Telefony komórkowe w szkole

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Dzień bezpiecznego Internetu 2011
Advertisements

Program Bezpieczeństwo w sieci
Co zrobić, aby być bezpiecznym?
Wykonał : Jakub Świątkowski
BEZPIECZEŃSTWO W INTERNECIE
CYBERPRZEMOC.
Jak bezpiecznie korzystać
CYBERPRZEMOC.
Ankieta była anonimowa i objęła 80 Rodziców
Bezpieczne ferie Porady dla rodziców
Czy to już uzależnienie?
Przyczyny agresji i przemocy wśród dzieci i młodzieży
Z jakim problemem może spotkać się mój rówieśnik
Mobility Extension MobEx Wzrost konkurencyjności Wygoda Twoich klientów.
Dzień Bezpiecznego Internetu
Bezpieczna szkoła- Bezpieczny uczeń
Bezpieczne ferie Porady dla rodziców
PEDAGOGIZACJA RODZICÓW
Szkoła z klasą 2.0. Podczas lekcji z komputerów korzystamy do celów dydaktycznych Szkoła z klasą 2.0.
WARTO WIEDZIEĆ, ŻE…. Kiedy jesteś na spotkaniu religijnym albo służbowym, w kinie, restauracji lub w innym miejscu publicznym, wyłącz telefon bądź ustaw.
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
Dzień Bezpiecznego Internetu
TARGI
B e z p i c n y I n t e r.
Telefony – Nie? Dlaczego?
Autorzy: BEZPIECZEŃSTWO W SIECI Karolina Bielecka
WYNIKI ANONIMOWEJ ANKIETY „BEZPIECZEŃSTWO W SIECI”
Kodeks 2.0 Wersja robocza. Punkt 1 Nauczyciele i uczniowie częściej urozmaicają lekcje grami, filmami, prezentacjami edukacyjnymi i on- line. TAK:NIE:
AUTYZM INNY NIE ZNACZY GORSZY
10 zasad bezpiecznego korzystania z Internetu
Jak rozmawiać z dzieckiem? Kary i nagrody w wychowaniu
ZASADY BEZPIECZNEGO KORZYSTANIA Z INTERNETU
Przygotowała Julia Töppich klasa VIa
Bezpieczny Internet Prezentacja przygotowana z okazji Dnia Bezpiecznego Internetu 10 lutego 2015 r. Przygotowanie we współpracy nauczycieli: Renata Majewska.
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
1.Jesteśmy twórczy, a nie odtwórczy. 2.Jesteśmy uczciwi. 3.Jesteśmy bezpieczni 4.Uczymy bezpieczeństwa. 5.Przestrzegamy netykiety. 6.Używamy nowych technologii.
KODEKS 2.0 Gimnazjum Gminy Oleśnica im. Szarych Szeregów.
Debata szkolna 6 grudnia 2012 r. 6 grudnia 2012 r.
Szkolny Kodeks 2.0. Publiczne Gimnazjum w Męcinie Oto poszczególne jego punkty:
SZKOLNY KODEKS 2.0 GIMNAZJUM IM. KS. KAN. M. LIPSKIEGO 2013/2014.
Czy to już uzależnienie?
Co to jest komunikacja ? Komunikacja – proces przekazywania (wymiany) informacji między jej uczestnikami. Porozumiewamy się, aby zdobyć informacje, uczyć.
METODY KOMUNIKACJI.
Metody komunikacji.
Stop cyberprzemocy!!! Informacje dla rodziców
Zasada 1 Ucz i ucz się z TIK. Jak sensownie wykorzystać TIK w szkole i w domu dla uczenia się?
Czy to już uzależnienie?
Zapewne Twoje dziecko rozpoczęło już przygodę z Internetem. Możliwe, że ma konto na jednym lub kilku serwisach społecznościowych. Samodzielnie:  komentuje.
Czym tak naprawdę jest sexting?
Zasady bezpiecznego korzystania z Internetu
Kodeks 2.0 Klasa VI c. Kodeks 2.0 Nauczyciele i uczniowie korzystają ze sprzętu multimedialnego w czasie lekcji i kół zainteresowań.
Jak towarzyszyć dzieciom w sieci? Monika Pietruszka Wioleta Stypuła.
Przygotował: Jakub Leńczowski
DEBATA SZKOLNA 20 grudnia 2010 Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Piszu.
1. Nie ufaj osobie poznanej przez Internet. Nigdy nie możesz być pewien, kim ona naprawdę jest. Mówi, że ma 8 lat, ale może mieć 40! 2. Włączaj komputer.
Bezpieczne korzystanie z internetu Zapamiętaj!. Jak bezpiecznie korzystać z Internetu Nigdy nie podawaj nikomu swoich haseł bo ktoś może narobić,,bałaganu”,
Uzależnienie od komputera, telewizji i komórki.. Prezentacja przygotowana przez klasę V c z wychowawczynią.
Sprawozdanie z ewaluacji wewnętrznej w roku szkolnym 2016/2017
Aleksander Kuliński klasa II A
Bezpieczni w sieci CYBERPRZEMOC
Dzień Bezpiecznego Internetu
Bezpieczni w e-świecie
Czas wolny dziecka szanse i zagrożenia czyli co powinien robić rodzic aby dziecko nie nadużywało komputera Wieluń
Szkolny plan zachowania
To jest Marcin. Marcin dużo rozmawia z kolegami na przerwach
Bezpieczny internet – analiza ankiety dla rodziców
Zasady korzystania z technologii informacyjno - komunikacyjnych
Fonoholizm.
Zagrożenia, na jakie narażone są dzieci w Internecie:
Zapis prezentacji:

Telefony komórkowe w szkole SAMORZĄD UCZNIOWSKI PRZEDSTAWIA: Telefony komórkowe w szkole

Młodzi ludzie w procesie socjalizacji wtórnej uczą się dopiero kontaktów z rówieśnikami i otoczeniem. Zbyt częste używanie telefonu komórkowego, może znacząco zaburzyć budowanie tych relacji. Może powodować to negatywne konsekwencje rozwojowe, które w dorosłym życiu mogą objawić się niskim poczuciem własnej wartości i nieumiejętnością nawiązywania relacji bezpośrednich. .

Komórka rzadko służy dziecku do kontaktu z rodzicami, częściej staje się przenośną konsolą gier, odtwarzaczem muzyki, aparatem fotograficznym. Brak telefonu dla wielu młodych ludzi uniemożliwia codzienne funkcjonowanie. Telefon stał się przedłużeniem naszego Ja. Przestajemy nawet zauważać, że używanie go w niektórych miejscach czy sytuacjach jest nietaktem, czy wyrazem złego wychowania.

Zasady korzystania z telefonu komórkowego korzystaj z telefonu wtedy gdy jest to konieczne, wyłącz telefon: w czasie lekcji w szkole, gdy odrabiasz lekcje w domu, w miejscach gdzie obowiązuje cisza: w kościele, bibliotece, przychodni lekarskiej, kinie, teatrze, na zebraniu. kontroluj stan konta, nie przekraczaj abonamentu, traktuj telefon jako narzędzie, dzięki któremu umówisz się na spotkanie, jeśli musisz użyć komórki w miejscu publicznym, np.: w autobusie, tramwaju, na ulicy rób to dyskretnie, pamiętaj, że rozmowa, którą prowadzisz zbyt głośno może przeszkadzać innym, rozmawiając, kontroluj co się dzieje wokół ciebie, rób zdjęcia, filmuj osobę, która wyraziła na to zgodę, nie przesyłaj tych materiałów osobom trzecim, odpowiadaj na SMS-y, MMS-y i telefony w dogodnym dla ciebie czasie, jeśli przebywasz poza domem zwłaszcza wieczorem miej włączony telefon by rodzice mogli się z tobą skontaktować. Na informacje rodziców powinieneś odpowiadać od razu.