Zasady działania oraz cennik usług

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
czy wiesz jak zmienić odwiedzających w klientów?
Advertisements

Dlaczego warto reklamować się w Radiu 7?
Neostrada tp.
FM GROUP MOBILE.
Support.ebsco.com Przewodnik Mój folder EBSCOhost (My EBSCOhost) Przewodnik.
Nabór Optivum Narzędzie do zarządzania procesem rekrutacji elektronicznej do szkół ponadgimnazjalnych 26 marca 2017.
WITAM NA SZKOLENIU Porady na dziś i jutro.
Wakacyjna oferta promocyjna
Możliwości reklamowe portalu
Konto Ekspert z Promocją Oferta obecności w serwisie Styczeń 2009.
Możliwości reklamowe portalu Listopad Kim są Spryciarze.pl © 2009 Spryciarze.pl spółka z o. o. Ul. Migdałowa 15, Zielona Góra NIP
ProxyAd Sp. z o.o. ProxyAd – ogólnopolska sieć reklamy Bluetooth™ w punktach sprzedaży (PoS) Możliwość bezpośredniego dotarcia na telefony komórkowe prawie.
Serwisy MPG Serwisy Sportowe Serwisy Edukacyjne Serwisy Lifestylowe.
Stałe obecności dzienne i tygodniowe w sieci reklamowej
prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla reklamodawców
Program Skype  Aleksandra Sikora, kl.III gim..
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Zmiany w serwisie e-drewno
Copyright: Wirtualna Polska S.A. Reklama w aplikacjach mobilnych OFERTA.
Wygodna lista zakupów Case study Przyciski Listonic.
Mobile.eu. >> O serwisie Mobile.eu © 2012 Goldbach Audience3 /Internetowy rynek samochodowy /Serwis mobile.eu oferuje klientom niezawodne narzędzie wyszukiwania.
Prezentacja miast i form promocji. Spis treści Prezentacja miast: – Sopot – Wrocław – Kraków – Zakopane – Warszawa Formy promocji: – Formy Standardowe.
Kliknij przycisk w celu wyświetlenia ekranu.
Czyli wystawienie zlecenia i jego realizacja (okulary korekcyjne).
MAZURY CUD NATURY! Jak głosować?.
Opis serwisu: Statystyki:
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
W INTERNETOWEJ SIECI REKLAMOWEJ
Centrum Obsługi Spółki Kapitałowej Sp. z o.o., ul. Bonifraterska 17, Warszawa Diagram funkcjonalności i użycia systemu do głosowania RemoteVoting®
Moduł Lojalnościowy. Czyli zatrzymanie klienta przy naszym zakładzie optycznym.
Fundacja Regionalnej Agencji Promocji Zatrudnienia Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne Optoland S.A Biuro Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego w.
Zakładanie konta pocztowego Wysyłanie i odbieranie wiadomości
Instrukcja MILO moduł klienta.
Siedziba TelexFREE w Stanach Zjednoczonych 225 Cedar Hill ST Suite 200 Marlborough, MA Informacje o firmieTELEXFREE? Siedziba TelexFREE w Brazylii.
Interactive Marketing Partner marketing
Szkolenie Milena Kuder. Zakładanie konta Google ćwiczenie.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
specyfikacja techniczna
Intencje zakupowe w sieci AdProfile.
BUZZ MEDIA INBOUND MARKETING- PROWADZENIE KLIENTA ZA RĘKĘ
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
Mamy wieloletnie doświadczenie w zakresie świadczenia usług reklamowych z wieloma sukcesami w innych formach takich jak mailing oraz kampanie SMS. Open-AD.
Nie kradnij i nie daj się okraść!
Podręczna karta informacyjna dotycząca © 2012 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. aplikacji Lync Web App Dołączanie do spotkania programu.
Korzystając z materiałów kopiowanych z Internetu, zawsze podajemy ich źródło oraz autora.
Jak bezpiecznie korzystać z internetu?
Sprawdzanie poczty głosowej 1.Kliknij kartę Telefon. Zostaną wyświetlone wiadomości i informacje o osobach dzwoniących. 2.Zatrzymaj wskaźnik na wiadomości.
Informatyka – szkoła podstawowa – Scholaris - © DC Edukacja OnetSkype, czyli komunikator Internetowy Informatyka.
Sposoby zdalnego sterowania pulpitem
Dzień dobry, Cieszymy się, że wybrali Państwo nasz portal internetowy EKO, OZE ekoenergia.pl Zespół “Ecoeurope.eu” Sp. z o.o. Wita Państwa serdecznie w.
POUFNE. Dystrybucja wyłącznie do partnerów objętych umową o zachowaniu poufności. Firma Microsoft nie udziela żadnych gwarancji, wyraźnych ani domniemanych.
© 2012 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodawanie kontaktu Lista Kontakty upraszcza komunikację i umożliwia sprawdzenie statusu obecności.
Podręczna karta informacyjna dotycząca funkcji wideo Rozpoczynanie połączenia wideo 1.Zatrzymaj wskaźnik na zdjęciu kontaktu i kliknij przycisk kamery.
Bądź bezpieczny w sieci
Przewodnik Wprowadzenie do
Google AdWords.
Prawo autorskie w szkole, czyli … zasady eksploatacji Internetu
Prezentacja Informacyjna. O firmie: Na rynku od 1998 roku (specjalizacja w systemach CRM) Inkubator. Pomysły => projekty => firmy 2001 / Nagroda Deloitte.
Maria Wójcik Klasa 2H.  Nigdy nie można w 100% zaufać komuś poznanemu w sieci. Nie spotykaj się zbyt pochopnie z internetowymi znajomymi w prawdziwym.
Plan Marketingowy Twoja droga do sukcesu Wolę zarabiać 1% dzięki pracy 100 osób, niż 100% dzięki pracy własnej…
Best Move. zDominujemy Polskę najlepszą ofertą na rynku.
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
ZAŁOŻENIA PORTALU. teleKROWA.pl to portal, którego celem jest ułatwienie konsumentom znalezienia optymalnej oferty związanej z:  telefonami komórkowymi,
Kowalski S.A. Oferta telekomunikacyjna. Wstęp Firma TELE jest firmą działającą na polskim rynku od 2013 roku Zajmujemy się usługami telekomunikacyjnymi.
SafeSurfing Moduł 3 Jak zachować bezpieczeństwo korzystając z internetu i aplikacji mobilnych.
Twój najlepszy ruch Best MOVE
Produkt SMART PEOPLE w oparciu rekomendowane scenariusze użycia
Twój najlepszy ruch Best MOVE
Wskaż wybrany krok lub kliknij Enter aby dowiedzieć się więcej.
Zapis prezentacji:

