Seminarium dyplomowe magisterskie 1

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
nowoczesny system zarządzania przedsiębiorstwem
Advertisements

CZYLI JAK ZŁOŻYĆ SKLEP W INTERNECIE
Modelowanie przypadków użycia
Warszawa system IMS 7.0 oprogramowanie dla warsztatów i sklepów branży motoryzacyjnej Copyright by Integra Software. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kielce na rynku od 2001 r.. Minisaloniki Prasowe - wyspecjalizowane punkty sprzedaży prasy i produktów FMCG Powierzchnia: 6 – 18 m2 Saloniki Prasowe.
Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
Analiza dystrybucji uwagi organizacyjnej w firmie "Majster-Plus" s.c.
Sklepy internetowe. Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk.
Sklepy internetowe.
Oriflame Sprzedaż i marketing Elżbieta Medalis Menedżer klubu Oriflame.
Zastosowania Internetu
ZWYCZAJE ZAKUPOWE POLAKÓW
IAI-Shop – Kompletna obsługa sprzedaży
OFERTA WSPÓŁPRACY DLA PRODUCENTÓW MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH I WYKOŃCZENIOWYCH.
OFERTA HANDLOWA DLA FIRM.
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Pierwsze kroki Sprzedającego w Allegro
EasyMOD kontrola modyfikacji i rozszerzeń systemu SAP
Monika Hanus Payback Sp. z o.o.
W nowej odsłonie.
EasyLoad BI zarządzanie wczytywaniem danych do hurtowni przez użytkowników biznesowych Prezentacja rozwiązania.
B2O Sp. z o.o. to firma która, posiada nowoczesne rozwiązania umożliwiające prowadzenie działań sprzedażowych w Internecie. Unikatową jego cechą jest.
Odkryjmy razem - Allegro
Instrukcja MILO moduł klienta.
Page 1 Oferta współpracy epunkty Aplikacja wspierająca programy lojanościowe.
Innowacje w sektorze usług
RESCOLD Sp.J. Zamówienia on-line Informacja dla klientów na temat sprzedaży przez internet.
System zamawiania on-line
System e-zamówienia.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Monika Hanus Payback Sp. z o.o.
W nowej odsłonie.
Jak zarabić na darmowym i pobić konkurencję Jakub Dąbkowski 2011.
Dawid Smoleń Zarządzanie Rok II, sem. III
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Zaufany partner na rynku e-commerce
Strona 1 Branża Grzewczo-Instalacyjna w Internecie 2013 Poznań, Ireneusz Jeleń 664/
Zaufany partner na rynku e-commerce
Zaufany partner na rynku e-commerce
Prezentuje: Ola Żuławińska DotacjaNaStart.pl. 1. Jaką masz wizję swojej firmy?
Nieograniczone źródło informacji
Inwestor w sieci Badanie w liczbach Paweł Piekarski, dyrektor zarządzający Instytutu Badań Pollster.
Jak zamawiać produkty w Coral Clubie
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
Jak bezpiecznie kupować przez Internet.
Projekt z Technologii Internetowych
PKJPA Program Kontroli Jakości Pracy Ankieterów Funkcjonowanie i znaczenie standardów realizacji na rynku badawczym
1. Logowanie z usługą Active Directory. a) logowanie do domeny Windows 2003 Server odbywa się znacznie szybciej niż w poprzednich wersjach. b) nie ma odwołania.
Zakupy przez Internet – PRAWA Konsumenta
10 marca 2010Forum Poligrafii Jak zdobyć i obsłużyć kilkaset zleceń dziennie ?! Jolanta Trzcińska Xerox Polska Sp. z o.o.
Innowacyjny pomysł firmy Zajdler Fartuch kuchenny z przepisami.
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: Witam Państwa, na Prezentacji, pt. „Realizacja zamówienia przez klienta” „Realizacja zamówienia.
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: Witam Państwa, na Prezentacji, pt. „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez telefon.
Przewodnik Wprowadzenie do
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: Realizacja zamówienia przez sklep Klient złożył zamówienie poprzez komórkę/komputer, więc.
Paweł Szajwaj i Bartek Mazurek.  Allegro jest serwisem aukcyjnym.  Allegro daje możliwość kupna wielu ciekawych produktów w bardzo atrakcyjnych cenach.
Bitmoney.pl Wykonali: Babiej Dominika, Racki Adrian, Karalus Jarosław, Sulich Dariusz, Selwesiuk Łukasz, Makaruk Maciej, Krzysztof Sadowski Politechnika.
DLACZEGO KOMERCYJNA DZIAŁALNOŚĆ JEST WAŻNA W PROMOWANIU MIAST? Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna.
CELE I ZADANIA SYSTEMU Rejestracja użytkownika. Wejście do systemu. Redagowanie strony. Praca ze stroną. GPS UTWORZENIE I PRACA ZE STRONĄ INTERNETOWĄ DODATKOWE.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
Zarządzanie sklepem internetowym
Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
Marketing w Firmie.
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
E-commerce w obszarach miejskich - problemy i wyzwania dostaw na Allegro.pl Jakub Kaczmarski
Zarządzanie sklepem internetowym
Zapis prezentacji:

