Dr inż. Bożena Mielczarek Wprowadzenie do Areny. Zadanie domowe nr 5.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Leszek Smolarek Akademia Morska w Gdyni 2005/2006
Advertisements

Leszek Smolarek Akademia Morska w Gdyni 2005/2006
Oferta Studia Thandi Fotografia Ślubna. Oferta Studia Thandi Fotografia Ślubna.
Analiza przeprowadzonej ankiety na temat.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Symulacja zdarzeniowa i procesowa
Dr inż. Bożena Mielczarek
Dr inż. Bożena Mielczarek Wprowadzenie do Areny. Zadanie domowe nr 5.
Wprowadzenie do Areny. Zadanie domowe nr 5
Środki transportu zgłoszeń
Dr inż. Bożena Mielczarek
Modelowanie lokowania aktywów
Symulacja cen akcji Modelowanie lokowania aktywów.
Dr inż. Bożena Mielczarek
TEORIA KOLEJEK opracowanie na podstawie :
TEORIA KOLEJEK opracowanie na podstawie :
Zadanie 1.
Działania pamięciowe na ułamkach dziesiętnych
Przygotował: Patryk Basak. Zanim przedstawię cały projekt chciałbym poprosić Was o to, by odpowiedzieć sobie na kilka pytań: - Gdzie w Stalowej Woli.
Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej.
OBLICZENIA ZWIĄZANE Z CZASEM I KALENDZRZEM
O zdrowym odżywianiu i piramidzie żywienia
EGZAMIN GIMNAZJALNY godzina 9.00 i 11.00
Obliczamy czas.
Wprowadzenie do cateringu i branży hotelarskiej
Biuro turystyczne Dr inż. Bożena Mielczarek. Sprzedaż wczasów zBiuro turystyczne Akropol uważa, że w lecie 2014 roku popyt na wczasy do Grecji będzie.
Dr inż. Bożena Mielczarek
Wprowadzenie do Areny, cz.2 Model punktu ksero.
Dr inż. Bożena Mielczarek Wprowadzenie do Areny, cz.2 Model punktu ksero.
Ćwiczenia 3: System kolejkowy
Biuro turystyczne Dr inż. Bożena Mielczarek. Sprzedaż wczasów zBiuro turystyczne Akropol uważa, że w lecie 2014 roku popyt na wczasy do Grecji będzie.
OPOLE–WIELICZKA–KRAKÓW. Rankiem, 18 czerwca, uczniowie Szkoły Integracyjnej w Szalejowie Górnym przygotowywali się do wyprawy na pierwszą 3- dniową szkolną
Dr inż. Bożena Mielczarek
Dr inż. Bożena Mielczarek Wprowadzenie do Areny. Zadanie domowe nr 5.
8 KWIETNIA 2010 GODZINA 9.00 SPRAWDZIAN SZÓSTOKLASISTY.
TEST DLA GIMNAZJALISTY. Zadanie 1 Ile czasu potrzebują uczestnicy wycieczki na pokonanie trasy 12 km, jeżeli będą poruszać się ze stałą prędkością 5 km/h.
czyli sposoby zdrowego stylu życia
Defragmentacja dysku Jednym z kluczowych czynników wydajności operacji wejścia/wyjścia jest poziom fragmentacji plików. Fragmentacja oznacza zapisywanie.
Podręcznik pracownika
„Wszystko powinno być wykonane tak prosto jak to możliwe, ale nie prościej.” Albert Einstein.
FAST FOODY- zmora XXI.
Symulacja dyskretna Dr inż. Bożena Mielczarek. Model podstawowy (Książka rozdz.8.2) Zadanie: Wyroby wprowadzane są na halę produkcyjną zgodnie z rozkładem.
Zadanie 1.
Symulacja dyskretna Dr inż. Bożena Mielczarek. Model nr 2. (Książka rozdz.8.3, str )  Wyroby napływają w tempie opisanym rozkładem wykładniczym.
Praktyki zawodowe w Londynie r.
Dr inż. Bożena Mielczarek Wprowadzenie do Areny Model punktu ksero.
Dr inż. Bożena Mielczarek Wprowadzenie do Areny. Ryzy papieru.
Dr inż. Bożena Mielczarek Wprowadzenie do Areny, cz.2 Model punktu ksero.
„Wyjazd był ośmiodniowy od soboty do niedzieli.” Ile dni byli Pa ń stwo w Ziemi Ś wi ę tej ?
Co wolisz jeść? Które z poniższych produktów są wg Ciebie niezdrowe? Można było udzielać kilku odpowiedzi.
Literatura Dr Agnieszka Systemy masowej obsługi 7 Koronacki J.,.
DZIEŃ ZDROWEGO ŚNIADANIA
1 Kwotoreduktor Stacjonarny w sieci Plus. 2 Wszystkie stawki brutto Oferta z telefonem - umowa na 24 miesiące Opłaty za połączenia naliczane są za pierwszą.
Dr inż. Bożena Mielczarek
Cafe D. Pownd. Cafe D. Pownd:  Stołówka studencka  Dla 550 studentów The National Academy of Liberal Arts  Otwarta 7:00-19:00 w dni powszednie, zamknięta.
California Cooperative Bank Jakub Bielecki. California Cooperative Bank Plan prezentacji  1. Przedstawienie problemu  2. Założenia modelu  3. Wyniki.
 „Mniej odpadów – TAK!”. Pod red. dr Krzysztofa Świerkosza, dr Mariusza Sołtysika. Wrocław: wydawcy: Stowarzyszenie.
Zapisywanie treści zadań za pomocą wyrażeń algebraicznych. Opracowała: Monika Grudzińska - Czerniecka.
Kipfenberg-Grösdorf.. Praca na stanowisku służby pięter: Główne zajęcia to: Ścieranie kurzy Ścielenie łóżek Mycie okien Odkurzanie jednostek mieszkalnych.
Moduł 5 Temat 2 Poziom 2 Rozwiązywan ie problemów.
Hotel zum Schiff MEERSBURG
przeprowadzania egzaminów potwierdzających kwalifikacje w zawodzie
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2018 ROK
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2018.
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY BIELANY RAPORT Z BADANIA
Działania pamięciowe na ułamkach dziesiętnych
O naszym miniprzedsiębiorstwie
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2019 EGZAMIN ÓSMOKLASISTY 2019
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY WESOŁA RAPORT Z BADANIA
Zapis prezentacji:

Dr inż. Bożena Mielczarek Wprowadzenie do Areny. Zadanie domowe nr 5

Zadanie nr 5 Do baru typu Fast food klienci przybywają pojedynczo według rozkładu wykładniczego o średniej 5 minut aby zjeść obiad (60% klientów) lub napić się kawy (40% klientów). Połowa kawoszy zamawia kawę na wynos. Klienci (ci którzy chcą zjeść lub wypić kawę na miejscu) najpierw sprawdzają czy są wolne miejsca w jadalni i jeżeli są, to je zajmują, a jeżeli nie – opuszczają bar. Zajmowanie miejsc w jadalni trwa 2 minuty. Klienci zamawiają, płacą i odbierają potrawę przy tym samym stanowisku (rozkład trójkątny (3,5,6) minut). Następnie klient wchodzi do jadalni mającej pięć czteroosobowych stolików i siada. Zjedzenie przepysznej potrawy zajmuje mu niezwykle przyjemne TRIA(15,25,35) minut, natomiast wypicie kawy to TRIA(10,20,40) minut.

Zadanie nr 5 Uruchom symulację dla 10 powtórzeń po 8 godzin każde. Jednostki bazowe – minuty Ilu klientów zrezygnowało? Jak długa jest kolejka do stanowiska zamawiania/płacenia? Ile czasu upływa od przyjścia do baru do zakończenia posiłku? Ile czasu upływa od przyjścia do baru do rozpoczęcia konsumpcji? Należy zbudować wykres śledzący liczbę wolnych miejsc w jadalni