Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zespół Szkół im. Ks. Jerzego Popiełuszki
Advertisements

Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
MATEMATYCZNO FIZYCZNA
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Dane Informacyjne: Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 1 „ELEKTRYK” W NOWEJ SOLI ID grupy: 97/56_MF_G1 Kompetencja: MATEMATYKA I FIZYKA Temat.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Zespół Szkół nr2 Gimnazjum nr3 z Oddziałami Integracyjnymi w Hajnówce. ID grupy: 96/78_MP_G2 Opiekun: Lija Grosz. Kompetencja:
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
DANE INFORMACYJNE Gimnazjum Nr 43 w Szczecinie ID grupy: 98/38_MF_G2
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ w BACZYNIE ID grupy:
1.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Gimnazjum w Polanowie im. Noblistów Polskich ID grupy: 98/49_MF_G1 Kompetencja: Fizyka i matematyka Temat.
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM J. MARCIŃCA W KOŹMINIE WLKP. ID grupy: 97/93_MF_G1 Opiekun: MGR MARZENA KRAWCZYK Kompetencja:
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ID grupy: Kompetencja:
Dane INFORMACYJNE Gimnazjum im. Mieszka I w Cedyni ID grupy: 98_10_G1 Kompetencja: Matematyczno - fizyczna Temat projektowy: Ciekawa optyka Semestr/rok.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Gimnazjum im. Adama Mickiewicza w Drawsku Pomorskim ID grupy: 98/11_P_G1 Kompetencja: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ Temat projektowy:
Nazwa szkoły: Gimnazjum nr 58 im. Jana Nowaka Jeziorańskiego w Poznaniu ID grupy: 98/62_MF_G2 Opiekun Aneta Waszkowiak Kompetencja: matematyczno- fizyczna.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Problemy rynku pracy..
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Statystyczny Uczeń Naszej Szkoły
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Nazwa szkoły: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Świebodzinie ID grupy:97/76_p_G1 Opiekun: Dariusz Wojtala Kompetencja: Przedsiębiorczość Temat projektowy:
Nazwa szkoły: Gimnazjum im
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Program operacyjny Kapitał Ludzki Człowiek- najlepsza inwestycja Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
1.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Kleczewie ID grupy: 97_75_p_G2
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Spis treści 1. Dane informacyjne 2. Co to jest gęstość substancji? 3. Przyrządy do mierzenia gęstości 4. Układ SI 5. Zadanie z gęstością 6. Zdjęcia z wycieczki.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Prezentacja uczniowskiej grupy projektowej
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 2 im Natalii Gąsiorowskiej w Łodzi
Wspieramy budowanie marki
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
Projekt „ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE” jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
Zapis prezentacji:

Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia) Nazwa szkoły: Zespół Szkól Publicznych e Reptowie ID grupy: 98/61 Opiekun: Dorota Śledziowska Kompetencja: przedsiębiorczość Temat projektowy: Branding, czyli świadome tworzenie marki Semestr/rok szkolny: piąty, 2011/2012

Spis treści Co to jest Branding? Analiza silnych marek w Polsce i na świecie Czynniki wpływające na odniesienie sukcesu przez markę na podstawie najbliższego przedsiębiorstwa Fazy przygotowujące do wprowadzania nowej marki szkoły Cele nowej marki szkoły Projekt logo szkoły Reklama szkoły Profil stworzonej marki na serwisie społecznościowym Podsumowanie – prezentacja w szkole

Co to jest Branding?

Budowanie świadomości marki Branding Budowanie świadomości marki (ang. branding) - technika marketingowa polegająca na kreowaniu i utrwalaniu w umysłach konsumentów faktu istnienia oraz pozytywnego wizerunku konkretnej marki.

Marka to nazwa, symbol, wzór lub ich kombinacja, stworzona celem identyfikacji dóbr lub usług sprzedawcy lub ich grupy i wyróżnienia ich spośród konkurencji. Marka identyfikuje sprzedawcę lub producenta. Producent na kilka sposobów może rozwiązać sprawę sponsorowania marki. Produkt może być wprowadzony pod marką producenta, dystrybutora lub pod tzw. marka prywatną. Producent musi również wydawać pieniądze na promocje własnych prywatnych marek i zaryzykować, że jeśli ich towar nie usatysfakcjonuje nabywcy, zniechęci się on do wszystkich towarów ich marki.

Powstawanie marki 1. Capy tworzenia marki zakładają ustalenie: -Czego oczekują ludzie? -Jakie są dotychczasowe doświadczenia z danym produktem lub usługą? -W jakim środowisku ma występować dana marka? - Kim są odbiorcy? 2. Realizacja marki obejmuje: -tworzenie strategii marketingowej -zapoznanie się z marką -zarządzanie marką na co dzień -monitorowanie i ocena

Analiza silnych marek w Polsce i na świecie

Znane marki Kosmetyczne: Odzieżowe:

Znane marki „spożywcze”

Znane marki restauracji

Znane marki elektroniki

Najbardziej rozpoznawalne marki: na podstawie przeprowadzonej ankiety

Czynniki wpływające na odniesienie sukcesu przez markę na podstawie wywiadu w przedsiębiorstwie działającym w najbliższym otoczeniu szkoły

