PREZENTACJA PROJEKTU CLOEMC III

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PRACA NIEREJESTROWANA W BUDOWNICTWIE
Advertisements

Dr hab. inż. Andrzej Minasowicz
POLSKIE STOWARZYSZENIE MENEDŻERÓW BUDOWNICTWA
Projekty systemowe wspierające kierunki zmian w kształceniu zawodowym
Kongres Uzdrowisk Polskich Muszyna r
INSTYTUT EKONOMICZNY największa jednostka organizacyjna na Wydziale Społeczno-Ekonomicznym INSTYTUT EKONOMICZNY największa.
Zarządzanie projektami – pojęcia
Projekt pt.: Wsparcie dla rozwoju i adaptacji na Dolnym Śląsku Realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz krajowego wkładu publicznego.
Guide Me! Miary jakości w grupowym doradztwie dla osób poszukujących pracy Małgorzata Klimka Projekt zrealizowany przy wsparciu finansowym.
Projekt zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej (Program LLP – Leonardo da Vinci). Projekt i jego treść odzwierciedlają jedynie stanowisko.
Projekt wymiany doświadczeń Vetpro
M AYDAY MODEL AKTYWNEGO WSPARCIA PRACOWNIKÓW I FIRM WOBEC ZMIAN STRUKTURALNYCH W GOSPODARCE Seminarium projektów Partnerów Społecznych Ministerstwo Rozwoju.
Program Comenius Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie się przez całe życie Europejska Baza Produktów (European Shared Treasure)
Program Comenius Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie się przez całe życie Europejska Baza Produktów (European Shared Treasure)
1 Krajowa Agencja Poszanowania Energii S.A. Polsko - Japońskie Centrum Efektywności Energetycznej.
Jedyna taka sieć w Europie Sieć Regionalnych Ośrodków EFS Mirella Szeremeta Krajowy Ośrodek EFS Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości 4 grudnia 2007r.
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne I stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
Jednolity rynek wiedzy i pracy - polityka UE w zakresie innowacji i mobilności obywateli Małgorzata Handzlik Poseł do Parlamentu Europejskiego.
Skoro nie wiesz dokąd zmierzasz Nigdy tam nie dojdziesz Konwent zrzeszenia Prezydentów, Burmistrzów i Wójtów Województwa Lubuskiego Pogorzelica
Gospodarowanie Zasobami Ludzkimi
PRZEWODNIK WDRAŻANIA SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI
EKOINNOWACJE NA MAZOWSZU. Ekoinnowacje na Mazowszu – projekt Wypracowanie metod transferu technologii w dziedzinie ochrony środowiska w regionie Mazowsza.
MIĘDZYNARODOWY PROCES DYDAKTYCZNY CZYNNIKIEM WZROSTU KOMPETENCJI ZAWODOWYCH NAUCZYCIELA.
SEMINARIUM POPRAWA PEWNOŚCI ZASILANIA W ENERGETYCE PRZY WYKORZYSTANIU ŹRÓDEŁ ODNAWIALNYCH Możliwości praktycznej realizacji i wdrażania rozwiązań technicznych.
Działania w celu zwiększenia kompetencji przyszłych pracowników KGHM
Projekt dla Uniwersytetu Trzeciego Wieku Czeladzi Strona Internetowa: O naszym projekcie : Projekt łączy instytucje kształcące.
Projekty systemowe i konkursowe realizowane przez Ministerstwo Edukacji Narodowej na rzecz kształcenia zawodowego i ustawicznego Katowice, 29 października.
Doradca do spraw odnawialnych źródeł energii (OZE) Robert Szlęzak PREZENTACJA WPROWADZAJĄCA.
Grupa Kapitałowa Format – Lambda
RAMY KWALIFIKACJI JAKO NARZEDZIE POLITYKI PUBLICZNEJ DLA UCZENIA SIĘ PRZEZ CAŁE ŻYCIE Warszawa, 8-9 listopada 2012.
Rodziny wielojęzyczne
Projekty transferu innowacji Leonardo da Vinci realizowane przez Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów Marcin Słowikowski.
