Stacje telewizyjne w Stanach Zjednoczonych

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
CAŁA POLSKA CZYTA DZIECIOM – raport Przygotowany dla Fundacji ABC XXI 30 października 2006.
Advertisements

PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
SPIN Kreowanie informacji jako zasadniczy element procesu nawiązywania i utrzymywania współpracy z mediami.
Strategia promocji Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce Magdalena Milejska.
Klasyfikacja źródeł informacji
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
PR jako piąta władza października 2005r. Centrum Konferencyjno Apartamentowe Warszawa Wilanów.
1 / 17 Komercyjne aspekty webcastingu z punktu widzenia nadawcy publicznego Warszawa 8 grudnia 2005 r. Warszawa, 8 grudnia 2005 r.
Ochrona prawa autorskiego Prezentacja multimedialna
Badania opinii publicznej
SIĘGNIJ PO WIĘCEJ promocja kształcenia ustawicznego dla dorosłych w formach szkolnych.
Polski system medialny
Politycy pod kontrolą – co można zrobić pojedynczo? – opis przypadku.
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
Przedstawienie z okazji Dnia Niepodległości
2 ZACHOWANIA ZAKUPOWE POLAKÓW W 2007 ROKU 3 UOGÓLNIENIE WYNIKÓW 61% respondentów deklaruje, że w ich gospodarstwie domowym to Panie domu są odpowiedzialne.
ZWYCZAJE ZAKUPOWE POLAKÓW W 2005
Prezentacja rozmowy kwalifikacyjnej
Autor: Adrianna Dzikielewska
Adrianna Dzikielewska
Telewizja.
Jak przygotować i zorganizować wybory do władz samorządu uczniowskiego, żeby były świętem demokracji w szkole?
NOWE TRENDY W MARKETINGU I KOMUNIKACJI
Konferencja „W trosce o rodzinę” r.
BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ NA CZYM BUDOWAĆ PRZEWAGI KONKURENCYJNE EUROPY? POLSKA W EUROPIE A EUROPEJSKIE SOFT POWER SPECJALNE WYDANIA MAGAZYNU THINKTANK.
Copywriter.
Inicjatywa Złoczew Głosuje Jest to inicjatywa społeczna koordynowana przez Urząd Miejski w Złoczewie. Pomysłodawcą projektu i autorem prezentacji jest.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal.
DYSTRYBUCJA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
EDI NET - badania.
Rynek telewizyjny w 2007 roku Podsumowanie. 2 Widownia telewizyjna.
Szkole Podstawowej w Licheniu Starym
UTWORZENIE SPÓJNEJ ANTYTERRORYSTYCZNEJ STRATEGII INFORMACYJNEJ
Rewolucja w komunikacji III Kontent "blogowy": Jaką wartość ma treść blogów? Czy blogi niosą za sobą wartościowe informacje oraz jak je znaleźć. Dominik.
ZOW czytelnictwo ostatniego wydania – centrale cała Polska RMT- Retail Media Track – SMG/KRC MillwardBrown.
1. Strona tytułowa Strona tytułowa 2. Spis treści Spis treści 3. Słowo wstępu Słowo wstępu 4. Prawo do informacji publicznej Prawo do informacji publicznej.
Ankieta przeprowadzona w naszym mieście, okolicznych wsiach oraz szkole wśród młodzieży i pracowników.
Powrót Hibernatusa Reklamy Świat mediów W izolacji od 2000 roku...
O programie Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i „Gazetę Wyborczą”. która promuje.
Zaproszenie do współpracy. Religia.tv to jedyny kanał telewizyjny w Polsce prezentujący zagadnienia z obszaru szeroko pojętej wiary i różnych religii.
OCZEKIWANIA CO DO INFORMACJI. Istnieje społeczne przyzwolenie na wydawanie pieniędzy na „dobre i potrzebne” kampanie informacyjne. Mówi się, że nieznajomość.
Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
Moje praktyki odbywały się w salonie CV Hair & Beauty 57 Marchmont Street London Moim opiekunem a jednocześnie szefem salonu był Ian Broderick. Dużym.
1 71. TOUR DE POLOGNE UCI WORLD TOUR. Co roku Tour de Pologne śledzą miliony widzów. W 2014 roku: LICZBA ODBIORCÓW 2 Tour de Pologne UCI World Tour Liczba.
Joseph E. Stiglitz Życiorys
PROPOZYCJA WSPÓŁPRACY – audycja telewizyjna
Z łyżką i wiosłem – kulinarny rejs wokół Bałtyku Prezentacja uczennic klasy V Szkoły Podstawowej w Zalesiu.
Temat debaty: Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
Cyfrowa Moc TVP Rzeszów LISTOPAD Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW maj Reklama w TVP Rzeszów to maksymalny zysk.
EUROMAJDAN W MEDIACH ŚWIATA STUDIUM PRZYPADKÓW. PRÓBA BADAWCZA 2-8 grudnia 2013 roku.
Cyfrowa Moc TVP Rzeszów STYCZEŃ Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz.
Cyfrowa Moc TVP Rzeszów CAŁY 2014 rok. Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz.
W ramach akcji Młodzi głosują: Uczniowie szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych przygotowują i przeprowadzają w swoich szkołach wybory, działania edukacyjne.
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez: - Centrum Edukacji Obywatelskiej - i „Gazetę Wyborczą”. Od początku.
Każdy może być dziennikarzem.... Po aktywacji konta (link na maila) może:  pisać teksty, dodawać zdjęcia, materiały audio-wideo  komentować wszystkie.
Projekt modułu Nazwa całego projektu Nazwa modułu Imię i Nazwisko Inżynieria Oprogramowania II dzień, godzina rok akademicki W szablonie na niebiesko zamieszczone.
WETERYNARZ.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW kwiecień Średnia udziałów SHR% TVP Rzeszów od 01 do 30 kwietnia 2014 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience.
Sytuacja w polskich mediach zmieniła się szybko po 1989 roku, kiedy w Polsce zmieniła się sytuacja polityczna. Media przestały pełnić funkcję propagandową.
Polacy w internecie 2011 dr Dominik Batorski Uniwersytet Warszawski R ADA M ONITORINGU S POŁECZNEGO D IAGNOZA S POŁECZNA 2011.
CYFROWA MOC STYCZEŃ Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni.
CYFROWA MOC GRUDZIEŃ Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni.
CYFROWA MOC 2015 rok. Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni telewizyjnej.
Przychodzi dziennikarz do redakcji. ...i myśli Albo tworzy!
T YTUŁ Media publiczne w Europie finansowanie i wyniki oglądalności Grudzień 2014.
Historia Teatr Miejski imienia Wandy Siemaszkowej w Rzeszowie jest jedną z najważniejszych instytucji tego typu w regionie. Teatr założono w latach.
CYFROWA MOC LUTY Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni telewizyjnej.
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
NESCAFE Budzik w iPhone
Zapis prezentacji:

