Agenda 1) Czym jest Bankier.pl S.A.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Warszawa 2008.
Advertisements

Spotkanie prasowe, Warszawa, 24 kwietnia 2012r.
Związek Banków Polskich
Polska Akademia Rachunkowości S.A.
PRZYCZYNY UPUBLICZNIENIA SPÓŁKI NA PRZYKŁADZIE BANKIER.PL S.A.
Agenda Teraz Onet! Sponsoringi: – sponsoring z video – nowe, niższe ceny – promocja jesienna Wzbogacone pakiety zasięgowe: – na elementach stałych – navibox.
EBPP - nowy trend na rynku
DialogPR Komunikacja spółek giełdowych i relacje inwestorskie
Prezentacja serwisu Mediarun.pl Copyright: Media Run Group, 2005.
Największy Polski Portal Pracy
PREZENTACJA BANKIER.PL. Bankier.pl – Fakty Lider wśród internetowych serwisów finansowych Ponad 650 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie 6 mln odsłon.
Warszawa - Berlin - Wiedeń – Barcelona Sp. z o. o
Wrzesień Kilka słów o nas Przedstawienie kadry GOBLL Aeroklub Polski – sytuacja i plany Wyniki finansowe 2009, 2010 GOBLL na tle naszej konkurencji.
1 Wyniki za IV kwartał 2003 Warszawa, luty 2004.
Strategia Warszawa, styczeń 2005.
1 Szansa dla banków Konferencja Polskie regiony w Europie – szanse rozwoju Warszawa, 6 kwietnia 2006 r.
CC Group Rola i znaczenie relacji inwestorskich dla spółek giełdowych
Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości Polanica marca 2007
Bankowość Spółdzielcza 2006
1 Werbespot. AWD CEE Controller Tagung 29./30. Juni 2006 POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE KIERUNKI ROZWOJU, AKTUALNE PROBLEMY POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE.
STRATEGICZNE PARTNERSTWO BANKIER.PL I OPEN FINANCE Warszawa, 6 kwietnia 2006 r.
Nadchodzi czas profesjonalistów
Koncepcja mBanku Naszym marzeniem było stworzenie oferty zmieniającej całkowicie standardy w ofercie dla klientów indywidualnych. Ludzi, którzy nie chcą.
1 Investing in the New Europe Rozwój eCommerce w sektorze finansowym z perspektywy inwestora kapitałowego Krzysztof Kulig Partner Innova Capital Warszawa.
Gwarancje i poręczenia BGK w ramach programów rządowych
Polski system bankowy wybrane zagadnienia rynkowe: wielkość banków, kapitał zagraniczny dr Grzegorz Kotliński, Katedra Bankowości AE w Poznaniu.
FM Banku SA i Polskiego Banku Przedsiębiorczości S.A.
The Stanford Game X edycja, listopad kwiecień 2012
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- V Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Przyszłość inwestowania Warszawa, luty 2010 SUPERFUND TFI SA.
Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego na lata Departament Programów.
Udział grup inwestorów w obrotach giełdowych – rok 2003 Warszawa,
Warszawa, luty 2013 PinkPoland Profil socio-demograficzny witryn erotycznych sieci PinkPoland.
Pod tym adresem pracujemy dla Ciebie!.
Grupa Kapitałowa ZPC „Otmuchów”
Medium wiedzy dla biznesuwww.nf.pl prezentacja inwestorska Debiut na Rynku New Connect 23 września 2011.
