Supermarkety i dyskonty

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
STYLE SPRZEDAŻY Autor: Richard Forster Przekład: Wioleta Dąbrowska
Advertisements

Krajowe doświadczenia w ochronie oznaczeń graficznych
Prezentacja Konkursu TERAZ POLSKA
Autorzy: Janusz Melaniuk Grzegorz Manowski
Kielce na rynku od 2001 r.. Minisaloniki Prasowe - wyspecjalizowane punkty sprzedaży prasy i produktów FMCG Powierzchnia: 6 – 18 m2 Saloniki Prasowe.
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
PSYCHOLOGIA REKLAMY wykład 7
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
Staże Ośrodka RENOWATOR. Analiza i wizualizacja danych o cenach określonych rodzajów alkoholi oraz artykułów spożywczych Stażysta IBS PAN Stefan Zawadzki.
Katedra Marketingu Usług
ZWYCZAJE ZAKUPOWE POLAKÓW
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Metodologia badania 3 Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2009 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny.
2 ZACHOWANIA ZAKUPOWE POLAKÓW W 2007 ROKU 3 UOGÓLNIENIE WYNIKÓW 61% respondentów deklaruje, że w ich gospodarstwie domowym to Panie domu są odpowiedzialne.
ZWYCZAJE ZAKUPOWE POLAKÓW W 2005
Lublin 4 sierpnia : rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 1 lipca 2011 r. § 3: rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Zakład mięsny „Suchan” został założony w 1992 roku i od początku swojej działalności przywiązuje ogromną wagę do jakości oferowanych wyrobów, w celu jak.
WARUNKI PRACY I RESPEKTOWANIE PRAW PRACOWNICZYCH KOBIET ZATRUDNIONYCH W SKLEPACH WIELKOPOWIERZCHNIOWYCH W OBLICZU KRYZYSU EKONOMICZNEGO Magdalena Chustecka.
Marki w Polsce operują dziś w obszarze dwóch benefitów, z czego ogólnie pojęte nawadnianie jest najbardziej zatłoczonym terytorium. Temat oczyszczania.
WYDZIAŁ INŻYNIERII PRODUKCJI I LOGISTYKI
Time Promotion Jesteśmy tam gdzie docenia się piękno… Stawiamy na jako ść …
Ranking marek budowlanych BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku.
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008.
Wybrane wyniki badania Budowlana marka roku DRZWI.
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2010 GALA BUDOWLANA MARKA ROKU 2010.
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 GALA BUDOWLANA MARKA ROKU 2009 DYSTRYBUTOR ROKU 2009.
Str. 1. Celem było przeprowadzenie badania jakości obsługi, oferty sklepu w wybranych przez nas sklepach sportowych oraz wskazanie ich mocnych i słabych.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 6 w Łodzi
TRZYMAJ FORMĘ Program edukacyjny.
Wybrane wyniki badania „Budowlana marka roku”
Wybrane wyniki badania „Budowlana marka roku”
Polichno lutego Ocena współpracy w zakresie handlowym marketingowym i operacyjnym Analiza grupy Propozycje zmian w celu zwiększenia wartości.
Customer Experience ubezpieczonych Czy jest sens się troszczyć
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Polski konsument a nowości
Propozycja cross-promocji – batonik Milky Way z kawą Tchibo
Avon 2014 Corporate Template
Preferencje zakupowe Polaków - TABLETY Wybór Konsumenta – wyniki badań.
[ ] Sezon na fali cydru sprzedaż cydru w Polsce 70 milionów litrów
DZIECKOMATKA. PRZYJEMNOŚĆMATKAZDROWIE OCZEKIWANIADZIECKO.
Czym jest Wybór Konsumenta? Badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najlepszych marek dostępnych na rynku polskim. Wybór Konsumenta Jest.
Strategie promocji.
WSTĘP W dzisiejszych czasach reklamy w TV, banery czy ulotki to moim zdaniem przeżytek. W dzisiejszych czasach większą oglądalność mają różne kanały na.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny.
Grupa ERGIS WYNIKI GRUPY ERGIS PO I PÓŁROCZU 2015 R.
III edycja Brains Attack
Od 20 lat wspieramy przedsiębiorczość Polaków i co dalej?
Rozwój sieci dyskontowych w Polsce Stan obecny i prognoza VI Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2013 Maciej Bartmiński, Market Side
Segmentacja rynku Dr hab. Grażyna Śmigielska. Segmentacja rynku podział rynku na grupy konsumentów (segmenty), które jeżeli chodzi o stosunek do danego.
Franczyza jako strategia rozwoju dla handlu małopowierzchniowego dr hab. prof. ZPSB Aleksandra Grzesiuk Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
Usługi informatyczne Technikum nr 3 w Zespole Szkół nr 4 w Tychach im. Janusza Groszkowskiego Tychy.
A.M. Zarzycka.  strategie cen wysokich  strategie cen neutralnych (przeciętnych, średnich)  strategie cen niskich A.M. Zarzycka.
Tendencje rozwojowe w dystrybucji
PORCJA ZDROWIA KAŻDEGO DNIA. DLACZEGO TYMBARK ?  W szerokiej ofercie Tymbarku każdy znajdzie coś dla siebie.  Wśród naszych produktów są 100% soki bez.
Strategia sieci handlowych analiza gazetek promocyjnych q1-q vs q1-q Warszawa, lipiec 2016.
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
II Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego
INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ
Znaczenie marketingu w ekonomii społecznej oraz nadawanie znaku jakości produktom i usługom w obszarze ekonomii społecznej WARSZAWA / czerwiec 2015.
Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej
Copywriting Karolina Stróżyk
Komentarz do zmian na polskim rynku dystrybucyjnym.
Młodzieżowe mini-przedsiębiorstwo
Miniprzedsiębiorstwo Aphone
Młodzieżowe Miniprzedsiębiorstwo
dr inż. Bożena Karwat-Woźniak Zakład Polityki Społecznej i Regionalnej
Zapis prezentacji:

Supermarkety i dyskonty Wybór Konsumenta – wyniki badań

Dlaczego supermarkety i dyskonty? Polacy są najbardziej przywiązani do tradycyjnych zakupów, spośród wszystkich krajów Europy Środkowo-Wschodniej W 2013 r. blisko 80% polskich obywateli dokonało zakupów w dyskontach W 2014 r. sklepy wielkopowierzchniowe wygenerują ponad 50% wartości sprzedaży osiągniętej na rynku artykułów spożywczych

Co najbardziej cenimy w supermarketach i dyskontach?

Najważniejsze kryteria jakimi kierują się konsumenci supermarketów i dyskontów przy zakupie produktów jakość produktów świeżych - 88% dobre oznaczenie produktów - 85% sprawna obsługa kasowa - 85% zróżnicowana oferta ogólna - 83% jakość produktów marki własnej - 83%

Kto najlepszy? Najbardziej cenioną marką przez konsumentów w kategorii dyskonty jest BIEDRONKA. Badania wykazały, że marka ta jest niekwestionowanym liderem na polskim rynku.

Ul. K.Żegockiego 4 61-693 Poznań Tel. +48 668 356 455 www.wyborkonsumenta.com.pl