 Zysk brutto 5 258 -5 839 Zysk netto 5 119 -6 463 Skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży w latach 2004-2007 (w tys. zł)

Wyniki finansowe Wskaźniki rentowności 2004 2005 2006 2007 Rentowność brutto ze sprzedaży 33,32% 52,46% 65,45% 39,63% Rentowność działalności operacyjnej -4,2% 8,6% -23,74% 9,92% Rentowność brutto 6,8% 8,4% -19,14% 11,61% Rentowność netto 5,5% -21,13% 11,30% Rentowność aktywów – ROA 13,5% 14,8% -52,16% 19,64% Rentowność kapitału własnego – ROE 53,3%  40,5% -198,25% 53,60% Źródło: Obliczenia DM IDMSA na podstawie skonsolidowanych sprawozdań finansowych Emitenta

Prognoza wyników 37

Prognoza wyników w tys. zł Prognoza na rok 2008 Prognoza na rok 2009 Przychody ze sprzedaży 76 946 116 365 Wynik operacyjny 8 602 29 952 Wynik brutto 8 862 30 196 38

Nowa emisja 39

Oferujący: Dom Maklerski IDMSA Nowa emisja Struktura emisji Emisja akcji z prawem poboru dla dotychczasowych akcjonariuszy Oferowane akcje: 22.892.425 akcji zwykłych na okaziciela serii E Cena emisyjna akcji: 2,5 zł Szacowane wpływy z emisji: 57,2 mln zł 4 prawa poboru uprawniają do objęcia 1 akcji nowej emisji serii E Prawa poboru są przedmiotem notowań na GPW Harmonogram emisji Dzień ustalenia prawa poboru: 8 X 2007 r. Notowanie praw poboru: 7-23 IV 2008 r. Przyjmowanie Zapisów Podstawowych oraz Dodatkowych: 10-28 IV 2008 r. Przydział akcji w wykonaniu prawa poboru: 8 V 2008 r. Zapisy w ramach zaproszenia Zarządu PMPG S.A.: 9-15 V 2008 r. Przydział akcji oferowanych w ramach zaproszenia Zarządu i zamknięcie publicznej oferty: 23 V 2008 r. Oferujący: Dom Maklerski IDMSA

Nowa emisja Struktura akcjonariatu przed ofertą akcji serii E Struktura akcjonariatu po ofercie akcji serii E* *) Przy założeniu, że dotychczasowi Akcjonariusze nie skorzystają przysługujących im praw poboru i objęcia akcji serii E oraz objęcia wszystkich oferowanych akcji. Jeśli wszyscy dotychczasowi akcjonariusze Spółki skorzystają z przysługującego im prawa poboru i obejmą akcje serii E, ich udział w kapitale pozostanie bez zmian.

Podsumowanie 42

Podsumowanie Dlaczego warto zainwestować w akcje PMPG SA Perspektywiczny, dynamicznie rozwijający się rynek Skuteczny model biznesu - unikalne połączenie mediów, marketingu i technologii Własne aktywa mediowe Silne marki Zdywersyfikowane kanały dotarcia Rozwój Nowych Mediów - wysoki potencjał wzrostu Dobra kondycja finansowa, wysoka rentowność, bezpieczny poziom płynności finansowej Kompetentny zespół – sprawdzone kompetencje w budowaniu jak i przejmowaniu / reorganizacji (np. Film, Machina)

Platforma Mediowa Point Group SA Kontakt Platforma Mediowa Point Group SA Al. Jerozolimskie 146 C, 02-305 Warszawa, tel. (+ 48 22) 347 50 00 fax (+ 48 22) 347 50 01 e-mail: pmpg@point-group.pl www.point-group.pl Dom Maklerski IDMSA Mały Rynek 7, 31-041 Kraków tel. (+48 12) 422 25 72, (12) 421 15 72 fax (+48 12) 422 67 32 e-mail: biuro@idmsa.pl www.idmsa.pl Niniejsza prezentacja ma wyłącznie charakter informacyjno-promocyjny. Jedynym prawnie wiążącym dokumentem zawierającym informacje o Emitencie i papierach wartościowych, będących przedmiotem publicznej oferty jest prospekt emisyjny, dostępny na stronach internetowych Emitenta: www.point-group.pl oraz Oferującego: www.idmsa.pl.

45