Tuatary Internetu czyli jak złapać za ogon uciekającą jaszczurkę

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
O co chodzi?. Ile osób zaprosiłeś do serwisów społecznościowych? Ja zachęciłem promując ich markę, do rejestracji mininium kilkadziesiąt a może kilkaset...
Advertisements

Patrycja Matul, Head of SociAll, Agora SA Warszawa, 12 maja 2012
W EB 2.0 W NGO. W 15 MINUT. M ICHAŁ P AŁASZ NGO 2.0. Organizacje pozarządowe w społeczeństwie informacyjnym.
Polityka i politycy w Googleu. Amatorzy czy profesjonaliści? Agencja marketingu w wyszukiwarkach.
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
Strategia kampanii w Internecie dla Fundacji Dzieci Niczyje
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
KORZYSTANIE Z INTERNETU – przemiany i konsekwencje dla użytkowników INTERNET A SZANSE ŻYCIOWE I NIERÓWNOŚCI SPOŁECZNE - problem 'cyfrowego wykluczenia'
Komputer współczesny rodzaj komunikacji ! Możliwości i zagrożenia
MOJA KOMÓRKA JEST SPOŁECZNA Czyli o Facebooku i nie tylko...
Nowe modele biznesowe dla wydawców treści
1 magia kuponów jak wykorzystać kupony w reklamie efektywnościowej.
Sylwia Wyleciał KrTo
Michał Dyrda Dobre praktyki – przykład firmy działającej w sieci i świadczącej e-usługę.
Czy Digital Signage to interesujący kanał dla marketerów?
Generujemy efekty Możliwości reklamowe na. Statystyki: Polska Facebook statystyki 2 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15,
Internauci w grupach wiekowych
Integracja aplikacji z Facebookiem
Warszawa, luty 2013 PinkPoland Profil socio-demograficzny witryn erotycznych sieci PinkPoland.
Listonic – Wygodna lista zakupów
Dlaczego banki podążają za rewolucją technologiczną? Janusz Mieloszyk, mBank Rewolucja w finansach, 29 maja 2012 r.
Dominik Matuzewicz Bogdan Grabczyk Monster Worldwide Polska
Copyright: Wirtualna Polska S.A. Reklama w aplikacjach mobilnych OFERTA.
SERWISY SPOŁECZNOŚCIOWE
© Audytel S.A Profil firmy – usługi, referencje, studia przypadków 1 Po co nam szerokie pasmo… … a po co operatorom LTE? Tomasz Kulisiewicz Analityk.
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH Social media to ocean danych! – jak wykorzystać je w marketingu? Dr Jan Zając, Sotrender 17 maja 2012.
NOWE TRENDY W MARKETINGU I KOMUNIKACJI Od Kodów QR po Retargeting: 4 Trendy, Które Zdominowały Dzisiejszy Marketing Maciej Ossowski, Implix.
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
NOWE TRENDY W MARKETINGU I KOMUNIKACJI
Quo Vadis Internet (Daniel Biesiada |
Kim jestem? Dobry początek. Pierwsi płatni klienci jeszcze przed startem. Ponad 200 klientów w rok po starcie. Wśród nich takie marki jak Leroy Merlin,
STOP Cyberprzemocy.
O pożytkach z Internetu
Społeczeństwo informacyjne – wpływ Internetu na uczniów Gimnazjum nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Szczecinie i ich rodziców uczniowie.
SOCIAL MEDIA, OUTSOURCING ORAZ MŚP ŁÓDŹ
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Social HR? – Wykorzystanie social media w działaniach HR dr Jan Zając 9 maja 2012.
KORZYSTANIE Z INTERNETU – przemiany i konsekwencje dla u ż ytkowników INTERNET A SZANSE Ż YCIOWE I NIERÓWNO Ś CI SPO Ł ECZNE - problem 'cyfrowego wykluczenia.
60s w internecie Źródło: go-gulf.com/blog/60-seconds/
1 Po co firmom Facebook? i na co warto uważać… Dr Jan Zając Warszawa, 2012/05/31.
JAKIE MOŻLIWOŚCI WPROWADZIŁY SOCIAL MEDIA I MOBILE W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ?
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH W GOLENIOWIE
EDI NET - badania.
SERWIS SPOŁECZNOŚCIOWY
Komercyjne wykorzystanie mechanizmów z gier komputerowych w marketingu
SPORTS_ACTIVE_Wiosna/Lato2012 Rekreacyjna Oferta Specjalna.
PROGRAM MŁODZIEŻ W DZIAŁANIU Program Młodzież w Działaniu Cele Programu Aktywne uczestnictwo młodzieży w życiu społecznym Europy Budowanie.
CYFROWA GOSPODARKA Firmy, instytucje, użytkownicy wobec rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych Nowe technologie jako narzędzie i jako środowisko.
Wprowadzenie do stosowania narzędzi Web 2.0 w dydaktyce
„Internet i nowe media – przegląd przedpola”
PROMUJ SIĘ U NAS MĄDRZY RODZICE.
Powrót Hibernatusa Reklamy Świat mediów W izolacji od 2000 roku...
Możesz być najlepszym przyjacielem jednego dnia
GoldenSubmarine | Mobile Marketing. Mobilność rozwija się w niezwykle szybkim tempie, z dnia na dzień dostarczając nowych rozwiązań. Świat mobilności.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
Wykorzystanie potencjału sieci społecznościowych w biznesie
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Komputer pomaga poznawać świat.
nauka w mediach społecznościowych
OBECNIE CAŁA POLSKA ŻYJE REKORDOWO WYSOKĄ KUMULACJĄ W NAJPOPULARNIEJSZEJ LOTERII W KRAJU. KAŻDY Z NAS LICZY NA TO, ŻE DZIŚ WIECZOREM TO ON BĘDZIE SKAKAŁ.
Jakimi widzami są członkowie naszej grupy docelowej? Oglądają seriale w wolnym czasie Oglądają wybrane seriale Angażują się w serial z emocjonalnie Utożsamiają.
Metody komunikacji międzyludzkiej
Internet. Internetowa rewolucja  Milowym krokiem w rozwoju środków komunikacji o globalnym zasięgu było rozpowszechnienie się internetu. Ilość przesyłanych.
10 ZASAD BEZPIECZNEGO KORZYSTANIA Z INTERNETU.
Bądź bezpieczny w sieci
Użycie języka w procesie porozumiewania się. GEST to dowolny ruch wykonywany przez kogoś świadomie lub nie. MIMIKA to ruchy mięśni twarzy wyrażające.
 KOMUNIKACJA W INTERNECIE – Sposób porozumiewania si ę dwóch lub wi ę kszej liczby osób przy udziale internetu ; za pomoc ą komunikatorów internetowych.
Oferta współpracy. USSports.pl – kim jesteśmy Jesteśmy grupą pasjonatów sportów amerykańskich. Kręci nas futbol amerykański, baseball, koszykówka, hokej.
SafeSurfing Moduł 3 Jak zachować bezpieczeństwo korzystając z internetu i aplikacji mobilnych.
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
Starożytne myśli (wciąż aktualne)
Zapis prezentacji:

Tuatary Internetu czyli jak złapać za ogon uciekającą jaszczurkę dr Agata Grabowska, 21 września 2011

cyfrowe życie Piotra P. 3 miesiące 2 razy w miesiącu 2200 maili 38min Dane: 4P research mix …i oczywiście korzysta z internetu mobilnego w swoim smartfonie

szybkie dojrzewanie, krótkie życie? www.cdn.thenextweb.com/google/files/2011/07/GGraph.jpg

dużo nas, dużo nas www.facebook.com/note.php?note_id=469716398919

krzywa nudy frisson Z T na podstawie Neil Postman „Amusing Ourselves to Death” coraz szybciej się angażujemy i szybciej się nudzimy…

Polak chory na klikawicę Polacy są na drugim miejscu na świecie pod względem zaangażowania w portale społecznościowe (18mln) a pamiętajmy też o blogach, wikipedii, serwisach foto www.pewresearch.org/pubs/

im nas więcej tym nas mniej na wiosnę Facebook stracił ponad 6 milionów użytkowników w USA to dużo czy mało? społeczności sieciowe umierają począwszy od rdzenia i peryferiów Chris Brogan

kolosy na glinianych nogach? Ś.P. myspace.com żył lat 6 zmarł śmiercią powolną i nudną kondolencje proszę składać wyłącznie na Facebooku kto następny do piachu?

walka gigantów trwa www.etsy.com/listing/79427410/ social-media-propaganda-poster-limited

czy Facebook jeszcze jest fajny? Facebook is… big & boring. …ale w Polsce wzrost o 79% Gemius Megapanel 12.2010

snickers już nie jest moim kumplem 55% użytkowników FB „polubiło” daną firmę/markę, a następnie uznało, że nie chce więcej widzieć postów przez nią publikowanych 51% fanów przyznaje, że rzadko lub nigdy nie odwiedza strony firmy/marki, którą wcześniej „polubiło” 71% fanów przyznaje, że w ostatnim czasie stali się bardziej selektywni, jeżeli chodzi o lubienie dane: The Social BreakUp , ExactTarget , 02.2011

50 znajomych i basta? masz niezliczonych przyjaciół, ale czy możesz na nich liczyć?

królestwo różnorodności

tuatary Internetu potrafią się najszybciej adaptować przetrwają niekoniecznie najsilniejsi, wcale nie najpiękniejsi, ale ci którzy potrafią się najszybciej adaptować nowozelandzkie tuatary mają najszybsze tempo ewolucji molekularnej z przebadanych zwierząt żeby przeżyć w zmieniającym się otoczeniu media społecznościowe muszą być tuatarami a my wraz z nimi…

tzn. Agata Grabowska i tatuary agata.grabowska@4prm.com