Społeczna Akademia Nauk
PROJEKT MIGRANTS+ realizowany w ramach Programu UE: Uczenie się przez całe życie, przy wsparciu Komisji Europejskiej.
SERIO Wzmocnienie umiejętności pracowników budowlanych w ramach BHP przy użyciu multimedialnego szkolenia opartego na przykładach zaczerpniętych z życia.
Model gościnności w Hotelu Stadt Neustadt***
Hotel stadt neustadt jako zielony hotel
UWAGA: Aby zmienić obraz na tym slajdzie, zaznacz go i usuń. Następnie kliknij ikonę Obrazy w symbolu zastępczym, aby wstawić własny obraz. TRAINEESHIPS.
Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja.
Poznajemy pracę młynarza
Kompetencje nauczycieli 6 października 2014 r. Caroline Kearney Starszy Kierownik Projektu & Analityk ds. Edukacji.
Model łańcucha wartości
1. 2 Zarządzanie wiedzą i kwalifikacjami pracowników jako element procesu restrukturyzacji procesu restrukturyzacji Maciej Łukawski.
Projekt Leonardo da Vinci
„Mobilny uczeń – dobry pracownik” Program „Uczenie się przez całe życie” Leonardo da Vinci Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji.
Staż zawodowy w Londynie r. Staż zawodowy w Londynie –
Staż zawodowy w LONDYNIE: Marcin Drabik i Paweł Cisoń.
Not Only Fair Play Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko.
Publikacja powstała w wyniku projektu zrealizowanego przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie”. Publikacja.
Dolnośląski Klaster Energii Odnawialnej – jak praktycy pomagają gminom oszczędzać na energii Krzysztof Brzozowski Dolnośląski Klaster Energii Odnawialnej.
Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja.
Not Only Fair Play Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko.
Ekonomika małych i średnich przedsiębiorstw
SUSTMAN Przedsiębiorczość, zrównoważony rozwój i produkcja dla studentów PWSZ w Koninie Prezentacja podręcznika 8 grudnia 2015 r., PWSZ w Koninie Projekt.
Zarządzanie środowiskiem i przestrzenią KATEDRA ZARZĄDZANIA OCHRONĄ ŚRODOWISKA.
„Nowym liderem jest facylitator, a nie osoba wydająca polecenia.” - John Naisbitt Ucz się, Angażuj i Twórz Moduł: facylitatorzy Projekt został zrealizowany.
Społeczna odpowiedzialność organizacji Zmiany zachodzące w otoczeniu współczesnych organizacji powodują, że ulegają zmianie społeczne oczekiwania wobec.
STREFA PRZYSZŁOŚCI -inicjatywy ŁSSE w celu pozyskiwania inwestycji Maciej Rapkiewicz – Prezes Zarządu Konferencja „Promocja atrakcyjności inwestycyjnej.
Podstawowe informacje o projekcie Nazwa projektu: „Europejskie kompetencje i jakość kształcenia osób dorosłych w dobie globalizacji” Okres realizacji:
 Erasmus+ to program Unii Europejskiej w dziedzinie kształcenia, szkoleń, młodzieży i sportu na lata  Jego całkowity budżet wynosi 14,7.
International partner meetings in Piła, Poland Międzynarodowe spotkania partnerów w Pile, W Polsce Zabawka mojego Dziadka.
3. SPÓŁKA JAKO ELEMENT NADZORU KORPORACYJNEGO
Zarządzanie Oświatą studia II stopnia
Politechnika Poznańska Wydział Inżynierii Zarządzania mgr inż
2014–2020 ERASMUS+ AKCJA 1 AKCJA 2 AKCJA 3
Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego”
Perspektywa Programu Uproszczenie procedur i ograniczenie wymagań tylko do unijnych bez dodatkowych krajowych Większa ilość szkoleń wysokiej jakości/ dostęp.
Zarządzanie międzynarodowe
Stowarzyszenie Klubu Polskie Forum ISO – INEM Polska, istnieje od 1996
Wybór specjalności na kierunku ekonomia
Zapis prezentacji:

PREZENTACJA PROJEKTU CLOEMC III   PREZENTACJA PROJEKTU CLOEMC III PROMOTOR: Wydział Inżynierii Lądowej, Politechnika Warszawska Mikołajki, 23 listopada 2012

Partnerzy projektu: PSMB, PL - AEEBC, EU CIOB, UK University of MINHO, PT Darmstadt University, DE University KEMPEN, BE

CLOEMC III - Nowe Podręczniki Audyty firm i projektów budowlanych Motywacja i aspekty psychologiczne w budownictwie Profesjonalizm i etyka w budownictwie Zasady zrównoważonego rozwoju w budownictwie Zasady bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w budownictwie Błędy projektowe i wykonawcze w projektach budowlanych Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie”. Publikacja powstała w wyniku projektu zrealizowanego przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie”. Publikacja odzwierciedla jedynie stanowisko autora. Komisja Europejska ani Narodowa Agencja nie ponoszą odpowiedzialności za umieszczoną w niej zawartość merytoryczną ani za sposób wykorzystania zawartych w niej informacji.

W 2012 roku przeprowadzono ankietyzację wśród menedżerów i inżynierów budowlanych w krajach partnerskich (Polska, Niemcy, Belgia, Portugalia, Wielka Brytania oraz kraje zrzeszone w AEEBC). Na kolejnych slajdach – uzgodnione zawartości merytoryczne podręczników.

Audyty firm i projektów budowlanych Wprowadzenie i rezultaty nauczania Podstawowe informacje o przedsiębiorstwie budowlanym (spółce) Typy przeprowadzanych kontroli na poziomie UE Badania firmy - Badanie podstawowej działalności spółki na rynku krajowym i zagranicznym - Badanie zasobów materialnych przedsiębiortswa - Badanie zasobów osobowych przedsiębiorstwa Wpływ ochrony środowiska na działalność firmy Tendencje rynkowe, prognozy rozwojowe przedsiębiorstwa Studia przypadku

Motywacja i aspekty psychologiczne w budownictwie Wprowadzenie i rezultaty nauczania Zasady ogólne Teoria motywacji Zasady wynagradzania pracowników (finansowe i niefinansowe) Stres w pracy Środowisko pracy Przywództwo Praca zespołowa Studia przypadku

Profesjonalizm i etyka w budownictwie Wprowadzenie i rezultaty nauczania Zasady etycznej pracy Podstawy wiedzy, szkolenia i nabywanie kompetencji Zarządzanie zasobami ludzkimi Zagadnienia multikulturalne Studia przypadku

Zasady zrównoważonego rozwoju w budownictwie Wprowadzenie i rezultaty nauczania Informacje historyczne Zastosowanie materiałów Zrównoważone konstrukcje obiektów Położenie obiektów Wykorzystanie obiektów Studia przypadku

Zasady bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w budownictwie Wprowadzenie i rezultaty nauczania Standardy i regulacje prawne w zakresie BIOZ Procedury dokumentacji i certyfikacji w dziedzinie bioz Bezpieczeństwo i zdrowie podczas wykonywania prac i usług budowlanych Studia przypadku

Zarządzanie naprawą błędów projektowych i wykonawczych w utrzymaniu obiektów budowlanych Wprowadzenie i rezultaty nauczania Zasady utrzymania obiektów Technologie utrzymania obiektów Planowanie i zasady finansowe Zarządzanie informacją Konserwacja i wydajność energetyczna Studia przypadku

Uprzejmie proszę o uwagi, propozycje zmian lub dodatkowych tematów podręczników p.nowak@il.pw.edu.pl