Prezentacja wyników finansowych za rok 2008/2009 sierpień 2008 – grudzień 2009 22 marca 2010 Optymalizacja struktury Grupy kluczem do sukcesu.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Prezentacja wyników finansowych za I kwartał 2007/2008
Advertisements

Prezentacja firmy Remigiusz Siudziński Warszawa,
Prezentacja wyników za I kwartał 2009 r.
1 20 sierpnia 2009 r. Konferencja prasowa GK EUROPA.
Prezentacja wyników finansowych za V kwartał 2008/2009 sierpień 2009 – październik grudnia 2009 Stabilne fundamenty mocną stroną ACTION.
Podsumowanie po I kwartale 2011 roku TIM SA KONFERENCJA PRASOWA maj 2011.
GIEŁDA TOWAROWA DLA DOSTAWCÓW CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Maciej Olex-Szczytowski
Kielce na rynku od 2001 r.. Minisaloniki Prasowe - wyspecjalizowane punkty sprzedaży prasy i produktów FMCG Powierzchnia: 6 – 18 m2 Saloniki Prasowe.
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
1 Zaopiniowane przez audytorów sprawozdania finansowe za rok 2003 Wyższe od oczekiwań wyniki za I kwartał 2004 Zakończenie procesu sprzedaży.
1 Wyniki za IV kwartał 2003 Warszawa, luty 2004.
Strategia Warszawa, styczeń 2005.
1 Wyniki za III kwartał 2003 – rekordowy poziom sprzedaży Nowy zakład w strefie ekonomicznej Warszawa, listopad 2003.
Projekt POIS /10 Modernizacja i rozbudowa systemu infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej Gminy Milanówek.
Prezentacja wyników finansowych za I kwartał 2008/2009 sierpień – październik 2008 r. 15 grudnia 2008.
Prezentacja wyników finansowych za III kwartał 2007/2008 Doskonałe wyniki - konsekwencja realizacji strategii Zarządu i Kadry Menadżerskiej.
Prezentacja wyników finansowych za II kwartał 2007/2008 Dynamiczny rozwój dystrybucji poprzez sprawną logistykę
Prezentacja wyników finansowych za IV kwartał 2007/2008.
Prezentacja wyników finansowych za III kwartał 2008/2009 luty 2009 – kwiecień czerwca 2009 CZAS KRYZYSU SZANSĄ DLA FIRM Z MOCNYMI FUNDAMENTAMI.
Prezentacja wyników finansowych za I kwartał maja 2010 Stabilny zysk gwarancją przyszłości.
Wyniki finansowe Grupy ACTION za I półrocze września 2010 Dynamiczny wzrost obrotów w czasie spowolnienia gospodarczego.
Prezentacja wyników finansowych za IV kwartał 2008/2009 maj 2009 – lipiec września 2009 Obniżenie kosztów dzięki lepszemu wykorzystaniu potencjału.
Prezentacja korporacyjna
Prezentacja wyników finansowych za I półrocze 2008/2009 sierpień 2008 – styczeń marca Strategia działania w kryzysie: kontrola kosztów i.
Projekt Centrum Młodego Przedsiębiorcy realizowany w ramach programu Kreator Innowacyjności - wsparcie innowacyjnej przedsiębiorczości akademickiej współfinansowany.
Sklepy internetowe. Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk.
Zespół konsultantów: Robert Lewicki Jarosław Piszczek Michał Kłos
Warszawa, 3 sierpnia 2007 r. Kolejny rekordowy kwartał, pełna gotowość do integracji GRUPA PEKAO S.A. Wyniki finansowe po 2 kwartale 2007 r.
1 Investing in the New Europe Rozwój eCommerce w sektorze finansowym z perspektywy inwestora kapitałowego Krzysztof Kulig Partner Innova Capital Warszawa.
Staże Ośrodka RENOWATOR.