Eurotel SA GRUPA TELEKOMUNKACYJNA
HISTORIA SPÓŁKI 16 września 1996 r. - rozpoczęcie działalności w ramach operatora Era jako jedna z kilku sieci sprzedaży rozbudowa własnej.
Dom Development SA Prezentacja wyników za 2 kwartał (Spotkanie z inwestorami.
Ważniejsze kroki w drodze na parkiet Przygotowanie i przekształcenie spółki; Sporządzenie prospektu emisyjnego; Złożenie wniosku do KPWiG; Decyzja o upublicznieniu;
Podstawy analizy fundamentalnej spółki
Warszawa, 10 maja 2007 r. Trwały wzrost, postępy w procesie integracji GRUPA PEKAO S.A. Wyniki finansowe po pierwszym kwartale 2007 r.
WAŻNA INFORMACJA Firma nie gwarantuje dochodów w przypadku braku pozyskiwanych klientów. Sukces Niezależnego Przedstawiciela ACN nie jest zagwarantowany,
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
Rola domu maklerskiego w procesie wprowadzania spółki na giełdę
JURAJSKI DOM BROKERSKI S.A.
1/34 HISTORIA BUDOWY /34 3/34 6 MAJA 2011.
1. Konferencja Małe i średnie w Unii Europejskiej – finansowanie rozwoju przedsiębiorstw Wrocław,
New Connect – Jak i w jakim celu się tam dostać ? Warszawa 7 grudnia
SEKTOR BANKOWY WOBEC FINANSOWANIA INWESTYCJI INFRASTRUKTURALNYCH
NewConnect nowa perspektywa MakoLab S.A.
GemiusAudience - szansa na Telemetrię w Internecie
Finansowanie dla przedsiębiorstw - alternatywne źródła pozyskiwania finansowania
Rynek otwartych funduszy emerytalnych Raport roczny, 2009.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Kreowanie wartości spółki - realizacja założonej wyceny.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Kapitał dla innowacyjnych i ryzykownych Czego oczekują inwestorzy od innowacyjnych przedsiębiorców? Barbara Nowakowska Polskie Stowarzyszenie Inwestorów.
INWESTYCJE KAPITAŁOWE I STRATEGIE FINANSOWE PRZEDSIĘBIORSTWA
Działalność Krajowej Grupy Poręczeniowej BGK Warszawa, październik 2009 r.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
NBB National Business Brokers jest międzynarodową siecią brokerów biznesowych i konsultantów działającą na całym świecie. Doradzamy w przedsięwzięciach.
POZYSKIWANIE KAPITAŁU NA RYNKU PUBLICZNYM OFERTA GIEŁDY PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH POZYSKIWANIE KAPITAŁU NA RYNKU PUBLICZNYM OFERTA GIEŁDY PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH.
Prezentacja Grupy Impel 14 listopada 2003
Krajowy Depozyt Papierów Wartościowych. 2 KDPW KDPW_CCP KDPW KDPW_CCP Komisja Nadzoru Finansowego Główny Rynek GPW, Bondspot, Catalyst, New Connect, OTC.
Wprowadzenie akcji na NewConnect Zainwestuj w SEKA S.A. 7 października 2011 r.
Chorzów, 22 września 2012 roku EuCO - atrakcyjnym produktem inwestycyjnym.
Giełda jako atrakcyjne miejsce pozyskania kapitału i wyceny firmy
Giełda jako atrakcyjne miejsce pozyskania kapitału i wyceny firmy
MARKETING INTERNETOWY
Zapis prezentacji:

Agenda 1) Czym jest Bankier.pl S.A. 2) 6 powodów dla których warto kupić akcje Bankier.pl: Atrakcyjne rynki - media i finanse Internet - najszybciej rosnący segment rynku medialnego i finansowego Lider wśród finansowych portali internetowych Sprawdzony model biznesowy Profesjonalny Zarząd i kompetentna Rada Nadzorcza Wartościowy akcjonariat 3) Wyniki i wskaźniki finansowe 4) Struktura i konstrukcja Emisji 5) Podsumowanie 6) Pytania

Czym jest Bankier.pl S.A.

Bankier.pl S.A. to niezależne medium internetowe i pośrednik finansowy

Misja Misją Bankier.pl jest pomoc w podejmowaniu korzystnych decyzji finansowych. Wykorzystując portal i inne kanały dystrybucji do maksymalizacji zysków z pośrednictwa pomiędzy użytkownikami a klientami instytucjonalnymi, Spółka tworzy długoterminową wartość dla akcjonariuszy.

Historia debiut na GPW podpisanie umowy w sprawie przejęcia serwisu PRNews.pl 2006 r. strategiczne partnerstwo z Open Finance S.A. pozyskanie DM IDMSA jako inwestora finansowego 2004 r. przejęcie serwisu internetowego Twoja-Firma.pl uzyskanie zysku operacyjnego oraz zysku netto 2003 r. przejęcie portalu Euromoney.pl 2001 r. pozyskanie funduszy bmp AG i CEEV GmbH jako nowych inwestorów finansowych umowa z LG Petro Bank S.A. w zakresie dystrybucji produktów finansowych przez Internet 2000 r. powstaje Polski Portal Finansowy Bankier.pl

6 powodów, dla których warto kupić akcje Bankier.pl: po pierwsze... Atrakcyjne rynki

Rynek reklamowy ogółem w Polsce wzrośnie w okresie 2 lat o ok. 20% Rynek mediów Wzrost rynku reklamy szybszy od wzrostu PKB Rynek reklamy w Polsce Rynek reklamowy ogółem w Polsce wzrośnie w okresie 2 lat o ok. 20% Żródło: CR Media Consulting

Rynek finansowy Niskie nasycenie polskiego rynku finansowego w porównaniu z najbardziej rozwiniętymi krajami Unii Europejskiej - wysoki potencjał wzrostu PRODUKTY FINANSOWE z których produktów finansowych korzysta Pan(i) obecnie? Źródło: Forrester’s Consumer Technolographics, 02 2005 European Study

Rynek finansowy Rynek kredytów hipotecznych w Polsce wzrośnie Wzrost zamożności społeczeństwa motorem wzrostu rynku finansowego Rynek kredytów hipotecznych w Polsce wzrośnie w okresie 2 lat o ok. 80% Wartość udzielonych kredytów hipotecznych Źródło: ZBP

Internet - najszybciej rosnący segment rynku medialnego i finansowego 6 powodów, dla których warto kupić akcje Bankier.pl: po drugie... Internet - najszybciej rosnący segment rynku medialnego i finansowego

Rynek mediów Bankier.pl działa w segmencie finansowym mediów internetowych – najwyżej wycenianej części rynku medialnego. rynek reklamy media elektroniczne media internetowe segment finansowy *na dzień 2006-05-16, wg klasyfikacji Yahoo.com

Ilość osób korzystających Internet Internet - najszybciej rozwijające się medium masowe Prognozy penetracji Internetu w Polsce Ilość osób korzystających w Polsce z Internetu wzrośnie w okresie 2 lat o ok. 30% Źródło: Międzynarodowa Unia Telekomunikacyjna

Rynek reklamy internetowej Wzrost ilości internautów motorem wzrostu rynku reklamy internetowej Wydatki na reklamę internetową w Polsce Rynek reklamy internetowej w Polsce wzrośnie w okresie 2 lat o ok. 100% Źródło: IAB Polska

Rynek doradztwa i pośrednictwa finansowego Zmiana metod dotarcia do klienta i sprzedaży produktów finansowych Udział pośredników w udzielonych kredytach hipotecznych Udział pośredników w rynku kredytów hipotecznych wzrośnie w okresie 4 lat o ok. 100% 2005 2009P Źródło: IBnGR, Gazeta Prawna, 17.01.2006

Lider wśród finansowych portali internetowych 6 powodów, dla których warto kupić akcje Bankier.pl: po trzecie... Lider wśród finansowych portali internetowych

Dynamiczny wzrost Od 3 lat Bankier.pl corocznie podwaja swoja oglądalność Średnia miesięczna liczba użytkowników (w tys.) i odsłon portalu Bankier.pl (w mln). Liczba zarejestrowanych użytkowników portalu Bankier.pl Źródło: Prawdziwy Profil netMetryka (do XII.2003), Prawdziwy Profil gemiusAudience (I.2004 – IX.2004), Megapanel PBI/Gemius (od X.2004). Źródło: Bankier.pl S.A.

Lider internetowych mediów finansowych największy polski finansowy portal internetowy dynamicznie rozwijająca się, niezależna spółka mediowa niezależny pośrednik finansowy Pozycja rynkowa Bankier.pl na tle konkurencji, wg stanu na luty 2006 r. Portale wertykalne Portale horyzontalne Źródło: Megapanel PBI/Gemius, luty 2006, kategoria Biznes, Prawo, Finanse autoryzowana przez Gemius S.A.