Seminarium dyplomowe magisterskie 1 Maciej Bakalarz Seminarium dyplomowe magisterskie 1 O mojej firmie...

Prezentacja własnej osoby Zainteresowania: Jazda na rowerze Hodowla psów rasowych http://premiumpl.com Tworzenie stron WWW Prace ogrodowe :)‏ Gra w szachy Żagle Praca magisterska: Weryfikacja automatów czasowych Badanie własności automatów czasowych Wykorzystanie narzędzia UPPAAL Aktualnie: Magisterka Uczę się rosyjskiego Pracuję nad rozwojem swojej firmy >>> Rok temu: Brałem udział w programie Socrates-Erasmus Syddansk Universitet – Odense Rozwożenie gazet

Gesso.pl to portal internetowy zrzeszający sklepy z branży FMCG Opis portalu Gesso.pl Gesso.pl to portal internetowy zrzeszający sklepy z branży FMCG Od strony klienta indywidualnego jest to strona internetowa, która umożliwia wyszukanie najbliższego sklepu, przejście na jego podstronę oraz dokonanie zakupów (funkcjonalność transakcyjna). Od strony sklepu jest to interfejs do zarządzania własnym sklepem, cenami, produktami oraz zarządzanie napływającymi zamówieniami.

Dla jakich sklepów System sprzedaży oparty na kodach kreskowych Sklep zatrudnia co najmniej 10 osób Sieci sklepów, np. sieci franczyzowe Udostępnienie produktów do opisania

Motywacja sklepów Niski koszt budowy oraz utrzymania sklepu w internecie – katalog globalny Krótka procedura przyłączenia sklepu Ujednolicony wygląd wszystkich sklepów – przyzwyczajenie klientów Wzajemna promocja sklepów oraz portalu Dodawanie nowych funkcjonalności widoczne dla wszystkich sklepów Ciągłe ulepszanie katalogu produktów bez nakładów finansowych Potencjalni klienci sklepu uzależnieni od jego położenia - konkurencja lokalna, a nie globalna Możliwość konkurencji z istniejącymi sklepami internetowymi tanim kosztem

Globalny katalog produktów Budowa własnego katalogu Zbudowanie katalogu jest czasochłonne Potrzeba wykonania zdjęć wysokiej jakości Ciągła aktualizacja opisów produktów Wykonywanie pracy, która odbiega od profilu działalności sklepu Problem ze zbudowaniem zaawansowanego wyszukiwania produktów Wysoki koszt Globalny katalog: Katalogu nie potrzeba budować – trzeba określić co się chce sprzedawać Brak nakładu pracy Darmowa aktualizacja opisów produktów Wbudowana wyszukiwarka produktów Wysoka jakość katalogu – ludzie chętniej wykonują zakupy

Tworzenie globalnego katalogu Przyłączanie nowego sklepu Administracja katalogiem Sklep podaje listę produktów, które będzie sprzedawał Produkty, które są w katalogu globalnym są automatycznie przypisywane do oferty sklepu Tworzona jest lista produktów, które trzeba opisać Opisywanie produktów na terenie sklepu Wgranie opisanych produktów do katalogu globalnego Tworzenie rozszerzonych opisów produktów Akceptowanie opisów produktów stworzonych przez sklepy Tworzenie drzewa kategorii

