Rozwijająca się technologia powoduje, że młodzi ludzie prowadzą coraz wygodniejszy tryb życia. W sferze interakcji społecznych ludzie starają ograniczyć.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
ŚLEDZTWO MULTIMEDIALNE
Advertisements

„SPONSOROWANIE TO PODSTAWA, BY ODNIEŚĆ SUKCES W MARKETINGU SIECIOWYM”
badania rynku turystycznego
SZKOLNA TELEGAZETA. Debata Recepta na demokrację w szkole W naszej szkole w dn odbyła się debata pt.: Recepta na demokrację w szkole. Na debatę
Raport o rynku franczyzowym w Polsce Edycja 2009.
Katedra Marketingu Usług
PORTRAIT nowy format reklamowy w IDMnet. Portrait to stała forma reklamowa dająca wielkie możliwości kreacji. Duży wybór elementów przekazu reklamowego.
prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla reklamodawców
Województwo pomorskie –
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Wygodna lista zakupów Case study Przyciski Listonic.
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
- Kandydatka na przewodniczącą szkoły.
Pakiety partnerskie na Festiwal opolskich smaków.
Ocena systemu sprzedaży bezpośredniej
Stare marki w nowych czasach
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
OFE Sakiewka - OTWARTY FUNDUSZ EMERYTALNY. Target Osoby w wieku lat Osoby w wieku lat Mobilni (komunikacja miejska) Mobilni (komunikacja miejska)
OKSYWSKIE CELEBRYTKI W DZIAŁANIU
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
SIEĆ MOBILNYCH BILETOMATÓW W AUTOBUSACH KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W WARSZAWIE Nowoczesne, zautomatyzowane systemy sprzedaży biletów komunikacji miejskiej i.
Oferta działań ambientowych
Mleczna droga na kawę… Kup Milkyway’a i ciesz się małą czarną w cenie 5 zł w lokalach Starbucks (za okazaniem paragonu).
Kampania Cross- Marketingowa Założenia Kampanii Cross-promocja dla batonów marki Snickers oraz usługi stremingu muzyki - Deezer Umieszczenie wewnątrz opakowań.
1.MISSION 2. MARKET 3. MONEY 5.MEDIA 4.MESSAGE
MAKSYMALNY ROZWÓJ BIZNESU DZIĘKI SKANEROWI
MOBILIZACJA SKITTLES’ÓW Wykonała: Monika Zdanowska.
Akcja ma na celu kreowanie marki wśród młodych ludzi oraz zwiększenie jej konkurencyjności na rynku.
WSTĘP W dzisiejszych czasach reklamy w TV, banery czy ulotki to moim zdaniem przeżytek. W dzisiejszych czasach większą oglądalność mają różne kanały na.
Prezentacja na temat kodeksu 2.0
BRIEF Kampanii reklamowej Dla firmy „Skyfall” MARCIN MACKIEWICZ
Case #2 Marcin Pietkiewicz Witam, trendu strategia zaproponowana przeze mnie dla marki Skittles opierałaby się na wywołaniu pewnego trendu (różnymi, zaprezentowanymi.
Beata Sanakiewicz. Spis treści  Łączenie dokumentów Łączenie dokumentów  Mechanizm OLE Mechanizm OLE  Obiekt osadzony Obiekt osadzony  Obiekt połączony.
W mediach społecznościowych Kryzys. Każdy z nas może wyrazić swoją opinię w sieci Z każdego miejsca na świecie możemy skomentować, wyrazić opinię czy.
Spodziewaj si ę niespodziewanego Pomysł wykonany przez Wioletę Sobczak.
SPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGO.
OBECNIE CAŁA POLSKA ŻYJE REKORDOWO WYSOKĄ KUMULACJĄ W NAJPOPULARNIEJSZEJ LOTERII W KRAJU. KAŻDY Z NAS LICZY NA TO, ŻE DZIŚ WIECZOREM TO ON BĘDZIE SKAKAŁ.
INTERNET TO ŹRÓDŁO WIEDZY, i PIENIĘDZY ! PROGRAM NetBiz.
To nasza pasja którą się dzielimy z wszystkimi Olympic2014 Szkółka PiłkarskaOlympic2014 Szkółka Piłkarska.
Oferta sponsoringu MONIN Cup Junior MONIN Cup Junior to coroczny konkurs dla młodych barmanów w wieku lat, którzy rywalizują w tworzeniu najlepszych.
III edycja Brains Attack
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
Zakochaj się w MPK Autor: Maciej Serweta. Cel: Poprawa wizerunku MPK wśród mieszkańców Wrocławia. Grupa docelowa: kobiety i mężczyźni. Wiek: 17 – 40 lat.
Wojciech Fedyk Tourist Consulting Warsztaty zorganizowane przez Stowarzyszenie „Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Kaczawskie.
WYKONALI: TOKARSKI RAFAŁ, ZAWIŚLIŃSKI MARCIN, TRZCIŃSKI ROBERT, MELION KRZYSZTOF, POŁEĆ ŁUKASZ, SZYMCZAK KONRAD. IMPORT ŻARÓWEK I RECYKLING Politechnika.
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
PROJEKT KOŃCOWY. 1.Marka – Jaka jest historia marki? 2.Produkt – jakie są najistotniejsze cechy produktu? Czym różni się od innych produktów? Jakie są.
Campaign Effectiveness Study Raport z kampanii reklamowej Miasta Łodzi.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
Innowacja w planowaniu mediów
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
HOOP - Dzień Przytulania
Wprowadzenie Mała firma, rozpoczynająca swoją działalność na rynku
Blend-a-med 3D White Fresh – Event otwartości
Łaciate krowy w mieście
MÓJ ZAWÓD.
NESCAFE Budzik w iPhone
Mobilna Bankowość Best Use of Content.
Nic Nac’s Mixer Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych.
INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ
Innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
Reklama audiowizualna. Definicja reklamy Reklama jest najbardziej popularnym środkiem komunikowania się firm z odbiorcą. Jest istotnym elementem marketingu.
Komunikacja w reklamie: Reklama ambientowa. Katarzyna
Nowe kampanie promocyjne pstrąga
Zapis prezentacji:

Rozwijająca się technologia powoduje, że młodzi ludzie prowadzą coraz wygodniejszy tryb życia. W sferze interakcji społecznych ludzie starają ograniczyć się czynności do minimum. Niesamowicie utrudnia to dotarcie z treścią do reklamo biorców. Dlatego też wszelkiego rodzaju gry i aplikacje reklamowe, które wymagają jedynie zaangażowania, niepopartego korzyścią, cieszą się tak małą popularnością. Jest jednak wyjątek od tej reguły. Jest to sytuacja, w której konsument zauważy, że jego zaangażowanie zostanie docenione i wynagrodzone.

Moim projektem jest duża kampania reklamowa Skittles, prowadzona na płaszczyźnie mediów społecznościowych (Faceebook, Instagram, Twitter) zwieńczona imprezą na skalę krajową. Marka Skittles, w grupie docelowej (15-25 lat), postrzegana jest jako skora do poszerzania pewnych granic oraz wykazująca się odrobiną szaleństwa i polotu w swoich kampaniach reklamowych, co zdecydowanie należy wykorzystać w bezpośredniej interakcji z potencjalnymi klientami. Moim pomysłem jest zorganizowanie wcześniej wspomnianego wydarzenia. Głównym założeniem kampanii, jest forma zdobywania biletów na imprezę poprzez udział w serii konkursów. Byłaby to jedyna możliwość zdobycia biletów.

Bilety na wydarzenie będzie można zdobyć w konkursie podzielonym na trzy etapy: I etap: Pokaż, że potrafisz namówić innych do zabawy. Kup paczkę oryginalnych Skittles Fruits w najbliższym sklepie. Zrób sobie zdjęcie z paczką Skittles, z przypadkową osobą (namów Panią kasjerkę, Pana ochroniarza, Pana policjanta czy kogokolwiek innego). Wstaw je na Facebook, Twitter albo Instagram oznaczoną #spodziewajsieniespodziewanego. II etap: Pokaż, że potrafisz bawić się wszędzie. Kup paczkę Skittles Crazy Sours w najbliżyszm sklepie. Zrób sobie zdjęcie z paczką Skittles Crazy Sours w nietypowym miejscu. Wstaw je na Facebook, Twitter albo Instagram oznaczoną #spodziewajsieniespodziewanego. III etap: Pokaż, że potrafisz się bawić, niezależnie od sytuacji. Kup paczkę dowolnych Skittles w najbliższym sklepie. Zrób sobie zdjęcie z paczką Skittles w nietypowej sytuacji (pamiętaj, że nietypowe sytuacje zdarzają się niespodziewanie, dlatego też zawsze miej przy sobie zapasową paczkę Skittles). Wstaw je na Facebook, Twitter albo Instagram oznaczoną #spodziewajsieniespodziewanego.

W każdym etapie, będzie typowana odpowiednia liczba osób, które zdobędą podwójny bilet na wspomniany wcześniej event. Moją propozycją eventu, jest zorganizowanie gali walk w kisielu zwieńczonej imprezą/koncertem znanych artystów. Każda z walk oprawiona byłaby innym kolorem tęczy, nawiązując do kolorów cukierków Skittles. Gala miałaby się odbyć w jednym z większych miast Polski, na którymś ze znanych obiektów (np. Warszawa, Stadion Narodowy; Łódź, Atlas Arena). Ważnym punktem kampanii, będzie ofensywa reklamowa przeprowadzona na uczelniach wyższych oraz w szkołach średnich, polegająca na informowaniu o wydarzeniu, możliwościach zdobycia biletu, oraz rozdawaniu darmowych próbek produktu. Równolegle, podobne działania, należałoby prowadzić w sklepach spożywczych mających w swojej ofercie produkty marki Skittles. Kolejną możliwością prowadzenia kampanii są media społecznościowe oraz reklama w telewizji. Moja propozycja przeprowadzenia kampanii przyczyni się do poszerzenia znajomości marki, oraz kontynuacji i utrwalenia wizerunku cukierków Skittles jako kojarzących się ze świetną zabawą i odrobiną szaleństwa. Jednocześnie przyczyni się to do długotrwałego zwiększenia sprzedaży produktów.