Stacje telewizyjne w Stanach Zjednoczonych

Konkurencja między CNN a Fox News Channel

CNN przez wiele lat było liderem wśród amerykańskich, informacyjnych stacji tv. Jeszcze kilka lat temu wydawało się, że żadna konkurencyjna stacja nie będzie w stanie mu zagrozić. Obywatele USA są bardzo przywiązani do CNN. CNN uważany jest za najbardziej wiarygodne źródło rzetelnych informacji.

Rekord oglądalności CNN 1991 roku podczas wojny w Zatoce Perskiej. Wówczas do jej codziennych widzów należeli - Colin Powel a nawet sam Sadam Husajn W pierwszych tygodniach operacji Pustynna Burza, zanotowało oglądalność na poziomie 23% (po zakończeniu wojny, oglądalność zaczęła spadać do normy- czyli około 8%).

Kryzys w CNN CNN przerasta konkurencja- młody dynamicznie rozwijający się FNC. Słupki oglądalności FNC przerosły CNN, gdy obie stacje zaczęły informować o katastrofie promu kosmicznego Columbia. Zadecydowanie więcej widzów oglądało tę katastrofie w FNC. Taki stan rzeczy, jeszcze kilka lat temu był nie do pomyślenia, zarówno dla szefów CNN i znawców mediów mediów USA.

W przypadku ważnych wydarzeń rośnie oglądalność CNN. PRZYKŁAD: podczas ataków na WTC, oglądalność CNN była ogromna. Po wygaśnięciu pierwszych emocji, wracała do normy.

FOX NEWS CHANELL Nowojorska stacja należąca do Ruperta Murdocha. Powstał w 1996 roku. Od początku związana z centrum ruchu konserwatywnego. nikt nie przypuszczał, że FNC tak szybko dorówna wszechpotężnemu CNN.

