Michał Żwinis s3472.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
SKUTECZNOŚĆ i EFEKTYWNOŚĆ SYSTEMU
Advertisements


Charakterystyka systemów zarządzania w przedsiębiorstwie
WebAgent. Agenda Profil ogólny Pokaz systemu Stan obecny Klient podpisuje wstępnie umowę u agenta kredytowego, a po zatwierdzeniu jej przez pracownika.
Zarządzanie projektem informatycznym
Service Level Agreement
Platformy na żądanie (ASP) element wdrożenia rozwiązania e-learning
OFFSET DOŚWIADCZENIA OSTATNICH LAT
SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
DOKUMENTOWANIE PROCESU ZINTEGROWANEGO
Tomasz Pieciukiewicz Rafał Hryniów
Nowa Ekonomia Instytucjonalna
Grzegorz Jokiel Na podstawie materiałów firmy IDS-Scheer
Jakość systemów informacyjnych (aspekt eksploatacyjny)
Outsourcing Dlaczego niektórym się opłaca? 23 maja 2013 r. Zamość
O PERATOR INFRASTRUKTURALNY I JEGO ROLA W ZARZĄDZANIU SIECIAMI SAMORZĄDOWYMI I ROZWOJU USŁUG E - URZĘDU Rafał Rodziewicz Wiceprezes I NFRATEL OPERATOR.
Autor: Michał GAWRYLUK
ZAKAZ KONKURENCJI W TRAKCIE I PO USTANIU STOSUNKU PRACY
Łukasz Trzciałkowski Bartłomiej Żuchowski Łukasz Pawłowski.
Adam Walicki - 30 września 2010
Dotcom Projektowanie systemów CCTV Projektowanie sieci LAN
Kompleksowe zarządzanie jakością informacji (TIQM)
1 1 Date:Arial 14 pt Name:Arial 14 pt Here is a headline: Arial 36 pt with image. Linia leasingowa Flexline.
COBIT 5 Streszczenie dla Kierownictwa
Wewnętrzny system zapewniania jakości PJWSTK - główne założenia i kierunki działań w ramach projektu „Kaizen - japońska jakość w PJWSTK” Projekt współfinansowany.
Enterprise Architecture Patterns
Wyznaczanie tras i sterowanie przepływem
Planowanie przepływów materiałów
Justyna Gryz Jacek Losiak Michał Borsuk Adam Dargacz
Zarządzanie Projektami
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych w Lubsku Spotkanie otwierające.
Podstawowe elementy Strategii Rozwoju Obszaru Społeczno-Gospodarczego
Planowanie strategiczne w odniesieniu do Obszar u Rozwoju Społeczno- Gospodarczego Przysiek,
1 Moduł IV. Obszar formułowania zadań budżetowych typu B.
Mateusz Stefański. Zgodnie z badaniami firmy Forrester około 57% organizacji jest względnie usatysfakcjonowanych współpraca z dostawcą, 22% jest bardzo.
Ewaluacja konferencja 11 czerwca 2014 RODN „WOM” w Katowicach.
1 Optymalizacja modelu IT do potrzeb biznesowych w firmie Międzyzdroje, Maja 2014r.
SYSTEM FUNKCJI, PROCESÓW I PRZEDSIĘWZIĘĆ W ORGANIZACJI.
Systemy informatyczne
Podstawy zarządzania projektami Karta projektu
Zarządzanie dostawcami i umowy SLA
Zarządzanie projektami EFS Projekty, które przeszły wszystkie trzy etapy wyboru przedstawiane są komisji regionalnej do akceptacji Po otrzymaniu akceptacji.
Audyt wewnętrzny jako źródło oceny kontroli zarządczej w jednostce
Implementacja standardu FitSM w Infrastrukturze PLGrid
Komentarz do raportu Henryk Banaszak Zakład Statystyki, Demografii i Socjologii Matematycznej przetargów na badania sondażowe z roku 2014.
Business Consulting Services © 2005 IBM Corporation Confidential.
Przygotowali: Anna Farion Dariusz Droździel
Eksploatacja zasobów informatycznych przedsiębiorstwa.
JAKOŚĆ TECHNICZNA WĘGLA
Nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na wszystkie wyzwania... ~ … ale jesteśmy Nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na wszystkie wyzwania... ~ … ale jesteśmy.
Eksploatacja zasobów informatycznych przedsiębiorstwa.
Efekty zarządzania w modelu „utrzymaj standard”
SYSTEM ZARZĄDZANIA BEZPIECZEŃSTWEM INFORMACJI- wymagania normy ISO 27001:2007 Grażyna Szydłowska.
Wdrożenie Foglight w Urzędzie Dozoru Technicznego
Joanna Tyrowicz Podsumowanie – co z tego wynika? Ekonomia instytucjonalna.
Zainwestujmy razem w środowisko Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej Z a i n w e s t u j m y r a z e m w ś r o d o w i s k o Kontrole.
Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej w ramach Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich Partner projektu.
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
Zarządzanie wdrożeniem oprogramowania w organizacji w oparciu o metodykę ITIL Michał Majewski s4440 Praca magisterska napisana pod kierunkiem dr inż. Tomasza.
Zintegrowane systemy informatyczne
Architektura Rafał Hryniów. Architektura Wizja projektu systemu, którą dzielą twórcy Struktura komponentów systemu, ich powiązań oraz zasad i reguł określających.
SupportCenter Plus MWT Solutions.. Strona 2 Wprowadzenie Instalacja i konfiguracja Zarządzanie Incydentem Zarządzanie Bazą Wiedzy Umowy/Konta/Kontakty.
Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. Rachunek powierniczy –Rachunek celowy przeznaczony do gromadzenia środków i prowadzenia rozliczeń pomiędzy określonymi.
Kluczowe aspekty realizacji projektów PPP Listopad 2011.
COBIT 5 Streszczenie dla Kierownictwa
Plan projektu biznesowego
Grzegorz Chodak Wykład
Umowa najmu dobrze dobrana: rodzaje, terminy, zakres
Dział IT partnerem w biznesie. Jak mierzyć wartość informatyki?
Budowa planu strategicznego – formułowanie celów.
Zapis prezentacji:

Michał Żwinis s3472

Co to jest SLA Jak sformułować umowę Dlaczego nie wszyscy podpisują SLA Błędne myślenie o umowach SLA Przykład

Co to jest SLA? Umowa pomiędzy organizacją i zewnętrznym dostarczycielem usług (outsourcing) Określa typ, ilość, jakość dostarczanych usług Każda umowa SLA jest indywidualnie tworzona dla każdego klienta

Co w umowie? Określ typ, ilość i jakość usług Żądaj tylko tego, czego potrzebujesz Chroń ważne zasoby Zdefiniuj warunki i sposób ich monitorowani Role i zakresy odpowiedzialności

Co w umowie? Niech kary pasują do przewinienia Domagaj się ciągłych ulepszeń i wprowadzaj zmiany Określ warunki zakończenia kontraktu

Dlaczego nie wszyscy podpisują SLA Kosztowne i trudne opracowanie wymagań do SLA Kosztowny konsulting Długi czas wdrożenia Tylko ok. 30 procent firm ma podpisaną umowę SLA z dostawcą

Błędne myślenie o umowach SLA Umowy SLA są bezużyteczne Cele biznesowe nie powinny być uwzględnione w umowie Dobór usług determinuje cenę Standardowe umowy SLA dostawców nie mogą być zmieniane

Błędne myślenie o umowach SLA Nie istnieją metryki do mierzenia ogólnej wydajności Jeśli to jest w umowie to jest zagwarantowane Naprawa nieudanej umowy jest niemożliwa

Przykład Cel umowy Zakres umowy Usługi automatycznie dostępne w ramach umowy Inne usługi dostępne w ramach umowy Usługi NIE dostępne w ramach umowy

Przykład Zmiany w SLA w tym: Zakończenie umowy Modyfikacja zapisów umowy Nowe aplikacje Odnowienie umowy Procesy i procedury związane z umową Metryki

Przykład Ogólne warunki i terminy Definicje Waga problemów Poziomy usług Krytyczne aplikacje Role i podział odpowiedzialności