  wiek  doświadczenie zawodowe  opieka nad dziećmi  problemy zdrowotne  brak wolnych miejsc pracy  skala bezrobocia  wykształcenie/kwalifikacje.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżet państwa w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego.
Advertisements

Projekt: Szkoła XXI w.- partnerem na rynku pracy
,,Poznaję swój zawód…” Technik ekonomista.
Jaki personel zatrudniamy a jaki byśmy chcieli?
SZKOŁA SUKCESU PROGRAM.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Zespół Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach ul
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego CENTRUM INTEGRACJI UCHODŹCÓW Fundacja Edukacji i Twórczości.
TECHNIKUM HANDLOWE ZAPRASZAMY.
III FESTIWAL PIOSENKI OBCOJĘZYCZNEJ „ŚPIEWAJMY RAZEM”””
Egzamin gimnazjalny 2013 Języki obce
Młodzi ludzie na rynku pracy. Baranowo 2013
Konkurs Młodzi w Łodzi – Językowzięci to kolejna inicjatywa programu Młodzi w Łodzi adresowana – oprócz studentów - także do absolwentów.
Projekt ten jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Ten, który daje otrzymuje jeszcze więcej. Wolontariusz nie musi mieć żadnych kwalifikacji ani doświadczenia, nie musi znać żadnego języka obcego.
Europejski Dzień Języków
Możliwości Matematyka
Rekrutacja w Europie. Spotkanie informacyjne dla pracodawców polskich
Konferencja inaugurująca projekt TURYSTYKA BEZ BARIER. PROFESJONALIZACJA KADR BRANŻY TURYSTYCZNEJ W WOJEWÓDZTWIE OPOLSKIM – Lider.
„Rynek pracy w powiecie trzebnickim: struktura bezrobocia i miejsca pracy.”
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Opracował: Wiktor Mikłasz. Spis Treści CodziennośćPracaInformatykaWakacje.
GIMNAZJUM NR 4 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Zjednoczonej Europy w Lesznie Nous sommes autant d'hommes que de langues que nous connaissons Ile języków.
„Po mowie jest na świecie potęga największa – milczenie."
Perspektywy rozwoju lokalnych rynków pracy w opinii pracodawców
Witamy w Gimnazjum Nr 3 im. Fryderyka Chopina w Sochaczewie.
Wsparcie systemu edukacji w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w województwie lubuskim.
Zmiany ustawy o systemie oświaty
Comenius Uczenie się przez całe życie Mobilność szkolnej kadry edukacyjnej English Language Teaching Methodology For Non Native English Language Teachers.
Liceum Ogólnokształcące Nr II im. L. Kruczkowskiego
OFERTA EDUKACYJNA ROK SZKOLNY 2013/2014
Uniwersytet III wieku Zespół Szkół im. Mikołaja Kopernika w Porębie.
(łac. bieg życia, przebieg życia) – życiorys zawodowy.
Język to podstawa Ucz się języków! Akcja przyznawania bezpłatnych etykiet Bożena Ziemniewicz BRITISH CENTRE Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjne.
Już dawno minęły te czasy, kiedy od pracownika wymagano głównie wykształcenia kierunkowego, a dodatkowe umiejętności odgrywały znikomą lub prawie żadną.
CO TO JEST DZIEŃ JĘZYKÓW OBCYCH ? Począwszy od roku 2001, 26 września obchodzony jest Europejski Dzień Języków, dzień mający przypominać o korzyściach.
W wolnym czasie (1) Aktywność fizyczna Dla kibiców sportowych występy:
WITAMY. WALORY NASZEJ SZKOŁY Nauka w kameralnych klasach – indywidualizacja procesu nauczania, co jest szczególnie ważne w klasach najmłodszych Jednozmianowość.
PAPKIN – KANDYDAT NA DZIENNIKARZA OPRACOWAŁA: Aneta Pyrgiel.
Dlaczego warto uczyć się języka niemieckiego?
SEIM Koszalin PO KL Podziałanie – Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy Projekt „Czas na zmiany – czas na Ciebie.
Curriculum Vitae.
