Zapanuj nad dokumentami

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
nowoczesny system zarządzania przedsiębiorstwem
Advertisements

PREZENTACJA SYSTEMU eDokumenty
Rozwiązania w technologii MOSS 2007
Ewidencja Wyposażenia PL+
MunSol System zarządzania informacją i sprawami INFORMACJE PODSTAWOWE
Zapraszamy na prezentację Aplikacji Ramzes 10 październik 2011, godzina
1. Geneza projektu 2. Założenia i cele projektu 3. Harmonogram projektu 4. Produkty projektu 5. Założenia techniczne i wydajnościowe 6. Wizja systemu 7.
EBPP - nowy trend na rynku
Rdzenne rozszerzenia Joomla!
Warszawa system IMS 7.0 oprogramowanie dla warsztatów i sklepów branży motoryzacyjnej Copyright by Integra Software. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Wdrożenie portalu korporacyjnego w oparciu o MOSS2007
Budowanie rozwiązań biznesowych na platformie MOSS 2007
Hotel Courtyard – Warszawa
1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa,
Wdrażanie ERP Firmy w województwie podlaskim: Małe i średnie - Symfonia Małe i średnie - Symfonia Duże - SAP Duże - SAP.
1 Kryteria wyboru systemów: Przystępując do procesu wdrażania zintegrowanego systemu zarządzania, należy odpowiedzieć na następujące pytania związane z.
Koncepcje i rozwiązania praktyczne stosowania e-faktur
Wieloletni Plan Inwestycyjny kluczowe projekty: układ drogowy
copyright (c) 2007 DGA S.A. | All rights reserved.
Projekt z Baz Danych II Łukasz Wiatrak Marta Kowalczyk Krzysztof Cywicki.
Plan wdrażania systemu e-Obiegu MunSol
InfinitERP prezentacja systemu.
Dr Mariusz Maciejczak Pełnomocnik Rektora ds. Jakości Kształcenia
Nowoczesny system zarządzania firmą
Twoje narzędzie do pracy grupowej
Pod tym adresem pracujemy dla Ciebie!.
IPartner Twojego Sukcesu Prezentacja usługi iPartner24.
Sieci oparte na architekturze Internetu
Elektroniczny Obieg Dokumentów i Elektroniczna Skrzynka Podawcza
DMS TimeFrame Software. Co to jest DMS? System zarządzania dokumentami Składowanie Specyfikowanie Indeksowanie Kontrola zawartości Kontrola dostępu Kontrola.
WORKFLOW KLUCZEM DO MINIMALIZACJI KOSZTÓW DZIAŁANIA ORGANIZACJI
Uproszczenie procedur związanych z podejmowaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej poprzez ich elektronizację i wdrożenie idei jednego okienka Projekt.
CRM GigaCon Warszawa Jarosław Żeliński
EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE OBIEGIEM
Wsparcie pracy grupowej systemem Workflow
DIGISTER CSS spółka z o. o Katowice ul. Sobieskiego 27
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta Tamara Ossowska Zakopane, 21 czerwca 2001.
NewConnect nowa perspektywa MakoLab S.A.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
Plan rozwoju Biblioteki Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi Centrum Badań i Rozwoju Kształcenia WSHE.
Obsługa procesów biznesowych w MOSS 2007 Na przykładzie procesu obsługi zleceń Paweł Wróbel.
Skrypter rozmów Gadżet czy niezbędne narzędzie?
Starostwo Powiatowe w Radomiu Opracowanie systemu e-obsługi interesanta w Starostwie Powiatowym w Radomiu.
Starostwo Powiatowe w Radomiu Opracowanie systemu e-obsługi interesanta w Starostwie Powiatowym w Radomiu.
Spotkanie informacyjne
Urządzenia 1 mld smartfonów do 2016 r., 350 mln z nich jest używanych w pracy Ludzie 82 % populacji online korzysta z sieci społecznościowych Chmura.
Dlaczego Perfect NDF SA ?. Dzisiejsze oczekiwania Klienta wobec Doradcy Ubezpieczeniowo-Finansowego Uczciwość Rzetelność Wiedza, doświadczenie, profesjonalizm.
1 Optymalizacja modelu IT do potrzeb biznesowych w firmie Międzyzdroje, Maja 2014r.
Co to jest CRM? ekspertka: Magda Sadłowska host: Dorota Kostowska Warszawa WEBINARIUM.
Energia Odnawialna Młody przedsiębiorca na terenach wiejskich, a wyzwania rynku pracy.
Wdrażanie SYSTEMU Jacek WĘGLARCZYK.
KOMPANIA WĘGLOWA S.A..
Jak sprawdzić kontrahenta z Chin? China Expo 2015 Jacek Koziaczy Prezes Zarządu Creditreform Polska Sp. z o.o.
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
Hurtownia danych dla PSZ – realizacja CeSAR
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
Monitoring infrastruktury sieciowej i analiza danych monitoringu w CUI Wrocław październik 2015.
1 WebCenter 14 – Co nowego? Rozwiązanie ESKO w zakresie zarządzania produkcją opakowań.
SupportCenter Plus MWT Solutions.. Strona 2 Wprowadzenie Instalacja i konfiguracja Zarządzanie Incydentem Zarządzanie Bazą Wiedzy Umowy/Konta/Kontakty.
Urząd przyjazny mieszkańcom Korzyści dla Miasta Częstochowy wynikające z projektu SEKAP Anna Pawłowska Dyrektor Urzędu Miasta Częstochowy 19 grudnia 2007.
STOCK – nowoczesne technologie w zarządzaniu majątkiem.
Copyright (c) 2007 DGA S.A. | All rights reserved. Wsparcie innowacyjności w regionalnych programach operacyjnych Konferencja „Innowacyjna gospodarka”
Informacje o produktach i wdrożeniach System EZD TiMSI eBiuro.
ZASADY POSTĘPOWANIA Z DOKUMENTAMI W POLITECHNICE GDAŃSKIEJ
Technologia w służbie CUW
Nowoczesne zarządzanie
Ramzes Sp. z o. o. ul. Fasolowa 31A Warszawa Dział handlowy tel
Ewidencja Wyposażenia PL+
Plan Zwiększenie zadowolenia klientów ZWIĘKSZENIE ZADOWOLENIA KLIENTÓW
- Krajowe Repozytorium Obiektów Nauki i Kultury
Zapis prezentacji:

Zapanuj nad dokumentami Informacja nabiera wartości Zapanuj nad dokumentami Warszawa 11 marca 2008 - Roadshow MOST Grzegorz Rudno-Rudziński – Prezes Zarządu

1. Oszczędź czas na poprawne opisanie faktur Skoro już mowa o pieniądzach. Pieniądze – czyli faktury. Faktura jest klasycznym przypadkiem dokumentu, nad którym pracuje wiele osób. Dekretacja FV to proces angażujący osoby Faktura trafia do firmy, jest kierowana do odpowiedniej osoby, ta ją opisuje i przekazuje dalej. Może minąć wiele dni zanim FV trafi do księgowości.

Dekretowanie i akceptacja faktur – Südzucker Polska Nie inaczej jest w firmie Suedzucker (bardziej znaną Państwu jako „Cukier Królewski”), gdzie trwa obecnie pilotażowe wdrożenie Systemu dekretacji i obiegu FV Wiele oddziałów – 18 oddziałów. Każdy oddział to inni dostawcy. Inne miejsce odbioru dokumentów. Wdrozenei dla 100 000 dla 100 userów Projekt w trakcie wdrożenia, w fazie pilotażowej

Dekretowanie i akceptacja faktur – Südzucker Polska Problem Długotrwały proces dekretacji faktur, strata cennego czasu, konieczność ręcznego wprowadzania danych (błędy!), … Rozwiązanie ! Skanowanie i digitalizacja Obieg faktur w SharePoint Księgowanie w ERP Skąd pomysł ? Otóż w Suedzucker był już MOSS, ale były również problemy z procesem dekretacji FV. Długo, błędy, ręcznie, błędy, ginięcie FV Faktura przychodzi pocztą tradycyjną, jest skanowana, następnie sprawdzona wersja elektroniczna z papierową i puszczana w obieg. Po dekretacji FV trafia do akceptacji przez przełożonego. Po zaakceptowaniu, FV trafia do ERP oraz do księgowania a następnie do archiwum. Podpis elektroniczny Karty chipowe z pin, karta procesorowa FV trafia do systemu tylko raz Automatyczne przydzielanie właścicielom Obieg akceptacji Podpis elektroniczny Eksport do ERP Zapis w archiwum

2. Odnalezienie istotnego dokumentu w firmie – – to możliwe ;) Odnaleźć to słowo-klucz do naszego kolejnego wdrożenia, tym razem skupionego nie na dokumencie ale na pracowniku

Poprawa obiegu informacji w spółce użyteczności publicznej Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Warszawie dla którego opracowujemy intranet w oparciu o SharePointa.

