DEBATA „ŚCIEŻKI ROWEROWE – BEZPIECZNY DOJAZD DO SZKOŁY” Hrubieszów, 2013.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Znaki Nakazu.
Advertisements

Autorzy: Karolina Kopka, Sabina Napierała, Patryk Dutkowski.
Analiza przeprowadzonej ankiety na temat.
Ścieżki Rowerowe.
Alternatywa dla samochodu. Transport publiczny i rowerowy.
Program „IIII” DZIECI I RUCH DROGOWY.
Zawracanie Cofanie Postój i zatrzymanie
PRZEPISY RUCHU DROGOWEGO
Ja i moje miasto jeżdżę bezpiecznie.
Kliknij, aby edytować styl wzorca podtytułu Kocham rower Publiczne Gimnazjum nr 3 w Żninie.
Jak moje miasto jeździ z głową?
Murowana Goślina Czy jeździmy bezpiecznie? Na podstawie ankiet przeprowadzonych wśród mieszkańców gminy podczas MTB Maraton Murowana Goślina (117 ankiet)
“Ograniczenie ruchu samochodowego wyzwaniem współczesności”
Czysty transport miejski
BEZPIECZEŃSTWO W RUCHU DROGOWYM
Jeżdżę z głową. Ubiór pieszego i rowerzysty Na co jesteśmy narażeni??? Wyposażenie roweru Wyposażenie motoroweru Uprawnienia Wykonali.
ZESPÓŁ SZKÓŁ SAMOCHODOWYCH W TORUNIU
DO PRACY JADĘ ROWEREM Doświadczenia z przebiegu kampanii w Biurze Planowania Przestrzennego Miasta Gdyni Izabela Gendek.
Skuter. Bęczarka to mała miejscowość położona w województwie małopolskim, powiecie myślenickim i Gminie Myślenice. Choć jest niewielkiej powierzchni,
P ROGRAM J EŻDŻĘ Z GŁOWĄ W PG 1 W N OWEJ S OLI ANALIZA WYNIKÓW Autorzy klasa 1 b grupa 2 Domin Artur, Dziemidok Dominik, Hrebeniuk Daria, Janiszewska Agnieszka.
Prezentacja wyników z Ankiety
JAK PRZYGOTOWAĆ BEZPIECZNE MIEJSCE NA ROWERY PRZY NASZEJ SZKOLE?
TRANSPORT A EKOLOGIA.
„Ekorozwój – ekologiczny transport w lokalnym środowisku.”
Kocham rower jak moja miejscowosc jezdi z glowa
„JAK MOJE MIASTO JEŹDZI Z GŁOWĄ ?”
Czym dojeżdżasz do szkoły? a) Samochodem b) Autobusem c) Pociągiem.
Jak zmiana sposobu dojazdu do szkoły wpłynie na środowisko naturalne?
Ekologia naszymi oczami
ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH W GOLENIOWIE
Wyniki ankiety przeprowadzonej w ZSE przed debatą o ekorozwoju.
PODSUMOWANIE DOTYCHCZASOWYCH DZIAŁAŃ CO ZROBIŁYŚMY PRZED DEBATĄ?
ŚRÓDMIEŚCIE OLSZTYNA KOMUNIKACJA W ZINTEGROWANYM PROGRAMIE ROZWOJU PRZESTRZENNEGO ŚRÓDMIEŚCIA OLSZTYNA WYDZIAŁ ROZWOJU MIASTA, MARZEC 2014.
Rowerem do szkoły ! Autor: Julia Łąkas.
D obra ścieżka… T o bezpieczna ścieżka… C zy tylko? Istotą dobrego projektu drogi dla rowerów jest jej f unkcjonalność !
Odblaskowa szkoła sprawozdanie.
BĄDŹ BEZPIECZNY NA DRODZE
OPOLE SMART CITY 2020 w Opolu oraz Aglomeracji Opolskiej
WNIOSKI Z DEBATY: ‘’ JAK ZWIĘKSZYĆ BEZPIECZEŃSTWO DOJAZDU DO SZKOŁY I ZADBAĆ O EKOROZWÓJ GMINY DOBIEGNIEW?’’
,,Lasy w mojej okolicy” Patrycja Olech. Las to najbardziej złożony i trwały ekosystem lądowy, naturalny lub ukształtowany przez człowieka, składa się.
Prezent dla naszej Planety Przygotowany przez uczniów klasy szóstej
Działania rewitalizacyjne na Pradze. Działania rewitalizacyjne na Pradze do 2014 r. budowa infrastruktury sportowej remont obiektów zabytkowych modernizacja.
Wysiądź przystanek wcześniej.... przesiądź się na rower !!!
JEŻDŻĘ Z GŁOWĄ.
Ocena zadowolenia z przestrzeni publicznych dla młodzieży w regionie świdnickim Wykonali : Dominik Wąsowicz i Dariusz Sywała.
Ocena poziomu bezpieczeństwa rowerzystów na przykładzie studentów Politechniki Białostockiej Wykonała: Monika Nowosielska.
KOMUNIKACJA ROWEROWA NA TERENIE MIASTA OTWOCK. KOALICJA ROWEROWA OTWOCK.
Zespół Mobilności Aktywnej Urząd Miejski w Elblągu ul. Łączności 1, Elbląg Rowerowe zmiany w Elblągu – trzy lata działalności Pełnomocnika.
Przebieg Debaty 1. Sposoby docierania do szkoły 2. Tworzenie rozkładu jazdy 3. Brak Ścieżek rowerowych w naszej gminie 4. Środki transportu młodzieży.
PODSTAWOWE DEFINICJE Z KODEKSU DROGOWEGO.
Przemieszczanie się w życiu codziennym
Jak uczynić przełomową inwestycję przyjazną dla lokalnej społeczności?
Transport we Wrocławiu
Znaki Nakazu.
JAK MIASTO JEŹDZI BEZPIECZNIE.
Jak moje miasto jeździ bezpiecznie?. Komentarz:  Nie są zagrożeniem dla przechodni ó w.  Mogą jechać po chodniku.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
BEZPIECZEŃSTWO W RUCHU DROGOWYM Gabriel Milczarek II b.
Ocena efektów funkcjonowania mobilnego miasteczka ruchu drogowego oraz informacja o sieci miasteczek stacjonarnych przedstawiona przez WORD w Rzeszowie.
Zamknięcie mostu na ul. Pałacowej 4 maja (od godziny 17.00) zamknięcie mostu na ul. Pałacowej maj – grudzień 2015r. zmieniona organizacja ruchu.
Zmiany komunikacyjne w Poznaniu do roku 2030 !. BRT (ang. Bus Rapid Transit) Oddzielny pas ruchu. Szybki tranzyt autobusowy. Usprawniona infrastruktura.
Projekt Zintegrowanej Polityki Bezpieczeństwa „Szkoła Promująca Bezpieczeństwo” W Zespole Szkół w Więcławicach Starych.
Uczeń na drodze Eliminacje szkolne test 2017
Przebudowa Etap I - drogi powiatowej 2483P Wierzyce-Czerniejewo
Zadania drogowe planowane do realizacji w 2017 r
STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU OBSZARU FUNKCJONALNEGO
ZESPÓŁ DS. PROMOCJI ZDROWIA
„Wycieczka Rowerowa Dookoła Świata”
KONSULTACJE SPOŁECZNE DOT. POŁĄCZENIA UL. BURACZANEJ I STRZELCÓW
Lekcja 2 Temat: Zasady bezpiecznego poruszania się po drogach
Zapis prezentacji:

DEBATA „ŚCIEŻKI ROWEROWE – BEZPIECZNY DOJAZD DO SZKOŁY” Hrubieszów, 2013

Ścieżka rowerowa  Droga rowerowa — wydzielony pas terenu (ciąg komunikacyjny) przeznaczony dla ruchu rowerowego.

Ekorozwój Korzyści wynikające z użytkowania ścieżek rowerowych i jazdy na rowerze

Przyjazne dla środowiska Zmniejszenie emisji CO2 oraz spalin i zanieczyszczeń Oszczędzanie na paliwie oraz biletach Ekorozwój

Bezpieczny dojazd do szkoły Poprawa wyników w nauce Punktualność na lekcjach

Ekorozwój Istotny element profilaktyki chorób Stałe dotlenienie organizmu Poprawa kondycji i samopoczucia

Ekorozwój Ogólnodostępność rowerów, przystępne ceny Szybsze przemieszczanie się w terenie- brak korków Rowerzyści nie utrudniają ruchu drogowego innym środkom transportu

Ekorozwój Możliwość dojazdu do ciekawych miejsc, trudnodostępnych dla samochodów Ścieżki rowerowe są urozmaiceniem infrastruktury turystycznej Miejsce rekreacji dla całych rodzin

Ekorozwój Pomoc w oswojeniu się z ruchem drogowym Poprawienie „żywotności” i komfortu przemieszczania się osób starszych Większa możliwość zaparkowania roweru w godzinach szczytu

Stojaki na rowery

Ankieta przeprowadzona w szkole

Symulacja ścieżki rowerowej w Hrubieszowie