Wprowadzenie do tworzenia gier Wstęp Michał Drobot
Plan wykładu Przedstawienie Plan Forma
Przedstawienie Kim jestem? Projekty Kursy i wykłady 3D Character Artist 3D Effect Programmer Technical Art Director, Reality Pump Projekty Two Worlds (x360) AAA > 1 mln sprzedanych Two Worlds : The Tempation Kursy i wykłady UJ AGH GCDC Leipzig
Przedstawienie O czym pogadamy? Jak i po co bawić się w tworzenie gier O tym co było, jest i może będzie Jak powstają nowe gatunki Z kim będziemy pracować w zespole Czym się różnią poszczególne platformy sprzętowe Analizie technicznej, treściowej i produkcyjnej gry
Przedstawienie Interesować nas będą Współzależności w świecie game developementu Nierozłączność świata technologii a rozwoju i ewolucji gier Umiejętność analizy ww. czynników Tworzenie nowych lepszych gier :]
Plan Branża gier komputerowych Hollywood 21 wieku Przedstawienie sytuacji rynkowej Trendy, oczekiwania i rozwój Nietypowy świat tworzenia gier komputerowych Plusy i minusy Omówienie perspektywy z punktu widzenia przyszłego pracownika Poznaj zespół Podstawowe stanowiska, hierarchia oraz funkcje członków zespołu Zaznajomienie z wymogami i potrzebami nowoczesnego zespołu
Plan Historia gier Poznaj sprzęt Przedstawienie prekursorów gatunków oraz ich ewolucji Omówienie platform typu arcade Ewolucja oraz analiza konsol domowych Analiza wybranych przypadków Poznaj sprzęt Liczące się na rynku platformy sprzętowe Podstawowe zapoznanie się ze specyfiką produkcji, możliwościami, wadami oraz zaletami konkretnych konsol Analiza tworzenia gry pod zadaną konsolę
Plan Gatunki gier Platformy dystrybucji Analiza wybranej produkcji Podstawowe Ewolucyjne Innowacyjne Platformy dystrybucji Istniejące metody dystrybucji Właściwy wybór oraz korzyści płynące z niego Analiza wybranej produkcji Sprawdzian
Forma Wykład Luźny Dialog Ćwiczenia
Zużyty wykładowca nie podlega wymianie Pytania ? Zużyty wykładowca nie podlega wymianie