Opracowały: Katarzyna Celarek V b Natalia Celarek V a.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Algorytmy – różne przykłady
Advertisements

Chciałabym się nauczyć tworzyć matematyczne gry komputerowe
Pisemne dodawanie i odejmowanie liczb naturalnych
Macierze Maria Guzik.
„Zasady formatowania plików w formacie Microsoft Word”
USŁUGA FTP 1. Definicja FTP. FTP (File Transfer Protocol, ang. protokół transmisji plików) jest protokołem typu klient-serwer, który umożliwia przesyłanie.
Ułamki zwykłe i liczby mieszane.
Cześć! Chciałabym się nauczyć tworzyć matematyczne gry komputerowe Umiem robić takie gry, a więc z chęcią nauczę Cię.
AMBER. CEL -Podbicie jak największej ilości zamków i wiosek -Obronienie swojego zamku przed sąsiadami.
ADRESOWANIE WZGLĘDNE I BEZWZGLĘDNE Ćwiczenia
ARKUSZ KALKULACYJNY JUŻ PROŚCIEJ SIĘ NIE DA Wersja OFFICE 2010
Platforma E-learningowa
© A. Jędryczkowski – 2006 r. © A. Jędryczkowski – 2006 r.
Poznaj bliżej program Microsoft Office Word 2007
Microsoft Office Excel
Prezentacja I Objaśnienie
Instrukcja USOSweb Wersja: Opracował: Sebastian Sieńko Moduł sprawdzianów.
Gry dydaktyczne z fizyki
czyli wirtualny podręcznik dla klas 1-3
Rozstrzygnięcie otwartego konkursu ofert Nr 1/2011 na wykonywanie zadań publicznych.
Ułamki Zwykłe Czyli ułamkowe ABC Opr. Natalia Rusin 6b.
Autorka : Gosia Okrasa Kl. 2 gim. CZĘŚĆ I - PODSTAWY
Dwa ognie Katarzyna Walczyk.
Karnawał Z grą w „ chińczykOle „.
Na początek kilka pojęć z arkusza
Chciałabym się nauczyć tworzyć matematyczne gry komputerowe
Formatowanie tekstu w Microsoft Word
KATALOG GIER EDUKACYJNYCH
Matematyka i system dwójkowy
Jak dodać funkcjonalność płatności internetowej PayU do strony WWW
E XCEL INACZEJ Przygotował: Przemysław Kacperski.
Gra na lekcje 3301
Materiały szkoleniowe Miedziowego Centrum Kształcenia Kadr.
POLSKA GRA JĘZYKOWA „MÓJ PIERWSZY QUIZ”. PROJEKT COMENIUSA : “Wiem, że mogę.” Interaktywne gry i Technologie Informacyjne dla nowoczesnej edukacji europejskich.
Generatory pomocy multimedialnych
Excel Wykresy – różne typy, wykresy funkcji.
WYKŁAD 3 Temat: Arytmetyka binarna 1. Arytmetyka binarna 1.1. Nadmiar
Start Instrukcja Wyjście. Trasa Budynki Powrót Koniec gry Szczegóły.
MS-Excel – formuły i funkcje
Fizyka z astronomią technikum
Excel Filtrowanie Funkcje bazodanowe
Gry m atematyczne Autorzy: Karolina Ziajka Julia Szkółka.
Poradnik o grach matematycznych
Gry matematyczne Opracowały: Nikola Hodur Julia Szumniak.
Podstawy Techniki Cyfrowej
NIM gra Beata Maciejewska Monika Mackiewicz.
Wskazówki Przygotowanie do gry Elementy gry Historia Twórcy Copy Right Notice Informacje dodatkowe Zagraj!!! W świecie sieci.
Kości zostały rzucone Suma oczek.
Działania na ułamkach dziesiętnych
Prosta Nauka Tabliczki Mnożenia
ZAKODUJ ROBOTA! Sponsorzy: Realizator: Patroni:.
DZIAŁANIA NA UŁAMKACH ZWYKŁYCH opracowała mgr Agnieszka Dyrka
Instrukcja obsługi aplikacji „Wizualizacja produktów CRH Klinkier”
Egzamin maturalny w roku szkolnym 2015/2016 Spotkanie informacyjne dla uczniów –
LICZBY NATURALNE I CAŁKOWITE Gimnazjum w Blachowni Hej, mam na imię Zbigniew! Jestem nauczycielem matematyki. Dziś wprowadzę was w cudowny świat liczb.
 Formuła to wyrażenie algebraiczne (wzór) określające jakie operacje ma wykonać program na danych. Może ona zawierać liczby, łańcuchy znaków, funkcje,
(KODU)JEMY! Sponsorzy: Realizator: Patroni:.
programów ochrony powietrza planów działań krótkoterminowych
Bioróżnorodność wokół nas
GRAJ Żabki Zasady.
Tor przeszkód GRAJ Tor przeszkód Tor przeszkód GRAJ GRAJ Graj
AMBER.
Piotr Grzegorzewski klasa 1GB (rok szkolny 2011/2012)
Podsumowanie głosowania
ZAKODUJ ROBOTA! Sponsorzy: Realizator: Patroni:.
Labirynt START. Level 1 Level 2 Level 3 Level 4 Start END.
Labirynt START. Level 1 Level 2 Level 3 Level 4 Level 5.
Zapis prezentacji:

Opracowały: Katarzyna Celarek V b Natalia Celarek V a

 Gra 2048 Gra 2048  What’s your sign? What’s your sign?  Robienie zakupów 2 Robienie zakupów 2

Gra 2048 polega na sumowaniu kwadratów o tej samej liczbie, tak aby stworzyć jeden kwadrat o liczbie Aby rozpocząć kliknij PLAY.

Aby przesunąć kwadrat należy kliknąć na wybraną liczbę i wybrać kierunek poprowadzenia jej na strzałkach klawiatury. Liczby łączymy następująco: 2 z 2, 8 z 8, 64 z 64, itd…

Gdy zablokujemy planszę, przegrywamy. By zagrać ponownie kliknij TRY AGAIN.

Zdobywając kwadrat z liczbą 2048-wygrywamy !

Celem gry jest odnalezienie prawidłowego znaku, tak żeby działanie się zgadzało. Aby rozpocząć kliknij START.

Mamy przedstawione znaki: dodawania, odejmowania, mnożenia oraz dzielenia. Na zegarku w lewym górnym rogu pokazuje się czas. Mamy 60 sekund, aby udzielić jak najwięcej poprawnych odpowiedzi.

Po jakimś czasie zostaje zwiększony poziom trudności. Teraz musimy rozpoznać aż 2 znaki, aby działanie było prawidłowe.

Gdy minie czas, pokazuje nam się tabela wyników. CORRECT to liczba prawidłowych odpowiedzi. MISSED to liczba nieprawidłowych odpowiedzi. %CORRECT to liczba procentów prawidłowych odpowiedzi. SCORE oznacza zdobyte punkty. Natomiast RANK ocenę przyznaną za grę.

W grze chodzi o to, by zrobić zakupy za podaną kwotę. Musisz tak dobrać produkty, aby zakupy nie kosztowały ani więcej ani mniej od podanej kwoty.

Kiedy wybierzesz złe produkty, zostanie przekreślona jedna z trzech żarówek, a kobieta robiąca zakupy będzie zdenerwowana.

W kolejnych poziomach pojawi się jeszcze więcej produktów.

Kiedy 3 razy podasz złą odpowiedź, przegrasz grę. Jeśli chcesz zagrać jeszcze raz, kliknij PLAY AGAIN. SCORE oznacza ilość zdobytych punktów. TIME to czas przechodzenia gry. LEVEL to ilość poziomów, które przeszliśmy w grze. ERROR to liczba nieprawidłowych odpowiedzi.

  online/logiczne/135/whats-your-sign/ online/logiczne/135/whats-your-sign/  zakupow-2.htm zakupow-2.htm

Życzymy miłej gry.