Koncepcja mBanku Naszym marzeniem było stworzenie oferty zmieniającej całkowicie standardy w ofercie dla klientów indywidualnych. Ludzi, którzy nie chcą.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych przez Internet w Polsce
Advertisements

Związek Banków Polskich
Warszawa, dnia 19 maja 2004 roku
1.
niemiecki z ekonomią w tle
Rozwój e-commerce/m-commerce i płatności on-line.
Dla każdego ucznia i studenta w wieku od 18 do 26 lat oferujemy
Najlepsze miejsce do kupowania funduszy inwestycyjnych
Banki wirtulne PRZYGOTOWAŁA Marta Papiernik.
Jan Szambelańczyk Problemy efektywności banków spółdzielczych w Polsce w procesach konsolidacji Warszawa, 15 listopada 2006 Jan Szambelańczyk, Mariusz.
Banki komercyjne.
Raporty.
© SkyCash | VI KONFERENCJA SEPA | Warszawa, 8 maja 2009 r. © SkyCash | VI KONFERENCJA SEPA | Warszawa, 8 maja 2009 r. ©
1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa,
Emilia Stępień, Bird&Bird Warszawa, 21 maja 2010
Młynarska Milena CZYNNIKI DETERMINUJĄCE POWSTANIE FIRM DORADZTWA KREDYTOWEGO.
Dynamiczny rozwój bankowości mobilnej w Banku Pekao
Seminarium Bank w komórce Warszawa 16 lipca 2002.
1 Investing in the New Europe Rozwój eCommerce w sektorze finansowym z perspektywy inwestora kapitałowego Krzysztof Kulig Partner Innova Capital Warszawa.
Prezes Zarządu eCard S.A.
Technologia czy model biznesowy ?
ROLA BANKU W PROCESIE WYKORZYSTANIA ŚRODKÓW POMOCOWYCH Z UE
Oferta dla Klientów indywidualnych
Historia bankowości internetowej
SYSTEMY INFORMATYCZNE - Altamira, CRM i Remedy
Model Biznesowy mBanku
Historia rozwoju produktów i usług
Dlaczego rachunek Nordea Spektrum ?
Nasz Bank, Twój Zysk. Nasz Bank to solidny Bank, który oferuje: Najbardziej korzystne kredyty na rynku Konta dopasowane do indywidualnych potrzeb Największy.
Analizy i produkty. Podjęcie decyzji powinna poprzedzić analiza informacji zawartych w zakładce ANALYSIS Analizy.
Promocje w Hossa Finance Szanowni klienci specjalnie dla was stworzyliśmy ofertę prezentującą nasze najlepsze produkty finansowe od kredytów po ubezpieczenia.
Centrum Oszczędzania MultiBanku
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
Bankowość Mobilna.
AGENDA Wybrane produkty kredytowe Banku BPS S.A. Kredyty Preferencyjne
Obszary współpracy Forum Liderów Banków Spółdzielczych
Warszawa, 10 maja 2007 r. Trwały wzrost, postępy w procesie integracji GRUPA PEKAO S.A. Wyniki finansowe po pierwszym kwartale 2007 r.
BANKOWOŚĆ DLA MŁODZIEŻY
Automatyzacja procesu obsługi klienta podczas sytuacji kryzysowych Igor Bokun, prezes zarządu Warszawa,
Warszawa, 28 lutego 2012 Bank Pekao SA Bank Pekao SA – wspiera wzrost ubankowienia Współpraca Banku Pekao SA i ZUS w zakresie obsługi emerytów i rencistów.
Contact Center jutra – nowoczesne metody interakcji z klientem Antoni Biedrzycki ITD Polska Warszawa 2006.
FUNDUSZE PORĘCZEŃ KREDYTOWYCH
KARTY BANKOWE.
Bezpieczny Mobilny Podpis Elektroniczny
Współczesny bank – partner dla MSP Katowice, 11 lutego 2004.
Agenci w budowaniu satysfakcji klienta - contact center
Grupa BRE Banku Szlifujemy diamenty. 2 KRYZYS ? KRY.
Katowice, październik 2006r.
Systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Debata „20-lecie rynku finansowo-kapitałowego w Polsce”
Oferta kont i kredytów gotówkowych
Oferta dla Klientów Perfect Niezależne Doradztwo Finansowe SA.
Rodzaje kart płatniczych w Polsce
Współczesny bank – partner dla MSP
Warszawa, 21 lutego 2007 r. GRUPA PEKAO S.A. Wyniki finansowe po czwartym kwartale 2006 r. Najlepszy kwartał, najlepszy rok, na drodze do integracji.
Dr Małgorzata Ganczar. Przedsiębiorstwo elektroniczne Przedsiębiorstwo, które specjalizuje się w dokonywaniu transakcji kupna/sprzedaży produktów poprzez.
Bankowość elektroniczna
Kierunki rozwoju usług monitorowania Outsourcing stacji monitorowania Optymalizacja kosztów.
Czynniki instytucjonalno-prawne
Piotr Kamiński Prezes Zarządu Bank Pocztowy S.A.
A Member of HVB Group Bank BPH S.A. Oferta specjalna usług bankowych dla radców prawnych i aplikantów radcowskich Mobilny Doradca: Artur Rybałtowski tel.
WSZYSTKO O BANKU Wykonały: Adamska Andżelika kl.6a Marta Bednarek kl.5a.
1 Oferta dla Wybranej Grupy Zawodowej. 2 Kredyt Bank na rynku od 1990 r Grupa KBC w Europie Środkowej i Wsch. Fundusze z ochroną kapitałuNo. 1 Ubezpieczenia.
Warszawa 27 Luty 2014 Analiza implementacyjna usługi VoIP dla zastosowań korporacyjnych Wykonał: Michał Boczek Promotor: dr inż. Dariusz Chaładyniak.
Kowalski S.A. Oferta telekomunikacyjna. Wstęp Firma TELE jest firmą działającą na polskim rynku od 2013 roku Zajmujemy się usługami telekomunikacyjnymi.
Bank zmieniającego się świata
eConnect Inteligentne centrum obsługi
20 lat polskiej bankowości
Struktura Organizacyjna mBanku
Specjalność: Specjalista Bankowy
Zapis prezentacji:

