Prezent dla naszej Planety Przygotowany przez uczniów klasy szóstej

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„CZŁOWIEK JEST CZĄSTKĄ PRZYRODY”
Advertisements

Analiza przeprowadzonej ankiety na temat.
WYNIKI ANKIETY PT. JAK SIĘ PORUSZASZ ?. DNIA 11 MARCA W NASZEJ SZKOLE PRZEPROWADZIŁYŚMY ANKIETĘ PT. JAK SIĘ PORUSZASZ ? W ANKIECIE WZIĘŁO UDZIAŁ 199 UCZNIÓW.
Alternatywa dla samochodu. Transport publiczny i rowerowy.
JEM ZDROWO PROJEKT EDUKACYJNY W RAMACH PROGRAMU SZKOŁA Z KLASĄ 2.0
JAK MOJE MIASTO JEŹDZI Z GŁOWĄ ?. Jak moja szkoła jeździ z głową. Nasza szkoła istnieje od 1 września 1999r. Patronem jej jest Józef Wybicki, a dyrektorem.
Wyniki ankiety przeprowadzonej w klasach trzecich gimnazjum.
WYNIKI ANKIETY W ankiecie przeprowadzonej przez Nową Przyszłość wzięło udział 106 uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum z Zespołu Szkół im. Ks. Jerzego.
Ankieta została przeprowadzona wśród uczniów klas pierwszych w listopadzie 2013 r., przez uczennice klasy 3B: Annę Klecuń, Karolinę Gaczoł i Martę Eljaszewicz.
w Salezjańskim Gimnazjum Niepublicznym
"Szkoła dobrych praktyk" w Zespole Szkół Nr 1 w Puławach
KLASA OBYWATELSKA Z POSZERZONYM JĘZYKIEM ANGIELSKIM SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI ROK SZKOLNY 2011/2012.
Do naszej szkoły w klasach IV-VI uczęszcza : 50 chłopców 62 dziewczęta Niewielką przewagę stanowią dziewczęta.
P ROGRAM J EŻDŻĘ Z GŁOWĄ W PG 1 W N OWEJ S OLI ANALIZA WYNIKÓW Autorzy klasa 1 b grupa 2 Domin Artur, Dziemidok Dominik, Hrebeniuk Daria, Janiszewska Agnieszka.
PREZENTACJA DZIAŁAŃ MŁODZIEŻY NA TROPIE ELEKTROŚMIECI Publiczne Gimnazjum Integracyjne nr 47 w Łodzi.
Szkoła z energią.
Regulamin szkolnego konkursu „Super klasa”
Po przeprowadzeniu I etapu projektu znaliśmy sytuację społeczności lokalnej na temat segregacji elektroodpadów, dlatego pierwszym krokiem kampanii było.
Prezentacja wyników z Ankiety
TRANSPORT A EKOLOGIA.
„Ekorozwój – ekologiczny transport w lokalnym środowisku.”
MIEJSKIE GIMNAZJUMN NR 4 IM. ZOFII KOSSAK W OŚWIĘCIMIU
Ewaluacja: „Bezpieczeństwo w szkole”
XIX sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży Transport-jak się poruszasz? Debatę przygotował SU I Liceum Ogólnokształcącego im. Stanisława Dubois.
Ekologia naszymi oczami
a)Ponieważ chronię środowisko, Dz. 8% Ch.6% b)Bo chcę rozładować korki uliczne, Dz. 3% Ch.2% c)Z powodów ekonomicznych(bo.
Ankieta przedstawiająca potrzeby uczniów i ich rodziców.
Ankietowaniem objęto uczniów kl. IV – VI, oraz rodziców Liczba ankietowanych uczniów – 29 na 32 ogółem Liczba ankietowanych rodziców – 4 na 15 wydanych.
PODSUMOWANIE DOTYCHCZASOWYCH DZIAŁAŃ CO ZROBIŁYŚMY PRZED DEBATĄ?
Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych. Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet. Politycy.
WYNIKI ANONIMOWEJ ANKIETY
Nawyki ekologiczne mieszkańców gminy Kępno
Racjonalnie korzystam z energii dla dobra mojego
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
Zadania szkół w programie w semestrze letnim 2013/14 roku Zadania obligatoryjne 1. Sportowy Okrągły Stół (SOS) – Zorganizujcie ogólnoszkolną debatę na.
Rowerem do szkoły ! Autor: Julia Łąkas.
przeprowadzona wśród mieszkańców GMINY BOGDANIEC