Nowe przestrzenie w animacji pracy z ludźmi starszymi Miriam Mościcka-Biedak Joanna Czerniewicz III Toruńska Pedagogiczna Konferencja Studencka 2 czerwca.
Poznaj samego siebie Warto… Zygmunt Korzeniewski.
RYNEK PRACY W POWIECIE NOWOTOMYSKIM W 2013 r. Nowy Tomyśl 2014.
Wymiana uczniowska. Zapraszamy do wzięcia udziału w wymianie uczniowskiej w roku 2016 ♥ poznanie nowego kraju ♥ poznanie nowych ludzi ♥ poznanie nowej.
DEFINICJA ODDZIAŁU DWUJĘZYCZNEGO Oddział szkolny, w którym nauczanie jest prowadzone w dwóch językach polskim oraz obcym nowożytnym, będącym drugim językiem.
MATURA 2005 podstawowe informacje CENTRALNA KOMISJA EGZAMINACYJNA WYDZIAŁ MATUR.
MĄDRZE ZAPLANUJ SWOJĄ PRZYSZŁOŚĆ ZAJĘCIA DLA UCZNIÓW SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ Program zajęć dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych klasa II Zajęcia 1 RYNEK.
Grafik komputerowy jest osobą zajmującą się tworzeniem reklam i różnego rodzaju publikacji przy użyciu komputera. Osoba pracująca na tym stanowisku.
Warum ist es wert Deutsch zu lernen?. Niemiecki jest ważnym językiem w komunikacji międzynarodowej. Jest językiem ojczystym dla około 100 milionów Europejczyków.
Dlaczego warto uczyć się języka niemieckiego?. Znajomość języków. Świat, który nas otacza ciągle się zmienia i stawia coraz wyższe wymagania. Teraz nie.
Popyt Na rynku pracy reprezentowany jest przez pracodawców, którzy są gotowi do zatrudnienia pracowników. Podaż Kształtują osoby chętne do podjęcia pracy,
”FALSE FRIENDS” (Źródła ilustracji:
Czy warto uczyć się języków obcych?. Wprowadzenie. Bardzo wielu uczniom nauka kojarzy się z przymusem oraz koniecznością. W ten sposób traktują oni również.
DWUJĘZYCZNA OBSŁUGA FIRMY NA POTRZEBY RYNKU MIĘDZYNARODOWEGO Uniwersytet w Białymstoku OFERTA STUDIÓW PODYPLOMOWYCH.
Praca w Lublinie w branży medialnej Branża medialna, wydawnicza i dziennikarska wydaje się dla postronnych osób idealna do podejmowania kreatywnej pracy,
Dlaczego warto uczy ć si ę j ę zyków obcych?. 6 języków, których najczęściej się uczymy.
Informacja na temat oferty Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze w roku szkolnym 2017/2018.
„MOJE ŻYCIE – MÓJ WYBÓR”
Miejsce pracy: Bielsko Biała
Języki obce.
Młodszy Specjalista ds. Rozwoju Produktu
Porady konsultantów pedagoga szkolnego doradcy zawodowego 1.
Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER)
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
Strategia RIT Subregionu Zachodniego Województwa Śląskiego – RIT.
Niemiecka przygoda w Düsseldorfie
W PROGRAMIE OPERACYJNYM WIEDZA, EDUKACJA, ROZWÓJ (POWER)
Absolwent UwB jako pracownik.
Zapis prezentacji:

  wiek  doświadczenie zawodowe  opieka nad dziećmi  problemy zdrowotne  brak wolnych miejsc pracy  skala bezrobocia  wykształcenie/kwalifikacje  nieznajomość języków obcych  umiejętność obsługi komputera TYPOWE PROBLEMY PODCZAS POSZUKIWANIA PRACY

 Nauka języka słowackiego może być trudna dla obcokrajowców.  Jeśli są Państwo zainteresowani kursami języka słowackiego, należy skontaktować się z Instytutem Lingwistyki Słowackiej Akademii Nauk.   W razie potrzeby na Słowacji można porozumieć się korzystając z innych języków obcych.  Najczęściej używanymi językami obcymi są angielski i niemiecki.  Jęz. węgierski i polski są powszechnie używane w obszarach przygranicznych.  Jęz. czeski i słowacki są bardzo blisko spokrewnione, co ułatwia komunikację wtychdwóch językach. Język:

Firmy z potencjałem do zatrudniania pracowników transgranicznych w rejonie EURES ZAMAGURIE