Faurecia w Polsce Komunikacja wewnętrzna Warszawa, 8 czerwca 2006
Faurecia - Lider w produkcji komponentów samochodowych > 2005 r. główne liczby Sprzedaż 2004 w mld UDS Obroty 2005 - €11 mld 60 000 osób 28 R&D 160 zakładów 28 krajów Faurecia notowana na giełdzie Euronext Paris Europa Świat 1. Bosch 16,6 2. Faurecia 11,3 3. Magna 8,8 4. JCl 8,2 5. Siemens VDO 7,8 6. ZF 7,2 7. Lear 6,7 8. Valeo 6,5 9. TRW 5,9 10. Continental 5,6 1. Bosch 27,2 2. Delphi 24,1 3. Magna 19,9 4. Denso 19,9 5. JCl 19,5 6. Visteon 17,7 7. Lear 17,0 8. Aisin Seiki 15,5 9. Faurecia 14,6 10. TRW 11.1 Zródło: Automotive News – Sierpień 2005r.
Główne modele wyposażane w II półroczu 2005 1 Główne modele wyposażane w II półroczu 2005 Audi Q7 Citroën C6 Ford Fusion Mercedes-Benz Class S Renault Clio Toyota Yaris Volvo C70 cabriolet VW Eos
Faurecia w Polsce 10 Jednostek 4 Lokalizacje 4 300 Pracowników 8 Zakładów Produkcyjnych 1 Zakład JIT 1 Ośrodek R&D 4 Lokalizacje 4 300 Pracowników 4 Grupy Produktowe
Rozwijanie poczucia przynależności do Grupy Faurecia Zasady identyfikacji wizualnej: Tablice, znaki, ubrania robocze Misja , informacja o produktach i wynikach grupy Wprowadzanie nowych pracowników
Informacje związane z działalnością zakładów Organizacja zakładu, klienci, dostawcy, cele, BHP... Autonomiczne Grupy Produkcyjne – tablice, TOP 5, wskazniki QRQC Biuletyny, spotkania, kaskading, pisma zakładowe, plakaty...
Główne informacje związane z życiem Grupy Dystrybucja pisma korporacyjnego „Faurecia Infos” Informacja dla dyrektorów zakładów: Konferencje Prezesa Grupy, NewsLink, Intranet, e-mialing....
Otwartość na otaczające środowisko Eventy & Public Relations Dni otwarte, Kontakty z administracją i władzami lokalnymi, Informacja o sukcesach. Media Współpraca w lokalizacjach, rola ośrodków Antycypowanie oraz zarządzanie kryzysem
Faurecia – ORŁEM RZECZPOSPOLITEJ
Dziękuję Państwu za uwagę - Małgorzata Zięba Country Public Relations Manager Faurecia w Polsce 00 48 48 665 01 05