Ukończyło szkołę ogółem: 176 / 100% Posiadamy informacje o 176/ 100% Kontynuuje naukę: 173 / 98,29 na studiach wyższych 173 / 98,29% (do ogółu kończących.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Ukończyło szkołę ogółem: 151 / 100% Posiadamy informacje o 147/ 97,4% Kontynuuje naukę: 146 / 96,7% na studiach wyższych 144 / 95,4%, w tym na: publicznych.
Advertisements

STUDIA W ATH STUDIA I-go STOPNIA (inżynierskie lub licencjackie) STUDIA II-go STOPNIA.
Drogi gimnazjalisto! Oferta edukacyjna LO i Technikum jest szeroka i dostosowana do Twojego dalszego kształcenia. Gwarantujemy Ci bardzo dobre przygotowanie.
LOSY ABSOLWENTÓW LO im. Wł. Sikorskiego
Losy absolwentów 2012 Losy absolwentów 2012
Planowanie przyszłości edukacyjnej i zawodowej?
Czy masz jakieś określone plany dotyczące przyszłości? a) tak, wiem dokładnie co chcę robić b) nie,nie mam pojęcia co chcę robić c) nie jestem pewien\na,
opracowanie: Beata Mickiewicz
Monitoring Plus Badanie ukrytego potencjału lokalnego rynku pracy Badanie ukrytego potencjału lokalnego rynku pracy Priorytet 2 - Wzmocnienie rozwoju zasobów.
Młodzi ludzie na rynku pracy. Baranowo 2013
VIII Powiatowe targi edukacyjne akademus Chojnice 2012.
OFERTA EDUKACYJNA na rok szkolny 2011/12 I Liceum Ogólnokształcącego im. Adama Mickiewicza w Głubczycach.
Losy absolwentów 2010 Liceum Ogólnokształcące im. gen. Wł. Sikorskiego
Kształcenie na kierunku gospodarka przestrzenna w uniwersytetach ekonomicznych na przykładzie Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie Prof. dr hab. Tadeusz.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Prognoza wpływu zmian demograficznych na liczbę
Drogi gimnazjalisto! Oferta edukacyjna LO i Technikum jest szeroka i dostosowana do Twojego dalszego kształcenia. Gwarantujemy Ci bardzo dobre przygotowanie.
Badanie losów absolwentów
Losy absolwentów II Liceum Ogólnokształcącego im
Chojnice 2009 rok. Wiedza pozwala dobrze wybra ć !
Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach.
STUDIUJ NA UWB !.
STRUKTURA ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W CZAPLINKU
Losy absolwentów ZSP Nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Stalowej Woli
I A – przyrodnicza I B – humanistyczna I C – matematyczno informatyczna I D – matematyczno językowa I E – matematyczno językowa Masz klasę ? Wybierz swoją
Dołącz do IV Liceum Ogólnokształcącego im. KEN w komfortowych warunkach, z najlepszą kadrą pedagogiczną i najlepszą młodzieżą
Wybierz swoją klasę niezależnie od języków obcych. IA1 HUMANISTYCZNA IB BIOLOGICZNO- CHEMICZNA IC MATEMATYCZNO- INFORMATYCZNA ID WIEDZY O SPOŁECZEŃSTWIE.
INFORMATOR 2014 dla kandydatów do klas pierwszych
Po klasie matematycznej
ORGANIZACJA I FUNKCJONOWANIE SYSTEMU OŚWIATY W BAWARII
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
Zakładka REKRUTACJA na stronie szkoły lub:
SOSW dla Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej w Chorzowie.
TECHNIK OBSŁUGI TURYSTYCZNEJ TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY
im. Marii Skłodowskiej – Curie w Sopocie
Losy absolwentów ZSP Nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Stalowej Woli Rok ukończenia szkoły 2014.
Matura 2013/2014 Analiza wyników zdających 144 uczniów.
Wybory edukacyjno-zawodowe absolwentów, zdających maturę w 2014 roku.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. prof. Edwarda F
LOSY ABSOLWENTÓW ABSOLWENCI 2014 Przystąpiło do matury149 Zdało maturę (1 nie przystąpiła)148(99,3%) Podjęło studia139(93,9%) Nie uczy się9(6,1%)
PROFILE KLAS PIERWSZYCH LO W ROKU SZKOLNYM
Rekrutacja 2014/2015. Propozycje klas na rok szk. 2014/2015.
Chojnice Spotkanie z przedstawicielami: uczelni wy ż szych; szkó ł policealnych; Powiatowego Urz ę du Pracy w Chojnicach; M ł odzie ż owe Centrum.
Zapraszamy na studia na UKSW w Warszawie Trwa rekrutacja dodatkowa na studia:  I stopnia stacjonarne,  jednolite magisterskie stacjonarne,  II stopnia.
155 osób 80 % 155 osób 80 % 15 osób 7,5 % 15 osób 7,5 % 4 osoby 2 % 4 osoby 2 % 4 osoby 2 % 4 osoby 2 % 5 osób 2,5 % 5 osób 2,5 % 3 osoby 1,5 % 3 osoby.
IV Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej Rekrutacja 2016/17 © IV Liceum Ogólnokształcące, Poznań, 2016 r. Oferta edukacyjna Zakładka REKRUTACJA.
Dokument ten ma charakter informacyjny. Każdorazowo należy sprawdzić na stronie uczelni szczegółowe zasady rekrutacji.
E- mail: I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. M. KONOPNICKIEJ W SUWAŁKACH.
ZESPOŁU SZKÓŁ W BRZEŹNIE GIMNAZJUM. 15 ABSOLWENTÓW: UKOŃCZYŁO SZKOŁĘ ŚREDNIĄ (5 STUDIUJE), 7 UKONCZYŁO SZKOŁĘ ZAWODOWĄ ( 4 TECHNIKA I LICEA UZUPEŁNIAJĄCE)
Rekrutacja 2017/18 Oferta edukacyjna
XVII Liceum Ogólnokształcące im. Marii Konopnickiej w Warszawie
Wybór trzeciego przedmiotu rozszerzonego
Filozofia kognitywistyki
Badanie losów edukacyjnych absolwentów
Losy absolwentów 2016.
Korelacja oferty I Liceum w Ogólnokształcącego w Oleśnicy z preferencjami rekrutacyjnymi uczelni wyższych.
Losy absolwentów 2015.
LOSY ABSOLWENTÓW LO 2015/2016.
WYNIKI ANKIET EWALUACYJNYCH
Losy absolwentów 2017 Losy absolwentów 2012
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1
Badanie Losów Absolwentów
Rekrutacja 2018/19 Oferta edukacyjna
Dokument ten ma charakter informacyjny.
I Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi
UNIWERSYTECKIE II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. EMILII PLATER W SOSNOWCU
Liceum Ogólnokształcące im. Sebastiana Petrycego w Pilźnie
Liceum Ogólnokształcące im. Sebastiana Petrycego w Pilźnie
Liceum Ogólnokształcące im. Sebastiana Petrycego w Pilźnie
Rekrutacja 2019/20 Oferta edukacyjna
ABSOLWENT, PRACODAWCA I WYKŁADOWCA – TRZY STANY JEDNA OSOBA
Zapis prezentacji:

Ukończyło szkołę ogółem: 176 / 100% Posiadamy informacje o 176/ 100% Kontynuuje naukę: 173 / 98,29 na studiach wyższych 173 / 98,29% (do ogółu kończących 98,15% ) publicznych 166 / 95,95% (do ogółu kończących 94,32%) niepublicznych 4 / 2,31% (do ogółu kończących 2,27%) za granicą 3 / 1,73 % w tym: na dziennych 172 / 99,42% wieczorowo 1 / 0,58% zaocznie 0 / 0 % pracuje 3 / 1,71%

Preferowane typy uczelni: Uniwersyteckie81 Politechniczne 55 Medyczne14 Rolnicze 3 zagraniczne 3

Uniwersytet Łódzki Politechnika Łódzka Uniwersytet Warszawski AGH Politechnika Warszawska Uniwersytet Medyczny w Łodzi Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu UJ Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu Royal Holloway Uniwersity of London Uniwersytet w Wiedniu Uniwersity of Sheffield Preferencje absolwentów co do uczelni (najpopularniejsze):

Zarządzanie14 Biotechnologia11 Budownictwo8 Ekonomia, finanse i rachunkowośćpo 6 Psychologia, gospodarka przestrzenna, filologia angielska, matematyka, chemia po 5 Geodezja, turystyka i rekreacja, międzynarodowe stosunki gospodarcze, pedagogika, mechatronika, automatyka, technologia chemiczna po 4 Filologia polska, architektura krajobrazu, stomatologia, lekarskipo 3 Iberystyka, kulturoznawstwo, geologia, transport, położnictwopo 2 Preferowane kierunki studiów (najpopularniejsze):

matematyczno-fizyczna : 36 absolwentów (36 studiuje: 35 publicznych –1 w Sheffield i 1 niepubliczna) wybrali: 15 różnych uczelni i 12 różnych kierunków studiów – głównie politechnicznych preferowane uczelnie preferowane kierunki studiów PŁ8budownictwo6 PW7Zarządzanie5 AGH6mechatronika, automatyka, matematyka po 4 SGH, UE Wrocław, SGGW po 2 Uniwersity of Sheffield 1

