Zarządzanie efektywnością pipeline SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Nabycie zewnętrzne usług SAP Best Practices Baseline Package (Polska)
Advertisements

Kontrakt sprzedaży ze stałą ceną i rozliczeniem czasu i materiału SAP Best Practices Baseline Package (Polska) SAP Best Practices.
Zarządzanie szansami SAP Best Practices for CRM
Przetwarzanie zlecenia klienta w kilku jednostkach gospodarczych SAP Best Practices Baseline Package (Polska) SAP Best Practices.
Przegląd scenariusza — 1
Przegląd scenariusza — 1
Przegląd scenariusza — 1
Zarządzanie klientami i kontaktami SAP Best Practices for CRM
Planowanie przychodów SAP Best Practices Baseline Package (Polska)
Zarządzanie reklamacjami i zwrotami SAP Best Practices for CRM
Przegląd scenariusza – 1
Przegląd scenariusza — 1
Przegląd scenariusza — 1
Przegląd scenariusza — 1
Przegląd scenariusza — 1
Zarządzanie regionem sprzedaży SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Przegląd scenariusza — 1
Umowa zaopatrzeniowa SAP Best Practices Baseline Package (Polska)
Zarządzanie zleceniami serwisowymi SAP Best Practices for CRM
Przegląd scenariusza — 1
Zarządzanie partiami SAP Best Practices Baseline Package (Polska)
Przegląd scenariusza — 1
Przegląd scenariusza — 1
Dostawa bezpłatna SAP Best Practices Baseline Package (Polska)
Centrum obsługi usług SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Uproszczone zarządzanie kampanią SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Przegląd scenariusza — 1
Zwroty do dostawcy SAP Best Practices Baseline Package (Polska)
Przetwarzanie poprawek (materiał wyprodukowany na magazyn) SAP Best Practices Baseline Package (Polska) SAP Best Practices.
Przegląd scenariusza – 1
Produkcja seryjna SAP Best Practices Baseline Package (Polska)
Zarządzanie jakością dla nabycia z oceną dostawcy
Raportowanie według segmentów
Aktywacja podziału dokumentów
Rozrachunki z dostawcami
Uproszczona gospodarka magazynowa
Wariant kalkulacyjny rachunku zysków i strat
Rzeczywisty rachunek kosztów pośrednich
Obsługa zapasów: Braki i zapasy zablokowane
Zarządzanie partiami SAP Best Practices.
Planowanie przychodów
Proces ofertowania w zaopatrzeniu
Przetwarzanie zlecenia klienta z fakturowaniem zbiorczym
Kontrakt sprzedaży ze stałą ceną i rozliczeniem czasu i materiału
Przetwarzanie zlecenia klienta z zaliczką PL
Dostawa bezpłatna SAP Best Practices. ©2011 SAP AG. All rights reserved.2 Cel i korzyści oraz kluczowe kroki procesu Cel W tym scenariuszu opisano proces.
Umowa zaopatrzeniowa SAP Best Practices.
Zlecenia serwisowe — zamknięcie okresu
Nabycie i zużycie zapasu konsygnacyjnego
Nabycie zewnętrzne zasobów podwykonawcy SAP Best Practices.
Rejestrowanie przepracowanych godzin SAP Best Practices.
Wstępnie wymagane etapy procesu
Zlecenia wewnętrzne — planowanie kosztów marketingowych i innych kosztów pośrednich SAP Best Practices.
Kalkulacja symulowana i wzorcowa SAP Best Practices.
Inwentaryzacja fizyczna / Inwentaryzacja i korekta zapasów
Doraźny konsulting fakturowany po stałej cenie SAP Best Practices.
Sprzedaż planowanych usług serwisowych
Projekty wewnętrzne SAP Best Practices.
Rzeczywiste zlecenia wewnętrzne — marketing i inne koszty pośrednie
Przychód składnika aktywów trwałych dla wytworzonych aktywów trwałych
Rzeczywiste zlecenia wewnętrzne — badania i rozwój
Serwis wewnętrzny SAP Best Practices.
Projekt ze stałą ceną i rozliczeniem czasu i materiału
Oferta dla klienta SAP Best Practices.
Przetwarzanie poprawek (produkcja w toku)
Zarządzanie numerami seryjnymi
Zarządzanie potencjalną szansą SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices.
Planowanie zlecenia wewnętrznego badań i rozwoju SAP Best Practices.
Przetwarzanie poprawek (materiał wyprodukowany na magazyn) SAP Best Practices.
Przetwarzanie sprzedaży z wykorzystaniem strony trzeciej (bez awiza dostawy) SAP Best Practices.
Zapis prezentacji:

Zarządzanie efektywnością pipeline SAP Best Practices for CRM SAP Best Practices

Przegląd scenariusza – 1 Cel Pipeline Performance Management (PPM) (Zarządzanie efektywnością pipeline) jest wysoce interaktywną aplikacją analityczną zaprojektowaną po to, aby ułatwić menedżerom ds. sprzedaży i pracownikom działu sprzedaży planowanie współczynników i zarządzanie działaniem pipeline, umożliwiając osiąganie celów. Korzyści Scenariusz Pipeline Performance Management zapewnia więcej korzyści dla użytkowników poprzez łączenie analiz i czynności w jednej aplikacji. Umożliwia prostą, jasną nawigację przez interaktywną analizę w celu określenia istotnych szans. Uwzględnione kluczowe przebiegi procesów Planowanie współczynnika sprzedaży Analiza pipeline sprzedaży Analiza daty zamknięcia Identyfikacja i monitorowanie zmian szans Cel i korzyści:

Przegląd scenariusza – 2 Wymagane SAP CRM 7.0 Role firmy zaangażowane w przebiegi procesów Director of Sales Sales Manager Sales Employee Wymagane aplikacje firmy SAP:

Diagram przebiegu procesu Zarządzanie efektywnością pipeline Sales Director / Manager Sales Employee Opracowanie wskaźników utraty szans Analiza daty zamknięcia Planowanie współczynnika sprzedaży Analiza pipeline sprzedaży Tworzenie szans Identyfikacja i monitorowanie zmian szans Postęp i aktualizacja szans

Legenda SymbolOpisKomentarze dotyczące zastosowania Zakres: Określa rolę użytkownika, na przykład kontroler faktury lub przedstawiciel handlowy. Zakres może również określać raczej jednostkę organizacyjną lub grupę przedsiębiorstw, a nie specyficzną rolę. Inne symbole związane z przebiegiem procesu w tej tabeli mają zostać umieszczone w tych liniach. Użytkownik ma tyle linii, ile jest wymagane, aby uwzględnić wszystkie role w scenariuszu. Zakres roli zawiera zadania, które są często spotykane w odniesieniu do tej roli. Zewnętrzne zdarzenia: Zawiera zdarzenia, które rozpoczynają lub kończą scenariusz, lub mają wpływ na przebieg zdarzeń w jego obrębie. Linia przebiegu (ciągła): Linia wskazuje standardową kolejność etapów i kierunek przebiegu w scenariuszu. Linia przebiegu (wykreskowana): Linia wskazuje przebieg do rzadko używanych lub warunkowych zadań w scenariuszu. Linia może też prowadzić do dokumentów związanych z przebiegiem procesu. Łączy dwa zadania w procesie scenariusza lub zdarzeniu, które nie stanowi etapu Kontakt/Zdarzenie biznesowe: Określa czynność, która prowadzi do scenariusza albo poza scenariusz, lub proces zewnętrzny, który ma miejsce podczas scenariusza Nie odpowiada etapowi zadania w dokumencie Proces jednostkowy: Określa zadanie ujęte krok po kroku w scenariuszu Odpowiada etapowi zadania w dokumencie Referencja procesu: Jeżeli scenariusz zawiera referencje do całego innego scenariusza, należy tutaj umieścić numer i nazwę scenariusza. Odpowiada etapowi zadania w dokumencie Referencja procesu podrzędnego: Jeżeli scenariusz zawiera referencje do części innego scenariusza, należy tutaj umieścić numer scenariusza, jego nazwę i pochodzące z niego numery etapów Odpowiada etapowi zadania w dokumencie Decyzja dotycząca procesu: Określa decyzję/punkt rozgałęzienia oznaczające wybór, który zostanie dokonany przez użytkownika końcowego. Linie przedstawiają różne wybory wychodzące z różnych części karo. Zazwyczaj nie odpowiada etapowi zadania w dokumencie; odzwierciedla wybór, który zostanie dokonany po realizacji etapu SymbolOpisKomentarze dotyczące zastosowania Do następnego/Z ostatniego diagramu: Prowadzi do następnej/poprzedniej strony diagramu Kontynuacja schematu blokowego na następnej/poprzedniej stronie Wydruk/Dokument: Określa wydrukowany dokument, raport lub formularz Nie odpowiada etapowi zadania w dokumencie; stosowane jest raczej do odzwierciedlenia dokumentu wygenerowanego przez etap zadania; z tej formy nie wychodzą żadne linie przebiegu Dane rzeczywiste dotyczące finansów: Określa finansowy dokument rozliczeniowy Nie odpowiada etapowi zadania w dokumencie; stosowane jest raczej do odzwierciedlenia dokumentu wygenerowanego przez etap zadania; z tej formy nie wychodzą żadne linie przebiegu Planowanie budżetu: Określa dokument związany z planowaniem budżetu Nie odpowiada etapowi zadania w dokumencie; stosowane jest raczej do odzwierciedlenia dokumentu wygenerowanego przez etap zadania; z tej formy nie wychodzą żadne linie przebiegu Proces wykonywany ręcznie: Obejmuje zadanie wykonywane ręcznie Zazwyczaj nie odpowiada etapowi zadania w dokumencie; stosowane jest raczej do odzwierciedlenia zadania wykonywanego ręcznie, takiego jak rozładowywanie ciężarówki w magazynie, które ma wpływ na przebieg procesu. Obecna wersja/Dane: Ten blok obejmuje dane pochodzące z procesu zewnętrznego Zazwyczaj nie odpowiada etapowi zadania w dokumencie; forma ta odzwierciedla raczej dane pochodzące z zewnętrznego źródła; do tego etapu nie wchodzą żadne linie przebiegu Decyzja systemu o zaliczeniu/niezaliczeniu: Ten blok obejmuje decyzję podejmowaną automatycznie przez oprogramowanie Zazwyczaj nie odpowiada etapowi zadania w dokumencie; stosowane jest raczej do odzwierciedlenia automatycznej decyzji systemu podejmowanej po realizacji etapu. Zewnętrz ne dla systemu SAP Kontakt/Zdarzenie biznesowe Proces jednostkowy Referencja procesu Referencja procesu podrzędnego Decyzja dotycząc a procesu Połączenie z diagramem Wydruk/Dokument Dane rzeczywiste dotyczące finansów Planowanie budżetu Proces wykonyw any ręcznie Obecna wersja/Dane Decyzja systemu o zaliczeniu/ niezalicze niu:

© 2010 SAP AG. All rights reserved. No part of this publication may be reproduced or transmitted in any form or for any purpose without the express permission of SAP AG. The information contained herein may be changed without prior notice. Some software products marketed by SAP AG and its distributors contain proprietary software components of other software vendors. Microsoft, Windows, Excel, Outlook, and PowerPoint are registered trademarks of Microsoft Corporation. IBM, DB2, DB2 Universal Database, System i, System i5, System p, System p5, System x, System z, System z10, System z9, z10, z9, iSeries, pSeries, xSeries, zSeries, eServer, z/VM, z/OS, i5/OS, S/390, OS/390, OS/400, AS/400, S/390 Parallel Enterprise Server, PowerVM, Power Architecture, POWER6+, POWER6, POWER5+, POWER5, POWER, OpenPower, PowerPC, BatchPipes, BladeCenter, System Storage, GPFS, HACMP, RETAIN, DB2 Connect, RACF, Redbooks, OS/2, Parallel Sysplex, MVS/ESA, AIX, Intelligent Miner, WebSphere, Netfinity, Tivoli and Informix are trademarks or registered trademarks of IBM Corporation. Linux is the registered trademark of Linus Torvalds in the U.S. and other countries. Adobe, the Adobe logo, Acrobat, PostScript, and Reader are either trademarks or registered trademarks of Adobe Systems Incorporated in the United States and/or other countries. Oracle is a registered trademark of Oracle Corporation. UNIX, X/Open, OSF/1, and Motif are registered trademarks of the Open Group. Citrix, ICA, Program Neighborhood, MetaFrame, WinFrame, VideoFrame, and MultiWin are trademarks or registered trademarks of Citrix Systems, Inc. HTML, XML, XHTML and W3C are trademarks or registered trademarks of W3C®, World Wide Web Consortium, Massachusetts Institute of Technology. Java is a registered trademark of Sun Microsystems, Inc. JavaScript is a registered trademark of Sun Microsystems, Inc., used under license for technology invented and implemented by Netscape. SAP, R/3, SAP NetWeaver, Duet, PartnerEdge, ByDesign, Clear Enterprise, SAP BusinessObjects Explorer, and other SAP products and services mentioned herein as well as their respective logos are trademarks or registered trademarks of SAP AG in Germany and other countries. Business Objects and the Business Objects logo, BusinessObjects, Crystal Reports, Crystal Decisions, Web Intelligence, Xcelsius, and other Business Objects products and services mentioned herein as well as their respective logos are trademarks or registered trademarks of SAP France in the United States and in other countries. All other product and service names mentioned are the trademarks of their respective companies. Data contained in this document serves informational purposes only. National product specifications may vary. The information in this document is proprietary to SAP. No part of this document may be reproduced, copied, or transmitted in any form or for any purpose without the express prior written permission of SAP AG. This document is a preliminary version and not subject to your license agreement or any other agreement with SAP. This document contains only intended strategies, developments, and functionalities of the SAP® product and is not intended to be binding upon SAP to any particular course of business, product strategy, and/or development. Please note that this document is subject to change and may be changed by SAP at any time without notice. SAP assumes no responsibility for errors or omissions in this document. SAP does not warrant the accuracy or completeness of the information, text, graphics, links, or other items contained within this material. This document is provided without a warranty of any kind, either express or implied, including but not limited to the implied warranties of merchantability, fitness for a particular purpose, or non-infringement. SAP shall have no liability for damages of any kind including without limitation direct, special, indirect, or consequential damages that may result from the use of these materials. This limitation shall not apply in cases of intent or gross negligence. The statutory liability for personal injury and defective products is not affected. SAP has no control over the information that you may access through the use of hot links contained in these materials and does not endorse your use of third-party Web pages nor provide any warranty whatsoever relating to third-party Web pages.