Faurecia w Polsce Komunikacja wewnętrzna

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Lublin, 5 lipca 2006 r..
Advertisements

4.2. Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa
Zielona Inicjatywa Gospodarcza, Kraków, 4 czerwiec 2009 r. Program Kupuj Nasze.PL Są powody do dumy !
DialogPR Komunikacja spółek giełdowych i relacje inwestorskie
FUNKCJONOWANIE I ROLA BIURA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W SAMORZĄDZIE TERYTORIALNYM ANTONI STYRCZULA.
KONSULTACJE SPOŁECZNE „Prohibicja na Dekabrystów?”
Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego (ZPORR)
Prezentacja serwisu Mediarun.pl Copyright: Media Run Group, 2005.
GIEŁDA TOWAROWA DLA DOSTAWCÓW CZĘŚCI ZAMIENNYCH
KONFERENCJA 18 czerwca 2010 roku Projekt Wspieranie rozwoju przedsiębiorczości skutecznym sposobem przeciwdziałania zjawisku bezrobocia współfinansowany.
CARS 2020: Plan działania na rzecz konkurencyjnego i zrównoważonego przemysłu motoryzacyjnego w Europie Konferencja prasowa 8 listopada 2012.
Krajowy Plan Implementacji i Migracji SEPA
PROGRAM BUDOWY SIECI „ROSzEFS”
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata
Rzeszów, 2 sierpnia 2006 r.. Tomasz Orczyk Departament Zarządzania EFS Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Doświadczenia wdrażania Europejskiego Funduszu.
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
1 Małopolskie Obserwatorium Rynku Pracy i Edukacji Warszawa, 15 lutego 2007 r.
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa ALBA THYMENT Sp
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki Wydział Zarządzania Funduszami Europejskimi XV Posiedzenie Komitetu Monitorującego Programy Rozwoju Regionalnego Opracowanie:
dr Alicja Adamczak Prezes Urzędu Patentowego Rzeczypospolitej Polskiej
XIX FORUM EKONOMICZNE Krynica 9-12 września Oferta specjalna dotycząca publikacji towarzyszących forum: EUROPA NAJWIĘKSZYCH FIRM EUROPY ŚRODKOWO-WSCHODNIEJ.
Prezes Zarządu eCard S.A.
KONCEPCJA DZIAŁALNOŚCI
Jaguar, Jaguar, Jaguar, Lexus, Lexus, Lexus, Porsche, Porsche, Porsche, Suzuki, Suzuki, Suzuki, Volvo. Volvo. Volvo. Volvo.
Miejska Biblioteka Publiczna w Olsztynie
Sosnowiec 17 października 2006 GRUPA KAP I TAŁOWA.
Biuro Rady Gospodarczej 1 Podsumowanie zmian deregulacyjnych w polskiej gospodarce oraz wyzwania na przyszłość Adam Jasser Podsekretarz Stanu w Kancelarii.
„Doskonalenie strategii zarządzania oświatą
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
ENERGETYKA POLSKA WYNIKI I WSKAŹNIKI FINANSOWE ELEKTROCIEPŁOWNI ZA 2005 ROK W PORÓWNANIACH Z WYNIKAMI I WSKAŹNIKAMI UŚREDNIONYMI SEKTORA I PODSEKTORA.
Konferencja 28 listopada 2005 r. godz UM Tychy.
Ośrodek Przetwarzania Informacji – Instytut Badawczy, al. Niepodległości 188 B, Warszawa, tel.: , fax: ,
tel.: Marynino 28, Serock.
WYDZIAŁ INŻYNIERII PRODUKCJI I LOGISTYKI
Konferencja Prasowa Polskiego Związku Faktorów.
PRACA KONSULTANTA PR OD PODSZEWKI Joanna Stebel Bogusława Sipiora Mmd
Główne wyzwania społeczno- gospodarcze i proponowane kierunki działań Prof. Krzysztof Rybiński Rektor, Akademia Vistula.
Różne opakowania, jeden dostawca ISO 9001:2000 ISO 14001:2004 ISO 22000:2005 BHP - Ochrona kręgosłupa ISO 9001:2000 ISO 14001:2004.
Wyniki finansowe Grupy AB – IV kwartał 2008 Dynamiczny rozwój mimo wymagającego otoczenia rynkowego.
STOWARZYSZENIE KIEROWNIKÓW FLOT SAMOCHODOWYCH
Samochody Maciej Pomykacz. Samochody Mercedes-Benz S 65 AMG Mercedes-Benz S 65 AMG Mercedes-Benz S 65 AMG Mercedes-Benz S 65 AMG Brabus Maybach Brabus.
Slajd startowy – logo..
1V Konferencja Ewaluacyjna - Warszawa 23/10/2009 Rola ewaluacji ex-post perspektywa EBI Werner Schmidt – Ewaluacja Działań
Dlaczego prewencja ?.
Elektroniczna Karta Miejska i Publiczne Punkty Dostępu do Internetu w Mieście Rybnik.
Departament Rozwoju Gospodarczego Kościerzyna,
PARTNERSTWO I PRACOWNIA I II Ogólnopolskie Spotkania Ekonomii Społecznej.
Szkoła Podstawowa im. Bojowników o Wolność i Demokrację w Krzyżu Wlkp.
Jedna z większych inwestycji w branży motoryzacyjnej ostatnich lat 94 mln euro Nowy Ford Ka w Tychach.
POLSKA PLATFORMA TECHNOLOGICZNA PMU – PODUKCJA MASZYN I URZADZEŃ
Wyniki finansowe Grupy AB I kwartał 2009 roku. AB S.A., ul. Kościerzyńska 32, Wrocław | | 2 PODSTAWOWE INFORMACJE AB S.A. jest.
Dolina Lotnicza Innowacyjny Klaster Przemysłowy
SYSTEM FACILITY MEDIA TECHNOLOGY.
Asseco Poland – bezpieczny partner w biznesie
COREX SP. Z O.O Piaseczno ul. Jana Pawła II nr 66 POLAND Tel.: Fax:
Mazowiecka Sieć Ośrodków Doradczo-Informacyjnych w zakresie Innowacji MSODI Działania w ramach projektu: Działania promocyjne dostępne dla osób zainteresowanych.
UTWORZENIE SPÓJNEJ ANTYTERRORYSTYCZNEJ STRATEGII INFORMACYJNEJ
Perspektywy rozwoju lokalnych rynków pracy w opinii pracodawców dr Krzysztof Markowski Instytut Zarządzania i Marketingu Katolicki Uniwersytet Lubelski.
Wprowadzanie do podstaw marketingu-mix
Fabryka Osprzętu Samochodowego POLMO-Łódź
Moja pierwsza prezentacja marki samochodów
Warszawa, r. Nowa strategia rozwoju Grupy E NERGA na lata
Zarządzanie CSR Środowisko Łańcuch dostaw 2 Zrównoważony rozwój, podobnie jak zaufanie i innowacje, jest filarem naszej działalności.
Comarch – producent i dostawca nowoczesnych systemów informatycznych
STRATEGIE LOGISTYCZNE
Agnieszka Bieniak Zaangażowanie pracowników – 365 dni zaangażowania.
„Event – skuteczne narzędzie HR” Agnieszka Zyśk-Pożoga CSR & Events Manager Provident Polska S.A.
Graficzna Struktura Organizacyjna Nest Bank SA
Staż na magazynie Utrzymania Ruchu Aplikuj wysyłając swoje CV:
Zapis prezentacji:

Faurecia w Polsce Komunikacja wewnętrzna Warszawa, 8 czerwca 2006

Faurecia - Lider w produkcji komponentów samochodowych > 2005 r. główne liczby Sprzedaż 2004 w mld UDS Obroty 2005 - €11 mld 60 000 osób 28 R&D 160 zakładów 28 krajów Faurecia notowana na giełdzie Euronext Paris Europa Świat 1. Bosch 16,6 2. Faurecia 11,3 3. Magna 8,8 4. JCl 8,2 5. Siemens VDO 7,8 6. ZF 7,2 7. Lear 6,7 8. Valeo 6,5 9. TRW 5,9 10. Continental 5,6 1. Bosch 27,2 2. Delphi 24,1 3. Magna 19,9 4. Denso 19,9 5. JCl 19,5 6. Visteon 17,7 7. Lear 17,0 8. Aisin Seiki 15,5 9. Faurecia 14,6 10. TRW 11.1 Zródło: Automotive News – Sierpień 2005r.

Główne modele wyposażane w II półroczu 2005 1 Główne modele wyposażane w II półroczu 2005 Audi Q7 Citroën C6 Ford Fusion Mercedes-Benz Class S Renault Clio Toyota Yaris Volvo C70 cabriolet VW Eos

Faurecia w Polsce 10 Jednostek 4 Lokalizacje 4 300 Pracowników 8 Zakładów Produkcyjnych 1 Zakład JIT 1 Ośrodek R&D 4 Lokalizacje 4 300 Pracowników 4 Grupy Produktowe

Rozwijanie poczucia przynależności do Grupy Faurecia Zasady identyfikacji wizualnej: Tablice, znaki, ubrania robocze Misja , informacja o produktach i wynikach grupy Wprowadzanie nowych pracowników

Informacje związane z działalnością zakładów Organizacja zakładu, klienci, dostawcy, cele, BHP... Autonomiczne Grupy Produkcyjne – tablice, TOP 5, wskazniki QRQC Biuletyny, spotkania, kaskading, pisma zakładowe, plakaty...

Główne informacje związane z życiem Grupy Dystrybucja pisma korporacyjnego „Faurecia Infos” Informacja dla dyrektorów zakładów: Konferencje Prezesa Grupy, NewsLink, Intranet, e-mialing....

Otwartość na otaczające środowisko Eventy & Public Relations Dni otwarte, Kontakty z administracją i władzami lokalnymi, Informacja o sukcesach. Media Współpraca w lokalizacjach, rola ośrodków Antycypowanie oraz zarządzanie kryzysem

Faurecia – ORŁEM RZECZPOSPOLITEJ

Dziękuję Państwu za uwagę - Małgorzata Zięba Country Public Relations Manager Faurecia w Polsce 00 48 48 665 01 05