Zakładanie poczty W tej prezentacji nauczysz się tego od podstaw! Zapraszam.
1. Gdzie i jak? Osobiście polecam Google Mail(gmail) i będę pokazywał na tym przykładzie. Wchodzimy na w link) i w górnym pasku wybieramy zakładkę Gmail. Wybieramy :
2. Jak wypełnić? Nie mogę powiedzieć jak należy wypełnić arkusz rejestracyjny bo każdy musi być „unikalny”, lecz mogę nakierować... Jeśli zakładamy do spraw zawodowych podajemy prawdziwe dane osobowe – zalecane. Nazwa użytkownika to : np. UWAGA! Pamiętajmy aby wpisać trudne do odgadnięcia hasło oraz zatwierdzić regulamin.
3. Gotowy? Właściwie nasz istnieje! I możemy odbierać wiadomości. Warto zapoznać się z możliwościami poczty i zmienić język na polski. Należy wyłączyć okna informujące, ostrzegawcze itp. i już można używać naszej poczty na
Dziękuję za uwagę! Mam nadzięję, że pomogłem!