Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zespół Szkół im. Ks. Jerzego Popiełuszki
Advertisements

Projekt systemowy „Człowiek najlepsza inwestycja – jako rozwój zasobów ludzkich w drodze kształcenia, szkolenia i pracy” Projekt współfinansowany.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
MATEMATYCZNO FIZYCZNA
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Dane Informacyjne: Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 1 „ELEKTRYK” W NOWEJ SOLI ID grupy: 97/56_MF_G1 Kompetencja: MATEMATYKA I FIZYKA Temat.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
1.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Zespół Szkół nr2 Gimnazjum nr3 z Oddziałami Integracyjnymi w Hajnówce. ID grupy: 96/78_MP_G2 Opiekun: Lija Grosz. Kompetencja:
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Zespół Szkolno-Przedszkolny
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ w BACZYNIE ID grupy:
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM J. MARCIŃCA W KOŹMINIE WLKP. ID grupy: 97/93_MF_G1 Opiekun: MGR MARZENA KRAWCZYK Kompetencja:
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Dane informacyjene Nazwa szkoły ID grupy Kompetencja Temat projektowy
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Problemy rynku pracy..
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Statystyczny Uczeń Naszej Szkoły
Nazwa szkoły: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Świebodzinie ID grupy:97/76_p_G1 Opiekun: Dariusz Wojtala Kompetencja: Przedsiębiorczość Temat projektowy:
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Hałas wokół nas Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Gimnazjum w Wyszkach ID grupy:
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
DANE INFORMACYJNE 97_10_MF_G1 i 97_93_MF_G1 Kompetencja:
1.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
1.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Kleczewie ID grupy: 97_75_p_G2
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Projekt „ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE” jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał.
Psychologiczne Kompetencje Menedżera seminarium Dr Jolanta Babiak Semestr zimowy 2016/2017.
Zapis prezentacji:

Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia) Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH w Kotowie /ZSB w Żarach ID grupy: 97/24 i 97/87 Opiekun: Bernard Krupka i Monika Delost Kompetencja: Przedsiębiorczość Temat projektowy: Osobowość a rozwój człowieka. Semestr/rok szkolny: V/2011/12

Wybór kursu - szkolenia Wybór kursu ma ogromne znaczenie jeżeli chodzi o to, aby osoby z niego korzystające były jak najbardziej zadowolone. Po co zresztą ktoś miałby zapisywać się na kurs, który nie nauczy go niczego nowego? Mija się to z celem i każdy doskonale powinien sobie z tego zdawać sprawę. Jeżeli zatem nie chcemy wydawać swoich pieniędzy na darmo, to może warto już teraz pomyśleć o wybraniu najlepszego kursu, z którego będziemy zadowoleni bez względu na wszystko?

Etapy organizacji szkolenia Etapy organizowania szkolenia są następujące: ustalenie tematyki szkolenia przejrzenie publikowanych w sieci ofert i wybór odpowiedniej oferty wybór firmy szkoleniowej ustalenie ceny szkolenia, Rekrutacja uczestników szkolenia Przeprowadzenie szkolenia Ocena szkolenia (ewaluacja )

Przykład programu szkolenia : zarządzanie zespołami ludzkimi Style kierowania zasobami ludzkimi: 1. Styl nakazowy 2. Styl nakłaniający 3. Styl konsultujący 4. Styl współuczestniczący 5. Styl delegujący

Cechy dobrego menedżera Proces wyrabiania w sobie lub rozwijania pożądanych cech menedżerskich: 1. Świadomość niedoskonałości 2. Chęć zmiany 3. Wyznaczenie celu do osiągnięcia 4. Określenie czasu na realizację celu 5. Wybór środków do realizacji celu 6. Otoczenie się właściwymi ludźmi 7. Zaangażowanie i wytrwałość 8. Samoocena

Organizacja pracy menedżera 1. Dzień nie zaplanowany to dzień stracony 2. Planuj do 60% czasu pracy 3. Planowanie czasu (krótko, średnio i długookresowe) 4. Dbaj o swój czas – deleguj zadania podwładnym 5. Menedżer nie powinien wykonywać prac rutynowych 6. Nie obawiaj się dzielenia wiedzą i kompetencjami 7. Wybieraj to, co będzie ważne w przyszłości 8. Zarządzanie czasem to zarządzanie własnym życiem (osobistym, rodzinnym, zawodowym)

Zasady zarzadzania pracownikami 1. Atmosfera w miejscu pracy 2. Jasne zasady pracy i współpracy (obowiązki, prawa, kompetencje, odpowiedzialność, nagrody) 3. Otwarta polityka informacyjna (nowości, zmiany, kryzysy) 4. Spotkania indywidualne i grupowe (formalne i nieformalne) 5. Szacunek dla każdego pracownika 6. Krytyka i pochwały 7. Przykład idzie „z góry” – lider jest autorytetem 8. Wizjonerstwo i charyzma (lokomotywa)

Umiejętność zlecenia zadań Gotowość do zlecania (trzeba chcieć) Umiejętność zlecania (trzeba umieć) Zasady zlecania zadań 1. KTO ma to zrobić (osoba lub zespół) 2. CO trzeba zrobić (meritum sprawy) 3. DLACZEGO właśnie on/ona (motywacja, cel) 4. JAK ma to być zrobione (zakres, szczegóły) 5. NA KIEDY ma to być zrobione (termin)

Reklama szkolenia - plakat

Przykładowa ankieta dla słuchacz szkolenia I. DANE O SZKOLENIU Tytuł szkolenia: Symbol grupy: II. DANE UCZESTNIKA Miejsce pracy uczestnika: małego przedsiębiorstwa średniego przedsiębiorstwa dużego przedsiębiorstwa administracji samorządowej szkoły, uczelni inne

Przykład ankiety dla słuchacza szkolenia 2. Płeć uczestnika: kobieta mężczyzna 3. Wykształcenie: wyższe średnie 4. Miejsce zamieszkania: miasto wieś III. OCENA SZKOLENIA Prosimy o ocenę szkolenia za pomocą skali 5-punktowej, gdzie 1 pkt – oznacza opinię negatywna, a 5 pkt – opinię bardzo pozytywną Czy zagadnienia poruszane na szkoleniu są ważne? Czy wiedza i umiejętności zdobyte w trakcie szkolenia będą przydatne w Pana/Pani miejscu pracy? Czy zajęcia są prowadzone w sposób ciekawy i zrozumiały?

Przykładowa ankieta dla słuchacza szkolenia Czy istnieje możliwość dyskusji, zadawania pytań, wyrażania swojej opinii? Jak ocenia Pan/Pani organizację czasu podczas szkolenia? Jak ocenia Pan/Pani przydatność materiałów szkoleniowych w zdobywaniu nowej wiedzy i umiejętności? Jak ocenia Pan/Pani warunki, w których przeprowadzane jest szkolenie? Czy organizatorzy szkoleń służą Panu/Pani pomocą w razie potrzeby? IV. OCENA WYKŁADOWCY Prosimy o ocenę szkolenia za pomocą skali 5-punktowej, gdzie 1 pkt – oznacza opinię negatywna, a 5 pkt – opinię bardzo pozytywną Czy prowadzący był komunikatywny? Czy prezentował wysoki poziom wiedzy?