Zasady działania oraz cennik usług Reklamofon.pl - najbardziej skuteczna forma reklamy wideo w Internecie! Zasady działania oraz cennik usług 1

Dzwoń za darmo ze swojego telefonu domowego Co to jest Reklamofon.pl Reklamofon.pl to serwis Internetowy umożliwiający darmowe rozmowy telefoniczne bez potrzeby instalacji żadnego oprogramowania, czy kupowania dodatkowego sprzętu. Użytkownik po prostu wchodzi na stronę www i rozmawia za darmo ze swojego zwyczajnego telefonu domowego lub biurowego z każdym innym dowolnym stacjonarnym numerem krajowym lub zagranicznym. Jak to działa? Użytkownik na stronie www podaje swój numer telefonu oraz numer osoby, z którą chciałby się połączyć i klika „zadzwoń”, po chwili dzwoni jego telefon, odbiera go i automatycznie jest łączony z drugim numerem, który podał. W czasie prowadzenia rozmowy na ekranie komputera użytkownika inicjującego połączenie wyświetlane są reklamy video – korzystanie z Reklamofon.pl to tak jak rozmawianie przez telefon i oglądanie telewizji – z tą różnicą, że naszą reklamę można klikać! Gwarancja dla reklamodawców! Użytkownik prowadząc rozmowę nie może odejść od komputera lub nie oglądać wyświetlanych reklam ponieważ co jakiś czas na ekranie komputera pojawia się „migający zegar”, który odlicza od 10 sekund w dół. Jeżeli w tym czasie użytkownik nie kliknie zegara to jego połączenie jest rozłączane. Tak samo połączenie jest rozłączane jeżeli użytkownik wyłączy komputer, zamknie okno przeglądarki w którym wyświetlane są reklamy, czy stosuje oprogramowanie blokujące wyświetlanie się reklam. Dzwoń za darmo ze swojego telefonu domowego

Aby zadzwonić użytkownik nie musi się rejestrować, posiadać słuchawek i mikrofonu, czy podłączać telefonu do komputera – wystarczy, że wejdzie stronie Reklamofon.pl poda swój numer telefonu (np. domowy / biurowy) i numer osoby, do której chce zadzwonić!

