Platformy na żądanie (ASP) element wdrożenia rozwiązania e-learning

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Podstawowe pojęcia e-learningu
Advertisements

Słabe strony administracji publicznej wg Narodowej Strategii Spójności 2007
SkyLogic – system zarządzania transportem i dystrybucją
EBPP - nowy trend na rynku
Śląski System Informacji Turystycznej
7-8 października 2003, I Seminarium Integrujące Komponenty B.1 i B.2Projekt Usuwania Skutków Powodzi - Polska, kredyt nr 4264 POL 1 System Monitoringu.
EControl – prostsze zarządzanie tożsamością pracowników Twórz Zarządzaj Audytuj Wolfgang Berger Omni Technology Solutions
Jarosław Sokolnicki Zbigniew Szcześniewski Microsoft
Wdrożenie portalu korporacyjnego w oparciu o MOSS2007
Agnieszka Lewandowska, Cezary Mazurek, Marcin Werla
Rola FORUM w realizacji projektu Tworzenie i rozwijanie standardów jakości usług instytucji pomocy i integracji społecznej.
Uwierzytelnianie i autoryzacja dostępu do portali
SIEĆ SZEROKOPASMOWA POLSKI WSCHODNIEJ Władysław Ortyl Sekretarz Stanu Warszawa, 12 lipca 2007 r.
Elektroniczna baza danych monitoringu projektów indywidualnych Warszawa, 17 kwietnia 2008 r.
Oferta Krajowej Izby Gospodarczej - instytucji otoczenia biznesu w zakresie wsparcia operacyjnego MSP 23 listopada 2011.
Kierunki rozwoju platformy eduPortal w projekcie
1 Werbespot. AWD CEE Controller Tagung 29./30. Juni 2006 POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE KIERUNKI ROZWOJU, AKTUALNE PROBLEMY POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE.
Problemy organizacji usług publicznych świadczonych drogą elektroniczną wdrażanych przez MSWiA   współpraca między systemami lokalnymi a platformą ePUAP.
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe Cezary Mazurek
Aspekty organizacyjne realizacji projektu, działania samorządów.
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
Wykład 2 Cykl życia systemu informacyjnego
PROJEKT SIECI KOMPUTEROWYCH
Zadanie: Integracja oprogramowania w gminach i starostwie
InfinitERP prezentacja systemu.
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
Elektroniczny Obieg Dokumentów i Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej Departament Administracji Publicznej Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji.
WORKFLOW KLUCZEM DO MINIMALIZACJI KOSZTÓW DZIAŁANIA ORGANIZACJI
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wydział Europejskiego Funduszu Społecznego Wrocław, 10 grudnia 2007r. INSTYTUCJA POŚREDNICZĄCA komponentu.
STRATEGIA DIGITALIZACJI MINISTERSTWA KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO
Microsoft Solution Framework
System POCZTA kierunki rozwoju
Problemy rynku pracy..
Wsparcie pracy grupowej systemem Workflow
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
Self Service Business Intelligence Witajcie po ciemnej stronie mocy!
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
KONFERENCJA NAUKOWA INTEROPERACYJNOSC I EFEKTYWNOSC PROJEKTÓW e-ZDROWIE z udziałem przedstawicieli projektów regionalnych e-Zdrowie Projekt P1- stan.
Program do inwentaryzacji i zarządzania środkami trwałymi
Projekt Wojewody Opolskiego Upowszechnienie e-usług świadczonych przez administrację publiczną w województwie opolskim.
1. 2 Zarządzanie wiedzą i kwalifikacjami pracowników jako element procesu restrukturyzacji procesu restrukturyzacji Maciej Łukawski.
Projekt „Elektroniczna Platforma Pracy Śląskiej Administracji Zespolonej”
„Wszystko jest zawsze uważane za niemożliwe zanim zadziała. Tym właśnie zajmują się przedsiębiorcy – robieniem tego, co ludzie powiedzieli im, że jest.
Toruń 28/ Finansowanie w ramach aktywności 2.3 (Budowa infrastruktury dla nauki) – Konkurs 2.3/1/2013/POIG Okres realizacji: –
Prywatna chmura obliczeniowa w IFJ PAN
Szkolenia E-Learning SIMP Consulting Stanisław Płaskowicki Dorota Płaskowicka.
Implementacja standardu FitSM w Infrastrukturze PLGrid
USOScloud czyli USOS w chmurze
Eksploatacja zasobów informatycznych przedsiębiorstwa.
Efekty zarządzania w modelu „utrzymaj standard”
ENERGETYKA maja 2003 Sala Afrykańska, na terenie Międzynarodowych Targów Katowickich.
Kierunki rozwoju usług monitorowania Outsourcing stacji monitorowania Optymalizacja kosztów.
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej URZĄD PRACY System Informacyjny Publicznych Służb Zatrudnienia – podsumowanie wykonanych prac oraz określenie.
SYRIUSZ – KONFERENCJA PSZ 2011 Monika Zawadzka Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich Partner Konferencji.
SYRIUSZ – KONFERENCJA PSZ 2011 Dr inż. Jan Gąsienica-Samek – CRZL, kierownik projektu 1.12 Dr inż. Jan Gąsienica-Samek Kierownik projektu 1.12 Centrum.
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
Uruchomienie systemu kdpw_otc - rozwiązania techniczne 20 września 2012 r.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Wortal Publicznych Służb Zatrudnienia. Stan obecny Przegląd witryn urzędów Różnorodność i standaryzacja.
Warszawa 27 Luty 2014 Analiza implementacyjna usługi VoIP dla zastosowań korporacyjnych Wykonał: Michał Boczek Promotor: dr inż. Dariusz Chaładyniak.
„Wdrażanie elektronicznych usług dla ludności woj. podlaskiego – część II, administracja samorządowa” BIAŁYSTOK, 10 sierpnia 2010.
Analiza, projekt i częściowa implementacja systemu wspomagania pracy Referatu Reprografii Promotor: mgr inż. Dariusz OlczykWykonała: Katarzyna Ściwiarska.
Aspekty wdrożenia wybranych modułów w innych województwach Jadwiga Miśkiewicz Wiceprezes CA Consulting S.A. Kierownik projektu – etapu I.
Gotowy intranet dla platformy
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
IEEE SPMP Autor : Tomasz Czwarno
Zapis prezentacji:

Platformy na żądanie (ASP) element wdrożenia rozwiązania e-learning Bartłomiej Antczak Dyrektor Działu E-learning Incenti S.A. antczakb@incenti.pl 502 194 106 19.02.2007, Warszawa

AGENDA MODEL WDROŻENIA ROZWIĄZANIA E-LEARNING FUNKCJONALNOŚĆ PLATFORMY E-LEARNING MODEL DZIERŻAWY PLATFORMY (ASP) CASE STUDY – DWA MODELE WDROŻENIA PLATFORMY

PROJEKT URUCHOMIENIE ROZWIĄZANIA E-LEARNING

PLATFORMA – FUNKCJONALNOŚĆ

PLATFORMA – FUNKCJONALNOŚĆ

PLATFORMA – WYMAGANIA TECHNICZNE

USŁUGA E-LEARNING W MODELU ASP DEFINICJA I CHARAKTERYSTYKA USŁUGI Usługa e-learning oferowana w modelu ASP (Application Service Provider ) – to dzierżawa platformy e-learning, szkoleń elektronicznych oraz usług dodanych za stałe opłaty miesięczne, bez konieczności ponoszenia wstępnych inwestycji przez Klienta,

POZIOM ŚWIADCZONYCH USŁUG – SLA (1)

MONITOROWANIE – ŁĄCZE

WDROŻENIE - CASE STUDY PRZYPADEK: INSTYTUCJA PUBLICZNA (10 000 użytkowników, ponad 300 lokalizacji) Dziś Uzupełnienie szkoleń tradycyjnych materiałami elektronicznymi Przeprowadzenie testów wiedzy produktowej w sieci rozproszonej dla 1200 pracowników Monitorowanie wiedzy o procedurach Możliwość samodzielnego tworzenia i modyfikacji testów Centralna zarządzanie rocznym planem szkoleń Odwzorowanie historii szkoleń w systemie Zarządzanie zasobami w procesie szkoleń w rozproszonej strukturze Zarządzanie płatnościami za szkolenia Odwzorowanie modelu kompetencyjnego organizacji w systemie Zarządzanie budżetem szkoleń Zarządzanie raportami Plany Rozbudowa biblioteki produktów w formule e-learning Zarządzanie rozproszoną strukturą trenerów Integracja z systemem finansowymi Wdrożenie mechanizmu ujednoliconego logowania (SSO)

WDROŻENIE - CASE STUDY INSTYTUCJA PUBLICZNA Etap I: 90 dni Analiza wymagań i procesów Klienta Wdrożenie środowiska testowego z Oracle iLearning do obsługi testów dla 1200 pracowników Napisanie testów z wiedzy produktowej przez zespół Klienta przy wsparciu Incenti Przygotowanie środowiska prototypowego z modelowaniem procesów Klienta Etap II: 150 dni Wdrożenie Oracle Learning Management System u Klienta dla 10 000 pracowników Odwzorowanie struktury organizacyjnej Klienta Przeprowadzanie szkoleń dla 7000 pracowników Napisanie szkolenia e-learning z obsługi systemu Wdrożenie mechanizmu do dystrybucji treści multimedialnych Wdrożenie mechanizmu notyfikacji

WDROŻENIE - CASE STUDY PRZYPADEK: BANK (1000 użytkowników) Dziś Uzupełnienie szkoleń tradycyjnych materiałami elektronicznymi Przeprowadzenie testów wiedzy produktowej w sieci rozproszonej dla 500 pracowników Monitorowanie wiedzy o produktów Możliwość samodzielnego tworzenia i modyfikacji testów Kontrola i zarządzanie wersjami dystrybuowanej dokumentacji Plany Publikacja szkoleń e-learning Stworzenie modelu kompetencji powiązanego z wynikami szkoleń tradycyjnych i e-learning

WDROŻENIE - CASE STUDY BANK Etap I: 30 dni Udostępnienie rozwiązania Oracle iLearning 5.0 w modelu ASP Integracja dostępu z portalem Klienta Odwzorowanie struktury organizacyjnej oraz import użytkowników do systemu Napisanie testów z wiedzy produktowej przez zespół Klienta przy wsparciu Incenti Etap II: proces ciągły Świadczenie usługi dla 1000 użytkowników nazwanych; 125 użytkowników jednoczesnych Monitorowanie procesu nauki Zarządzanie testami Wdrożenie pierwszych szkoleń e-learning Budowa modelu kompetencyjnego

E-learning w modelu ASP – KORZYŚCI MODELU ASP E-learning w modelu ASP – Opłaty miesięczne za zdefiniowaną funkcjonalność Dedykowane rozwiązanie pod potrzeby Działu Szkoleń Skalowalność rozwiązania dostosowana do potrzeb organizacji Monitorowanie parametrów wydajnościowych rozwiązania Gwarantowana dostępność dla poszczególnych procesów Analizy rynku usług e-learning pokazują, że coraz więcej organizacji decyduje się na wariant outsourcingu platformy e-learning skupiając się na swoim ‘core business.’