preferowane uczelnie preferowane kierunki studiów UW13prawo7 UŁ8filologie: polska, angielska, iberystyka7 (3+2+2) UJ3gospodarka przestrzenna, psychologia,po 3 UKSW2kulturoznawstwo 2 UWroc., PW, UPoz., AGH, AON, PŁ, AWF, PWSTiF po 1bezpieczeństwo narodowe i wewnętrzne, socjologia, geodezja, archeologia, logistyka, wzornictwo, geografia, aktorstwo, fotografia, dziennikarstwo, … po 1

preferowane uczelnie preferowane kierunki studiów Politechnika Łódzka 10Biotechnologia21 UM Łódź9technologia chemiczna4 UM Warszawa3Chemia, lekarskipo 3 UJ, WAT, UW, PW po 2Stomatologia, położnictwopo 2 biologiczno-chemiczna: 34 absolwentów (33 studiuje) wybrali: 10 różnych uczelni i 14 różnych kierunków studiów – wszystkie związane z przedmiotami kierunkowymi

preferowane uczelniepreferowane kierunki studiów AGH UE Poznań po 8zarządzanie,7 UŁ7finanse i rachunkowość, ekonomia po 5 PŁ4geodezja3 PW3gospodarka przestrzenna, transport, inż. środowiska, informatyka po 2 SGH, UW, UE Wrocław, UJ, Royal Holloway Uniwersity of London po 1geologia, psychologia, budownictwo, logistyka, … po 1

preferowane uczelniepreferowane kierunki studiów UŁ10Pedagogika4 U Kielecki4Filologia angielska3 UW3Filologie: litewska, rosyjska oraz lingwistyka 3 KUL, PŁpo 2Międzynarodowe stosunki gospodarcze 3 Uniwersytet Wiedeński, UKSW, UG, po 1Logistyka, turystyka, zarządzanie po 2

1. Posiadamy 100% wiedzę na temat dalszych losów absolwentów czyli 95,95% studiuje na uczelniach publicznych, 4 (2,31%) na niepublicznych a 3 (1,73%) za granicą. 3. Tylko 3 absolwentów nie kontynuuje nauki (podjęli pracę), czyli na 176 – trzy (1,71%) nie studiują. 4. Odnotowaliśmy utrzymujący się wzrost zainteresowania uczelniami i kierunkami politechnicznymi – młodzież pozytywnie reaguje na sygnały płynące z rynku pracy podnoszone także przez nauczycieli w szkole. 5. Tradycyjnie już największą popularnością cieszą się łódzkie uczelnie (przyczyny materialne i coraz lepsza o nich opinia).

5. Obserwujemy przez kolejny już rok powszechną zbieżność dokonywanych wyborów kierunków dalszego kształcenia ze specjalizacją klasy, co świadczy o przemyślanych, zgodnych z zainteresowaniami, wyborach uczniów przy podejmowaniu nauki w II LO a także o skutecznej pracy nauczycieli przedmiotów kierunkowych utrwalających te zainteresowania uczniów. 6. Podejmowanie nauki na renomowanych uczelniach i prestiżowych kierunkach potwierdza wysoką jakość edukacji w naszej szkole. 7. Większość ze studiujących deklaruje chęć uzyskania tytułu magistra. 8. W stosunku do ostatnich lat zwiększyło się zainteresowanie uczniów kierunkami praktycznymi, z punktu widzenia zdobycia dobrej pracy. 9. Cieszy także fakt, że prawie wszyscy studiujący podjęli naukę na dziennych uczelniach publicznych, a więc w rywalizacji z rówieśnikami z kraju wygrywali bitwę o indeks.

10. Najbardziej wszechstronne przygotowanie do dalszej nauki i największe możliwości wyboru prestiżowych uczelni i kierunku studiowania nabyła młodzież z klasy humanistycznej – dziennikarskiej; ich program najbardziej sprzyja wykształceniu akademickiemu. 11. Najmniejszy rozrzut w wyborze uczelni i kierunków studiowania prezentują absolwenci klasy biologiczno – chemicznej – ich wybory skoncentrowane są wokół zdobytej w szkole wiedzy z biologii i chemii a największy rozrzut klasa językowa – najsłabsza. 12. Najsilniejsze uczelnie, a więc takie, na które najtrudniej się dostać, wybierali uczniowie klas: humanistycznej - dziennikarskiej – to potwierdzenie wysokich ocen końcowych absolwentów tej klasy.