Poprawa obiegu informacji w spółce użyteczności publicznej Problem Tysiące dokumentów w różnych grupach roboczych i projektowych, procedury, raporty, długi czas dotarcia, konieczność udostępniania w wielu kopiach Niedostateczny przepływ informacji o firmie Trudność w dotarciu do danych kontaktowych pracowników Rozwiązanie! Repozytorium dokumentów (kategoryzacja, statusy) Wyszukiwarka kontaktów i struktura organizacyjna Integracja z istniejącą infrastrukturą Sekcje informacyjne Sekcje „rozrywkowe” dla pracowników są atrakcyjnym dodatkiem. W efekcie gdy trzeba znaleźć jakiś dokument, należy przeczesać jedną z wielu szaf pancernych stojących w firmie i odnaleźć poszukiwany dokument. A właściwie jedną z kopii dokumentu, bo mogą one istnieć w wielu kopiach. Gdy już uda się nam znaleźć dany dokument chcielibyśmy się łatwo skontaktować z jego autorem … niestety papierowa lista adresowa nie zawsze jest najaktualniejszym źródłem informacji o pracownikach czy kontrahentach. Rozwiązaniem jest proste i odpowiednio przeprowadzone wdrożenie MOSS. Biblioteki dokumentów, wyszukiwarka baza teleadresowa – wewnętrzna i zewnętrzna to wszystko odpowiednio dopasowane do odbiorców – średnia wieku wysoka, którzy rzadko przyjmują nowości. Przewagą sharepointa jest znany z Office`a interfejs oraz możliwość integracji z istniejącą infrastrukturą It

3. Czy ten dokument jest nadal aktualny? ok., Omówiliśmy obieg jednego dokumentu, perspektywę pracy jednego człowieka otoczonego dokumentami A co zrobić gdy mamy dużo dokumentów modyfikowanych przez wiele osób? Np.. W przypadku zapanowania nad dokumentacją procedur jakościowych ? Odpowiedz jest prosta – zatrudnić do pracy MOSS 

Elektrociepłownia - Obsługa procesów workflow zarządzania dokumentacją Problem Brak należytej kontroli nad dokumentacją procedur jakościowych „Puchnięcie” dokumentacji Rozwiązanie ! Tworzenie dokumentów na podstawie szablonów Zarządzanie dokumentami głównymi i ich załącznikami Proces akceptacji dokumentów nowo tworzonych i modyfikowanych Proces weryfikacji przydatności i aktualności dokumentów Wdrożenie dla jednej z PL elektrociepłowni, oprócz problemów omówionych przed chwilą rozwiązało kwestię aktualności dokumentów. Dokumenty tworzymy na podstawie szablonów WORD, którym nadajemy atrybuty dotyczące ich daty „ważności” Różne dokumenty mają różne atrybuty. System pilnuje nam numeracji Do każdego dokumentu są załączniki – zmiana jednego zapisu nie powoduje zmiany całej procedury. System sam się weryfikuje – przypomina o tym Workflow , ISO, aktualność, krytyczne w energetyce, automatycznie uruchamiane workflow Jeśli dokument nie był używany to workflow leci do osób aby sprawdziły czy dany dokument jest nadal potrzebny/użyteczny Jeśli nie jest potrzebne  leci do archiwum. W archiwum jest drugi WFL  jeśli też nie jest aktualny to kasujemy totalnie

Obsługa procesów workflow zarządzania dokumentacją Zawsze aktualne dokumenty Zarządzanie jakością

Kto, czym się zajmuje Contium Biznes IT - Analiza potrzeb i procesów - Szkolenia IT - Zapewnienie ciągłości działania systemów - Dostarczenie użytkownikom narzędzi pracy Biznes - Rozwój procesów - Definiowanie potrzeb - Użytkowanie systemu ;) - Tworzenie webpartów - Zaawansowana konfiguracja - Wiedza specjalistyczna

Dlaczego Contium

Contium SA – fakty przemawiają za nami spółka akcyjna; kapitał akcyjny 3 850 000 zł 11 rok na rynku dotychczas ponad 150 klientów w całej Polsce i za granicą 6,5 mln zł przychodów z usług w 2007 roku Blisko 100 pracowników biura: Wrocław (siedziba), Warszawa, Częstochowa, Londyn Spółka córka - Internet Designers

Zakres Oferty

Partnerstwo z Microsoft Certyfikat oparty wyłącznie na referencjach z wdrożeń i specjalistach MCP Wyróżnienie Microsoft za www.SharePointDemo.pl

Pracujemy dla …