1 Warszawa, 7 kwietnia 2010 r. SPRAWOZDANIE ROCZNE Z REALIZACJI BUDŻETU ZA 2009 ROK POSIEDZENIE KOMISJI BUDŻETU I FINANSÓW RADY MIASTA.
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
Wyniki finansowe ELEKTROTIM S.A. Marzec Sprzedaż narastająco po I Q Wyniki ET S.A. po I Q %
Extended Sites nowa jakość w e-commerce. Historia powstania Internetowego Domu Handlowego S.A. 16 lutego 2009 roku została wpisana do Krajowego Rejestru.
Eurotel SA GRUPA TELEKOMUNKACYJNA
HISTORIA SPÓŁKI 16 września 1996 r. - rozpoczęcie działalności w ramach operatora Era jako jedna z kilku sieci sprzedaży rozbudowa własnej.
Grupa Kapitałowa Fota Gdynia, styczeń 2012 r.. 1 Zastrzeżenia prawne Niniejszy materiał został opracowany przez Fota S.A. (Spółka). Powielanie, rozpowszechnianie.
Dom Development SA Prezentacja wyników za 2 kwartał (Spotkanie z inwestorami.
Warszawa, 10 maja 2007 r. Trwały wzrost, postępy w procesie integracji GRUPA PEKAO S.A. Wyniki finansowe po pierwszym kwartale 2007 r.
Wyniki finansowe Grupy AB – IV kwartał 2008 Dynamiczny rozwój mimo wymagającego otoczenia rynkowego.
Sage w Polsce Prezentacja firmowa kwiecień 2010.
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008.
Prezentacja wyników finansowych za IV kwartał 2006/2007 Rynkowy lider zwiększa skalę działania i poprawia rentowność
RAPORT ZA PIERWSZE PÓŁROCZE 2013 PODSUMOWANIE 1H SIERPNIA 2013.
Wyniki finansowe Grupy AB I kwartał 2009 roku. AB S.A., ul. Kościerzyńska 32, Wrocław | | 2 PODSTAWOWE INFORMACJE AB S.A. jest.
Nowa inwestycja IGI i SSA Jagiellonia w Białymstoku konferencja prasowa 28 lutego 2008.
___________________________________ Warszawa, 15 listopada 2007 r. Prezentacja wyników za III kwartał 2007 r. DYNAMICZNY WZROST RENTOWNOŚCI GRUPY MNI.
Sprawozdanie finansowe NoRiskNoFun. A. Sprawozdanie finansowe.
Inwestycja w NetBrokers. Historia 18 stycznia 2000powołanie spółki marzec 2000 do grona udziałowców dołącza ComArch SA 1 czerwca 2000uruchomienie programu.
Debata „20-lecie rynku finansowo-kapitałowego w Polsce”
Zaufany partner na rynku e-commerce
RAPORT ZA CZTERY KWARTALY 2013 PODSUMOWANIE 4Q MARCA 2014.
Jakość, elegancja i styl Monnari Trade S.A. Jakość, elegancja i styl Prezentacja wyników za 3. kwartał 2014 r.
30 października 2014 Grupa Alumetal Wyniki za III kwartał 2014.
„Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces“ Henry Ford Prezentacja firmy.
1 WYNIKI GRUPY ERGIS PO TRZECH KWARTAŁACH 2014 Warszawa, 5 listopada 2014 r.
Kalendarz 2020.
MONNARI TRADE S.A. Prezentacja wyników za 1. kwartał 2015 r.
Grupa ERGIS WYNIKI GRUPY ERGIS PO I KWARTALE 2015 R.
Grupa ERGIS WYNIKI GRUPY ERGIS PO I PÓŁROCZU 2015 R.
Analiza działalności przedsiębiorstwa aspekty finansowo-ekonomiczne oprac. mgr Karol Tarkowski.
Logistyk.
Grupa ERGIS WYNIKI GRUPY ERGIS PO CZTERECH KWARTAŁACH 2015 R.
MONNARI TRADE S.A. Prezentacja wyników za I kwartał 2016 r.
Warszawa, 25 lutego 2015 r. Wyniki 1-4Q2015. Wyniki i kluczowe wskaźniki finansowe po 1-4Q2015.
platforma b2b.net i jej wpływ na poprawę rentowności
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
dr hab. Aleksandra Grzesiuk
Konrad Tarański, Wiceprezes Zarządu, CFO Comarch
Zapis prezentacji:

Prezentacja wyników finansowych za rok 2008/2009 sierpień 2008 – grudzień marca 2010 Optymalizacja struktury Grupy kluczem do sukcesu

Niniejsza prezentacja dotyczy roku sprawozdawczego 2008/2009, który trwał 17 miesięcy, tj. od 1 sierpnia 2008 do 31 grudnia Z dniem 1 stycznia 2010 r. nastąpiło zrównanie roku sprawozdawczego z rokiem kalendarzowym W prezentacji przedstawione są wyniki finansowe VI kwartału (listopad – grudzień 2009) oraz roku obrachunkowego 2008/2009 Zgodnie z wytycznymi KNF spółka nie jest zobowiązana do prezentacji danych porównawczych za okres listopad – grudzień 2008 W roku obrachunkowym 2008/2009 skonsolidowany zysk netto Grupy ACTION wyniósł 23,3 mln zł. W VI kwartale zanotowano stratę 3,6 mln zł wynikającą z porządkowania struktury Grupy Wynik jednostkowy ACTION S.A. w okresie styczeń – grudzień 2009 wyniósł 45,0 mln zł ROK 2008/2009 W GRUPIE Okres od 1 sierpnia 2008 do 31 grudnia

3 [w tys. zł] Rok 2008/2009 (17m-cy) Rok 2007/2008 (12 m-cy) VI kwartał 2008/2009 (2 m-ce) Przychody ze sprzedaży Zysk brutto ze sprzedaży Marża brutto na sprzedaży9,8%7,9%7,8% Koszty sprzedaży i marketingu W relacji do przychodów5,4%4,9%5,1% Koszty ogólnego zarządu W relacji do przychodów1,1%1,6%1,1% Pozostałe przychody i zyski Pozostałe koszty i straty Wynik na działalności operacyjnej Koszty finansowe netto Wynik netto Rentowność wyniku netto0,8%1,4%-0,9% WYBRANE DANE FINASOWE Grupa Kapitałowa ACTION S.A.

4 Elementy obciążające jednostkowy wynik VI kwartału Grupie ACTION: - strata na sprzedaży udziałów ACTION Ukraina tys. zł - rezerwy na należności tys. zł Razem: tys. zł Szacowany wynik Grupy ACTION bez zdarzeń jednorazowych za okres listopad – grudzień 2009 (VI kwartał) wynosi tys. zł Szacowany wynik Grupy ACTION bez zdarzeń jednorazowych za cały rok 2008/2009 wynosi tys. zł KOSZTY JEDNORAZOWE Porządkujące strukturę Grupy

5 CELE NA ROK 2010 Rozwój marki ACTIVE JET i poszerzenie rynków zbytu: - nowa marka pod przetargi - rozwój eksportu - branża biurowa - rozszerzenie współpracy z sieciami handlowymi Zwiększenie udziału Grupy w rynku dystrybucji sprzętu RTV/AGD: - penetracja rynku w obszarze małych i średnich sklepów - dedykowany zespół handlowy do obsługi tego segmentu Wykorzystanie synergii płynącej ze współpracy ACTION S.A. jako silnego partnera logistycznego - z wieloma klientami e-commerce: - logistyka - odbiory osobiste na terenie całego kraju (Sferis oraz punkty partnerskie) - portal opiniotwórczy powiązany z programem lojalnościowym

SIEĆ SALONÓW KOMPUTEROWYCH SFERIS Sferis na koniec 2009 roku: - 46 salonów własnych - 23 punkty partnerskie - 41 stanowisk typu wyspa Pozyskiwanie punktów partnerskich Sferis - docelowo do 50 punktów partnerskich na koniec 2010 roku Otwieranie punktów handlowych typu wyspa - sprzedaż produktów marżowych, w szczególności Active Jet - docelowo 90 stanowisk na koniec 2010 roku Program odbiorów osobistych dla sklepów e-commerce Uzyskanie prestiżowego wyróżnienia Srebrny Laur Klienta SFERIS

7 Stanowiska typu wyspa

SFERIS 8 Punkt partnerski

E-COMMERCE PROJEKT GRAM.PL Uruchomienie odbiorów własnych dla klientów końcowych produktów oferowanych w sklepie w sklepach sieci Sferis (46 punktów na terenie całej Polski) Stałe zwiększanie oglądalności – obecnie jest to 820 tysięcy unikalnych użytkowników miesięcznie Rozszerzenie oferty o konsole i gry do konsol Uruchomienie programu partnerskiego i pozyskanie nowych afiliantów Rozpoczęcie sprzedaży treści płatnych 9 DELIKATESY INTERNETOWE A.pl Dalsze rozszerzenie oferty o wyróżniające Delikatesy Internetowe A.pl produkty, tj. żywność ekologiczna, ryby i owoce morza, wysokogatunkowe mięsa mrożone Osiągnięcie realizacji zamówień na poziomie ponad 98% Wzrost zamówień o 103% grudzień 2009 do grudnia 2008 Wzrost sprzedaży o 157% grudzień 2009 do grudnia 2008

10 DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ Kontakt dla przedstawicieli mediów i rynku kapitałowego Anna Bielińska – Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej Dominika Lenkowska – Agencja Martis CONSULTING