Organizator: Szkoła Języków Obcych PASCAL. Whats your name? Uczestnicy siedzą w kole prowadzący wraz z pacynką Monster wybiera osobę którą chce poznać.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Owoce – projekt badawczy w grupie 4.
Advertisements

Fot. Micky Zimen, Creative Commons License
Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej
UCZYMY SIĘ UCZYĆ Nauka języków obcych nieodłącznie związana jest z systematycznym zapamiętywaniem wielu informacji. Wiadomo, że zrobienie notatek w zeszycie.
Technika Iris folding - technika ta pochodzi z Holandii polega na naklejaniu pasków papieru według spiralnego wzoru. W centrum wzoru jest oczko tzw. „iris”,
Jak bezpiecznie korzystać z Internetu?
-Witam nazywam się Weronika Zgorzelska oraz Oliwia Kołakowska. -Witam serdecznie 1.Od kiedy pan gra w FC Barcelonie… -W FC Barcelonie gram od 13 roku.
Szacunek dla siebie i innych
Europejski Dzie ń J ę zyków Obcych W dniu r. uczniowie klas IV-VI prezentowali swoje umiejętności posługiwania się językiem angielskim. Ale.
Akcja eTwinning w Szkole Podstawowej nr 5 w Rybniku jako przykład wykorzystania Multimedialnego Centrum Informacji mgr Ewa Łopatka.
SCENARIUSZ ZAJĘĆ DLA DZIECI 5- 6 LETNICH Akademia Czystych Rąk Opracowała Joanna Broniarz Szkoła Podstawowa nr 1 w Legnicy.
Autor:Ada Turek klasa 6a SP 6 w Sosnowcu
Egzamin maturalny ustny z języka obcego obowiązujący od roku szkolnego 2011/2012 Prezentacja przygotowana na podstawie informacji zawartych w informatorze.
Mini Słownik popularnych zwrotów
Pogoda w j. niemieckim Zajęcia przeprowadzone w dniu r. w klasie III a
Tweak of the Week. Supporting Polish EAL students.
Karnawał Z grą w „ chińczykOle „.
Owoce i warzywa są na 5! Barbara Pytlowany
Wywiad Pytały: Katarzyna Załupska, Julia Kowalska i Weronika Błażejewska. Wywiadu udzieliła: Mirosława Salamon.
Music: Nightengale Serenade
III Festiwal Piosenki Angielskiej
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 English SOS.
One tale one game one dance one recipe
„Usłyszysz dwukrotnie…” pierwsza część sprawdzianu szóstoklasisty z języka angielskiego to nie tylko słuchanie Małgorzata Brodzisz.
Zajęcia prowadzone w ramach EFS Szkoła Podstawowa Nr 15 w Tarnowie
Działania na potęgach o tych samych podstawach.
Zasady pisania listu nieformalnego
„Śniadanie daje moc” Nasze zdrowe śniadanie I-IIIA i I-VIB Zespoły edukacyjno-terapeutyczne Szkoła Podstawowa nr 3 w Ośrodku Szkolno- Wychowawczym w Węgorzewie.
Andrzejki 2014 w świetlicy szkolnej
Common expressions in Polish "The Europe of Myth and Legend" Erasmus+
Wspólne czytanie Pisma Świętego
Wizyta sześciolatków z Przedszkola nr 140 W październiku 2014 roku nasza szkoła gościła grupę „Motylków” z Przedszkola nr 140. Maluchy zostały serdecznie.
POLISH LANGUAGE COURSE Lesson 1 Greetings and introducing yourself.
Owoce.
Nauczyciel – mentor, tutor, coach
ANGLOMANIACY Przed nami kolejna edycja konkursu ANGLOMANIACY! Zanim rozpoczniemy, przedstawimy Wam kilka ważnych informacji, które pomogą Wam zrozumieć.
Les meilleures photos de L'année 2005 D'après NBC A life for two, full of tenderness, obtains happiness as they get closer to heaven. Życie we dwoje,
Andrzejkowe tradycje Anna Rak
S: Present Simple vs Present Continuous.
Na początku było Słowo, a Słowo było
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO „Mali konstruktorzy i poligloci”
❝If you talk to a man in a language he understands,
Przetłumacz podane w nawiasach fragmenty zdań na j. angielski.
Przeczytaj uważnie polecenie Kliknij raz a pojawi się zadanie do wykonania Kliknij drugi raz i zobaczysz rozwiązanie Nie sprawdzaj rozwiązania, zanim się.
Tajemnicze pismo Potrzebne: Działanie
My Family Writing. Napisz list do przyjaciela z Anglii, w którym przedstawisz swoją rodzinę. Napisz jak się nazywają i czym się zajmują. Napisz jak wyglądają.
JĘZYK ANGIELSKI W PRZEDSZKOLU I WYCHOWANIU WCZESNOSZKOLNYM.
REJESTRACJA PRZEZ INTERNET W POWIATOWYM URZĘDZIE PRACY W KOLE Powiatowy Urząd Pracy w Kole ul. Sienkiewicza 27, Koło,  /fax ,
Wykrzyknienia (Exclamations) Projekt z języka angielskiego.
Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki.
Polish is a Slavic language spoken primarily in Poland, being the mother tongue of Poles. It belongs to the West Slavic languages. Polish is the official.
IX kółko języka francuskiego 6 maja 2016 Cele: -psychopedagogiczne: integracja grupy; podtrzymanie zasad współpracy, motywowanie do poszerzania wiedzy.
Dzień dobry! Cześć! This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and.
Zmysł smaku. Zmysł smaku – odgadywanie smaku z zawiązanymi oczami Wybierzcie osobę, która jako pierwsza założy sobie opaskę na oczy i nie będzie podglądać.
XIII kółko języka francuskiego 10 czerwca 2016 Cele: -psychopedagogiczny: integracja grupy; wdrażanie do systematyczności (m.in. W prowadzeniu zeszytu),
Uczeń na drodze Eliminacje szkolne test 2017
Doradztwo zawodowe szkoła Podstawowa w Kraszewie
Music: Nightengale Serenade
Music: Nightengale Serenade
Wprowadzenie do zmiennych
Present Continuous.
DORADZTWO ZAWODOWE SZKOŁA PODSTAWOWA W KRASZEWIE
Najciekawsze hasła zachęcające do nauki języków obcych
EXPRESSING FUTURE (Wyrażanie przyszłości)
klasa II moduł 24 BEES AND HONEY
klasa III moduł 10 AT THE DOCTOR’S
Korespondencja elektroniczna
WODNE PRZEPISY GRUPA: MOKRA WODA.
Polish L3 Learning Pack Saying your name
Music: Nightengale Serenade
Zapis prezentacji:

Organizator: Szkoła Języków Obcych PASCAL

Whats your name? Uczestnicy siedzą w kole prowadzący wraz z pacynką Monster wybiera osobę którą chce poznać. Przedstawia się Hi. Im Monster, what's your name? Nice to meet you. How are you? Każde dziecko się przedstawia i podaje rękę pacynce. Zabawa służy do poznania imion wszystkich osób.

Im a ghost Dzieci zamykają oczy. Prowadzący nakrywa prześcieradłem jednego z uczestników. To dziecko, które staje się duchem straszy: "uhuuuuu. Whose this? Reszta musi zgadnąć, kto jest tym duchem. Zabawa służy do utrwalenia imion wszystkich uczestników.

Abomination W pudełku po butach wycinamy okrągły otwór. Tak aby dzieci nie widziały, wkładamy po kolei do pudełka paskudztwa: pomarańczę, jabłko, winogrono, banan, cytrynę. Dzieci zamykają oczy i Po kolei wkładają rękę do pudełka. Kiedy usłyszą Whats this? muszą udzielić odpowiedzi. (Its orange?, apple?, Grape?, banana?, lemon?)

Im Mummy Dzielimy dzieci w pary. Każda para wybiera spośród siebie przyszłą "mumię". Na znak członkowie grupy owijają swoją "mumię" papierem toaletowym.

Its my pumpkin Każde dziecko dostaje kartkę z narysowanym kształtem dyni i pestki dyni. Zadaniem dzieci jest zrobienie kolażu dyniowego. Następnie dzieci dostają wycięte oczy, usta, nos. Na słowa Make eyes, make nose and make mouth dzieci przyklejają dyni oczy, usta i nos.

Ghost Zadaniem dzieci jest zrobienie ducha z pianki do golenia.

Who are you? Każde dziecko dostaje różdżkę. Wszyscy śpiewamy piosenkę i czarujemy na każdą osobę z grupy. Po czym osoba wstaje i odpowiada kim jest.

Dziękujemy za udział i dobrą zabawę Szkoła Języków Obcych