Zrównoważona gospodarka leśna w moim regionie Projekt zrealizowany w gimnazjum im. A. Mickiewicza w Starczy.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
z przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej Gimnazjum nr 1 w Rydułtowach
Advertisements

OGÓLNOPOLSKI TYDZIEŃ KARIERY
im. Króla Jana III Sobieskiego
Metoda projektu Opracowała: Katarzyna Otorowska.
Kleider machen Leute Zespół Oświatowy w Liniewie
Prezentacja projektu „Recykling metali rzadkich”
Sekcja Promocji Zdrowia i Oświaty Zdrowotnej
Zespół szkolny w Cegłowie
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
WYNIKI EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Od pierwszego krzyku do …
ocenianie, które pomaga się uczyć
Projekt ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
WYNIKI ANKIETY W ankiecie przeprowadzonej przez Nową Przyszłość wzięło udział 106 uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum z Zespołu Szkół im. Ks. Jerzego.
Ankieta została przeprowadzona wśród uczniów klas pierwszych w listopadzie 2013 r., przez uczennice klasy 3B: Annę Klecuń, Karolinę Gaczoł i Martę Eljaszewicz.
Tak niewiele trzeba, by zmienić coś na lepsze zagłosuj na nasz projekt na Projekt numer - 78 Pomóż nam zrealizować edukacyjną
"Szkoła dobrych praktyk" w Zespole Szkół Nr 1 w Puławach
Debata Demokracja a życie w szkole. Kto i jak podejmuje decyzje w naszym gimnazjum?
Sprawozdanie z projektu edukacyjnego
OCHRONY ŚRODOWISKA I GOSPODARKI WODNEJ
‘A Tale of Tolerance’ HISTORIA TOLERANCJI
PROGRAM ,,NASZA BASZKA CZYLI NASZA STRUGA TORUŃSKA”
Drzewo i las, a człowiek i cywilizacja
Pierwsza pomoc przedmedyczna
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w Gimnazjum - INTERBLOK Gimnazjum im. Królowej Jadwigi.
Zespół ekspercki Ranking diamentowy
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Ankieta przedstawiająca potrzeby uczniów i ich rodziców.
Czytamy Razem- czytanie interaktywne
Grupa: 50 osób Liczba pytań: 7 Miejsce: Będzin Data: r.
Na Ogólnopolskiej Prezentacji Projektów Młodzieżowych w Warszawie -7 czerwca 2010 r Warszawa Zamek Królewski –Arkady Kubickiego.
Jak wykorzystać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej, w naszej gminie.
Publicznego Gimnazjum we Wróblewie
Szkoła z pasją... Klasa Va.
W GIMNAZJUM NR 1 W SROKOWIE W ROKU SZKOLNYM 2007/2008
Zadania szkół w programie w semestrze letnim 2013/14 roku Zadania obligatoryjne 1. Sportowy Okrągły Stół (SOS) – Zorganizujcie ogólnoszkolną debatę na.
Świat wierszy Jana Brzechwy
Gmina Gozdowo została powołana do życia uchwałą Wojewódzkiej Rady Narodowej w Warszawie z dnia 1 grudnia 1972r. Gmina Gozdowo położona jest w południowej.
Chruszczobród – miejscowość „w środku lasu”
Prawdziwy przyjaciel lasu
Gimnazjum w Starym Kurowie, r.. Wyniki ankiety dla uczniów Gimnazjum w Starym Kurowie.
Zespół Nauczycieli Przedmiotów Przyrodniczych rok szkolny 2013/2014.
PANI BARBARA PRZYJACIEL LASU. Nasza szkoła mieści się na parterze budynku Zespołu Szkół Leśnych w Biłgoraju. W ”Leśniku” od 1989r. pracuje Pani Barbara.
Demokracja w szkole-wpływ samorządu na życie uczniów.
Zasady pracy metodą projektu
P ROGRAM S ZKOŁA Z KLASĄ 2.0. W roku szkolnym 2012/2013 nasza szkoła po raz drugi wzięła udział w programie Szkoła z klasą 2.0.
„Mój ruch to czyste środowisko” Projekt edukacji ekologicznej współfinansowany przez WFOŚiGW.
Raport z ewaluacji wewnętrznej PSP nr 17 im. M. Konopnickiej w Wałbrzychu rok szkolny 2014/2015 Opracowanie: G. Broniek-Pelister J. Gawonicz A. Müller.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma  Pracownik  przedsiębiorca  przedsiębiorstwo.
Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Kowalewie
SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE Diagnoza stanu wyjściowego.
UCZNIOWIE NABYWAJĄ WIADOMOŚCI I UMIEJĘTNOŚCI OKREŚLONE W PODSTAWIE PROGRAMOWEJ.
DZIAŁANIA ZREALIZOWANE W RAMACH PROGRAMU EDUKACYJNEGO „BĄDŹMY ZDROWI- WIĘMY WIĘC DZIAŁAMY ” „WIEM, CO JEM” (ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1) Celem programu była:
1a Aleksandra Natanek Natalia Rymarz 2a Karolina Święs Emila Witek Martyna Bińkowska 2b Arek Głowacki Natalia Dębska Artur Szewczyk Nauczyciel prowadzący.
DORADZTWO ZAWODOWE W ZESPOLE SZKÓŁ W GĘBICACH PUBLICZNYM GIMNAZJUM IM. LEŚNIKÓW POLSKICH rok szkolny 2015/2016.
Prezentacja wyników autoewaluacji Szkoły Podstawowej nr 3 im. Orła Białego w Ciechanowie ubiegającej się o nadanie Krajowego Certyfikatu „Szkoła Promująca.
Zajęcia przyrodnicze w najbliższej okolicy i ekopracowni
PROJEKT EDUKACYJNY - STRUKTURA PROJEKTU OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA.
Projekt Comenius Are we green enough Czy jesteśmy wystarczająco ekologiczni?
R. Gromada – Kaleńska M. Wiercimak. Uczniowie gimnazjum mają obowiązek realizować jeden projekt edukacyjny w cyklu kształcenia. (na podstawie rozporządzenia.
Zespół Szkolno – Przedszkolny nr 1 w Wodzisławiu Śląskim.
Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się.
Młodzi i zwariowani.
XI Konkurs Matematyka i Ekonomia
Festiwal Projektów Warszawa 17 czerwca 2011
WIGILIA 2016 GRUPA - SŁONECZKA.
zorganizowany i przeprowadzony przez Zespół Szkół w Sztutowie
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Przykłady dobrych praktyk
Zapis prezentacji:

Zrównoważona gospodarka leśna w moim regionie Projekt zrealizowany w gimnazjum im. A. Mickiewicza w Starczy

Nasz projekt: Nasz projekt realizowaliśmy w semestrze drugim, nasza grupa liczy 8 uczniów z klasy II a oraz II b. Zdecydowaliśmy że zajmiemy się tematyką leśną, nasza gmina pokryta jest w części lasami, a dodatkowo znajduje się tu otulina Parku Krajobrazowego Lasy nad Górną Liswartą.

Cele: Zbadanie lasów w gminie Starcza Nakręcenie filmu zachęcającego do odwiedzin w lesie i prawidłowych zachowań podczas wycieczki do lasu Przygotowanie makietę „Lasy w gminie Starcza” oraz zielnik „Drzewa i krzewy” Opracowanie ankiety i ulotki – zrównoważona gospodarka leśna

Zadania: Opracowaliśmy kartę projektu Podzieliliśmy się na grupy, wybraliśmy liderów Stworzyliśmy harmonogram projektu Wykonaliśmy zadania Zaprezentowaliśmy nasz projekt Dokonaliśmy samooceny, nauczyciel ocenił naszą pracę

Jak oceniamy nasz projekt: Większość z zadań udało nam się zrealizować, trochę gorzej wyszło nam z makietą, nie byliśmy zadowoleni z niej Udało nam się przybliżyć rodzicom nasz projekt, uważamy że dzięki temu więcej wiedzą na temat lasów i certyfikatów związanych z drewnem, papierem

Dziękujemy za uwagę