Użytkownik prowadzi rozmowę za pośrednictwem swojego zwyczajnego telefonu stacjonarnego, a komputer jest używany tylko do wyświetlania reklamy video

Aby mieć gwarancję, że użytkownik rozmawiając przez telefon nie odejdzie od komputera co jakiś czas na ekranie pojawia się komunikat „Kliknij w zegar aby kontynuować połączenie”

Demografia użytkowników oraz potencjał reklamowy Większość użytkowników serwisu to osoby powyżej 33 roku życia. Dodatkowo aby korzystać z serwisu muszą one posiadać komputer (z Internetem) oraz telefon stacjonarny. Można więc założyć, że te czynniki determinują wyższy od przeciętnego poziom dochodów tych osób. Biorąc pod uwagę specyfikę serwisu jest to grupa, do której najbardziej adekwatne w przekazie reklamowym są walory cenowe oferty np. rabaty, taniej u nas etc. (…) do dnia 2009.07.07

Możliwości targetowania kampanii W naszym serwisie swoją reklamę możesz skierować bardzo precyzyjnie do wybranej grupy celowej. Przykładowo jeżeli prowadzisz usługi transportowe z Polski do Włoch i chcesz aby Twoja reklama dotarła tylko do osób, które dzwonią z Polski do Włoch to nic prostszego – w parametrach targetowania swojej kampanii ustawiasz, że Twoją reklamę mają widzieć tylko osoby, które wykonują połączenia z Polski do Włoch. Targetowanie kampanii jest także możliwe bardziej szczegółowo na poziomie poszczególnych dzielnic w miastach – więc jeżeli swoją usługę chcesz skierować do mieszkańców dzielnicy Warszawa – Ochota zrobisz to tylko w naszym serwisie!

Wyniki kampanii testowej dla Alior Bank Średni CTR dla zadanego okresu (do dnia 23.06.2009) trwania kampanii wyniósł 3,58%, co przy 159.477 wyświetleniach reklamy dało 5.702 kliknięcia (wejścia na stronę reklamodawcy). Pomimo, że film reklamowy / kreacja Alior Bank nie była nastawiona na generowanie klików / leadów to poziom CTR był bardzo wysoki. Dla przekazu reklamowego nastawionego na kliki / leady można osiągnąć w serwisie 2 cyfrowe CTR. *) Statystyki w powyższej formie dostępne są na każdym indywidualnym koncie reklamodawcy w systemie Reklamofon.pl dla wszystkich jego kampanii

Wyniki kampanii testowej dla sieci Biedronka Kampania za pomocą 30 sekundowego filmu reklamowego promowała ofertę cenową na wybrane produkty dostępne w sieci Biedronka. Średni CTR dla wskazanego okresu trwania kampanii wyniósł 2,12%, co przy 123.065 wyświetleniach reklamy dało 2.615 kliknięcia (wejścia na stronę reklamodawcy). Pomimo, że film reklamowy / kreacja kampanii nie była nastawiona na generowanie klików to poziom CTR był bardzo wysoki. Dla targetowanego przekazu reklamowego nastawionego na kliki można osiągnąć w serwisie 2 cyfrowe CTR. Jak widać ze statystyk kampanii oferta produktowa w większości zainteresowała kobiety więc wartym rozważenia byłoby skierowanie kampanii tego typu tylko i wyłącznie do kobiet – wtedy efekty powinny być prawie 2 krotnie lepsze! Przewagi reklamy w Reklamofon.pl: Przekaz video jest w stanie najlepiej przekonać konsumenta do danego produktu / oferty. Przekaz dociera przy tzw. „płytkim przetwarzaniu” przez co jest bardziej skuteczny. Reklamodawca otrzymuje gwarantowany czas ekspozycji jego reklamy - cennikowy CPM zakłada czas ekspozycji 30 sekund. *) Statystyki w powyższej formie dostępne są na każdym indywidualnym koncie reklamodawcy w systemie Reklamofon.pl dla wszystkich jego kampanii

Twoja reklama video podczas rozmowy użytkownika Dostępne formy reklamy: reklama video w trakcie rozmowy W momencie kiedy użytkownik zdecyduje się wykonać telefon korzystając z naszego serwisu, zostaje przekierowany na pod stronę serwisu, gdzie w trakcie inicjalizowania połączenia z wybranym numerem oraz w trakcie jego trwania, wyświetlana jest reklama video. Każda reklama video może być oczywiście „klikalna”, a dodatkowo po jej wyświetleniu jest ona cały czas dostępna na liście reklam już wyświetlonych, w taki sposób, aby użytkownik mógł do niej wrócić w późniejszym czasie – w trakcie lub po zakończeniu swojej rozmowy telefonicznej. Twoja reklama video podczas rozmowy użytkownika