Rekory ogladalności FOX NEWS CHANELL 2000 rok- zaprzysiężenia nowego prezydenta( Busha): - CNN- 1,4 mln widzów, - FNC- 1,6 mln. - MSNBC News- 1 mln widzów Ataki snajpera w okolicach Waszyngtonu: - FNC- 1,2 mln widzów - CNN- 800 tyś

Sposoby „ratowania” pozycji CNN CNN musiały opuścić takie osobistości, kojarzone dotąd głównie z CNN, jak Brooks Jackson, Garrick Utlen czy Allan Dodda Frank. Na ich miejsce pojawiły się nowe twarze. Byli to głównie aktorzy, natychmiast wykreowani na gwaizdy. Widzowie w aktorach od razu wyczuli brak profesjonalizmu i wiarygodności, co automatycznie odbijało się na oglądalności.

Według badań NMR w ostatnim kwartale 2003 roku średnia widzów FNC wyniosła 759 tyś, a CNN- 581 tyś. Ta różnica systematycznie się zwiększa, oczywiście na korzyść FNC. W godzinach największej oglądalności FNC przyciąga 1,1 mln widzów, a CNN- 0,8mln. Z tego samego źródła dowiadujemy się także, że słupki oglądalności CNN maleją także w czasie nadawania breaking news.

FNC daje swoim widzą to, co chcą oglądać- dużą dawkę konserwatywnych poglądów. CNN pod tym względem uważany jest za zbyt miękki, poza tym zarzuca się stacji, że w wielu istotnych sprawach nie potrafi zając konkretnego stanowiska. A wywiady przeprowadzają w tak ostrożny sposób, jakby obawiali się narażenia rozmówcy.

A co dokładnie robi FNC, że tak przyciąga widzów? Programy autorskie o charakterze publicystyczno- politycznym, prowadzone przez znane osobistości: - „Your world with Neil Canto”, - „On the rekord”, który prowadzi podkupione z CNN Greta van Suteren, - „Special report” Birta Hume`a - „The O`Reilly Factor”- wzbudza największe kontrowersje

Wpływy z reklam W pierwszej połowie 2002 roku FOX na reklamach zarobił 235mln $. Mimo to, na reklamach i tak CNN zarabia więcej. Eksperci przewidują, że w tym roku stacja R. Murdocha zarobi więcej niż Teda Tunera.

Przygotowania amerykańskich stacji telewizyjnych przed wyborami

ABC News przygotowała trzy specjalne autobusy, umożliwiające reporterom obecność w najważniejszych miejscach podczas wyborów oraz dużą swobodę transmisji. Będą c w trasie, mogli oni nie tylko przygotowywać materiały, ale także profesjonalnie je montować, a także nadawać na żywo z każdego miejsca. Autobusy były biało- niebiesko- czerwone „Głosuj w 2004”. „Wszyscy na pokładzie”.

Tej wielkiej kampanii TV ABC, towarzyszyły dwa inne media, co pozwoliło obniżyć koszty przy jednoczesnym zwiększeniu widowni. Tymi mediami były- - internetowy magazyn „Weekly Reader”, zajmujący się taktyką edukacyjną - TV Chanell One- przeznaczony głównie dla studentów i młodzieży uczącej się.

Telewizja ABC śmiało informowała o swoich planach wyborczych, CNN z kolei nie ujawniało ich. CNN przedłużyło jedynie program „Insides Politics”, prowadzony przez znanego dziennikarza Judy` ego Woodruffa. Powstała także specjalna niedzielna edycja tego programu CNN posiadało jeden autobus wyborczy- „Election Express”.

George Stephanopoulos(były rzecznik i doradca prezydenta Clintona, autor książki „Cały Clinton”) został głównym analitykiem i korespondentem stacji. TV ABC zatrudniła także pięciu korespondentów, którzy wnikliwie śledzili i relacjonowali wybory: - Sam Donaldson - Brian Ross- dziennikarz śledczy, który miał się zająć przygotowaniem materiałów o przeznaczonych na kampanię środkach finansowych kandydatów.

Brian Lewis- wiceprezes ds Brian Lewis- wiceprezes ds. PR w Fox News Chanell i przypomniał, że w 2000 roku FNC nie tylko pokonał CNN w oglądalności wyborów, ale uzyskał także większe dochody z reklam. Dodał, że te wybory w FNC nie będę się zbytnio różniły od tych sprzed 4 lat.

W tym roku stacje tv będą ostrożniejsze w podawaniu pierwszych wyników. Nikt przecież nie będzie chciał, aby powtórzyła się sytuacja z 2000 roku, kiedy to niektóre media podały zbyt wcześnie wyniki wyborów na Florydzie, a potem musiały się z nich wycofywać.