6 powodów, dla których warto kupić akcje Bankier.pl: po czwarte... Sprawdzony model biznesowy

Użytkownicy Internetu Model biznesu Użytkownicy Internetu Użytkownicy Bankier.pl Serwisy informacyjne System Partnerski Internetowe Centrum Finansowe Centrum Finansowe Instytucje finansowe Klienci - reklamodawcy

Użytkownicy Bankier.pl Starsi Lepiej wykształceni Na wysokich stanowiskach Dobrze sytuowani finansowo Źródło: Megapanel PBI/Gemius, luty 2006

Pozyskiwanie użytkowników Wzrost znaczenia portali i witryn specjalistycznych Źródło: NetTrack SMG/KRC, uwaga: dla Gadu-Gadu od lipca 2005 zmieniono pytanie

Profesjonalny Zarząd i kompetentna Rada Nadzorcza 6 powodów, dla których warto kupić akcje Bankier.pl: po piąte... Profesjonalny Zarząd i kompetentna Rada Nadzorcza

Skład Zarządu Tomasz Jażdżyński – Prezes Zarządu Twórca i przez 5 lat Prezes Zarządu Interia.pl, którą w 2001 roku wprowadził na GPW Dyrektor Finansowy w Wirtualnej Polsce w okresie restrukturyzacji. i dochodzenia do rentowności. Absolwent Informatyki oraz Marketingu i Zarządzania AGH. Piotr Wąsowski - Wiceprezes Zarządu Odpowiedzialny za rozwój i strategię medialną portalu. Od 2003 Członek Zarządu emitenta odpowiedzialny za rozwój Spółki, twórca nowego portalu Bankier.pl. W latach 1999-2001 Redaktor naczelny w Parkiet Media i Euromoney.pl. Absolwent finansów SGH. Joanna Kuzdak - Członek Zarządu Odpowiedzialna za sprzedaż reklamy i produktów finansowych. W latach 2003-2005 Dyrektor Departamentu Sprzedaży Inteligo Financial Services. Absolwentka Wyższej Szkoły Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie.

Kompetencje Zarządu STRATEGIA MEDIA SPRZEDAŻ Tomasz Jażdżyński Prezes Zarządu Piotr Wąsowski Wiceprezes Zarządu INTERIA.PL WIRTUALNA POLSKA PARKIET MEDIA EUROMONEY.PL Joanna Kuzdak Członek Zarządu INTELIGO WARTA SPRZEDAŻ

Władze Spółki - Rada Nadzorcza Przedstawiciele Rady Nadzorczej - czołowe postaci polskiego rynku kapitałowego oraz e-biznesu – wspierają Spółkę w umacnianiu pozycji i budowie wartości rynkowej. Krzysztof Nowiński - Przewodniczący Rady Nadzorczej (przedstawiciel funduszy bmp AG i CEEV GmbH) Tomasz Czechowicz - Zastępca Przewodniczącego Rady Nadzorczej (Prezes Zarządu MCI Management SA) Janusz Żebrowski - Członek Rady Nadzorczej (Prezes Zarządu spółki K2 Internet) Rafał Abratański - Członek Rady Nadzorczej (Wiceprezes Zarządu DM IDMSA) Maciej Wiśniewski - Członek Rady Nadzorczej (Prezes Zarządu Investors TFI)

Wartościowy akcjonariat 6 powodów, dla których warto kupić akcje Bankier.pl: po szóste... Wartościowy akcjonariat

Struktura akcjonariatu przed emisją po emisji Zaufanie Przejrzystość Nadzór Know-how Partnerstwo *w przypadku sprzedaży wszystkich akcji objętych publiczną ofertą

Wyniki i wskaźniki finansowe Bankier.pl S.A.

Wyniki finansowe W latach 2003 - 2005 przychody Bankier.pl S.A. wzrosły o ponad 200% Źródło: Prospekt Emisyjny, prognozy Bankier.pl S.A.

