-ZBYWALNE / NIEZBYWALNE ? -CZY MOŻNA SIĘ ICH ZRZEC ? -CZY SĄ OGRANICZONE CZASOWO ? AUTORSKIE PRAWA OSOBISTE versus AUTORSKIE PRAWA MAJĄTKOWE.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wprowadzenie do wykładu
Advertisements

Odpowiedzialność członków zarządu spółki za naruszenia praw własności intelektualnej Piotr Zięcik, adwokat.
Ochrona własności intelektualnej
Outsourcing IT –– wybrane aspekty prawne
© copyright wskazuje właściciela praw autorskich
Uniwersyteckie zbiory elektroniczne a ochrona praw autorskich
Prawne aspekty publikowania obiektów cyfrowych w modelu Open Access
Jak korzystać z platformy e-learningowej? Podsumowanie
Instytut Prawa Własności Intelektualnej UJ
TIK w szkole podstawowej PRAWO AUTORSKIE W SZKOLE
Ochrona prawa autorskiego Prezentacja multimedialna
Dr Paweł Laidler, IAiSP UJ
Przedmiot prawa WŁASNOŚCI PRZEMYSŁOWEJ
Własność intelektualna (WIPO/OMPI)
PRAWA AUTORSKIE.
Ochrona Praw Autorskich
Krótki przewodnik dla nauczycieli
Wybrane zagadnienia prawa własności
Art. 1 ust. 2(1) Ustawy Ochroną objęty może być wyłącznie sposób wyrażenia; nie są objęte ochroną odkrycia, idee, procedury, metody, zasady działania oraz.
Krótki przewodnik dla nauczycieli
Prawa autorskie autorskie prawa osobiste autorskie prawa majątkowe
Ochrona własności intelektualnej
Prawa pokrewne wydawców
Ochrona własności intelektualnej
Ochrona własności intelektualnej
TIK w szkole podstawowej
Prezentacja stworzona na Plus Camerimage Forum 2010.
Ochrona własności intelektualnej
Ochrona własności intelektualnej
WARSZTATY REFORMA PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ
Prawo autorskie w szkole
Prawo Własności Intelektualnej
Autor - twórca utworu, któremu przysługują prawa autorskie.
Typografia w nauczaniu zdalnym
Prawo autorskie dla nauczycieli.
PRAWO AUTORSKIE w polsce
Twórca, którego autorskie prawa osobiste zostały zagrożone cudzym działaniem, może żądać zaniechania tego działania. W razie dokonanego naruszenia.
TIK w szkole podstawowej
Prawo autorskie Prawa użytkownika pracowni komputerowej
Legalne pobieranie plików z internetu
PRAWO AUTORSKIE Co należy wiedzieć? - EDUKACJA
Gdy uzyskamy zgodę autora lub gdy są objęte licencją GPL.
USTAWA O PRAWIE AUTORSKIM
MODULE B Prawa autorskie New Media Production Project This project has been funded with support from the European Commission under the Lifelong Learning.
Własność intelektualna – rzecz święta
Internet a prawo autorskie
Zagadnienia związane z plagiatem, prawo własności, styl tekstu Karol Ligmann Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Komputerowe Systemy.
Prawo autorskie a licencje Creative Commons
6 Informatyka Zakres podstawowy PRAWO AUTORSKIE
Kawa na ławę o prawie autorskim
Grupa II KW OG IS OK Kwog is ok ;).  Autorskie prawa majątkowe jest to zespół uprawnień, jakie przysługują twórcy utworu, ze szczególnym uwzględnieniem.
Ochrona własności intelektualnej
Autorskie prawa osobiste
Biblioteka.pollub.pl facebook.com/BibliotekaPL. Katarzyna Panasiewicz Modele otwartego dostępu.
Prawa autorskie a film w bibliotece. Kwestie praw autorskich, a pracy z filmem w szkole reguluje Ustawa z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i.
Targi grudnia 2013 r.. Kodeks 2.0 Punkt 9 Chronimy prawa autorskie.
Jak korzystać z cudzych utworów zgodnie z prawem?.
To co na papierze w twoim komputerze.  co to jest digitalizacja, czego dotyczy i do czego służy;  Czy mamy świadomość, że pamięć o wydarzeniach, ich.
Dr Paweł Laidler, IAiSP UJ. METODY NARUSZEŃ KOPIOWANIE IMITOWANIE ODTWARZANIE NAŚLADOWANIE BEZPRAWNE USUWANIE, ZAKRYWANIE PODSZYWANIE SIĘ POD FIRMĘ.
Ustawa o Prawach Autorskich najważniejsze artykuły.
Ochrona własności intelektualnej
Prawo autorskie JOANNA LENART.
Ochrona baz danych.
PRAWA POKREWNE.
Uniwersyteckie zbiory elektroniczne a ochrona praw autorskich
Dozwolony użytek, Creative Commons
Ochrona własności intelektualnej
Autorskie prawa osobiste i majątkowe, Dozwolony użytek
Creative Commons, Plagiat
Zapis prezentacji:

-ZBYWALNE / NIEZBYWALNE ? -CZY MOŻNA SIĘ ICH ZRZEC ? -CZY SĄ OGRANICZONE CZASOWO ? AUTORSKIE PRAWA OSOBISTE versus AUTORSKIE PRAWA MAJĄTKOWE

UTWÓR PRAWO DO AUTORSTWA OZNACZENIE UTWORU NIENARUSZALNOŚĆ TREŚCI I FORMY DECYZJA O UDOSTĘPNIENIU NADZÓR NAD KORZYSTANIEM

UTRWALENIE ZWIELOKROTNIENIE WPROWADZENIE DO PAMIĘCI KOMPUTERA NADANIE PRZEZ STACJĘ NAZIEMNĄ SPRZEDAŻ- UŻYCZENIE NADANIE PRZEZ SATELITĘ WYŚWIETLENIE WPROWADZENIE DO OBROTU DZIERŻAWA NAJEM PUBLICZNE WYKONANIE WYSTAWIENIE PUBLICZNE ODTWORZENIE

JAKI JEST ZAKRES DOZWOLONEGO UŻYTKU ? PRYWATNYPUBLICZNY CEL CHARAKTER SKALA (ILOŚĆ) SKUTEK

BEZ ZEZWOLENIA TWÓRCY WOLNO KORZYSTAĆ NIEODPŁATNIE UTWÓR ROZPOWSZECHNIONY POJEDYNCZY EGZEMPLARZ KRĄG OSÓB (ZWIĄZEK OSOBISTY) WŁASNY UŻYTEK OSOBISTY

BILL GRAHAM ARCHIVES v. DORLING KINDERSLEY MAXTONE-GRAHAM v. BURTCHAELL ENCYCLOPAEDIA BRITTANICA v. CROOKS BASIC BOOKS v. KINKO GRAPHICS NUNEZ v. CARRIBEAN INTERNATIONAL NEWS HIGGINS v. DETROIT EDUCATIONAL TV FOUNDATION