Klient nasz Pan – typy dostaw Potrzeba dowozu towarów do klienta np. matki z dzieckiem, osoby niepełnosprawnej Ludzie są w stanie wydać więcej, jeżeli towar zostanie im dowieziony Ludzie zaczynają cenić swój czas, nie chcą stać w kolejkach – odbiór osobisty Trafniejszy wybór produktów Możliwość śledzenia wydatków Robienie zakupów w dogodnym czasie

Typy dostaw a miejsce odbioru Sklepy działają lokalnie, musi więc istnieć mechanizm pozwalający określić im na jakim terenie działają Typy dostaw: „transport własny”, „przesyłka kurierem” mogą być realizowana na określonym przez sklep obszarze To na jakim obszarze realizowany jest dany typ dostaw określa się przez przypisanie kodów pocztowych do do typu dostawy. Można także określać cenę dostawy w zależności od kodu pocztowego. Np. im dalej od sklepu tym drożej.

Okna czasowe Sklep może określić w jakich godzinach realizuje zamówienia oraz w jakich godzinach je rozwozi. Sklep nie musi cały czas śledzić napływających zamówień, wystarczy, że zrobi to w określonym czasie. Sklep może dodać stałą cenę za realizację zamówienia w danym oknie czasowym. Np. w weekendy oraz po południu realizacja zamówień może być bardziej kosztowna. Dzięki oknom czasowym klient może określić w jakim przedziale czasowym chce dostać towar.

Okna czasowe – przykład I Sklep definiuje okna Klient zamawia towar w dostępnych oknach.

Okna czasowe – przykład II Sklep definiuje okna Klient zamawia towar w dostępnych oknach.

Przebieg zamówienia

Autentykacja kupującego Proces polegający na zweryfikowaniu zadeklarowanej tożsamości kupującego, np. poprzez okazanie dowodu osobistego Za każdym razem kiedy sklep zawozi towar, do osoby ponosi ryzyko, że nikt tego towaru nie odbierze. Minimalizacja ryzyka. Każdy kupujący może podczas zakupów poddać się dobrowolnie procesowi autentykacji. Każdy sprzedający może nie przyjmować zamówień od osób, które nie potwierdziły swojej tożsamości Autentykacja przebiega tylko raz.

Klient zamówił, ale nie ma towaru Prawnie: moment zawarcia umowy sprzedaży w momencie przekazania towaru Sklep dzwoni do klienta oferując zamiennik produktu Sklep zwraca nadpłaconą sumę pieniędzy w przypadku braku produktu Klient może ocenić realizację zamówienia

Zarządzanie sklepem Zarządzanie sklepem przez WWW Realizacja zamówień Dodawanie pracowników Zarządzanie katalogiem własnego sklepu Definiowanie typów dostawy Definiowanie obszarów dostawy Definiowanie okien czasowych Wybór opcji płatności – integracja platności.pl Wiadomości sklepowe Weryfikacja kupujących

Rynek brytyjski Ocenia się że wyprzedza rynek polski o kilka lat Wartość rynku (120 mld funtów , 2005)‏ Brak rozdrobnienia, silni gracze np. Tesco, Ocado Tesco - 220 000 dostaw tygodniowo 16% osób kupiło co najmniej raz w ciągu roku w internetowym sklepie spożywczym 3.2 % kupuje raz w tygodniu

Potencjał rynku Niewiele internetowych sklepów spożywczych, frisco.pl, piotripawel.pl, brak silnych graczy Aktualna wartość rynku FMCG w Polsce (200 mld PLN ) Rozdrobniony rynek, duże sieci rozwijają placówki fizyczne zaniedbując sprzedaż przez internet Ludzie wolą korzystać ze sprawdzonych portali np. allegro.pl, google.com niż kupować za każdym razem w innym sklepie - przyzwyczajenie Za 3 lata sprzedaż produktów spożywczych przez internet stanie się popularna w Polsce (Witold Ferenc , Frisco.pl)‏

Zapraszamy do współpracy Szukamy ludzi, którzy chcieliby prowadzić podobny serwis w innym sektorze np. sklepy budowlane, RTV-AGD Inne ciekawe pomysły

Zapraszam do odwiedzenia Gesso.pl pod koniec marca. Dziękuję za uwagę ! Zapraszam do odwiedzenia Gesso.pl pod koniec marca.