SCR 2008/2009 – informatyka rok 5. Agenda Wizualizacja 3D diagramu MarketSpace.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
JASTRZĘBIA GÓRA 2010 Przekształcenia do postaci mapy zasadniczej do postaci cyfrowej i utworzenia baz danych Karol Kaim.
Advertisements

Nasz model nie jest tym samym modelem, co na zajęciach Rozbudowaliśmy go i dodaliśmy dodatkowe funkcje, takie jak: Zmienna głód jest zmienną losową z.
SCR 2008/2009 – informatyka rok 5. Agenda Analiza i rozbudowa systemu: Rozmnażanie agentów Kredytowanie transakcji Partnerstwo biznesowe.
SCR 2008/2009 – informatyka rok 5. Agenda Wizualizacja agentów (MarketSpace)
SCR 2008/2009 – informatyka rok 5. Agenda Edytor reguł definujących zachowanie agenta Jess Drools.
SCR 2008/2009 – informatyka rok 5. Edytor Wizualny - Agenda Przeznaczenie komponentu Funkcjonalność Opis działania.
Przekształcenia afiniczne
ISOiWUT Internetowy System Oferowania i Wyszukiwania Usług Transportowych.
Projekt modułu Gra strategiczna „Strusia jama” Wyrzutnie
Inżynieria Oprogramowania II
Interaktywny edytor terenu
SCR 2008/2009 – informatyka rok 5. Agenda Edytor wizualny wraz z repozytorium dóbr i agentów.
MATURA w bliższej i dalszej przyszłości Salon Maturzystów 2008.
Podstawy informatyki Powtórka Grupa: 1A Prowadzący: Grzegorz Smyk
Kurs Pascala – spis treści
Rzutowanie 3D  2D Rzutowanie planarne Rzut równoległe
Życiorys mgr inż. Michał Lech Katedra Systemów Multimedialnych WETI PG
PODSTAWY ANIMACJI KOMPUTEROWEJ W ŚRODOWISKU FLASH
Diagram czynności (Activity Diagrams)
Wnioski z pewnego projektu. Projekt Multigrids: Struktura: MultigridFrame/MultigridApplet –WektorZerowyPanel ControlPanel GraphPanel WektorPoczatkowy.
Projektowanie - wprowadzenie
Przegląd ważniejszych bibliotek używanych przy projekcie Quall.
Modelowanie zorientowane agentowo
Systemy Czasu Rzeczywistego
Inżynieria Oprogramowania
Piotr Rybiński. 1. Wstęp 2. Opis systemu i narzędzi 3. Algorytm 4. Przykłady działania 5. Porównanie z rzeczywistym systemem rozwoju 6. Rozszerzenia systemu,
Multiagent Simulator Ogólny symulator multiagentowy do modelowania zachowań tłumu Piotr Jakubas Artur Kosztyła Koło Naukowe „Glider” Kraków,
Wczytywanie danych z klawiatury, komentarze, zmienne.
Katedry Geoinformatyki i Informatyki Stosowanej
Podstawy systemu operacyjnego
Kontrola spójności modeli UML za pomocą modelu przestrzennego DOD
Model przestrzenny Diagramu Obiegu Dokumentów
Tworzenie nowych kont lokalnych i domenowych, oraz zarządzanie nimi
Rozwiązania w oparciu o system TELETASK DOMOTICS
Kliknij przycisk w celu wyświetlenia ekranu.
Centrum Obsługi Spółki Kapitałowej Sp. z o.o., ul. Bonifraterska 17, Warszawa Diagram funkcjonalności i użycia systemu do głosowania RemoteVoting®
Główne cechy systemu Integracja z systemem RCP Przejrzysty moduł raportowania pozwalający wyświetlać zarejestrowane zdjęcia wraz z raportem czasu pracy.
Przeznaczenie produktu Opis funkcjonalności
Wykorzystanie mechanizmu delegata do emulacji struktury i zachowania widżetów w architekturze Model/Widok biblioteki Qt4 Wytłumaczyc temat: Ja: W bibliotekach.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
BUDOWANIE SCHEMATU BLOKOWEGO REALIZUJĄCEGO PROSTY ALGORYTM
Przystawka Zarządzanie dyskami
Struktura folderów w systemie Windows
Wstęp Krótka historia programu Zastosowanie PowerPoint’a
Wzorce slajdów, animacje, różne orientacje slajdów
Operacje w tekstach z wykorzystywaniem menu Edycja i menu podręcznego – kopiowanie i wklejanie.
Analiza wizualna – co to jest i czym to się je Krzysztof S. Nowiński
Systemy zarządzania treścią Wykład 5
ZWIĄZKI MIĘDZY KLASAMI KLASY ABSTRAKCYJNE OGRANICZENIA INTERFEJSY SZABLONY safa Michał Telus.
Spheroidator coded by Adam Piechna
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego
MS Office MS PowerPoint 2007
Informatyka – szkoła gimnazjalna – Scholaris - © DC Edukacja Projektowanie baz danych w programie Access Informatyka.
Systemy informatyczne wprowadzenie
Klawiatura i mysz.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Autokształty listwy rysunkowej
Wzorce slajdów, animacje, różne orientacje slajdów
Znajdowanie pokoju i wchodzenie do niego Skorzystaj z funkcji wyszukiwania programu Lync w celu znalezienia pokojów, do których masz dostęp. 1.W oknie.
Portal edukacyjny A.Ś. Tworzenie kwerend w programie Access.
Rozwiązania mobilne wykorzystujące i aktualizujące informacje przestrzenne Poznań
Portal edukacyjny J A V A S C R I P T JĘZYK PROGRAMOWANIA STRON HTML Opracowała: Anna Śmigielska.
1 Co nowego w PackEdge ArtPro+ ●Aplikacja towarzysząca.
Liczbami naturalnymi nazywamy liczby 0,1,2,3,..., 127,... Liczby naturalne poznaliśmy już wcześniej; służą one do liczenia przedmiotów. Zbiór liczb.
Graficzny Interfejs Użytkownika
Tchibo Esspresso Interactive Sampling
T. 18. E Proces DGA - Działania (operatorka).
| Uwaga: Najpierw wydrukuj wizytówki na zwykłym papierze. Jeśli układ jest prawidłowy, wydrukuj je na arkuszach.
Program PowerPoint — Zapraszamy!
Zapis prezentacji:

SCR 2008/2009 – informatyka rok 5

Agenda Wizualizacja 3D diagramu MarketSpace

Wizualizacja 3D MarketSpace Alternatywny sposób wizualizacji przestrzeni rynkowej MarketSpace – wizualizacja 3D (2 wymiary przestrzenne plus trzeci wymiar – czas, kolejne tury). Możliwość lepszego zorientowania w postępie symulacji dzięki widokowi przekrojowemu obejmującemu minione tury. Operacje na widoku 3D przy użyciu gestów myszy i klawiatury, wyświetlanie informacji o obiektach

Wizualizacja 3D Market Space 1/2

Wizualizacja 3D Market Space 2/2

Wizualizacja 3D Market Space 3/4 Operacje na widoku – za pomocą gestów myszki Obracanie Skalowanie Przesuwanie Operacje na historii – za pomocą klawiatury Przechowywanie historii symulacji Przechodzenie do widoku tury poprzedniej / następnej Filtrowanie widoku – za pomocą myszki i klawiatury Widok jednego agenta wraz z dobrami (przekrojowy przez wszystkie tury) Włączanie / wyłączanie wyświetlania agentów, dóbr

Tura – przechowuje agentów i dobra dla danej tury Historia – zawiera listę tur, reaguje na zdarzenia symulacji Widok 3D – odwzorowuje dane przechowywane w historii, wyświetla je w postaci obiektów 3D, obsługuje gesty myszy i klawiaturę Zarządca widoku – tworzy i kontroluje widok 3D Panel widoku – wyświetla widok, przekazuje zdarzenia do zarządcy, odpowiada na zdarzenia z widoku 3D Wizualizacja 3D Market Space 4/4