ZDROWY STYL ODŻYWIANIA W SZKOLE
Analiza wyników ankiety o hałasie.
SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI PROJEKTU EKOLOGICZNEGO „CZYSTA MAŁOPOLSKA”
Debata Samorządu Uczniowskiego ,,Pomysł na moją szkołę w roku szkolnym 2013/2014 O czym powinniśmy decydować wspólnie”.
SZKOLNY PROJEKT EKOLOGICZNY EKOORŁY
 W szkole przeprowadziliśmy ankietę dotyczącą 7 punktu Szkolnego Kodeksu 2.0., w której udział wzięły klasy gimnazjalne.  Liczba uczniów, która wzięła.
Zespół Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Leźnie.
ZAKRĘCENI UŚWIADOMIENI PRZEBIEG PROJEKTU PL R3.
Odblaskowa szkoła sprawozdanie.
W związku z postępującą degradacją środowiska naturalnego cała społeczność szkolna wraz z lokalnymi władzami włączyła się w wiele akcji, projektów i.
Szkoła Podstawowa im. ks. Józefa Poniatowskiego w Wysokienicach.
WNIOSKI Z DEBATY: ‘’ JAK ZWIĘKSZYĆ BEZPIECZEŃSTWO DOJAZDU DO SZKOŁY I ZADBAĆ O EKOROZWÓJ GMINY DOBIEGNIEW?’’
Szymon Błaszczyński Sebastian Mączka. Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród młodzieży z Zespołu Szkół Ekonomiczno – Usługowych im. Fryderyka Chopina w.
Projekt uczniowski „Jak ekonomicznie wykorzystać wodę” podsumowanie pracy Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Borkach.
Kliknij, aby edytować styl wzorca podtytułu Edukacyjny program społeczny „Jeżdżę z głową” Jeżdżę z głową Nasza drużyna Ankiety i deklaracje Ankiety i deklaracje.
Ankieta „Czy jesteś bezpieczna (y) w sieci?”. Czy jesteś bezpieczna (y) w sieci? W badaniu ankietowym przeprowadzonym w kwietniu 2014 r. wzięło udział.
Podsumowanie ankiet na temat szkolnego systemu oceniania Ankietę przeprowadzono w kwietniu 2012 r. wzięło w niej udział 13 nauczycieli ZSP w Gietrzwałdzie.
DEBATA „ŚCIEŻKI ROWEROWE – BEZPIECZNY DOJAZD DO SZKOŁY” Hrubieszów, 2013.
„DZISIEJSZA SZKOŁA JEST PROEKOLOGICZNA”
EKOLOGIA W naszej szkole organizujemy wiele akcji związanych z ekologią. Jednymi z głównych akcji są działania, którym przewodniczy harcerska drużyna.
P IERWSZA POMOC. W OLONTARIAT MOŻE PRZYBIERAĆ RÓŻNE FORMY. M Y ZDECYDOWAŁYŚMY SIĘ WYBRAĆ DZIAŁANIA PROPAGOWANIA I ZACHĘCANIA STARSZYCH ORAZ MŁODSZYCH.
„Mój ruch to czyste środowisko” Projekt edukacji ekologicznej współfinansowany przez WFOŚiGW.
Kto jest przyjacielem lasu?
Udział w ogólnopolskim projekcje organizowanym przez Centrum Edukacji Obywatelskiej.
Debata odbyła się r. w godz w trakcie spotkania przewidziano przerwę. Miejscem debaty była sala lekcyjna. Moderatorami debaty.
Temat: " Statystyka Komunikacji Miejskiej KZK GOP w Sosnowcu " Uczniowie wykonujący: Nauczyciele prowadzący: Natalia Pasternak p.mgr Teresa Stochel Mateusz.
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Sprawozdanie z udziału w projekcie: Lider Lokalnej Ekologii
czyli firma, która osłodzi Ci dzień.
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Dzień Ziemi Uczniowie uczęszczający do świetlicy szkolnej poznawali dzieje naszej planety Ziemi: jak powstała, jaki ma kształt, jak się porusza, zapoznali.
Justyna Suchanek Międzywydziałowe Studia Doktoranckie z Ekonomii, Finansów i Zarządzania Skuteczność mechanizmów promocji aktywnej mobilności wśród dzieci.
Zapis prezentacji:

Prezent dla naszej Planety Przygotowany przez uczniów klasy szóstej Szkoły Podstawowej im. J. Lompy w Woźnikach

Pierwszym etapem naszej pracy, było przeprowadzenie ankiety w celu wyboru przez uczniów prezentu dla naszej Planety. Ankieta została umieszczona na szkolnej stronie www.spwozniki.szkolnastrona.pl Wyniki ankiety:

Prezent dla naszej Planety został wybrany prawie jednogłośnie Prezent dla naszej Planety został wybrany prawie jednogłośnie. Prezent- Dzień bez spalin!

Sytuacja, którą chcemy zmienić, wybierając „Dzień bez spalin” Sytuacja, którą chcemy zmienić, wybierając „Dzień bez spalin”! To parking naszej szkoły. Mimo iż większość nauczycieli mieszka w pobliżu, nie wybiera innego środka transportu. Rodzice też podwożą nas do szkoły samochodami. CZAS NA ZMIANY!!!

Drugi etap naszej pracy: Przygotowanie plakatów dla całej gminy Woźniki promujących wybranie innego niż samochód środka transportu w dniu 22 kwietnia 2014r. z okazji Dnia Ziemi. Praca nad plakatami

Przygotowaliśmy 6 plakatów

Przystanek autobusowy Propagowanie akcji Prezent dla naszej Planety -„Dzień bez spalin”. Przygotowane plakaty rozwiesiliśmy w najbardziej uczęszczanych miejscach naszej gminy. Przystanek autobusowy Urząd Miasta Pobliskie sklepy

Trzeci etap naszej pracy: Przygotowanie pikiety na terenie szkoły do zachęcenia wszystkich dorosłych i dzieci aby 22 kwietnia 2014r. wybrały środek transportu, inny niż samochód.

Nie zanieczyszczajmy naszej Planety! Nie chcemy HAŁASU! Stop SPALINOM! Nie chcemy SMOGU! Nie zanieczyszczajmy naszej Planety!

Wybieramy rolki i skracamy korki!!!

bo środowisko szanujemy! Pieszo idziemy, bo środowisko szanujemy!

Czysto oddychamy, gdy rowerami gazu damy!

Efekty naszej akcji Nasi nauczyciele wybrali rowery Parking rowerowy przed szkołą

Efekty naszej pracy trwają do dziś! Nasi nauczyciele zrezygnowali z samochodów i chętnie korzystają z rowerów bądź przychodzą do pracy pieszo. Większość naszych uczniów również podróżuje do szkoły rowerem. Popularne stały się też rolki. Bardzo cieszy również widok mijających nas rowerzystów- mieszkańców naszej gminy!

Zostawmy po sobie zielony ślad! Dziękujemy nauczycielom, rodzicom, uczniom, mieszkańcom gminy za współpracę przy projekcie. Uczniowie klasy szóstej wraz z opiekunem mgr Sylwią Szulc! Rok szkolny 2013-2014.