PKJPA Program Kontroli Jakości Pracy Ankieterów Funkcjonowanie i znaczenie standardów realizacji na rynku badawczym www.ofbor.pl.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
CERTYFIKACJA KONSULTANTÓW wyznaczanie standardów na rynku rekrutacji Warszawa, 10 luty 2011.
Advertisements

Słabe strony administracji publicznej wg Narodowej Strategii Spójności 2007
E-nauczyciel Rozwijanie umiejętności nauczycieli z zakresu wykorzystania TIK na lekcjach Rządowy Program "Cyfrowa Szkoła” oraz Certyfikacja e-Nauczycieli.
Studenci na START Program stażowy dla studentów Grupa Bureau Veritas w Polsce.
Hotel Courtyard – Warszawa
Niestandardowe techniki badań marketingowych.
SYSTEMY ZARZĄDZANIA - GENEZA
DOKUMENTOWANIE PROCESU ZINTEGROWANEGO
Ocena jakości pracy Doradcy zawodowego CEN w Białymstoku.
ISO 9001:2000 z perspektywy CMMI a poznańska rzeczywistość
Jarosław Kuchta Jakość Oprogramowania
Jarosław Kuchta Dokumentacja i Jakość Oprogramowania
Urząd Miasta Ostrowiec Świętokrzyski Kielce 12 marca 2009 r.
Współpraca tłumacza z BT przed zdobyciem i po zdobyciu certyfikatu normy PN:EN Autor: Magdalena Gałczyńska Firma: BTInfo Biuro Tłumaczeń Informatycznych.
CENTRUM TECHNOLOGII PRÓŻNI
Certyfikacja Kompetencji Informatycznych w standardzie ECCC
Strategiczne potrzeby ZUS
Dr Mariusz Maciejczak Pełnomocnik Rektora ds. Jakości Kształcenia
Lubelskie Samorządy na 5 – wzmocnienie i poprawa jakości usług urzędów administracji samorządowej Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
Adam Walicki - 30 września 2010
AKREDYTACJA LABORATORIUM Czy warto
Zakłady Chemiczne Organika – Sarzyna S.A. Zakłady Chemiczne Organika-Sarzyna S.A. PL Nowa Sarzyna ul. Chemików 1 Tel.+48(17) ;
2010 Benchmarking klastrów w Polsce Dr Aleksandra Nowakowska Zespół Konsultantów PARP Benchmarking jako instrument poprawy jakości zarządzania Warszawa,
Międzynarodowe targi ochrony pracy, pożarnictwa i ratownictwa
Agenda 1 Tailored Mobile Solutions S.A 2 Aplikacja TMS Finance 3
Usługi Doradcze IMPLEMENT Małgorzata Zaborska
Wewnętrzny system zapewniania jakości PJWSTK - główne założenia i kierunki działań w ramach projektu „Kaizen - japońska jakość w PJWSTK” Projekt współfinansowany.
Audity i certyfikacja systemu zarządzania jakością
Zarządzanie jakością projektu
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Opiekun: Prof. nadzw. dr hab.. Stanisława Wilmańska-Sosnowska.
Skrypter rozmów Gadżet czy niezbędne narzędzie?
Problemy przy budowie sieci szerokopasmowych w Polsce
OD KONTROLI DO AUDITU HACCP
Dlaczego Perfect NDF SA ?. Dzisiejsze oczekiwania Klienta wobec Doradcy Ubezpieczeniowo-Finansowego Uczciwość Rzetelność Wiedza, doświadczenie, profesjonalizm.
Wdrożenie zintegrowanego systemu Zarządzania Zasobami Ludzkimi
SYSTEM FUNKCJI, PROCESÓW I PRZEDSIĘWZIĘĆ W ORGANIZACJI.
Zarządzanie dostawcami i umowy SLA
Audyt wewnętrzny jako źródło oceny kontroli zarządczej w jednostce
call center to nie tylko infolinia
Komentarz do raportu Henryk Banaszak Zakład Statystyki, Demografii i Socjologii Matematycznej przetargów na badania sondażowe z roku 2014.
Konferencja Jakość edukacji czy/i jakość ewaluacji Zakopane, 2015.
Wdrażanie SYSTEMU Jacek WĘGLARCZYK.
KOMPANIA WĘGLOWA S.A..
Nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na wszystkie wyzwania... ~ … ale jesteśmy Nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na wszystkie wyzwania... ~ … ale jesteśmy.
Eksploatacja zasobów informatycznych przedsiębiorstwa.
SYSTEM ZARZĄDZANIA BEZPIECZEŃSTWEM INFORMACJI- wymagania normy ISO 27001:2007 Grażyna Szydłowska.
Kierunki rozwoju usług monitorowania Outsourcing stacji monitorowania Optymalizacja kosztów.
Pomorski System Wsparcia i Współpracy Organizacji Pozarządowych cele, narzędzie.
OCENA INSTYTUCJONALNA W ŚWIETLE AKTUALNYCH KRYTERIÓW OCENY JAKOŚCI Stanisław Kondracki Ekspert Polskiej Komisji akredytacyjnej Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny.
Kampania reklamowa firmy Mondo Promo Sp. z o.o.. Założona w 2001r. Aktywnie działająca firma w przemyśle tekstylnym Innowacyjne tkaniny oraz wyspecjalizowana.
OBSŁUGA KLIENTA WYKŁAD POMIAR JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA.
Zintegrowane systemy informatyczne
Projekt sfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego „Ocena systemu zarządzania i wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia.
Dlaczego firmy nie zarządzają procesami i jak to zmienić? Piotr Szynkiewicz Hospital Management, Warszawa, 21 czerwca 2013 r. Delegowanie odpowiedzialności.
Faza 1: Faza zaprojektowania systemu monitoringu projektu: 1. Inwentaryzacja obietnic złożonych sponsorowi we wniosku - przegląd założeń projektu, opracowanie.
GROUP Systemy zarządzania wg norm ISO w placówkach medycznych – skuteczne narzędzie zarządzania Prof. dr hab. Marek Bugdol – Auditor Wiodący IMQ Dorota.
Opiekun Miniprzedsiębiorstwa : mgr Mariola Rychlik.
Wsparcie zarządzania strategicznego mikro, małych i średnich przedsiębiorców Działanie 2.2 POWER.
Wsparcie zarządzania strategicznego mikro, małych i średnich przedsiębiorców Działanie 2.2 POWER.
„ Procedury Urzędu Marszałkowskiego – mechanizmy funkcjonowania” Bartosz Szymański Naczelnik Wydziały Zarządzania PROW Urząd Marszałkowski Województwa.
Symulatory w kolejnictwie
MÓJ ZAWÓD.
Łukasz Ziarko Zmiany w procedurze zlecania usług kolejowego transportu pasażerskiego w świetle nowelizacji rozporządzenia (WE) nr 1370/2007 Łódź, 26.
Możliwości rozwoju kompetencji osób dorosłych – system bonów szkoleniowych i znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno - Szkoleniowych.
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
ISO 9001:2008 SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ w SP ZOZ WSPR w BIAŁYMSTOKU.
Struktura Organizacyjna mBanku
Równościowe zarządzanie projektem
Kierowca – najważniejszy system bezpieczeństwa w każdym pojeździe
Centrum Usług Wspólnych na przykładzie Centrum Usług Informatycznych
Zapis prezentacji:

PKJPA Program Kontroli Jakości Pracy Ankieterów Funkcjonowanie i znaczenie standardów realizacji na rynku badawczym

Obszar wymagań Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów Ośrodki regionalne ANKIETERZYANKIETERZY Respondenci Działy realizacji badań firmy badawczej Obszar oceny przez klientów Klient Działy sprzedaży i obsługi klientów firmy badawczej PKJPA – w imieniu klienta…

Procesy realizacji badań 3 grupy procesów objęte wymaganiami: – Procesy „przed realizacyjne”: rekrutacja i przygotowanie ankieterów i koordynatorów, funkcjonalność studia CATI, jakość infrastruktury IT stosowanej do badań np. CAWI, nadzór nad pracą sieci – Procesy „realizacji badań”: przygotowanie do badania, realizacja w terenie, dokumentowanie przebiegu i wyników badania, kontrola, raportowanie wyników – Procesy „po realizacyjne”: ocena okresowa i działania wobec nierzetelnych ankieterów, raportowanie Organizacja wewnętrzna: – Przypisanie odpowiedzialności za jakość realizacji badań, nadzór nad procedurami i zapisami, audyty wewnętrzne i działania naprawcze Wymagania te zostały stworzone przez ekspertów i praktyków w dziedzinie badań

Audyty PKJPA Pozwalają śledzić i niezależnie oceniać procesy realizacyjne w tych obszarach, które są zwykle niedostępne dla klientów

Audyty PKJPA Powodują konieczność ciągłego doskonalenia i standaryzacji wewnątrz firmy

Certyfikaty PKJPA Świadectwo spełnienia wymagań, czyli poprawnego pod względem jakości realizowania projektów Stworzenie czytelnego dla klientów mechanizmu weryfikacji firm ubiegających się o zamówienie Ponad 10 letni cykl weryfikacji, uzyskanie automatyzmu co do zasad i dobrych praktyk Ambicja dla nowych firm - chęć dołączenia do grona poprawnych jakościowo firm badawczych Doskonalenie pracowników, budowanie świadomości znaczenia poprawnej realizacji W roku 2014 wprowadziliśmy nowy oprócz PKJPA nowy standard w zakresie bezpieczeństwa informacji