S TAŻ W W IELKIEJ B RYTANII. Główne cele stażu : - zdobycie doświadczenia zawodowego w kierunku technik ekonomista, - doskonalenie języka, - poznanie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Podsumowanie projektu „W drodze po sukces zawodowy – staże w Wielkiej Brytanii” Ostróda, 22 stycznia 2009 r.
Advertisements

Technik ekonomista.
Stargard im Herbst 10 – 16 Oktober 2012 Jakub Nagaj II D.
EWALUACJA PROJEKTU „STAŻE ZAGRANICZNE DROGĄ DO SUKCESU ZAWODOWEGO” ZSP NR 1 W JAWORZNIE wrzesień 2011 – wrzesień 2012.
UCZESTNICY: Stowarzyszenie AIESEC Polska Komitet Lokalny Poznań
ABC e-learningu.
MIĘDZYNARODOWY PROCES DYDAKTYCZNY CZYNNIKIEM WZROSTU KOMPETENCJI ZAWODOWYCH NAUCZYCIELA.
Wizyta przygotowawcza Iwony Sułkowskiej w portowym mieście Plymouth – na południowym wybrzeżu Wielkiej Brytanii w dniach finansowana.
W pierwszym tygodniu pobytu w Wielkiej Brytanii uczestniczyliśmy w kursie komputerowym obejmującym wiadomości z zakresu rachunkowości i księgowości.
Zacznijmy od początku…
Kurs księgowości komputerowej, w którym uczestniczyliśmy przez 2 tygodnie odbywał się w biurze rachunkowym w Londynie. Prowadziła go pani Nina z firmy.
Staż zagraniczny szansą na karierę zawodową. Przed wyjazdem i rozpoczęciem stażu w Wielkiej Brytanii każdy z uczestników projektu musiał odbyć szkolenie.
GRUDZIĄDZKIE CENTRUM CARITAS
Zespół Szkół Zawodowych Nr 3 w Katowicach Granada, 2013
UCZENIE SIĘ PRZEZ CAŁE ŻYCIE Program Leonardo da Vinci Nr PL/08/LLP-LdV/IVT/ Wzrost mobilności oraz kwalifikacji zawodowych uczniów.
Leonardo da Vinci Projekt Kreowanie mobilnosci na europejskim rynku pracy Plymouth r.
Od 12 sierpnia do 8 września odbywałam staż w angielskiej firmie EuroPartnership Agency, zajmującej się organizacją stażów dla uczniów i studentów z całej.
Realizacja unijnego Programu Leonardo da Vinci. Projekt realizowany jest z funduszy pozyskanych przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji w ramach programu.
Projekt Leonardo da Vinci nr PL1-LEO Chcemy być lepsi na rynku pracy CZECHY 2013.
Wymiana polsko-niemiecka
Praktyka w Niemczech w ramach programu: Leonardo da Vinci
Zagraniczna mobilność szkolnej kadry edukacyjnej w ramach projektów instytucjonalnych. Projekt jest finansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał.
Wizyta studyjna w Lizbonie - projekt PL1-ESF Jakość nadzoru pedagogicznego i pracy szkoły w programie Zagraniczna Mobilność szkolnej kadry.
WIADOMOŚCI – świadomie i celowo zdobyta i zapamiętana wiedza; UMIEJĘTNOŚCI – zdolność do wykonywania czynności (w tym zawodowych) w określonych warunkach.
Karolina Iciek „Podniesienie umiejętności zawodowych technika obsługi turystycznej na europejskim rynku pracy” realizowanego przez FRSE w ramach Europejskiego.
„Staże i praktyki zagraniczne dla osób kształcących się i szkolących zawodowo” realizowane w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – Programu Operacyjnego.
Podczas stażu: Doskonaliliśmy nasze zdolności językowe i zawodowe Zawieraliśmy nowe znajomości Zwiedzaliśmy Portugalię Poznawaliśmy tamtejsze zwyczaje.
„Zostań architektem swojej przyszłości” Projekt Erasmus+
Projekt numer: ESF – 1 – PL1 – LEO01 – Uczniowie z Malborka wybierają zawody z przyszłością Projekt: „Staże i praktyki zagraniczne dla osób.
Projekt Leonardo da Vinci
P ROGRAM : E RASMUS + A KCJA KLUCZOWA : M OBILNOŚĆ EDUKACYJNA A KCJA : M OBILNOŚĆ OSÓB UCZĄCYCH SIĘ I PRACOWNIKÓW T YP AKCJI : M OBILNOŚĆ OSÓB UCZĄCYCH.
W ramach Programu „Uczenie się przez całe życie” Comenius kadra oświatowa może ubiegać się o dofinansowanie wyjazdów na szkolenie za granicą w jednym z.
Projekt "Praktyki zagraniczne moją szansą na rozwój zawodowy" realizowany w Zespole Szkół w Gorzowie Śląskim Zmienia życie. Otwiera umysły.
Zmienia życie. Otwiera umysły.
Jedynymi elementami przemieszczania się między kolejnymi slajdami są ikony umieszczone w prawym dolnym rogu każdego slajdu. lub Zdjęcia: Po kliknięciu.
Doradztwo zawodowe dla młodzieży – aktywność zawodowa niepełnospraw nych SOSW dla Niesłyszących im. Janusz Korczaka w Krakowie.
Program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
Praktyka zagraniczna – szkołą zdobywania nowych doświadczeń i szans na rynku pracy Plymouth, Wielka Brytania – –
PROJEKT: „ EUROPEJSKIE STAŻE ZAWODOWE” NR PL01-KA realizowany przy wsparciu finansowym programu Unii Europejskiej Erasmus+: Kształcenie.
Praktyka zagraniczna szansą lepszego startu zawodowego dla technika logistyka.
Realizowany przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Iławie Projekt „Masz Okazję – Pomóż Sobie”
DWUJĘZYCZNA OBSŁUGA FIRMY NA POTRZEBY RYNKU MIĘDZYNARODOWEGO Uniwersytet w Białymstoku OFERTA STUDIÓW PODYPLOMOWYCH.
„Wiedza teoretyczna nie jest wszystkim- ucz się i pracuj na poziomie europejskim!”
Sale lekcyjne J. angielski Geografia Historia Informatyka Muzyka J. polski.
Projekt pt: „Zdobywamy Europejski Rynek Pracy – staże zawodowe dla absolwentów” został zrealizowany przez Szkołę Językową „4 Languages” Nicolas E.T. Weatherill,
„Wiedza teoretyczna nie jest wszystkim – ucz się i pracuj na poziomie europejskim!” „Wiedza teoretyczna nie jest wszystkim – ucz się i pracuj na poziomie.
Projekt pt: „Zdobywamy Europejski Rynek Pracy – staże zawodowe dla absolwentów” został zrealizowany przez Szkołę Językową „4 Languages” Nicolas E.T. Weatherill,
Współpraca polsko - fińska. Jalasjarvi  Miasto znajduje się ok. 400 km na północny zachód od Helsinek  posiada nieco ponad 8000 mieszkańców  miasto.
ZESPÓŁ SZKÓŁ POWIATOWYCH IM.KS. ADAMA BARGIELSKIEGO W MYSZYŃCU ERASMUS+ HISZPANIA 2015.
Podstawowe informacje o projekcie Nazwa projektu: „Europejskie kompetencje i jakość kształcenia osób dorosłych w dobie globalizacji” Okres realizacji:
Włochy – Rimini – r. Tytuł projektu:
Londyn 2015/2016.
OBÓZ LETNI SZKOŁY SUKCESU
AKADEMIA KOMPETENCJI OSÓB 50+
Zielonka na krańcu Europy – Droga do perfekcji
Staż w Niemczech  Technik hotelarstwa.
KONFERENCJA PODSUMOWUJĄCA PROJEKT
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
Zagraniczne praktyki zawodowe – technik informatyk
Sprawozdanie z udziału w projekcie ERASMUS+. Nauczyciele byłego Gimnazjum nr 3, a obecnie Szkoły Podstawowej nr 5 w Malborku w ramach projektu Erasmus.
Praktyki Zawodowe w Niemczech
W PROGRAMIE OPERACYJNYM WIEDZA, EDUKACJA, ROZWÓJ (POWER)
Staże europejskie drogą do sukcesu
KONFERENCJA PODSUMOWUJĄCA PROJEKT
„Od Technika do Europejczyka. Nowe doświadczenia- większe możliwości”
,,Od Technika do Europejczyka
„Staże zagraniczne uczniów Kopernika”
w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa
Zapis prezentacji:

S TAŻ W W IELKIEJ B RYTANII

Główne cele stażu : - zdobycie doświadczenia zawodowego w kierunku technik ekonomista, - doskonalenie języka, - poznanie nowej kultury, - integracja w nowym środowisku.

Przygotowanie do stażu Aby zakwalifikować się do programu przeszliśmy przez rozmowę kwalifikacyjną w języku polskim i angielskim. Następnie uczestniczyliśmy w zajęciach kulturowych, językowych oraz z prawa unijnego, przygotowujących nas do stażu.

Uczestnicy stażu

W poniedziałek odbył się „Accomodation Day”. Dowiedzieliśmy się wtedy gdzie będziemy pracować, jak podróżować komunikacją miejską oraz gdzie są najciekawsze miejsca w mieście. Pierwszy dzień w pracy odbył się we wtorek. Accomodation Day

Każdy z nas odbywał staż w innym przedsiębiorstwie, m. in. w biurze rachunkowym, restauracji, biurze nieruchomości, ośrodku wypoczynkowym, czy też agencji zajmującej się organizacją opieki dla osób starszych. Miejsca stażu

Poznaliśmy angielską kulturę pracy, sposób zarządzania czasem, kadrami oraz podejście do klienta. Staraliśmy się jak najwięcej nauczyć oraz wnieść nową wartość. Przebieg stażu

Barbican Jeden z przyjemniejszych aspektów wyjazdu. Niemalże codziennie spotykaliśmy się grupowo i szliśmy na spacer. Barbican jest cudownym miejscem, pełnym wąskich uliczek, małych sklepików, restauracji i pięknych widoków na ocean. Czas wolny

Torquay Dzięki unijnym funduszom mieliśmy okazje zwiedzić pobliskie miasto Torquay, jaskinie oraz oceanarium w Plymouth. Weekendy

Dzięki programowi udoskonaliliśmy umiejętności językowe, poznaliśmy kulturę oraz zdobyliśmy ważne doświadczenie zawodowe. Serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy pozwolili nam uczestniczyć w projekcie. Podsumowanie