Wyniki finansowe *na podstawie prognoz Bankier.pl – źródło: Prospekt Emisyjny **kalkulacja kapitału wasnego na rok 2006 zakłada cenę emisyjną 9 zł

Struktura przychodów ze sprzedaży W strukturze przychodów ze sprzedaży rośnie znaczenie bardziej atrakcyjnego segmentu - przychodów z tytułu pośrednictwa ze sprzedaży produktów finansowych. Źródło: DM IDMSA na podstawie Prospektu Emisyjnego Źródło: Bankier.pl S.A. *głównie sprzedaż informacji finansowych dla instytucji

Wskaźniki wyceny rynkowej Bankrate.com - wertykalny portal finansowy, lider na rynku amerykańskim, wyceniany jest z premią względem największego globalnego portalu horyzontalnego Yahoo.com (NASDAQ). Źródło: DM IDMSA; wskaźniki dla Yahoo, Bankrate, Onet wyliczane na podstawie aktualnych danych finansowych, dla Bankier.pl S.A. – na podstawie prognoz Zarządu na 2006 r.

Struktura i konstrukcja Oferty

Konstrukcja Oferty Pula Podstawowa: do objęcia: 1.500.000 akcji serii I do sprzedaży 1.500.000 akcji, w tym: 650.130 akcji należących do CEEV GmbH 649.870 akcji należących do bmp AG 200.000 akcji należących do MCI Management S.A. W przypadku ustalenia ceny emisyjnej na co najmniej 7,50 zł - Pula Dodatkowa: do sprzedaży 350.000 akcji należących do MCI Management S.A. Maksymalna cena emisyjna akcji została ustalona na 9 zł. Book-building: od 29 do 31 maja (do godz. 14.00) Preferencje dla uczestników Zapisy na Akcje: od 2 do 6 czerwca Oferujący Akcje - Dom Maklerski IDMSA

Cele emisji Zakładane wpływy z emisji nowych akcji - od 8,0 do 12,3 mln zł. 1,0 mln zł - inwestycje w infrastrukturę techniczną i w pozostałe wyposażenie 2,5 mln zł - budowa nowych serwisów i usług: stworzenie nowych serwisów stworzenie nowych kanałów dystrybucji 4,5 do 8,8 mln zł - przejęcia innych podmiotów, przede wszystkim internetowych, których treści i usługi uzupełniają ofertę Bankier.pl Możliwość przesunięcia środków pomiędzy budową nowych serwisów i usług a akwizycjami. Proces inwestycyjny planowany do końca 2007 roku.

Strategia rozwoju firmy Cel strategiczny - maksymalizacja wartości Spółki dalszy dynamiczny wzrost znaczenia portalu poprzez budowę nowych serwisów, przejęcia innych podmiotów i działania marketingowe rozwój działalności reklamowej Bankier.pl poprzez maksymalne wykorzystanie szybkiego rozwoju rynku reklamy internetowej na świecie w Polsce rozszerzenie oferty w zakresie pośrednictwa finansowego w Internecie poprzez budowę nowych usług i przejęcia innych podmiotów szybki rozwój przychodów z doradztwa finansowego dzięki współpracy z Open Finance S.A. dalsze umocnienie marki Bankier.pl. - poprzez starannie zaplanowane działania marketingowe oraz wzmacnianie postrzegania Bankier.pl jako eksperta w dziedzinie finansów

Dlaczego warto zainwestować w akcje Bankier.pl S.A.? Atrakcyjne rynki - media i finanse Internet - najszybciej rosnący segment rynku medialnego i finansowego Lider wśród internetowych portali finansowych znana i ceniona marka wypracowane relacje z klientami wizerunek niezależnego pośrednika Sprawdzony model biznesowy Profesjonalny Zarząd i kompetentna Rada Nadzorcza Wartościowy akcjonariat

Dziękujemy za uwagę Bankier.pl S.A. do 31 maja 2006: ul. Świdnicka 13, 50-066 Wrocław od 1 czerwca 2006: ul. Kościuszki 29, 50-011 Wrocław tel. (71) 372-30-52, fax (71) 346-08-48 sekretariat@office.bankier.pl, www.bankier.pl Dom Maklerski IDMSA Mały Rynek 7, 31-041 Kraków tel. (12) 422-25-72, 421-15-72, fax (12) 422-67-32 biuro.k@idmsa.pl http://www.idmsa.pl Niniejsza informacja nie stanowi oferty nabycia papierów wartościowych i ma wyłącznie charakter promocyjny. Informacje o publicznej ofercie akcji zostały opublikowane w prospekcie emisyjnym, który będzie dostępny na stronach internetowych Spółki pod adresem: www.akcje.bankier.pl.