Lista reklam już wyświetlonych Zegar klikający i odliczający czas Skuteczność gwarantowana! Nie zawsze podczas wyświetlania danej reklamy video, użytkownik jeszcze w trakcie jej trwania, zdecyduje się aby w nią kliknąć. U nas to nic straconego! Każda reklama już wyświetlona umieszczana jest w podręcznym menu na stronie, w taki sposób, aby użytkownik mógł do niej wrócić, w dowolnym momencie – w trakcie prowadzenia swojej rozmowy lub po jej zakończeniu. Dodatkowo pilnujemy, aby użytkownik nie odchodził od komputera w trakcie kiedy leci Twoja reklama. Co jakiś czas na ekranie, obok reklamy video, pojawia się migający zegar – jeżeli użytkownik w niego nie kliknie, to w ciągu kilku sekund jego połączenie zostanie przerwane. Dzięki temu nasi konsumenci oglądają Twoje reklamy! Lista reklam już wyświetlonych Zegar klikający i odliczający czas

Twoje logo na planszy sponsorów (strona główna) Dostępne formy reklamy: Twoje logo na tablicy sponsorów Chciałbyś aby każdy dzwoniący za darmo z naszego serwisu wiedział, że za darmo dzwoni dzięki Twojej firmie? Nic prostszego – możesz umieścić logo swojej firmy na planszy sponsorów na stronie głównej serwisu. Każdy dzwoniący będzie miał okazję wskazać właśnie Twoją firmę jako sponsora swojego połączenia. Pomyśl o całej tej wdzięczność, którą zdobędziesz kiedy konsument dzięki Tobie będzie mógł porozmawiać z bliską mu osobom, która właśnie przebywa zagranicą. Twoje logo na planszy sponsorów (strona główna)

Cennik dostępnych form reklamy Reklama video wyświetlana w trakcie rozmowy Podstawowa cena reklamy CPM* = 260 zł Dopłaty za targetowanie: Płeć: +10% (od ceny podstawowej) Wiek: +10% Lokalizacja dzwoniącego: +10% Lokalizacja rozmówcy: +10% Zainteresowania: +10% Logo reklamodawcy na tablicy sponsorów Podstawowa cena logo = 10.000 zł / miesięcznie Dopłaty za usługi dodatkowe: „Podbicie” pozycji na liście sponsorów na wyższą – negocjowane. *) CPM – oznacza koszt wyświetlenia 1000 reklam do konsumentów;

Przykładowy budżet dla miesięcznej kampanii w serwisie Reklama video wyświetlana w trakcie rozmowy Okres emisji: 1 miesiąc Liczba wyświetleń reklamy: 300.000 Całkowity zasięg / częstotliwość: 249 tys. uu / 0,83x Cennikowa wartość CPM: 260 zł (netto) Capping ustawiony dla kampanii: 1 wyświetlenia / uu Dopłata za capping dla kampanii: CPM+10% Wartość CPM z dopłatą: 286 zł (netto) Proponowany rabat: 50% Wartość CPM po rabacie: 130 zł (netto) Całkowity koszt po rabatach: 39 000,- zł Logo reklamodawcy na tablicy sponsorów Podstawowa cena logo = 10.000,- zł / miesiąc Wartość po rabacie: 5.000,- zł (netto) Całkowity koszt po rabatach: 5.000,- zł Całkowita proponowana kwota budżetu w Reklamofon.pl: 44 000,- zł (netto) *) CPM – oznacza koszt wyświetlenia 1000 reklam do konsumentów;

Kontakt do brokera reklamy: Kontakt do spółki: Platforma Mediowa Point Group S.A. Al. Jerozolimskie 146 D 02-386 Warszawa Tel. 022 328 00 00   NIP: 521-00-88-831 REGON: 010768408 Kapitała zakładowy: 103.897.325,- PLN Kapitał wpłacony: 103.897.325,- PLN Dawid Korczyński, Prezes Zarządu E-mail: info@reklamofon.pl Reklamofon.pl Sp. z o.o. ul. Bonifraterska 17 00-203 Warszawa NIP: 522-287-13-47 REGON: 015649542 Kapitała zakładowy: 50.000,- PLN Kapitał wpłacony: 50.000,- PLN Niniejsza oferta jest wyłącznie do użytku Klienta i Jego pracowników. Żadna jej część nie może być rozpowszechniana, cytowana lub kopiowana w celu dystrybucji poza organizacją Klienta bez wcześniejszej zgody Reklamofon.pl Sp. z o.o. Przedstawione przez Reklamofon.pl Sp. z o.o. pomysły, rozwiązania itp., w przypadku nie podpisania umowy lub jej rozwiązania w trakcie realizacji podlegają ochronie w myśl ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, tym samym nie mogą być wykorzystane, rozpowszechniane i kopiowane na żadnym polu eksploatacji oraz udostępniane osobom trzecim bez wcześniejszej pisemnej zgody Reklamofon.pl Sp. z o.o.