Podsumowanie ankiety przeprowadzonej w kwietniu 2012 r. wśród rodziców uczniów klas IV - VI na temat przestrzegania norm społecznych w naszej szkole. W.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Niedaleko Koronowa, przy drodze krajowej nr 25 położona jest niezwykle malownicza miejscowość będąca polską stolicą truskawek - Buszkowo, w której od.
Advertisements

Respektowanie norm społecznych w szkole
Samorząd uczniowski a podstawa programowa
Sprawozdanie z realizacji akcji prozdrowotnej
Demokracja w szkole.
EWALUACJA WEWNĘTRZNA Raport z ewaluacji wewnętrznej przeprowadzonej w Publicznym Gimnazjum nr 2 im. Stefana Żeromskiego w Rudkach przez zespół w składzie.
Wybrane fragmenty. Do analizy wyników egzaminów nauczyciele wykorzystują różnorodne metody analizy wyników: a) EWD, dane w tabelach, wykresy, prezentacje,
Zadanie konkursowe nr 9 „Przestrzeganie prawa to obowiązek każdego, także ucznia...” Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 w Żaganiu.
Jak przygotować i zorganizować wybory do władz samorządu uczniowskiego, żeby były świętem demokracji w szkole?
porównanie Ankieta dla uczniów Ankieta dla rodziców.
6-latek w naszej szkole Podsumowanie ankiety skierowanej do Rodziców/Opiekunów prawnych dzieci, które w wieku 6 lat rozpoczęły naukę w klasie I Kwiecień.
EWALUACJA WEWNĘTRZNA II
KODEKS SZKOŁY BEZ PRZEMOCY
HISTORIA PROMOCJI ZDROWIA W NASZEJ SZKOLE
Ewaluacja OBSZAR Losy absolwentów i kontakt z uczniami (rocznik 1993 i 1994)
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie
Ewaluacja: „Bezpieczeństwo w szkole”
Koncepcja pracy Gimnazjum im. ks. abp. Leona Wałęgi w Moszczenicy
„Czy każdemu z nas jest bliska ochrona środowiska?”
„Sami o sobie, czyli demokracja w naszej szkole”
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego w Gorlicach W ankiecie Egzaminy i diagnozowanie zewnętrzne przeprowadzonej dla nauczycieli wzięło udział
Kodeks „SZKOŁY BEZ PRZEMOCY”. Sporządziła: Krystyna Wesołowska
PRZECIWDZIAŁAMY ŁAMANIU NORM SPOŁECZNYCH
Ankietowaniem objęto uczniów kl. IV – VI, oraz rodziców Liczba ankietowanych uczniów – 29 na 32 ogółem Liczba ankietowanych rodziców – 4 na 15 wydanych.
i bezpieczeństwa uczniów
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ Respektowane są normy społeczne
Tematyka prac magisterskich
Ocena poziomu bezpieczeństwa w Zespole Szkół nr 3 – Szkole Podstawowej nr 3 im. Elizy Orzeszkowej w Zamościu w I półroczu 2013/2014.
Wyniki ankiet na temat działalności Samorządu Uczniowskiego.
Samorząd Uczniowski.
PODSUMOWANIE ANKIETY. Czy udzielasz się aktywnie w działalność samorządu? TAK – 16% NIE – 84%
CZYLI JAK STWORZYĆ IDEALNY SAMORZĄD SZKOLNY?
Ewaluacja wewnętrzna w szkole
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ Z OBSZARU: RESPEKTOWANE SĄ NORMY SPOŁECZNE przeprowadzonej w przedszkolu nr 243 w roku szkolnym 2013/2014.
Szkoła Współpracy – pierwsze wspólne działanie
WYNIKI ANKIETY ewaluacyjnej dla nauczyciela: W jaki sposób analiza wyników sprawdzianu wpływa na planowanie i podejmowanie działań przez nauczycieli? kwiecień.
Przeprowadzenie konwersatoriów na temat: „Przestrzeganie prawa to obowiązek każdego, także ucznia…”. Podstawowe reguły prawa cywilnego i karnego – w konwencji.
„SZKOŁA WSPÓŁPRACY” UCZNIOWIE I RODZICE KAPITAŁEM SPOŁECZNYM NOWOCZESNEJ SZKOŁY Okres trwania projektu: marzec 2013 – luty 2015.
WYCHOWANIE DZIECI WSPÓLNYM CELEM RODZINY I SZKOŁY
ANKIETA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W CELU POPRAWIENIA ATRAKCYJNOŚCI PROWADZONYCH ZAJĘĆ A TAKŻE UZYSKANIA OCZEKIWAŃ W STOSUNKU.
Debata uczniów o szansach na kreowanie osobowości poszczególnej jednostki. INDYWIDUALIZM WŚRÓD TŁUMU.
Samorząd Uczniowski.
Samorząd Uczniowski.
Aleksandra Kalicińska, Aleksandra Rudawska
Podsumowanie ankiet na temat szkolnego systemu oceniania Ankietę przeprowadzono w kwietniu 2012 r. wzięło w niej udział 13 nauczycieli ZSP w Gietrzwałdzie.
Podsumowanie wyników ankiety przeprowadzonej wśród uczniów na temat: PSO, WSO - przestrzeganie zasad oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów oraz.
GIMNAZJUM IM.JANA PAWŁA II W SECEMINE. GRUPA REALIZUJĄCA PROJEKT W RAMACH PROGRAMU CEO „SZKOŁA DEMOKRACJI”: MARLENA ANITA OLA.
Przeprowadzona w Gimnazjum nr 2 NOWY S Ą CZ.  Samodzielne decyzje ucznia dotyczące spraw uczniów i szkoły, uczniów  Współdecydowanie w sprawach.
Ewaluacja wewnętrzna przeprowadzona w Gimnazjum nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Sulechowie w roku szkolnym 2014/2015 Przedmiot ewaluacji obszar I Efekty.
SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE Diagnoza stanu wyjściowego.
Szkoła bez przemocy.
RESPEKTOWANE SĄ NORMY SPOŁECZNE.
ARTUR: Obszar 1. Wybory reprezentacji w tej ankiecie sprawdzamy, czy w naszej szkole wybory do samorządu uczniowskiego są zgodne z demokratycznymi zasadami.
Ocena poziomu bezpieczeństwa w Zespole Szkół nr 3 – Szkole Podstawowej nr 3 im. Elizy Orzeszkowej w Zamościu w I półroczu 2014/2015.
Ewaluacja Sierpień 2014 Zespół Szkół w Kowalewie.
Czy uczniowie czują się w szkole bezpieczni?
Podsumowanie ewaluacji wewnętrznej w Szkole Podstawowej w Jasienicy Rosielnej. Rok szkol. 2015/2016 Ewaluację przeprowadzili: Małgorzata Sowa Arkadiusz.
Projekt Zintegrowanej Polityki Bezpieczeństwa „Szkoła Promująca Bezpieczeństwo” W Zespole Szkół w Więcławicach Starych.
Analiza wyników ankiety „Internet wsparcie czy zagrożenie ” oprac. Beata Zdrojewska, Magdalena Mike-Roczek.
Czy wiesz, że jako uczeń i człowiek masz określone prawa? a) tak b) nie c) brak odpowiedzi
Dobre rady na odpady Projekt realizowany przez uczniów klasy III a Szkoły Podstawowej nr1 im. Mikołaja Kopernika w Piszu w ramach programu „Szkoła Myślenia”
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
PROCESY EDUKACYJNE SĄ ORGANIZOWANE W SPOSÓB SPRZYJAJĄCY UCZENIU SIĘ
diagnozująca zjawisko przemocy rówieśniczej
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 4
Diagnoza w Falochronie -i co z niej wynika?
II KONFERENCJA RAD RODZICÓW RODZICE W SZKOLE
Zapis prezentacji:

Podsumowanie ankiety przeprowadzonej w kwietniu 2012 r. wśród rodziców uczniów klas IV - VI na temat przestrzegania norm społecznych w naszej szkole. W ankiecie wzięło udział: 42 uczniów 9 rodziców uczniów klasy IV 12 rodziców uczniów klasy V 10 rodziców uczniów klasy VI

Na wykresach odpowiedzi oznaczono następująco: UCZNIOWIE RODZICE

1. Czy zapoznano Cię z normami społecznymi dotyczącymi praw i obowiązk ó w ucznia?

2. Jeżeli tak, to w jaki spos ó b? (dopuszcza się możliwość kilku odpowiedzi)

3. Czy znasz prawa i obowiązki ucznia w naszej szkole?

4. Czy Twoi koledzy/koleżanki przestrzegają norm społecznych w szkole?

5. Jakie zachowania innych os ó b zaburzają Twoje samopoczucie w szkole? (dopuszcza się możliwość kilku odpowiedzi)

6. Jakie są źr ó dła niewłaściwych postaw społecznych wobec Ciebie?

7. Czy Ty przestrzegasz zasad prawidłowego zachowania w szkole?

8. Jakich zasad społecznych najczęściej nie przestrzegasz? (dopuszcza się możliwość kilku odpowiedzi)

9. Czy wiesz za co dostajesz takie, a nie inne oceny z zachowania?

10. Czy w szkole istnieje system kar i nagr ó d?

Jeżeli tak, to gdzie jest on zapisany? Uczniowie: statut – 7 osób, plakaty, tablice, apele, zeszyt pochwał i uwag, na korytarzach Rodzice: regulamin szkoły, w statucie szkoły, każdy nauczyciel ma własny system w dzienniku klasowym

11. W jaki spos ó b nauczyciele reagują na niewłaściwe zachowania uczni ó w? (dopuszcza się możliwość kilku odpowiedzi i dodanie własnej)

12. Czy w szkole są podejmowane działania eliminujące łamanie norm społecznych przez uczni ó w naszej szkoły?

13. Kt ó re z działań wpływają na poprawę przestrzegania norm społecznych w szkole? (dopuszcza się możliwość wyboru kilku odpowiedzi lub dopisania własnej)

14. Czy szkoła skutecznie eliminuje wszelkie zagrożenia, związane z lekceważeniem norm społecznych przez niekt ó rych uczni ó w?

15. Czy w szkole stosuje się pochwały za osiągnięcia uczniowskie?

Jakie działania powinna podjąć jeszcze szkoła, aby skuteczniej wzmacniać właściwe zachowania uczniów? Uczniowie: więcej nauczycieli na dyżurze, częściej dzwonić do rodziców, żadnych, wyremontować klasy, nie wiem (7), karać za coś złego, co się zrobiło, zakazać biegania na przerwach, prezentację osób, które się źle zachowują Rodzice: monitoring z możliwością podglądu on-line w sieci, obecne są wystarczające, nie wiem, pomoc słabszym uczniom,