Marketing w różnych sferach działalności Opiekun: Prof. nadzw. dr hab. Janusz Zrobek.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Kogo szukają pracodawcy?
Advertisements

Specjalność Zarządzanie Strategiczne
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne II stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne II stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI POLITYCZNE
Projekt zrealizowany przez: ASM Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o Kutno ul. Grunwaldzka 5 tel. 024/ fax. 024/ Instytut.
Migracje zarobkowe i ich wpływ na lokalny rozwój i rynek pracy – możliwości i wyzwania dla instytucji rynku pracy Biała Podlaska,
PSYCHOLOGIA Drzwi otwarte Rekrutacja 2010/2011.
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne I stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
Ekonometria Menedżerska I
Specjalność: Kompleksowe Sterowanie Jakością
Migracje zarobkowe i ich wpływ na lokalny rozwój i rynek pracy – możliwości i wyzwania dla instytucji rynku pracy Lublin, 14 listopada 2007 r.
KATEDRA EKONOMII Obszary badawcze Przykładowe tematy prac dyplomowych
1. Zarządzanie pracą we współczesnej firmie.
KIERUNEK: ZARZĄDZANIE Instytut Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu SPECJALNOŚĆ: PUBLIC RELATIONS.
AKADEMIA EKONOMICZNA IM. KAROLA ADAMIECKIEGO W KATOWICACH
Społeczne partnerstwo na rzecz zdrowia środowiskowego
KIERUNEK: ZARZĄDZANIE
Moduł H e-Biznes Opiekun: dr Małgorzata Grzegorczyk Tematyka modułu obejmuje podstawy teoretyczne Nowej Gospodarki, obejmujące zagadnienia tworzenia różnych.
Finanse i Rachunkowość Przedsiębiorstw
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Opiekun: Prof. nadzw. dr hab.. Stanisława Wilmańska-Sosnowska.
Zarządzanie rozwojem firmy
Zarzadzanie projektami UE Moduł G Opiekun dr Renata Lisowska.
W YDZIAŁ N AUK S POŁECZNYCH K ONWENT W YDZIAŁU N AUK SPOŁECZNYCH U NIWERSYTETU W ROCŁAWSKIEGO Z ESPOŁY R OBOCZE.
RACHUNKOWOŚĆ DLA MENEDŻERÓW
Katedra Międzynarodowych Stosunków Ekonomicznych
Transport i logistyka Studia I stopnia Katedra Transportu.
Zintegrowana komunikacja marketingowa
Transport i logistyka Studia II stopnia Katedra Transportu.
Administrowanie sieciami i technologie internetowe Opiekun modułu: dr inż. Tomasz Lech Katedra.
NOWA SPECJALNOŚĆ EKOBIZNES KATEDRA ZARZĄDZANIA OCHRONĄ ŚRODOWISKA srodowiska/specjalnosc-ekobiznes.html.
Misja Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu Prowadzimy działalność naukowo-badawczą oraz kształcimy bazując.
Studia miejskie i regionalne czyli do czego możecie wykorzystać wiedzę i umiejętności analityczne o miastach i regionach? Oferta dla Studentów I stopnia.
Zarządzanie środowiskiem i przestrzenią KATEDRA ZARZĄDZANIA OCHRONĄ ŚRODOWISKA.
Zarządzanie środowiskiem i przestrzenią KATEDRA ZARZĄDZANIA OCHRONĄ ŚRODOWISKA.
Specjalność INNOWACYJNY BINZES Katedra Informatyki Ekonomicznej Katedra Przedsiębiorczości i Zarządzania Innowacyjnego Katowice,
WYDZIAŁ EKONOMICZNY KIERUNEK LOGISTYKA Autor logo: p. Andrzej Czyczyło.
ZALECENIA DOTYCZĄCE REDAKCJI PRAC DYPLOMOWYCH przygotowywanych na Wydziale Zarządzania PRz.
Specjalność Przedsiębiorczość i Zarządzanie MŚP Katedra Zarządzania Przedsiębiorstwem.
Finanse i Prawo Zatrudnienia w Biznesie. „Finanse i Prawo Zatrudnienia w Biznesie ” to … … specjalność prowadzona przez Katedrę Prawa na Wydziale Finansów.
Specjalność: „Zarządzanie w Administracji Publicznej” studia I stopnia kierunek: „Zarządzanie”
LOGISTYKA W SEKTORZE PUBLICZNYM Moduł H 8. Dla kogo ten moduł – cele Kształcenie wyspecjalizowanych kadr zarządzających sektorem publicznym, Sektor publiczny.
Wydział Zarządzania UŁtel. (42) ul. Matejki 22/26, Łódź SPECJALNOŚĆ - ZARZĄDZANIE PUBLICZNE studia II stopnia.
RACHUNKOWOŚĆ Katedra Rachunkowości. PrzedmiotSemestr Punkty ECTS Ilość godzin ĆwiczeniaWykład Polityka rachunkowości2330 Rewizja finansowa Sprawozdawczość.
Specjalność: Menedżer Bankowy Katedra Bankowości i Rynków Finansowych Katowice,
PREZENTACJA SPECJALNOŚCI ORGANIZATOR PRZEDSIĘWZIĘĆ TURYSTYCZNYCH (OPT)
MÓJ ZAWÓD.
Studia miejskie i regionalne
Zarządzanie Oświatą studia II stopnia
KIERUNEK LOGISTYKA WYDZIAŁ EKONOMICZNY
NOWA SPECJALNOŚĆ EKOBIZNES
Studiuj Zarządzanie – to praca z ludźmi
I ZARZĄDZANIE W BIZNESIE
Zarządzanie przedsiębiorstwami
RACHUNKOWOŚĆ Katedra Rachunkowości.
Zarządzanie międzynarodowe
Specjalność: „Zarządzanie w Administracji Publicznej”
SPECJALNOŚĆ - ZARZĄDZANIE PUBLICZNE studia II stopnia
Ocena Projektu „Klasa Akademicka” prowadzonego na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu – wybrane wyniki badań Dominika Stachowiak.
Specjalność ANALITYK OTOCZENIA BIZNESU
MARKETING INTERNETOWY
Logistyka międzynarodowa
Zarządzanie w biznesie i sektorze publicznym
EFEKT SPECJALNOŚCI Możliwość ubiegania się o państwowe uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości.
Specjalność ANALITYK OTOCZENIA BIZNESU
Specjalność ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI 2018/2019
Zarządzanie przedsiębiorstwami
Wybór specjalności na kierunku ekonomia
Specjalność: Menedżer Bankowy
Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie
Zapis prezentacji:

Marketing w różnych sferach działalności Opiekun: Prof. nadzw. dr hab. Janusz Zrobek

Tematyka Omówienie odrębności różnych segmentów potrzeb i odmiennych profilów oferty. Odmienność podmiotowa, przedmiotowa, technologiczna i organizacyjna. Ukazanie zasadności odmiennego wykorzystania instrumentów marketingowych w różnych warunkach działania. Kreowanie różnorodnych działań marketingowych w zależności od zróżnicowanych uwarunkowań. Praktyczne wykorzystanie zasad marketingu w warunkach konkretnych branż. Przykłady wyodrębnionych rodzajów działalności.

Dla kogo: Dla studentów specjalności MARKETING zainteresowanych wykorzystaniem marketingu w różnych sferach aktywności gospodarczej.

Przedmioty Obszary zastosowań marketingu Marketing w handlu Marketing na rynku przemysłowym Marketing na rynku non-profit Marketing instytucji finansowych Marketing w turystyce i hotelarstwie Marketing usług profesjonalnych Marketing terytorialny Zarządzanie projektami marketingowymi w wybranych sferach biznesu

Wymagania wstępne Znajomość przedmiotów „Podstawy zarządzania” oraz „Podstawy marketingu”

Kompetencje absolwenta Rozumienie zagadnień i prawidłowości związanych z wykorzystaniem zasad marketingu dla rozwiązywania problemów ujawniających się w różnych sferach działalności. Znajomość istoty marketingowego zarządzania różnorodnymi podmiotami w oparciu o zdywersyfikowane zasady ich działalności. Umiejętność analizy odmiennych sytuacji rynkowych. Umiejętność planowania, organizowania i realizowania przedsięwzięć marketingowych w dziedzinach o odmiennym profilu aktywności i odrębnych uwarunkowaniach.