1. Firma Enterprise w Reptowie

O firmie ENTERPRISE : ENTERPRISE LOGISTICS SP. Z O.O. - polski operator TSL specjalizujący się w obsłudze ruchu towarowego w relacjach ze Skandynawią. Funkcjonuje w ramach GRUPY ENTERPRISE z siedzibą główną w Reptowie k. Szczecina. ENTERPRISE LOGISTICS koncentruje się na obsłudze kierunków skandynawskich pomiędzy Skandynawią i innymi krajami w tranzycie przez Polskę (np. Szwecja - Czechy, Norwegia - Ukraina, Finlandia - Niemcy, Szwecja - Rumunia itd.) Na wszystkich obsługiwanych kierunkach firma oferuje liniowe połączenia drobnicowe. Realizuje transporty materiałów niebezpiecznych oraz transporty w kontrolowanych temperaturach, w tym również ładunków częściowych. http://www.enterprise.com.pl/index_pl.html

8 marca 2012 roku odwiedziliśmy firmę ENTERPRISE, aby dowiedzieć się w jaki sposób buduje swoją markę

BRANDING w ENTERPRISE W związku z faktem, że firma ENTERPRISE świadczy usługi dla specyficznej grupy odbiorców – głównie przedsiębiorstw i firm działania Branding - owe mają szczególny charakter, skierowany do konkretnych firm. Obejmują one: Rozmowy z kontrahentami i składanie wizyt w konkretnych, wytypowanych firmach. Udział w różnych targach branżowych, gdzie pozyskuje się nowych klientów. Prowadzenie strony internetowej www.enterprise.com.pl. Pozycjonowanie i opłacanie linków sponsorowanych w wyszukiwarkach internetowych.

Ważnym elementem Brandingu są również: Budowanie opinii klientów o firmie w celu utrzymywania zadowolenia klientów. Odbywa się to głównie przez udział w prestiżowych konkursach ogólnopolskich, np. „Spedytor roku”. Identyfikacja wizualna – charakterystyczne logo firmy na samochodach, dodatkach marketingowych, np: kalendarzach, ulotkach, itp.

Oraz Wspieranie przeróżnych inicjatyw lokalnych organizacji, szczególnie szkół. Na zdjęciu uczniowie w koszulkach z logo Enterprise http://reptowo.edu.pl/galeria/59

Fazy przygotowujące do wprowadzania nowej marki szkoły

Etapy tworzenia marki szkoły: Co chcemy stworzyć? W jakim celu? - Reklamę szkoły, logo szkoły w celu zareklamowania naszego gimnazjum dla przyszłych uczniów – klas VI SP Jakie są dotychczasowe doświadczenia z promocją szkoły? Organizowano Dzień Otwarty Kim są nasi odbiorcy? - Uczniowie klas VI z terenu Gminy Kobylanka

Tworzenie strategii marketingowej: Przygotowanie ulotki, baneru, logo Udział w promocji szkoły w „Spotkaniach z edukacją” w Stargzrdzie Szczecińskim Przygotowanie reklamy szkoły – pokazu projektu, w czasie dnia otwartego w ZSP Reptowo Założenie profilu stworzonej marki – reklamy na serwisie społecznościowym Przeprowadzenie referendum dotyczącego wyboru logo wśród uczniów i nauczycieli Zapoznanie się z nową marką władz szkoły – spotkanie z dyrekcją ZSP Prezentacja projektu dla rodziców, uczniów i nauczycieli.

Celem nowej marki szkoły Jest promocja placówki dla uczniów z Gminy Kobylanki. W ramach tego działania zaplanowaliśmy: 1) stworzenie: nowego logo szkoły, reklamy szkoły, 2) przeprowadzenie referendum dotyczącego wyboru logo, 3) udział w akcjach promujących szkołę.

Reklama szkoły

Ulotka reklamowa

Ulotka reklamowa

Udział w „Spotkaniach z Edukacją” 9 marca 2012 roku

Przygotowania do promocji szkoły:

Przygotowanie banera i haseł powitalnych

Dni otwarte w ZSP Reptowo 4 kwiecień 2012 reklama szkoły

Prezentacja projektów „ZMFiP” – dla uczniów

Prezentacja projektu dla rodziców

Projekt logo szkoły

ZSP Reptowo Projekty logo szkoły: 2. 1. Zespół Szkół Publicznych w Reptowie Reptowo 96a, 73-108 Kobylanka, tel. 91 5610912, reptowo@interia.pl

Projekty logo szkoły: 3. ZSP Reptowo 96a, 73-108 Kobylanka, tel. 91 5610912, reptowo@interia.pl 4.

Projekty logo szkoły: 6. 5.

Projekty logo szkoły: 8. 7. Zespół Szkół Publicznych w Reptowie ZSP Reptowo Zespół Szkół Publicznych w Reptowie 96a, 73-108 Kobylanka, tel. 91 5610912,

Projekty logo szkoły: 10. 9.

Referendum dotyczące wyboru logo szkoły

Wybrane logo

Profil stworzonej marki na serwisie społecznościowym http://www.facebook.com/profile.php?id=100003517759955

Prezentacja wykonana przez grupę 98/61_p_g1 BIBLIOGRAFIA: http://www.enterprise.com.pl/index_pl.html www.wikipedia.pl www.reptowo.edu.pl