Koncepcja mBanku Naszym marzeniem było stworzenie oferty zmieniającej całkowicie standardy w ofercie dla klientów indywidualnych. Ludzi, którzy nie chcą być skazani na tradycyjne reguły narzucane przez zwykłe banki. Wszystkie nasze wysiłki włożyliśmy w realizację tego marzenia.

Maksimum korzyści i wygoda w finansach osobistych Koncepcja mBanku Filozofia działania Finanse osobiste wymagają prostych rozwiązań, które są w zasięgu ręki. Produkty i usługi muszą działać na prostych, łatwych do zrozumienia zasadach. Nie obiecujemy, że znajdziecie u nas wszystko, co w świecie finansów wymyślono, ale za to będą to z pewnością rzeczy dla was najważniejsze, o najwyższej jakości i najlepszej cenie dostępnej na rynku. Misja Misja Maksimum korzyści i wygoda w finansach osobistych

Koncepcja mBanku Model biznesowy Możliwości Biznesowe Model operacyjny Atrakcyjny rynek usług finansowych. Nowoczesne rozwiązania technologiczne. Wzrost świadomości, zachowań i oczekiwań klienta. Możliwości Biznesowe Model operacyjny Ograniczona liczba produktów i usług o prostej, zrozumiałej dla klienta konstrukcji połączona z unikalnymi cechami. Unikalny system dystrybucji: Internet Telefon: mLinia, WAP Agenci Zintegrowany (zcentralizowany) system obsługi klienta Zdecydowane obniżenie kosztów i marży (model dyskontowy) Atrakcyjne oprocentowanie, brak prowizji i opłat mBank jest określany jako pierwszy wirtualny, internetowy bank w Polsce. Jednak wykorzystanie Internetu nie jest równoznaczne z nowym modelem działania. Osobiście lubię porównanie Internetu do elektryczności. Internet tak jak kiedyś elektryczność daje nowe możliwości, ale nie gwarantuje sukcesu. mBanku wykorzystał Internet (i inne zdalne kanały dystrybucji) do zbudowania nowego modelu działania, jednak Internet był tylko jednym z elementów budowania nowej wartości na rynku bankowości. Kierunkowskazy ustawione na rynku takie jak atrakcyjność usług finansowych, dostępność nowoczesnych technologii oraz wzrost świadomości i oczekiwań klienta, dały podstawę do stworzenia modelu, którego bazą są dwa produkty powiązane z kartą płatniczą VISA Electron, unikalny system dystrybucji,

Obecność w świecie rzeczywistym mBank – model biznesowy Kanały dystrybucji Kanały elektroniczne Obecność w świecie rzeczywistym Telefon komórkowy (WAP, SMS) Operatorzy mLinii i IVR Telefon, Operatorzy mLinii, IVR i fax mBank Cyber Cafe Internet, e-mail, Forum, mChat, newsgrupy mBank @ Cyber Cafe Spotkania mBank-owców Mimo, że znaczenie placówek jako kanału dystrybucji ciągle maleje, obecność w świecie rzeczywistym stanowi nadal ważny sposób kontaktu Klienta z bankiem. Internet staje się coraz ważniejszym kanałem komunikacji i dystrybucji, a mBank był odpowiedzią na te zmiany na rynku Bankomaty oraz terminale POS

2000 2001 2002 2003 2004 Ewolucja modelu biznesowego Kanały dystrybucji 2000 - 2003 2000 2001 2002 2003 2004 Call Center - IVR - Operator Internet Telefon komórkowy - WAP - SMS Poczta Bankomaty + Cyber Cafe + Centra Kredytowe + mKioski

Ewolucja modelu biznesowego Kanały dystrybucji– Centrum Kredytowe

Ewolucja modelu biznesowego Sieci zewnętrzne Kraków Bydgoszcz Pierwszą zewnętrzną siecią sprzedaży bezpośredniej, z którą nawiązano współpracę był SSF (XII.2000). Do końca roku 2002 pozyskano tym kanałem (z wyłączeniem RKS) ponad 8.000 rachunków, zaś tylko przez 10 miesięcy 2003 roku – kolejne 6.000 rachunków. Polkomtel Multiagencje Agenci handlowi i ubezpieczeniowi

Ewolucja modelu biznesowego Kanały dystrybucji - mKiosk Tu korzystając z bankomatu depozytowego wpłacić gotówkę do mBanku Tu możesz wypłacić pieniądze w bankomacie Sieci Euronet - BEZ PROWIZJI Tu samodzielnie możesz wykonać operacje w mBanku przez Internet i telefon - BEZ OPŁAT

Wyniki mBanku Klienci i rachunki w mBanku 620 221 rachunków 510 370 klientów

Wyniki mBanku Depozyty mBanku w porównaniu do zmian depozytów w sektorze bankowym

Wyniki mBanku Aktywa i klienci w Supermarkecie Funduszy Inwestycyjnych

Wyniki mBanku Rachunki mBiznes

Wyniki mBanku mPlan Hipoteczny Ilość szt. Wartość kredytów